رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب ✔️تضمینی و فوری☎️ 

رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب ، علت بوی بد فاضلاب چیست؟ روش تضمینی رفع بوی بد فاضلاب ، چرا بوی بد فاضلاب داخل خانه می پیچد ؟ اینها مواردی هستند که بسیاری از افراد آنها را داخل گوگل سرچ خواهند کرد. تمامی این افراد با یک مشکل مشترک روبرو هستند و آن بوی بد فاضلاب می باشد.بوی بد فاضلاب مشکلی است که بیشتر افراد با آن روبرو هستند و می‌شود گفت که تقریباً در اکثر ساختمان های اداری و تجاری و یا مسکونی این مشکل یعنی بوی بد فاضلاب وجود دارد.رفع بوی بد فاضلاب

☎️ جهت رفع بوی بد فاضلاب و خدمات لوله بازکنی شبانه روزی همین حالا تماس بگیرید☎️

☎️  09125001248 ☎️  09334467449 ☎️  09354042093 ☎️ 

 بوی بد فاضلاب یکی از مشکلاتی است که اگر در آپارتمان یا منزل شما به وجود آمده است می دانید که بسیار آزار دهنده می باشد و آرامش و آسایش را از ساکنین ساختمان سلب خواهد کرد و زندگی را برای آنها سخت می‌کند . به همین دلیل است که افراد به دنبال راه حل رفع بوی بد فاضلاب به طور قطعی و تضمینی می باشد .

در این مطلب قصد داریم تا شما را با هر آنچه که در مورد بوی بد فاضلاب علت آن و روشهای رفع این وجود دارد و سپس شما را با خدمات مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران برای رفع بوی بد فاضلاب آشنا کنیم.

 علت بوی بد فاضلاب

اگر بخواهیم به علت بوی بد فاضلاب بپردازیم ابتدا باید بدانیم که فاضلاب از چه گازهایی تشکیل شده است. گاز فاضلاب مخلوطی از گازهای معدنی است که شامل ترکیباتی مانند سولفید هیدروژن و آمونیاک و دی اکسید کربن و متان می باشد . با اینکه بسیاری از افراد نمی دانند ولی باید بگوییم که این گازها و ترکیب آنها بسیار مضر و عوارض جبران ناپذیری برای انسان دارد. با این حال می گویند که انتشار بوی گاز های فاضلاب در ساختمان ها برای ساکنان مضر نیست ! علت بوی بد فاضلاب این است که ترکیبی از مواد تشکیل‌دهنده باعث و بانی انتشار بوی بد میشود.گاز های فاضلابی در درصد های پایین و غلظت های کم ممکن است که توسط انسان قابل تشخیص نباشد زمانی که غلظت این گازها افزایش پیدا می‌کند و حجم آنها زیاد می‌شود شما بوی بد فاضلاب را متوجه می شوید.در ادامه به مواردی که باعث انتشار بوی بد فاضلاب در ساختمان شما شده است اشاره می کنیم:

 🔴 1- خشک بودن شترگلویی

 خشک بودن شتر گلویی لوله فاضلاب که از دلایل بوی بد فاضلاب می باشد دلیل وجود آب در شترگلویی و یا لوله ی او مانندی که در شکل می بینید ، این است که جلوی ورود و برگشت گازهای فاضلاب را به ساختمان بگیرد و در نهایت از انتشار بوی بد فاضلاب جلوگیری کند .

نحوه لوله کشی فاضلاب در این مورد بسیار مهم است لوله کشی اشتباه لوله فاضلاب و وجود مشکل در سیستم لوله کشی آن می‌تواند باعث خشک ماندن شترگلویی بشود و در نهایت نبود آب هم قطعاً باعث انتشار و باز برگشت گازهای فاضلابی به داخل ساختمان را در پی خواهد داشت . 

رفع بوی بد فاضلاب

 🔴 2- وجود جامدات و فضولات در شتر گلویی و لوله فاضلاب

نحوه و شکل و ساختار شترگلویی باعث شده است تا مانند یک دام عمل کند  بخش از فضولات و مواد جامدی که قرار است وارد چاه فاضلاب شوند در آنجا گیر کند. این عامل باعث می شود که مواد جامد یا پسماندهای غذایی و یا فضولات یا رسوبات در این ناحیه جمع بشود و در آنجا گیر کند . رفع این مشکل تنها با استفاده از فنر و دستگاه ژنراتور و یا همان استفاده از خدمات لوله بازکنی می‌باشد و اصلاً مشکل حادی نیست . رفع بوی بد فاضلاب

 🔴 3- فاسد شدن پسماندهای غذایی

 مورد سوم یا همان فاسدشدن پسماندهای غذایی درون لوله فاضلاب بیشتر در سینک ظرفشویی و لوله فاضلاب آشپزخانه اتفاق می افتد زمانی که شما از سینک ظرفشویی آشپزخانه استفاده می کنید خواه‌ناخواه برخی از مواد غذایی و پسماندهای غذایی مانند چربی یا تفاله چای وارد لوله فاضلاب می شود. این مورد باعث می‌شود تا در اثر گذر زمان و پس از گذشت چند مدت مواد غذایی و پسماندها داخل لوله فاضلاب آشپزخانه فاسد شوند و بوی بدی را به وجود بیاورند . بهترین روش برای رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه استفاده از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی سینک آشپزخانه می باشد. 

 🔴 4- پر شدن چاه

یکی دیگر از علت هایی که باعث بوی بد فاضلاب می‌شود پر شدن چاه بیان نشت آن می باشد. معمولاً پر شدن چاه بیان نشت چاه باعث بوی بد فاضلاب در تمام ساختمان می شود . در این مورد اگر استاد کار تشخیص بدهد که علت بوی بد فاضلاب ساختمان شما با شدن چاه می باشد باید اقدام به تخلیه چاه و یا ترمیم چاه کنید. 

علت بوی بد فاضلاب آشپزخانه

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم معمولاً بوی بد فاضلاب آشپزخانه به دلیل رسوب و ماندن مواد غذایی و چربی و فاسد شدن آنها در لوله فاضلاب آشپزخانه می باشد. گاهی اوقات علت جمع شدن و فاسد شدن مواد غذایی درون سیفون یا همان لوله های سفید یا طوسی رنگ زیر سینک ظرفشویی می باشد. بهتر است که برای این مورد از خدمات تعمیر سیفون ظرفشویی کمک بگیرید. اگر سیفون ظرفشویی شما مشکلی نداشت و مواد غذایی در آن فاسد نشده بودند باید اقدام به رفع گرفتگی آشپزخانه کنید .  یکی از علامت هایی که نشان دهنده نیاز به تعمیر سیفون ظرفشویی و یا نیاز به رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه میباشد جمع شدن آب در سینک ظرفشویی و یا پس دادن آن از زیر کابینت میباشد . در اینجا اگر شما به دنبال علت جمع شدن آب در سینک ظرفشویی باشید قطعاً به گرفتگی لوله فاضلاب یا گرفتگی سیفون می رسید. 

رفع بوی بد فاضلاب

علت بوی بد فاضلاب توالت فرنگی

بوی بد توالت فرنگی یکی از مشکلات شایعی است که مشتریان برای رفع آن با ما تماس می گیرند . تقریبا میشود گفت که بیش ترین دلیل بوی بد فاضلاب توالت فرنگی  به دلیل جمع شدن آب و فاضلاب در بخش زیر توالت فرنگی می باشد . به علت ساختار و شکل توالت فرنگی و داشتن سیفون نباید بوی بد توالت فرنگی و بوی بد فاضلاب و برگشت داده شود و این تنها به دلیل جمع شدن آب فاضلاب در زیر سنگ توالت فرنگی می باشد. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل نصب اشتباه توالت فرنگی است . در نصب توالت فرنگی باید دهانه خروجی فاضلاب توالت فرنگی و دهانه ورودی لوله فاضلاب به طور کامل روی یکدیگر قرار بگیرند . برای رفع مشکل ابتدا استاد کار باید ابتدا از دلیل بوی بد و توالت فرنگی اطمینان پیدا کند و سپس اقدام به تعمیر توالت فرنگی کند.

رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد توالت فرنگی 

هنگامی که به مشکل بوی بد فاضلاب از توالت فرنگی برخوردید ایران از آب بندی لوله فاضلاب توالت فرنگی و برخی قسمت‌های دیگر آن می‌باشد که این مشکل به آسانی توسط استادکاران مجموعه ما قابل برطرف شدن است. این موضوع را بدانید که هرگز رفع این مشکل کار شما نیست و نیاز به کمک متخصص و کارشناس در این زمینه دارید . استادکاران تعمیر توالت فرنگی مجموعه ما به صورت تضمینی این مشکل را برای شما رفع می کند . رفع بوی بد فاضلاب

علت بوی بد فاضلاب ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مواردی که شاید شما هم به آن برخورده باشید بوی بد فاضلاب از ماشین لباسشویی است در برخی از موارد این بوی بد فاضلاب داخل ماشین لباسشویی هم حذف میشود . اما دلیل این مشکل چه می‌تواند باشد ؟  اولا چون لباسشویی درون آشپزخانه قرار دارد و لوله تخلیه فاضلاب لباسشویی نیز با سیستم لوله کشی فاضلاب آشپزخانه مشترک است و همین دلیل یکی از دلایل این مشکل همان فاسد شدن و رسوبات داخل لوله فاضلاب آشپزخانه می باشد.

 اما دلیل دوم که بسیار مهم تر و قابل توجه تر است  موردی است که اکثراً حتی افراد فنی و تاسیسات کار و همکاران ما هم به آن توجه نمی کنند! لوله خروجی فاضلاب لباسشویی یا همان لوله تخلیه لباسشویی هنگامیکه سیفون ظرفشویی متصل میشود یا هنگامی که به خروجی لوله فاضلاب متصل می‌شود باید  به سمت بالا هدایت شود. این کار باعث می شود که زمانی که شما از ماشین لباسشویی استفاده نمیکنید آب های داخل سیفون ظرفشویی به داخل ماشین لباسشویی برنگردند. برگشت آب سیفون ظرفشویی به داخل ماشین لباسشویی باعث بوی بد فاضلاب از ماشین لباسشویی خواهد شد. برای جلوگیری از این مورد حتما چک کنید که لوله تخلیه ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی شما به صورت یک u برعکس باشد.

 علت بوی فاضلاب از داخل کولر

یکی از مواردی که در تابستان بسیاری از افراد از آن شاکی هستند علت بوی بد فاضلاب و ورود آن از طریق کانال کولر به داخل ساختمان می باشد. علت این بود که در  اکثر مواقع استاندارد نبودن لوله های خروجی گاز فاضلاب می باشد. لوله های خروجی گاز  همان لوله هایی هستند که در پشت بام دیده اید. اسم این لوله ها لوله های ونت می باشد که وظیفه آنها خروج گازهای فاضلاب و بوی بد فاضلاب و هدایت آن به خارج از ساختمان است.

 🔴 ارتفاع لوله های ونت یا لوله های خروج گازهای فاضلابی در پشت بام باید حدوداً بین یک و نیم تا دو متر باشد تا گازهای خارج شده و بوی بد فاضلاب از طریق دریچه کولر مجدداً به داخل ساختمان بر نگردد. اگر بخواهید اصولی تر با این موضوع برخورد کنید استاندارد این کار این است که لوله های خروجی گاز فاضلاب در پشت بام نزدیک کانال کولر قرار نگیرند. رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب

علت بوی بد فاضلاب از سینک ظرفشویی 

در مورد علت بوی بد فاضلاب و سینک ظرفشویی در بالا توضیح دادیم و این مورد و شکایت از آن در بین مشتریان مجموعه خدمات تاسیسات و غرب تهران بسیار است. همانطور که گفتیم علت و منشا اصلی بوی بد فاضلاب آشپزخانه می‌تواند از سیفون سینک ظرفشویی  و یا به دلیل عدم رفع گرفتگی سینک آشپزخانه باشد . 

علت بوی بد فاضلاب توالت

از مکان هایی که بوی بد فاضلاب در آن بسیار زیاد است توالت می باشد. علت بوی بد فاضلاب در توالت را فقط می‌تواند به دلیل وجود گرفتگی لوله فاضلاب و یا وجود مشکل در سیستم لوله کشی فاضلاب و خرابی شترگلویی آن دانست. البته این مشکل توسط استادکاران مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران با رفع گرفتگی توالت ایرانی به آسانی قابل برطرف شدن می باشد.

رفع بوی بد فاضلاب

 روش های خانگی برای رفع بوی بد فاضلاب 

حالا که تا اینجا مطلب با یکدیگر علت بوی بد فاضلاب را در بخشهای مختلف ساختمان بررسی کردیم و با آن پی بردیم در اینجا میخواهیم روش های خانگی برای رفع بوی بد فاضلاب را به شما بگوییم. قبل از اینکه وارد گفتن این روشها بشویم باید بگوییم که این روش ها زمانی کارساز هستند که مشکل بوی بد فاضلاب به شما حاد نباشد و نیاز به سرویس کار جهت رفع بوی بد فاضلاب نداشته باشید. در غیر این صورت شما باید اقدام به رفع بوی بد فاضلاب توسط استادکاران کنید. 

لطفاً به هیچ وجه برای رفع بوی بد فاضلاب و یا رفع گرفتگی لوله فاضلاب تکرار می کنیم به هیچ وجه از اسیدهای لوله بازکن استفاده نکنید چرا که باعث ایجاد خسارت به لوله های فاضلاب ساختمان شما می شود و هزینه چند برابری برای شما رقم می زند علاوه بر این خسارت باعث ایجاد مشکل و صدمه به فرد مصرف کننده نیز می زند و خدایی نکرده شما از ناحیه دستگاه تنفسی و یا چشم دچار مشکل می شوید . 

محلول خانگی رفع بوی بد فاضلاب

 🔴 استفاده از جوش شیرین و سرکه

  • ابتدا یک فنجان جوش شیرین را داخل لوله بریزید و ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس یک فنجان سرکه سفید را به آن اضافه کنید و حدود نیم ساعت صبر کنید و بعد از آن یک کتری آب جوش داخل آن لوله خالی کنید .

 🔴  استفاده از محلول آب جوش ، تاید ، جوش شیرین

  • ابتدا یک فنجان تاید و یک فنجان جوش شیرین را داخل لوله فاضلاب بریزید و سپس آب جوش به آن اضافه کنید .

 بهترین مایع بوگیر فاضلاب 

محلولهایی که در بالا روش استفاده و ساخت آن را به شما گفتین جزو بهترین مایع های بور خانگی از سنگ می توانید از آنها استفاده کنید این محلول ها در جهت پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب نیز به کار می‌آیند و اگر از این محلول ها به طور منظم برای مثال هر ماه یکبار استفاده کنید لوله فاضلاب شما دیگر دچار گرفتگی نخواهد شد. همانطور که در بالا گفتیم هرگز از اسیدهای لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و یا رفع بوی بد فاضلاب استفاده نکنید چرا که با استفاده از این اسید ها هم به سلامتی خودتان ضربه می زنید و هم خودتان را دچار خسارت بسیار زیادی از نظر خرابی سیستم لوله کشی فاضلاب خواهد کرد . 

رفع بوی بد فاضلاب

 بهترین روش رفع بوی بد فاضلاب 

 علل و دلایل بوی بد فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب را در بالا با یکدیگر خواندیم اما بهترین روش رفع بوی بد فاضلاب و رفع گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟ مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران مجموعه ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب ، لوله بازکنی  و رفع بوی بد فاضلاب را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد . ما به شما قول می دهیم که استادکاران با تجربه مجموعه ما توانایی این را دارند که برای همیشه شما را از شر بوی بد فاضلاب خلاص کنند.

شما مشتریان عزیز در هر منطقه از تهران که هستید میتوانید به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته بدون تعطیلی از خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب و خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ما بهره مند شوید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)