تعمیرات موتورخانه غرب تهران

تعمیرات موتورخانه غرب تهران 🔴فوری،24ساعته🔴

تعمیر موتورخانه غرب تهران

تعمیرات موتورخانه غرب تهران 

 تعمیرات موتورخانه غرب تهران و تعمیر موتورخانه غرب تهران یکی از خدماتی است که با آغاز فصل زمستان مخاطبان بسیار زیادی دارد. در واقع با آغاز فصل زمستان و نیاز به سیستم گرمایشی شوفاژ افراد به فکر تعمیر موتورخانه و شوفاژ و یا تعمیر رادیاتور شوفاژ خود می‌افتند.

خدمات تاسیسات غرب تهران تعمیر موتورخانه غرب تهران را به صورت اعزام فوری و شبانه روزی انجام می دهد. موتورخانه در تاسیسات ساختمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دلیل اهمیت آن را در زیر با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

ساعات ارائه خدمات:🔴شبانه روزی
اعزام نیرو:🔴فوری و سریع
ثبت درخواست:🔴09125001248
تعمیر موتورخانه غرب تهران

☎️ثبت درخواست برای تعمیر موتورخانه :  ☎️09125001248     ☎️ 09334467449      ☎️ 09354042093

تعمیر موتورخانه غرب تهران

تعمیر موتورخانه غرب تهران را از ما بخواهید ! خدمات تعمیر موتورخانه غرب تهران با ارائه خدمات شبانه روزی و فوری آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس و راه اندازی موتورخانه در غرب تهران است.

خدمات تعمیر موتورخانه غرب تهران توسط استادکاران ماهر و با تجربه ارائه میشود که تمامی مشکلات مربوط به موتورخانه شما را بررسی و رفع خواهند کرد.

تعمیر موتورخانه غرب تهران خدمات زیر را برای شما ارائه خواهد داد :

  • راه اندازی موتورخانه غرب تهران
  • سرویس موتورخانه غرب تهران
  • عیب یابی موتورخانه غرب تهران
  • تعمیر موتورخانه غرب تهران
  • تعمیر مشعل موتورخانه غرب تهران
  • تعمیر پمپ شوفاژ غرب تهران
  • تعمیر منبع دوجداره غرب تهران
  • تعمیر شوفاژ غرب تهران
  • سرویس منبع دو جداره کوئل دار غرب تهران
  • تعمیر لوله کشی موتورخانه غرب تهران
  • سرویس و تعویض و آببندی فلکه موتورخانه غرب تهران
تعمیر موتورخانه غرب تهران

سرویس موتورخانه غرب تهران

سرویس و تعمیر موتورخانه غرب تهران برای سالم ماندن و عملکرد صحیح موتورخانه اهمیت بسیار زیادی دارد.سرویس موتورخانه باید در ابتدای هر فصل به خصوص فصل زمستان انجام شود.

در سرویس موتورخانه و تعمیر موتورخانه غرب تهران باید تمامی قطعات موتورخانه از لحاظ عملکرد بررسی شود تا از آن ها اطمینان خاطر داشته باشیم.سرویس موتورخانه غرب تهران را پیشنهاد میکنیم در ابتدای فصل زمستان و برای راه اندازی حالت زمستانی موتورخانه استفاده کنید.

تعمیر موتورخانه غرب تهران اماده ارائه خدمات شبانه روزی برای تعمیر و سرویس موتورخانه در غرب تهران است.

دلیل اهمیت موتورخانه –  موتورخانه قلب تاسیسات ساختمان

 در یک روز سرد زمستانی فرض کنید که موتورخانه شما خراب شده است. خراب شدن موتور خانه تان باعث شده که سیستم گرمایشی شوفاژ و آب گرم مصرفی را از دست بدهید این موضوع بسیار آزار دهنده است. یکی از اهمیت های موتورخانه رابطه مستقیم آن با آسایش و آرامش ساکنین است.

آب گرم مصرفی سیستم گرمایشی شوفاژ یکی از نیازهای ضروری و مهمه هر ساختمانی می باشد. اگر می خواهید که سیستم گرمایشی شوفاژ شما در تمامی روزهای فصل زمستان  گرمابخش منزل شما باشد، باید این موضوع را در نظر بگیرید که این سیستم گرمایشی و در کل سیستم موتورخانه نیاز به تعمیرات و سرویس دوره ای موتورخانه دارد.تعمیر موتورخانه غرب تهران

تعمیر موتورخانه غرب تهران
تعمیر و نگهداری موتورخانه

سرویس دوره ای موتورخانه

سرویس دوره ای موتورخانه از کارهایی که در تاسیسات هر ساختمان باید صورت بگیرد. سرویس دوره ای موتورخانه باید توسط استادکار ماهر موتورخانه انجام شود و تمامی موارد مهم در آن بررسی شود .

سرویس و تعمیر دوره ای موتورخانه باعث می‌شود تا قطعاتی که نیاز به رسیدگی و سرویس دارند مانند پمپ موتورخانه ، به آنها رسیدگی شود و از نحوه عملکرد صحیح این قطعات مطمئن شویم. تعمیر موتورخانه غرب تهران

سرویس و تعمیر دوره ای موتورخانه باعث می شود که عمر مفید موتورخانه افزایش پیدا کند و استهلاک قطعات موتور خانه به شدت کاهش پیدا می‌کند همچنین سرویس دوره ای موتورخانه با مصرف انرژی موتورخانه رابطه مستقیم دارد برای مثال اگر مشعل شما در حالت بهینه و تنظیم کار نکند مصرف سوخت آن یا مصرف گاز آن بسیار بالا می‌رود و در برخی اوقات به خام‌سوزی دچار می شود و تمامی این موارد باعث می شود که علاوه بر بالا رفتن مصرف انرژی و هزینه شما موتورخانه نیز آسیب ببیند و در مرور زمان نیاز به تعمیرات اساسی پیدا کنید. 

تعمیر موتورخانه غرب تهران
خدمات تعمیرات و سرویس موتورخانه و شوفاژ غرب تهران شبانه روزی 09125001248

خدمات شوفاژ و موتورخانه غرب تهران

☎️ثبت درخواست برای تعمیر موتورخانه :  ☎️09125001248     ☎️ 09334467449      ☎️ 09354042093

خدمات تعمیرات موتورخانه غرب تهران , خدمات شوفاژ و موتورخانه غرب تهران

خدمات تعمیر و نصب رادیاتور غرب تهران , خدمات تاسیساتی شوفاژ و موترخانه

شبانه روزی بدون تعطیلی      تمام نقاط تهران با اعزام فوری سرویسکار

خدمات لوله کشی و تاسیسات ,خدمات لوله کشی غرب تهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان و آپارتمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شوفاژ , پکیج و موتورخانه مرکزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب  ساختمان

تعمیرات و سرویس موتورخانه , پکیج دیواری ، تعمیر موتورخانه غرب تهران

کولر آبی و گازی و پمپ آب ساختمان , تعمیرات موتورخانه غرب تهران

تعمیر و نصب شیرالات بهداشتی – ساختمانی

نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله غرب تهران با دستگاه

کلیه خدمات تاسیساتی , بنایی و ساختمانی غرب تهران

تعمیرات موتورخانه

تعمیرات موتورخانه غرب تهران

مهم ترین موضوع  انتخاب تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ مجرب و حرفه ای میباشد .

نکته: در موتورخانه های مرکزی تجهیزاتی از قبیل :

  • بویلر
  • مبدلهای حرارتی
  • منابع انبساط،
  • چیلر
  • پمپها
  • تابلوبرقها

و … جهت گرمایش و سرمایش  مجتمع های مسکونی،اداری،تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

که سرویس و نگهداری مناسب آنها میتواند بهره وری از این تجهیزات را چند برابر کند و بر عمر مفید این سیستم بیفزاید. تعمیر موتورخانه غرب تهرانخدمات لوله کشی غرب تهرانتعمیر رادیاتور غرب تهران– تعمیر موتورخانه غرب تهران – یکی از قسمت‌های تأسیسات ساختمانکه بسیار حائز اهمیت و مهم است و باید توجه بسیار زیادی به آن بشود موتورخانه و شوفاژخانه است .شوفاژخانه یا موتورخانه در ساختمان یکی از مهم‌ترین تأسیسات به حساب می‌آید چرا که دو وظیفه مهم گرمایش رادیاتورها و گرمایش آب مصرفی بهداشتی را برعهده دارد. این اهمیت باعث شده که موتورخانه نیازمند به سرویس دوره‌ای و در فواصل معین باشد.تعمیر موتورخانه شوفاژ همانند تعمیر موتورخانه است هیچ تفاوتی میان موتورخانه و موتورخانه شوفاژ وجود ندارد.

تعمیر موتورخانه غرب تهران
تعمیر موتورخانه درکه

بسیاری از افراد و ساکنین ساختمان گمان می‌کنند که خودمی‌توانند کار سرویس بازدید و عیب‌یابی موتورخانه را انجامبدهند و گاهاً دست‌به‌کار می‌شوند اما این را بدانید که کارموتورخانه و تعمیر و سرویس موتورخانه نیازمند به یک فردمتخصص و باتجربه در این زمینه می‌باشد و اگر بدون تجربهو افراد عادی شروع به تعمیر و یا عیب‌یابی و سرویس موتورخانهکنند باعث می‌شود که گاهاً آسیب و خسارت بیشتری به موتورخانهوارد شود پس حتماً حتماً قبل‌از سرویس موتورخانهتعمیر موتورخانه از یک متخصص و تکنسین قابل‌اعتماد کمک بگیرید .

سرویس موتورخانه غرب تهران

سرویس و تعمیر موتورخانه از دست خدماتی است که در ساختمان ها کمتر به آن توجه می شود. ساکنین ساختمان اغلببه اهمیت سرویس و تعمیر موتورخانه توجهی ندارد اما این قسمت از تاسیسات ساختمان آنجایی مهم می‌شود که ساکنین ساختمان از داشتن آب گرم مصرفی و سیستم گرمایش ساختمان در روزهای فصل زمستان محروم خواهند شد.

بسیاری ازمدیران ساختمان و یا ساکنین ساختمان گمان می‌کنند که کار سرویس و تعمیر دوره موتورخانه کار بسیار آسان و تنها نگاهسطحی به تاسیسات موتورخانه است .تعمیر موتورخانه غرب تهران

اما باید بگویم که امر سرویس دوره ای موتورخانه و تعمیر دوره های موتورخانهیکی از مهمترین و قابل توجه ترین امر در تاسیسات ساختمان است که نیاز به فردی دارد که در این زمینه یعنی تعمیر وسرویس موتورخانه و شوفاژ دارای مهارت و تجربه و همچنین دانش فنی باشد.

بسیار با مواردی برخورد کردیم که موتور خانه توسط فردی ناوارد یا یکی از ساکنین ساختمان تعمیر و سرویس شده است ، اما نه تنها مشکل موتورخانه رفتن شده استبلکه موتورخانه بیشتر دچار مشکل شده و خسارت و هزینه بیشتری را بر گردن ساکنین ساختمان گذاشته است.

لازم است توجه کنیم که امر سرویس موتورخانه و تعمیر موتورخانه باید توسط افراد وارد صورت بگیرد چراکه اگر این کار توسط فردیناوارد و بی تجربه انجام شود علاوه بر خسارت هایی که ممکن است بر موتورخانه وارد شود باعث خطراتی هم برای فرد بی‌تجربه میشود.تعمیر موتورخانه غرب تهران

☎️ثبت درخواست برای تعمیر موتورخانه :  ☎️09125001248     ☎️ 09334467449      ☎️ 09354042093

تعمیر موتورخانه خدمات تاسیسات غرب تهران

تمامی افراد هنگامی که در تاسیسات ساختمان مشکلی پیش می آید تمام سعی شان است که  فردی را برای رفع این مشکلانتخاب کنند کرد تجربه و مهارت بالایی در این زمینه برخوردار باشد.

فردی که در زمینه کاری خورد تجربه و مهارت بالایی داشته باشد کمک می کند تا مشکل به صورت کامل رفع شود و همچنین این رفع مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

اگر شما هم برای تعمیر موتورخانه و شوفاژ به تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ نیازمندی حتماً از استاد کاران ماهر و با تجربه دراین زمینه استفاده کنید، تا هم مشکل شما به صورت کامل و اصولی رفع شود و هم مدت زمانی که برای رفع مشکل می گذاریدکمترین زمان ممکن باشد.

اگر برای تعمیرات موتورخانه خود نیازمند به استاد کاران ماهردر این زمینه دارید، می توانید ازتعمیر موتورخانه غرب تهران کمک بگیرید.خدماتی که ما برای تعمیر موتورخانه و شوفاژ ارائه می‌دهیم:

  • تعمیر موتورخانه و شوفاژ
  • سرویس موتورخانه و شوفاژ
  • عیب یابی و تعمیرات موتورخانه
  • تعمیر و سرویس مشعل
  • تعمیر و سرویس پمپ شوفاژ
  • تعمیر و سرویس منبع دوجداره
  • تعمیر و سرویس منبع کویل دار
  • تعمیر و سرویس دیگ شوفاژ
  • تعمیر و سرویس کلکتور و سیستم لوله کشی ساختمان
  • تعمیر و سرویس منبع انبساط و لوله کشی آن
  • تعمیر و سرویس پمپ شوفاژ و پمپ تحت فشار
  • و تمامی مواردی که برای تعمیرات موتورخانه شما نیاز دارید.

تعمیرات تخصصی موتورخانه


موتورخانه‌ها با سوخت های متفاوت کار میکنند بنابراین هرکدام به سرویس و نگهداری مخصوص به خود نیاز دارند.به‌طورکلی برای هر خدماتی که برای سرویس و نگهداری و تعمیر موتورخانه غرب تهران نیاز است می‌توانید از تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ کمک بگیرید که نمونه‌ای از آن‌ها عبارت‌اند از:

•    سرویس دوره‌ای موتورخانه مرکزی و هوشمند
•    سرویس و تعمیر موتورخانه استخر خانگی و عمومی
•    لوله‌کشی، عایق‌کاری حرارتی و تعویض لوله‌های موتورخانه
•    سرویس اتصالات و شیرآلات موتورخانه ها
•    سرویس پمپموتورخانه ، رسوب‌گیری دیگ و عیب یابی و تعمیر مشعل موتورخانه
•    راه‌اندازی موتورخانه در فصول مختلف
•   نگهداری و سرویس موتورخانه
•    برطرف کردن سوراخ شدگی دیگ و منبع و ترکیدگی لوله های موتورخانه و رفع نشتی
•    روشن نشدن مشعل موتورخانه
•   نیاز به تعمیر و تعویض قطعات موتورخانه
•   هواگیری موتورخانه شوفاژ

سرویس و تعمیر لوله‌کشی موتورخانه و لوله‌کشی شوفاژتوجه داشته باشید که خدمات مربوط به تأسیسات ساختمان و موتورخانه شامل مواردی بیشتر از این که ذکر شد میباشد.

در هر موقعیتی مشکلی در سیستم موتورخانه رخ داد ، می‌توانید به کمک تعمیرکار موتورخانه آن را تعمیر کنید.و به این نکته کاملا توجه داشته باشید که افراد ناوارد و تجربه میتوانند آسیبهای جبران ناپذیر و خطرآفرینی را برای تاسیسات و ساختمان شما ایجاد کنند.پس در انتخاب تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ بسیار دقت کنید.

سوراخ شدن دیگ موتورخانه

دریچه بازدید شعله در ته دیگ است که از درون آن میشود طول شعله و رنگ شعله را در درون آن مشاهده کرد .شعله باید طوری تنظیم شود که به انتهای دیگ اثابت نکند ، شعله باید تا  طول دیگ بیشتر نباشد بدلیل اینکه باعث سرخ شدگی در ته دیگ  میگردد.

نکته مهم : این است که اگر سختی آب گرفته نشده باشد و شعله تنظیم نباشد خسارت بالایی را به دیگ وارد میکند . و باعث سوراخ شدن دیگ موتورخانه میشود.

رسوبات موجود در لوله ها و بدنه دیگ ته نشین میگردد . اگر شعله مشعل تنظیم نباشد و با بدنه برخوردداشته باشد این رسوبات در جای گرمتر رسوب میکند و سخت می شوند .

مهمترین علت سوراخ شدن دیگ ها همین مورد است ، بدلیل اینکه حرارت زیادی جذب و سبب سوراخ شدن جداره دیگ می گردد .

هواگیری موتورخانه شوفاژ


توجه داشته باشید که هواگیری موتورخانه شوفاژ و انجام  هواگیری پکیج و رادیاتورها برای این انجام میشود که در فصل زمستان که برای گرمایش ساختمان نیاز بیشتری به استفاده از این سیستم ها بیشتر میشود با مشکل مواجه نشویم.کلا هواگیری رادایاتورها و موتورخانه شوفاژ باید به طور مرتب و در فاصله زمانی های مناسب انجام شود تا در طول مدت استفاده کارکرد سیستم مطلوب باشد. انجام گیرد.برخی از عزیزان سوال میکنند که چه زمانی نیاز به هواگیری موتورخانه و یا پکیجو رادیاتور است؟با شروع فصل سرما باید اقدام به راه اندازی سیستم گرمایشی و همینطور هواگیری سیستم های گرمایشی از جمله پکیج و موتورخانه و رادایاتورها کنیم. و این کار حتما باید توسط یک سرویسکار صورت گیرد زیرا تنظیم و هواگیری موتورخانه نیاز به تجربه دارد.در صورت بروز این موارد باید هواگیری انجام گیرد:

  • در زمانی که موتورخانه ویا پکیج روشن است اوا رادایاتورها گرم نمیشوند
  • در مواقعی که بخشی ازرادایاتور از بالا یا پایین سرد است
  • در زمان اغاز فصل سرما

برای راه اندازی موتورخانه و هواگیری موتورخانه شوفاژ حتما از افراد متخصص کمک بخواهید برای جلوگیری از خسارات و حوادث و اینکه یک فرد کارشناس میتواند در صورت وجود نقص در موتورخانه در زمان راه اندازی مشکل را رفع کند و از بروز ایراد در آینده جلوگیری کند.وظایفی که سرویسکار در زمان راه اندازی بعهده داردشامل چک کردن اجزای موتورخانه مانند شیر فلکه‌ها، لوله کشی‌ها و بررسی مشعل و تنظیم هوا گاز و ….است.

تعمیرات موتورخانه و شوفاژ

تعمیرات موتورخانه غرب تهران

خدمات تعمیرات و سرویس موتورخانه و شوفاژ غرب تهران شبانه روزی 09125001248

تعمیرات موتورخانه

تعویض پره های دیگ چدنی,افزایش پره دیگ چدنی,رفع نشتی دیگ,جوشکاری دیگ فولادی,لوله کشی دیگ آبگرم,تعمیر ترموستات جداری و مستغرق,تعمیر پمپ آبگرم,تعویض پمپ,لوله کشی موتورخانه,تعمیر لوله کشی موتورخانه,تعمیر مشعل,لوله کشی شوفاژ,تعویض دماسنج و فشارسنج

منبع انبساط

از منبع انبساط در موتورخانه جهت تغذیه آب سیستم و همچنین خنثی کردن افزایش فشار سیستم استفاده میشود و در دو نوع منبع انبساط باز و منبع انبساط بسته میباشد، که منبع انبساط باز در پشت بام و منبع انبساط بسته در داخل موتورخانه نصب میشود.

تعمیرات منبع انبساط:

تعویض لوله کشی منبع انبساط,رفع  سرریز منبع انبساط,تعویض شناور منبع انبساط,تعویض شیر منبع انبساط,لوله کشی منبع انبساز,عایقکاری منبع انبساط,جوشکاری منبع انبساط,رفع نشتی منبع انبساط,شارژ ازت منبع انبساط بسته,تنطیم فشار منبع انبساط بسته,تعویض تیوب منبع انبساط دیافراگمی

منبع دوجداره

منبع دوجداره یک مبدل حرارتی میباشد که آبگرم مصرفی(بهداشتی)ساختمان را تأمین میکند.

تعمیرات منبع دوجداره:

جوشکاری منبع دوجداره,رفع نشتی منبع دوجداره,تعویض شیر منبع آبگرم,تعمیر پمپ منبع دوجداره,تعویض پمپپ منبع دوجداره,لوله کشی منبع آبگرم,تعمیر لوله کشی منبع دوجداره,عایقکاری منبع دوجداره

منبع کویلی

منبع کویل دار مانند منبع دوجداره وطیفه تأمین آبگرم مصرفی را بر عهده دارد و از زریق کویل مسی که در داخل منبع قرار گرفته تبادل حرارت بین آب گرمایش و آب مصرفی صورت میگیرد.

تعمیرات منبع کویلی:

اسیدشویی منبع کویلی,لوله کشی منبع کویلی,رفع نشتی منبع کویلی,تعمیر پمپ سیرکولاسیون منبع کویلی,تعویض پمپ منبع کویلی,تعمیر لوله کشی منبع کویلی,جوشکاری منبع کویلی,تعویض لوله کشی منبع کویلی

پمپ سیرکولاسیون

در موتورخانه ها از پمپهای گریز از مرکز(سانتریفیوژ) جهت گردش آب در سیستم استفاده میگردد که در دو نوع پمپ زمینی و پمپ خطی در مدار لوله کشی قرار میگیرند.

تعمیرات پمپ سیرکولاسیون:

رفع نشتی پمپ آب,تعویض پمپ سیرکولاتور,رفع صدای پمپ آب,تعمیر پمپ سیرکولاتور,تعویض کوپلینگ پمپ موتورخانه,تعویض واسطه پمپ,هواگیری پمپ,لوله کشی پمپ آب,تعمیر لوله کشی پمپ,سرویس پمپ آبگرم,تعویض سیل(کاسه نمد) پمپ

چیلر

چیلرها جهت سرمایش ساختمان استفاده میشوند به اینصورت که آبی که در چیلر خنک شده به وسیله پمپ به داخل ساختمان انتقال یافته و در آنجا از طریق فن کوئیل یا هواساز موجب سرمایش میگردد.

چیلرها به دو نوع تراکمی و جذبی تقسیم بندی میشوند که هر یک از لحاظ سیکل کاری و مبرد و پارامترهای دیگر انواع مختلفی دارند

14 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات موتورخانه غرب تهران 🔴فوری،24ساعته🔴»

  1. آقای مجیدی عالی بودند ، خیلی سریع اومدند و خیلی سریع هم مشکل و پیدا کردند و دستمزد واقعا بسیار منصافه بود ، خیلی ممنون، کاش همه اینطوری بودند

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما مشتری عزیز ، خوشحالیم که از خدمات ما رضایت داشتید . مورد دیگه ای بود در خدمتتون هستیم…

  2. مطالب مفیدی بود. درخواست تعمیر موتورخانه دادیم خیلی سریع انجام شد. استادکار خوش برخورد و ماهری فرستادین ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)