تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی

تعمیر کولر آبی ، سرویس کولر آبی و نصب کولر آبی در برندهای مختلف به صورت کامل و راه اندازی آن در ابتدای فصل تابستان از خدمات ارائه شده در خدمات تاسیسات غرب تهران می باشد. با ثبت درخواست خود در این سامانه از طریق دکمه زیر و یا تماس با شماره های درون سایت،  استادکار کولر آبی در سریع ترین زمان ممکن برای خدمات رسانی به شما در تمام منطقه تهران به صورت شبانه‌روزی اعزام می‌شود.

تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی

خدمات تاسیسات غرب تهران ، خدمات تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمامی نقاط تهران با اعزام فوری ارائه میدهد.تعمیر کولر آبی در برخی مواقع نیازمند تعویض قطعات میباشد ، استادکاران تعمیر کولر آبی خدمات تاسیسات غرب تهران ، همراه خود تمامی قطعات کولر آبی شامل ، دینام ( موتور ) کولر آبی ، پمپ آب کولر آبی ، یاتاقان ، شفت و پروانه کولر آبی ، پوشال ، برزنت ، شلنگ ورودی آب ، شناور آب و کلیه قطعاتی که برای تعمیر کولر آبی نیاز است را دارند. ما در خدمات تاسیسات غرب تهران همراه با ماهر ترین استادکاران با تجربه در کنار شما هستیم تا خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی را به بهترين شکل ممکن برای شما انجام دهیم ، برای ثبت درخواست کافیست با شماره های داخل سایت ( 09125001248 / 09354042093 / 09334467449 ) تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام استادکار برای شما انجام شود.

 
تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی و یا سرویس کولر آبی از خدماتی است که شاید بدون دریافت و انجام آن ، کولر آبی شما کار کند اما مطمئن باشید که این کار باعث صدمه و خرابی کولر آبی شما میشود و هزینه بیشتری را بر روی دست شما میگذارد.برای دریافت خدمات تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی در تهران کافیست تا با شماره های سایت تماس بگیرید و ثبت درخواست را در کمتر از 1 دقیقه انجام دهید.

در هر قسمت از سرویس کولر آبی و یا تعمیر کولر ابی اگر نیاز به تعویض و تعمیرات قطعه ای باشد ، متخصص تعمیر کولر آبی مجموعه ما ابتدا با مشتری هماهنگ میکند و سپس اقدام به تعویض و یا تعمیر قطعه میکند.توجه کنید که تمام تلاش ما کاهش هزینه های تعمیر کولر آبی شما است پس تا جایی که بشود ابتدا با هزینه های کم مشکل را حل میکنیم و اگر نشد سپس به سراغ تعویض قطعات خواهیم رفت.

پوشال های کولر آبی یکی از مهمترین بخش های کولر آبی است که بهتر است به دلیل کثیفی هوا ، آن ها را سالیانه تعویض کنید تا به سلامتی خود آسیب وارد نکنید ، در کولر های سلولزی از پد های سلولزی به جای پوشال استفاده میشود که در این موراد باید هر 4 یا 5 سال یک بار اقدام به تعویض پد های سلولزی کنید.

بسیاری از افراد به دلیل ساده بودن سیستم کولر آبی خودشان شخصا اقدام به تعمیر و یا سرویس کولر آبی میکنند اما توصیه ما این است که اگر نیاز به سرویس اصولی و درست کولر آبی دارید و یا میخواهید تعمیرات کولر آبی شما به بهترین نحو ممکن انجام شود تا دیگر نیازی به هزینه برای تعمیرات نداشته باشید و از طرفی دور از حوادث و خطراتی مانند برق گرفتگی باشید ، بهتر است این امر را به یک استادکار ماهر و متخصص بسپارید. برخی مواقع تعمیر و سرویس کولر آبی اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود منجر به خرابی قطعات و سوختن دینام یا پمپ ، اتش سوزی ، اتصالی … میشود.

بنابراین بهتر است که ابتدا تعمیر و سرویس کولر را به یک استادکار ماهر بسپارید تا مشکلی در آینده نداشته باشید و از خرابی های بعدی را جلوگیری کنید.استادکاران تعمیر و سرویس کولر بارها و طی سالیان زیاد این کار را انجام دادند و به تمام جزییات و خرابی ها و نحوه تعمیرات و ریزه کاری های آن وارد هستند، این اطمینان را به شما میدهم که از آنجایی که استادکاران تعمیر کولر آبی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران جزو بهترین استادکاران هستند ، با دریافت خدمات مربوط به کولر آبی ، کولر شما در بهینه ترین و بهترین حالت ممکن کار کند و سال های بعدی نیز جزو مشتریان ما باشید.

یکی از پرمصرف ترین سیستم هایی که برای تهویه هوا و سرمایش ساختمان ها استفاده میشود کولر آبی است و این موضوع باعث شده است که در فصل گرما ، درخواست برای تعمیر و سرویس کولر آبی افزایش پیدا کند. در این مطلب شما را با عیوبی که نیاز به تعمیر کولر آبی را برای شما به وجود می آورد آشنا میکنیم تا خرابی کولر آبی خود را تشخیص بدهید و در صورت نیاز از یک استادکار تعمیر کولر آبی کمک بگیرید.

بسیاری  از افراد تصور میکنند که تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی تفاوتی ندارند اما لازم است بگوییم که تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی دو مورد کاملا جدا و متفاوت است که باید در زمان خودشان انجام شود.

سرویس کولر آبی را باید در ابتدای فصل گرما و در زمان راه اندازی سیستم های سرمایشی ساختمان انجام داد. سرویس کولر آبی ، دستگاه کولر آبی شما را برای کاکرد بهینه با بازدهی بالا در فصل تابستان آماده میکند و علاوه بر آن باعث میشود که استهلاک دستگاه نیز به حداقل برسد.

سرویس کولر آبی شامل مواردی مانند ، تعویض پوشال ها ، روغن کاری یاتاقان ها ، سرویس موتور کولر آبی ، تنظیم و یا در صورت نیاز تعویض تسمه کولر آبی ، تنظیم شناور ، تمیز کردن کف کولر و رفع رسوبات کولر و شوره ها ، بازدید قطعات مهم مکانیکی و الکتریکی کولر و بررسی عملکرد صحیح آن ها و… همگی جزو خدمات سرویس کولر آبی هستند.

تمامی مواردی که در بالا نام بردیم جزو خدمات سرویس کولر آبی هستند که برای پیشگیری از خرابی کولر آبی ، استفاده از حداکثر بازدهی کولر آبی و به حداقل رساندن استهلاک کولر آبی میباشد.

اما زمانی که دستگاه دچار عیب شود و یکی از قطعات مکانیکی و یا الکتریکی دچار خرابی شده باشد و این مورد در کارکرد کولر اختلال ایجاد کند باید اقدام به تعمیر کولر آبی کنیم.تعمیر کولر آبی نیاز به تخصص و مهارت دارد و بهتر است که با کمک یک استادکار ماهر به تعمیر کولر آبی اقدام کنید.

تعمیر یاتاقان کولر آبی

یکی از قسمت های کولر آبی که ممکن است دچار خرابی شود یاتاقان کولر آبی است.

یاتاقان کولر آبی از مواردی است که در سرویس و تعمیر کولر آبی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید مورد بررسی و سرویس قرار بگیرد.

یاتاقان های کولر آبی باید به صورت مرتب روغن کاری و سرویس شوند و در صورتی که این موارد رعایت نشود بسیار زود به صدا و خرابی می افتند.

خرابی و تعمیر یاتاقان کولر آبی از آن جهت مهم است که اگر یاتاقان های کولر آبی خراب شود کارکرد کولر آبی شما با صدای زیاد همراه خواهد بود و اگر اقدام به تعمیر یاتاقان کولر آبی و تعویض آن نکنید باعث آسیب و خوردگی شفت پروانه نیز خواهد شد و در نهایت میتواند با گیرپاژ کردن به دینام کولر آبی شما نیز صدمه وارد کند.

در تعمیر و یا تعویض یاتاقان کولر آبی حتما شفت و یا محور پروانه را بررسی کنید چرا که ممکن است شفت نیز دچار خوردگی شده باشد و با تعویض یاتاقان مشکل سر و صدای اضافی دستگاه از بین نرود.

تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی | سرویس کولر آبی | شبانه روزی با اعزام فوری

تعمیر کولر آبی شبانه روزی

از ویژگی خدمات تعمیر کولر آبی ما میتوان به ارائه خدمات تعمیر کولر آبی به صورت شبانه روزی اشاره کرد.بسیاری از شرکت های خدماتی این خدمات را ارائه نمیدهند اما ما به دلیل در نظر گرفتن آسایش و رفاه شما مشتریان عزیز کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی در نظر گرفته ایم .

در صورتی که نمیه های شب با خرابی کولر آبی رو به رو شدید ، مشکل یاتاقان داشتید ، صدای اضافی در دستگاه خود شنیدید و یا با مشکل برقی و خرابی دینام یا پمپ کولر آبی خود رو به رو شدید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن جهت سرویس و تعمیر کولر آبی به محل شما نیرو اعزام کنیم.

استادکارانی که ما اعزام میکنیم کلیه قطعات مورد نیاز را به همراه خود دارند و این مورد باعث میشود تا در وقت و زمان شما صرفه جویی شود و در مدت زمان کوتاه ترین مشکل کولر آبی شما رفع شود.همچنین کلیه استادکاران ما به تمامی موارد مربوط به تعمیرات کولر آبی وارد هستند و مشکل شما را به طور کامل رفع خواهند کرد.

تعمیر برق کولر آبی

تعمیر برق کولر آبی یکی از مواردی است که به دلیل خطرناک بودن آن بسیاری از افراد به دست استادکاران ماهر میسپارند تا شکل برق کولر آبی را رفع کنند.برق کولر آبی بسیار مهم است چرا که وجود خرابی در آن ممکن است باعث آتش سوزی هم بشود.

تعمیر برق کولر آبی شامل تعمیر و تعویض و بررسی برق کلید کولر آبی و یا بررسی و تعمیر جعبه تقسیم برق داخل کولر آبی میشود.خرابی مسیر برق کولر آبی گاهی مشکلاتی از قبیل سوختگی دینام وو پمپ آب کولر نیز به وجود می آورد. 

پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این است که در مسیر برق کولر خود محافظ برق داشته باشید ، وجود محافظ برق از خسارت هایی همچون سوختن دینام کولر آبی و یا سوختن پمپ کولر آبی جلوگیری میکند و قبل از به وجود آمدن همچین خسارت هایی برق کولر آبی شما را قطع خواهد کرد.

عیب یابی و خرابی های شایع کولر آبی

عیب یابی کولر آبی

شما برای تعمیر نمودن کولرهای آبی خود لازم است از افراد متخصص کمک گیرید به همین جهت امروزه مراکز تعمیر تخصصی بسیاری راه اندازی شده اند که خدماتی این چنینی را به مشتریان خود ارائه می نمایند تا دیگر مجبور به تعویض نمودن کولر خود نشوند و از میزان هزینه های خود نیز بکاهند. عیب یابی و تعمیرکولر آبی از یک مجموعه نشانه های خاص پیروی می کند و به دلیل پیچیده بودن این وسایل اگر شناخت کاملی نسبت به اجزا مکانیکی و الکترونیکی کولرها نداشته باشید قادر نخواهید بود تا آن ها را تعمیر کنید به همین دلیل است که می گوییم باید این تعمیرات را به مراکز تخصصی بسپارید. در ادامه به مجموعه عیوبی خواهیم پرداخت که نشان می دهند کولر شما نیاز به تعمیر دارد و باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف نمودن این عیوب اقدام کنید.

سرویس کولر آبی

یکی از درخواست های زیادی که در زمان آغاز فصل گرما به  کارشناسان ما گزارش می شود درخواست استاد کار برای سرویس کولر آبی است.با سرویس به موقع کولر آبی قبل از راه اندازی آن میتوانید از هزینه های بالای تعمیرات کولر آبی تا حد زیادی فاصله بگیرید.

علت صدای کولر آبی

از شایع ترین مواردی که نیاز به تعمیر کولر آبی را به وجود می آورد سر و صدای غیر عادی کولر آبی است که میتواند دلایل زیر را داشته باشد : 

  • خرابی دینام کولر آبی ، بوش ها ، شفت و یا بلبرینگ ها
  • خرابی یاتاقان ها
  • خرابی پولی ها و یا شل بودن آن ها
  • خرابی شفت پروانه
  • خرابی تسمه
  • تراز نبودن مکان نصب کولر آبی

برای تشخیص دقیق علت صدای اضافی کولر آبی خود باید از یک استادکار کمک بگیرید.در صورت خرابی یاتاقان ها حتما بررسی کنید که شفت پروانه گشاد نکرده باشد.

در صورت شل بودن پولی ها آن ها را با دست بچرخانید اگر شل بود با آچار آلن آن را سفت کنید.بررسی کنید که تسمه کولر آبی تنظیم باشد.

خنک نکردن کولر آبی

بسیاری از افراد در تماس با کارشناسان ما از خنک نکردن کولر آبی خود شکایت دارند. خنک نکردن کولر آبی دلایل  و علل زیادی می تواند داشته باشد. یکی از دلایل خنک نکردن کولر آبی این است که پمپ کولر آبی معیوب شده است. با معیوب شدن پمپ کولر آبی،آبی که در کف کولر جمع میشودنمی تواند بر روی پوشالها سرریز کند و پوشال ها خشک می ماند. یکی از دلایلی که شایع است نبود آب در کف کولر آبی است.اگر آبی که در کف کولر آبی جمع می شود به مقدار معین و استاندارد این باشد پمپ کولر آبی نمی تواند آب را مکش کند و بر روی پوشالها انتقال دهد.دلایل دیگر مانند ضعیف شدن دینام کولر آبی، معیوب شدن پوشال یا پد سلولزی، رگلاژ نبودن تسمه، خرابی شناور و… از دلایلی هستند که باعث خنک نکردن کولر آبی میشوند. علت خنک نکردن کولر آبی

خروج باد گرم از کولر

برخی ممکن است با خارج شدن باد گرم از کولر خود مواجه باشند و این نیز زمانی رخ دهد که کولر روشن بوده و موتر آن نیز کاملا سالم است. به طور معمول زمانی چنین عیوبی رخ می دهند که کولر فاقد آب باشد بنابراین قبل از انجام هرگونه تعمیر کولر بهتر است دریچه کولر خود را برداشته و میزان آب موجود در تشتک کولر را مورد بررسی قرار دهید.

اگر آبی وارد کولر شما نمی شود ممکن است این عیب از شناورها باشد و دچار گرفتگی شده باشند. سرویس کولر آبی و خدماتی که می توانید به این طریق دریافت کنید مزیت های قابل توجه ای در راستای برطرف نمودن چنین مشکلاتی دارند. افرادی که در مراکز تعمیر کولر آبی در غرب تهران فعالیت دارند با تخصص بالای خود قادرند تا به عیب یابی کولر شما پرداخته و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را برطرف سازند.

علت لرزش کولر آبی

در هنگام سرویس و یا نصب دینام کولر آبی باید دقت داشته باشید که موتور و پروانه هم راستا باشد و در یک جهت قرار داشته باشند.هم راستا نبودن دینام کولر آبی  و پروانه باعث میشود که کولر آبی با لرزش زیادی کار کند.برای این مورد باید تسمه کولر آبی را بررسی کنید که آیا صاف و هم راستا با پروانه است یا خیر؟

خرابی پایه های کولر آبی نیز از موارد دیگری است که باعث لرزش بیش از حد کولر آبی میشود.کولر آبی باید به صورت تراز و صاف نصب شود و لنگی پایه های کولر آبی یا کج بودن کف زمین پشت بام میتواند باعث لرزش کولرآبی شود.

علت خاموش روشن شدن موتور کولر آبی

یکی از موارد نادر در خرابی دینام کولر آبی این است که موتور کولر آبی در حال کار است اما ناگهان خاموش و مجددا روشن میشود.این مورد نشان دهنده وجود اورلورد کردن در سیم های مشترک موتور کولر آبی است. 

عوامل و خرابی های دیگر مانند نیم سوز شدن دینام کولر آبی ، سفتی بیش از حد تسمه و یا گیر بودن یاتاقان ها ، فشار بیش از اندازه به دینام کولر آبی و موارد دیگری که باید بررسی شوند میتوانند باعث این مشکل شوند.

با نصب یک محافظ برق در مسیر برق کولر آبی میتوانید جلوی به وجود آمدن چنین مشکلاتی را قبل از خرابی بگیرید.

تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی | تعمیرات کولر آبی | تعمیر کولر آبی شبانه روزی با اعزام فوری

سوختن پمپ کولر آبی

یکی دیگر از خرابی هایی که مشتریان از آن شکایت دارند سوختن پمپ کولر آبی است. پمپ کولر آبی به دلیل عدم روغن کاری و تمیز کاری به موقع  و حتی به دلایلی همچون نوسانات برق ممکن است معیوب شود.با سرویس درست و به موقع کولر آبی می‌توانیم تا حد زیادی از سوختن پمپ کولر آبی جلوگیری کنیم. در زمان سرویس کولر آبی باید سبد مخصوص پمپ کولر آبی را به خوبی تمیز کنیم و همچنین مجدد پمپ کولر آبی را در درون سبد خود قرار دهیم تا هرگونه جرم و اجسام خارجی وارد پروانه پمپ کولر آبی نشود.

سوختن دینام کولر آبی

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار در این روزها گریبانگیر مشتریان می شود سوختن دینام یا سوختن موتور کولر آبی می باشد. سوختن موتور کولر آبی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. بهتر است در سر راه کلید کولر آبی محافظی نصب کنید تا از نوسانات برق جلوگیری کند و این گونه قطعات برقی داخل کولر آبی مانند موتور کولر آبی و پمپ کولر آبی همیشه سلامت می ماند. تعمیر دینام کولر غرب تهران

پاره شدن تسمه کولر آبی

بیش از حد سفت یا شل بستن تسمه کولر و همچنین طی کردن طول عمر مفید کولر از دلایل شایع پاره شدن تسمه است.یکی دیگر از دلایلی که شما را ملزم به انجام تعمیر کولر آبی می نمایند شل و یا سفت شدن تسمه پروانه کولر می باشد که به دلایل مختلفی اتفاق می افتند. توجه داشته باشید زمانی که تسمه پروانه ها شل باشند موتور نیز قادر نخواهد بود تا به خوبی پروانه ها به حرکت درآورد و زمانی که تسمه ها سفت باشند نیز موتور توانایی تحمل فشار بالا را نداشته و دچار خرابی خواهد شد بنابراین برای جلوگیری از بروز چنینش رایطی بهتر است در سریع ترین زمان ممکن به مراکز تعمیر کولر آبی غرب تهران مراجعه نموده و از خدمات این مراکز جهت تعمیر کولر آبی خود بهره مند شوید.

روشن نشدن کولرآبی پس از زدن کلید کولر

یکی عمده مواردی که نشان می دهد که کولر شما نیاز به تعمیر دارد روشن نشدن کولر پس از فشردن کلیدهای آن می باشد. دلایل مختلفی می توانند موجب بروز چنین مشکلاتی شوند که درگام اول از تعمیر کولر آبی باید با این دلایل آشنا شدید. به طور معمول به دلایل زیر چنین عیوبی رخ می دهند.

  • قطعی برق در ناحیه فیوز بنابراین بهتر است قبل از هرچیز فیوزها را با استفاده از فازمتر مورد بررسی قرار داده و اطمینان یابید که وصل می باشد اما چه چیزی نشان می دهد که به فیوزها برقی نمی رسد ؟ درپاسخ به این پرسش باید بگوییم اگر فیوز شما خراب شده باشد جریان فاز وارد آن می شود اما پس از آن که اهرم را فشردید این جریان قطع می گردد.
  • اگر مشکل از فیوزها نبود ممکن است این خرابی از ناحیه سیم کشی هاست و لازم است ابتدا محل اصلی قطعی را پیدا نموده سپس سیم های آن قسمت را تعویض نمود. اگر مشکل از قطعی سیم ها نیز نباشد این امر بخاطر وجود مشکل در برق ساختمان می باشد که باید برطرف نمودن آن را به افراد متخصص بسپارید

خراب شدن موتور کولر آبی

خراب شدن و یا نیم سوز شدن موتور کولر معمولا زمانی رخ می دهد که موتور مدت زمان زیادی کار کرده باشد و قطعات آن فرسوده شده باشند. زمانی که موتور کولر شما نیم سوز شده باشد جریان بسیار بالایی را می توان بر روی دستگاه آمپرسنج مشاهده نمود و این نشان می دهد که موتور شما نیز به تعمیر و تعویض دارد و باید این دسته تعمیرات خود را به مراکز تخصصی بسپارید زیرا این مراکز با کیفیت بالای خدمات خود بهترین ها را برای شما در نظر گرفته اند. تعمیر دینام کولر آبی

صدا داشتن موتور و روشن نشدن آن

به عنوان آخرین نشانه خرابی کولرهای آبی لازم است به شرایطی اشاره کنیم که موتور صدا می دهد اما روشن نمی شود که معمولا نشان دهنده سوختن سیم پیچ راه انداز می باشد اما ممکن است به دلیل شل و یا سفت شدن تسمه پروانه ها نیز چنین مشکلاتی رخ دهند. بهترین مراکز تعمیر کولر آبی تهران این توانایی را دارند تا با تکیه بر امکانات و کادر متخصص خود هرگونه مشکل و عیوب کولر شما را در سریع ترین زمان برطرف ساخته و خدمات قابل توجه ای را به شما ارائه نمایند. توصیه داریم به سادگی از کنار این خدمات در راستای تعمیر کولر آبی خود عبور ننمایید.

علت کم بودن باد کولر آبی

توجه کنید که مکان نصب کولر آبی بسیار بر روی بازدهی آن تاثیر دارد.اگر کولر در جایی مانند حیاط خلوت نصب بشود که در مسیر باد قرار نداشته باشد بازدهی آن بسیار کم خواهد شد و یا حتی احساس میکنید که هوای کولر دم دارد و یا شرجی است.

مکان نصب کولر اگر مناسب نباشد و هوا به خوبی به پوشال ها نرسد باعث افت میزان هوای کولر خواهد شد.این از موارد علت کم بودن باد کولر آبی است.در برخی موارد دلیل های دیگری مانند شل بودن بیش از حد تسمه ، شل بودن شفت پروانه ، شل بودن پولی دینام ، شل بودن پولی پروانه نیز باعث کم بودن باد کولر میشود.

بهتر است به برزنت کانال کولر نیز توجه کنید، اگر برزنت کولر آبی پاره باشد مقدا قابل توجهی از هوا به هدر میرود و احساس میکنید که هوای کولر آبی کم شده است.اگر هیچ یک از این موارد نبود از یک کانال ساز بخواهید که مسیر کانال و دریچه های کولر را برای تان چک کند.

تعمیر و سرویس کولر آبی سلولزی

بسیاری از مشتریان در تماس با کارشناسان ما درخواست سرویس و تعمیر کولر آبی سلولزی را دارند. استادکاران ما تمامی خدمات مربوط به سرویس و تعمیر کولر آبی سلولزی را به صورت تخصصی انجام می دهند.

پریدن فیوز ساختمان با روشن کردن کولر

یکی از خرابی های کولر آبی این است که زمانی که کلید پمپ یا دینام کولر آبی را میزنید ، فیوز اصلی ساختمان میپرد و جریان برق را قطع میکند.این مورد نشان دهنده به وجود آمدن اتصالی در مسیر برق کولر است که عمدتا به دلیل خرابی کلید کولر ، سوختن پمپ آب ، سوختن دینام یا همان موتور کولر آبی و یا اتصالی سیم کشی کولر آبی در جعبه تقسیم برق کولر میباشد.

سرریز کردن آب از کولر

تنظیم نبودن شناور کولر آبی باعث میشود که میزان آبی که در کولر آبی است به حد استاندارد و درست نباشد و همین امر باعث میشود که آب بیش از حد استاندارد وارد کولر شود و در نتیجه سرریز کند.در برخی اوقات با تنظیم شناور این مشکل حل میشود و در برخی موارد هم نیاز است تا شناور را تویض کنید تا مشکل برطرف شود.

سرویس کولر آبی

سرویس کولر آبی

از آنجایی که بسیاری از افراد برای شروع فصل تابستان اقدام به تعمیر و سرویس کولر آبی میکنند اهمیت دارد که این امر ( سرویس کولر آبی ) به بهترین نحوه و کامل ترین شکل انجام شود. استادکاران تعمیر کولر آبی خدمات تاسیسات غرب تهران کامل ترین خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را ارائه میدهد .

  • شستشوی بدنه کولر
  •  شستشوی کف کولر آبی 
  •  شستشوی حلزونی و پروانه کولر آبی  
  •  تراشیدن درب کولر آبی و باز کردن مسیر هوا برای خنک کاری بهتر
  • تعویض پوشال کولر یا تعویض پد سلولزی
  • روغن کاری یاتاقان ها و بررسی نحوه عملکرد آنها
  • بررسی تسمه کولر و اطمینان از سالم بودن آن
  •  تنظیم شناور کولر آبی و بررسی سالم بودن شناور
  • بررسی و رسوب گیری مسیر آب رسانی پوشال ها
  • بررسی و سرویس پمپ آب کولر آبی
  •  بررسی نحوه عملکرد دینام یا موتور کولر آبی
  •  تنظیم  و رگلاژ تسمه
  •  بررسی سالم بودن برزنت کولر آبی 
  • راه اندازی کولر آبی و تحویل به مشتری
تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی در غرب تهران

مزایای سرویس کولر آبی

سرویس و تعمیر کولر آبی مزایای بسیار زیادی برای کولر آبی شما به همراه دارد. در زمانی که  قصد راه اندازی و استفاده از کولر آبی را دارید ، باید سرویس کولر آبی را انجام دهید. در سرویس کولر آبی تمامی قطعات مورد بررسی قرار می‌گیرند همچنین کولر آبی شما پس از مدتی که استفاده نشده است دچار کثیفی و گرد و غبار شده است. است در زمان سرویس کولر آبی و راه اندازی کولر آبی تمامی موارد کولر آبی سرویس خواهد شد  تا در زمان استفاده از کولر آبی مشکلی برای آن ایجاد نشود. یکی دیگر از مزیت‌های دیگر سرویس کولر آبی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کاهش هزینه تعمیر کولر آبی ، افزایش بازدهی و بهتر شدن خنک کنندگی کولر آبی ، کاهش مصرف انرژی برق و آب ، افزایش عمر قطعات کولر آبی ، آسایش و رفاه شما مشتریان 

تعمیر ، سرویس و نصب کولر آبی
منظور از سرویس کولر آبی چیست و چه اهمیتی دارد ؟

 

 سرویس کولر آبی یکی از اقداماتی است که سالانه در ابتدای فصل گرما باید برای انجام آن اقدام کرد. یکی از فواید سرویس کولر آبی این است که از بروز اختلال در عملکرد کولر آبی  جلوگیری میکند. قیمت سرویس کولر آبی بسیار پایین تر از هزینه تعمیرات کولر آبی می باشد. سرویس کولر آبی باید توسط سرویسکار کولر آبی صورت بگیرد تا تمامی قسمتهای کولر آبی از جهت سلامت و نحوه عملکرد صحیح بررسی شود.

در همین راستا شما می توانید از خدمات سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی استادکاران ما استفاده کنید.در بخش اول قصد داریم تا شما را با اهمیت تمیر نمودن کولرهای آبی آشنا کنیم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. کولر آبی به جهت کاربردی بودن خود نیاز به سرویس های سالیانه خاصی دارد و شما با بازید نمودن از مسیرهای لوله کشی ، آب گیری کردن از کولر ، تنظیم کردن شناوری کولر خود و … می توانید طول عمرکولر خود را افزایش داده و مدت زمان بیشتری از این دسته از وسایل خود استفاده کنید. سرویس های دوره ای به این جهت اهمیت دارند که می توانند از فرسوده شدن و بروز خرابی در قطعات کلر شما جلوگیری نمایند تا از درآینده مجبور به تعویض یا تعمیر کولر آبی خود نشوید.

 

زمان مناسب برای سرویس کولر آبی چه زمانی است؟

 

بسیاری از افراد بهترین زمان برای سرویس کولر آبی و حتی راه اندازی آن را قبل از شروع فصل گرما می دانند. شما می توانید در اواخر فصل بهار برای سرویس و تعمیر کولر آبی خود اقدام کنید. در سرویس و تعمیر کولر آبی باید تمامی قطعات آن چک شود تا از سلامت و نحوه عملکرد صحیح کولر آبی اطمینان پیدا کنیم و پس از اینکه سرویس و تعمیر کولر آبی انجام شد شما می توانید با خیال راحت از سرمایش کولر آبی خود لذت ببرید.

استفاده از استادکاران ما در زمینه سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از استادکاران ما در زمینه سرویس کولر آبی چه مزیت هایی دارد؟

 سهولت در استفاده از خدمات : ثبت درخواست برای سرویس کولر آبی ،  تعمیر کولر آبی و راه اندازی کولر آبی در خدمات تاسیسات در غرب تهران بسیار آسان بوده است. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس و ارتباط با شماره های درون سایت ایا از طریق نصب اپلیکیشن خدمات تاسیسات در غرب تهران ، این خدمات را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید .

سریع ترین زمان دریافت خدمات : بلافاصله بعد از تماس شما و ثبت درخواست اعزام سرویسکار کولر آبی به محل،شما را به نزدیک ترین استادکار معرفی میکنند و استادکار نیز بلافاصله بعد از دریافت مشکل شما با شما تماس گرفته و برای حضور و ارائه خدمات با شما هماهنگ می کند. تمام مراحل ثبت درخواست در کمتر از دو دقیقه صورت میگیرد!

خدماتی که در سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی ارائه میشود :

سرویس کولر آبی:

  • شستشوی کف کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • شستشوی حلزونی و پروانه کولر
  • تعویض پوشال و پد سلولزی در صورت نیاز
  • تراشیدن درب کولر
  • روغن کاری و بررسی عملکرد صحیح یاتاقان ها  
  •  بررسی سالم بودن تسمه و رگلاژ بودن تسمه
  • تمیز کاری پمپ آب و تمیز کردن سبد پمپ آب کولر
  • تمیز کاری و رسوب گیری مسیر آبرسانی پوشال ها
  • بررسی نحوه عملکرد موتور کولر و سالم بودن آن
  • بررسی برزنت کولر آبی
  • تحویل به مشتری  

تعمیر کولر آبی :

  • تعمیر و تعویض دینام یا موتور کولر آبی
  • تعویض و نصب پمپ آب کولر آبی  
  •  تعویض و تعمیر یاتاقان ها
  • تعویض و تعمیر حلزونی و پروانه کولر آبی
  • تعویض برزنت کولر آبی
  • رگلاژ و تعویض تسمه  
  • تعویض پوشال و پد سلولزی
  • نصب و تعمیر شلنگ و شیر ورودی آب کولر
  • تعویض و سرویس مسیر آبرسانی کولر
  • و کلیه امور مربوط به تعمیرات کولر آبی  

هزینه و تعرفه برای خدمات کولر آبی

تعرفه خدمات کولر آبی شامل سرویس کولر آبی ، تعمیر کولر آبی، نصب و راه اندازی کولر آبی، به خدماتی که شما دریافت می کنید بستگی دارد تمامی هزینه ها و تعرفه های خدمات تاسیسات غرب تهران طبق تعرفه اتحادیه می باشد.همچنین اگر در زمان سرویس کولر آبی یا تعمیر کولر آبی نیاز به تعویض قطعه ای باشد هزینه تعویض قطعه جدا از اجرت کار می باشد که می شود به درخواست مشتری به فاکتور اضافه شود.

تعمیر-کار

چه مدل ها و چه برندهایی از کولر ابی توسط استادکاران ما تعمیر و سرویس میشود؟

نوع برند کولر آبی محدودیتی در ارائه خدمات استادکاران ما ندارد، هرکدام از محصولاتی که توسط این شرکت ها وارد بازار می شوند ویژگی ها و ساختار خاص خود را دارند اما همگی براساس یک هدف تولید می شوند. کولرهای آبی نیز همچون هر دستگاه دیگری ممکن است براثر برخی عوامل دچار خرابی شوند و این موضوع موجب اهمیت یافتن تعمیرکولر آبی می شود تا بتوان مجددا از آن ها استفاده نمود اما لازم است قبل از انجام هرگونه تعمیراتی نسبت به این مسئله به دانش لازم دست یابید یا از استادکاران متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید مدت زمان بیشتری را پس از تعمیرکولر خود از آن استفاده کنید. نصب و راه اندازی و تعمیر انواع کولر آبی با برند و مدل‌های مختلف مانند زیر انجام خواهد شد:

  • نصب و تعمیر کولر آبی ارج
  • و تعمیر کولر آبی برفاب
  • نصب و تعمیر کولر آبی آبسال
  • نصب ، سرویس ،تعمیر انواع کولر آبی
  • نصب و تعمیر کولر آبی رومیزی
  • نصب و تعمیر کولر آبی سلولزی
  • نصب و تعمیر کولر آبی بدون تسمه
  • نصب و سرویس کولر آبی الکترواستیل
  • تعویض بدنه کولر آبی
تماس با ما (09125001248)