تعمیر شیرآلات اهرمی 🔴تعمیر در منزل+راهنمای کامل 🔴

تعمیر شیر اهرمی
تعمیر شیر اهرمی | تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیرآلات اهرمی | تعمیر شیر اهرمی | تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی | تعمیر شیر اهرمی توالت تعمیر شیر آب و روش تعمیر و عیب یابی شیرآلات اهرمی یکی از نیازهایی است که در زمان رو به رو شدن با خرابی شیرآلات اهرمی به وجود می آید.شیرآلات اهرمی نیز مانند سایر شیرآلات و سایر قسمت های تاسیسات ساختمان دچار خرابی و فرسودگی میشوند و نیاز به تعمیرات پیدا میکنند.

در صورتی که ما با عیب های شایع شیرآلات آشنا باشیم میتوانیم اقدام به تعمیرات آن کنیم اما بهتر است اگر تجربه ای نداریم این کار را به متخصص تعمیر شیر اهرمی بسپاریم.مشتریان عزیز میتوانید جهت تعمیر شیرآلات اهرمی خود با شماره های زیر تماس بگیرید تا با خدمات تاسیسات 24 ساعته در کوتاه ترین مدت زمان جهت تعمیر شیر اهرمی شما استادکار ماهر تعمیر شیرآلات اهرمی اعزام کنیم.

برند های قابل تعمیر :🔴تمامی برند های موجود در بازار
مناطق تحت پوش :🔴 تمامی نقاط تهران
ساعات خدمات دهی :🔴24 ساعته
اعزام نیروی استادکار :🔴اعزام فوری نیرو به محل شما
تامین قطعات :🔴امکان تامین تمامی قطعات مورد نیاز
تعمیر شیر اهرمی | تعمیر شیرآلات اهرمی

برای تعمیر شیرآلات اهرمی خود میتوانید با ما تماس بگیرید.اگر سوالی داشته باشید میتوانید آن را در قسمت نظرات در انتهای صفحه بنویسید تا به آن پاسخ بدهیم.

تعمیر شیرآلات اهرمی
تعمیر شیر اهرمی | تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیر اهرمی

تعمیر شیر اهرمی یکی از سرویس های ما است که تقریبا روزانه مورد های زیادی برای ثبت درخواست تعمیرات با ما تماس میگریند ، تعمیر شر اهرمی در عین حال که به نظر کار ساده و آسانی می آید اما در ظاهر پیچیدگی ها و ظریف کاری هایی دارد که نیازمند کمک گرفتن از یک استادکار ماهر تعمیر شیرآلات اهرمی است.

تعمیر شیر اهرمی در مدل های مختلف متفاوت است ، با به روز شدن طراحی های شیرآلات و تغییر شکل ظاهری آن ها برخی موارد در قسمت های مکانیکی و قطعات نیز تغییراتی ایجاد میشود.موردی که در تعمیر شیر اهرمی باید مورد توجه قرار داد این است که ممکن است باقی قسمت های شیر اهرمی شما نیز مستهلک شده باشد و در صورت فشار و یا تعمیرات نادرست دچار مشکل شوند.

تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی

به طور کلی در تعمیر شیر اهرمی مورادی که نیاز به تعمیر پیدا میکنند : کاتریج یا مغزی شیر اهرمی ، علمک شیر اهرمی ، مجموعه شلنگ ها ، میباشد و باقی قسمت ها به ندرت دچار خرابی میشوند.

در تعمیر شیر اهرمی گاهی اوقات به مواردی برمیخورید که قطعات شیر شما به آسانی در بازار یافت نمیشود ، شیرآلاتی همچون قهرمان و kwc از جمله شیرآلاتی هستند که با این مشکل رو به رو هستند و اگر هم یافت شوند قیمت قطعات ان تقریبا بالاست.در مجموع اگر بخواهیم برای تعمیر شیر اهرمی اقدام کنیم بهتر است کار را به یک متخصص بسپاریم .

اولین قدم برای تعمیر شیرآلات اهرمی این است که عیب آن را به صورت دقیق پیدا کنیم.مشکلاتی که برای شیرآلات اهرمی پیش می آید متفاوت است ولی چند مورد از خرابی های شیرآلات اهرمی شایع است ، مواردی مانند :

  • سفت شدن شیر اهرمی
  • کاهش فشار آب گرم یا سرد یا هر دو
  • علت کم شدن فشار آب شیر اهرمی
  • هرز شدن کارتریج
  • رسوب گرفتن شیرآلات
  • خرابی کارتریج
  • خرابی شلنگ های شیر
  • خرابی علمک شیر
  • چکه آب از شیرآلات اهرمی
  • رفع مشکل کارتریج شیر اهرمی
  • رفع مشکل جا به جا بودن آب سرد و گرم در شیرآلات
  • رفع خرابی و شکستگی شیرآلات
  • خرابی و مشکل ترکیدگی بدنه شیرآلات

موردی که باید به آن توجه کنیم این است که تعمیرات شیرآلات اهرمی با هم متفاوت است و هر عیب پیش آمده برای شیرالات اهرمی ممکن است با همدیگر متفاوت باشد.

گاهی اوقات ممکن است که یک مشکل چندین علت و دلیل مختلف داشته باشد که در اینجا باید به صورت دقیق بررسی کنیم تا هزینه زیادی و آسیب و خسارت به قسمت های دیگر وارد نشود.

تعمیر شیر آب اهرمی

همانطور که گفتیم مهمترین اقدام در تعمیر شیر اهرمی ، اقدام به عیب یابی دقیق خرابی آن است.هر کدام از خذابی های شیرآلات ارهمی روش تعمیر مختص خود را دارد.در ادامه مطلب به خرابی های شایع شیرآلات اهرمی و روش های تعمیر آن اشاره میکنیم.

کارتریج یکی از مهمترین قسمت های شیرآلات اهرمی است که در اکثر آن ها وظیفه تنظیم میزان فشار آب و تنظیم دمای آب را بر عهده دارد.

در شیرآلاتی که برای آب گرم و سرد مغزی جداگانه ای تعبیه شده است ، کارتریج تنها وظیفه باز و بست شیر و تنظیم فشار اب را بر عهده دارد.

تعمیر شیر اهرمی
تعمیر شیر اهرمی | تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی

شیر اهرمی ظرفشویی یکی از قسمت های شیرآلات بهداشتی ساختمان است.شیر های ظرفشویی در مدل های معمولی ثابت و مدل شاوری و یا شلنگ دار موجود است.در برخی مدل های شیر اهرمی ظرفشویی ، شیر چند منظوره است و میتوان آب تصفیه شده را نیز با متصل کردن آن به شیر اهرمی ظرفشویی ، از آن برداشت کنید.

شیر اهرمی ظرفشویی مدل های مختلفی دارند که دو مدل معروف آن شیر ظرفشویی شاوری است و مدل دیگر شیر اهرمی ثابت است.شیر های شاوری از دسته شیرهایی هستند که مانند دوش عمل میکنند و از قسمت علمک میتوانید آن را جدا کنید و اطراف سینک را تمیز کنید .

تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی در مدل شاوری کمی پیچیده تر و سخت تر از مدل ثابت آن است و قطعات اضافه تری نیز دارند. در بازار شیرهای شاوری در مدل های مختلف و قیمت های متفاوت وجود دارند اما اگر قصد خرید آن شیر اهرمی ظرفشویی دارید بهتر است از مدل های جدید و برند های خوب بازار خرید کنید.

تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی

تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی نیز مانند سایر خدمات ما در محل انجام میشود در تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی ابتدا استادکار علت خرابی را عیب یابی خواهد کرد و بعد با توجه به آن مشکل را رفع میکند. در تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی برخی از برند ها مانند قهرمان در برخی اوقات ممکن است با کمبود قطعات آن در بازار رو به رو شوید اما جای نگرانی نیست چرا که ما تمامی قطعات لازم برای تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی را موجود داریم.

برای تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی میتوانید از خدمات تاسیسات غرب تهران کمک بگیرید و با شماره های 09125001248 / 09354042093 تماس بگیرید.

تعمیر شیر آب ظرفشویی

شیر آب ظرفشویی یکی از ابزار های مهم در آشپزخانه محسوب می شوند. این نوع شیرآلات مکانیزمی شبیه به سایر شیرآلات اهرمی دارد.

در برخی موارد، شیرآلات ظرفشویی ممکن است به دلیل استفاده زیاد فاقد عملکرد درست باشند. این مشکلات می تواند باعث :

  • نشتی آب
  • سفت شدن در باز و بسته شدن اهرم شیر
  • بسته نشد شیرآب
  • باز نشدن شیر آب
  • و…

برای تعمیر شیر آب ظرفشویی ، ابتدا باید مشکل این شیرآلات تشخیص داده شود. در بعضی موارد، ممکن است کافی باشد تا اجزای آن را تنظیم و تعمیر کرد. اما در موارد دیگر، ممکن است نیاز به تعویض قطعات آن باشد. برای انجام این کار، بهتر است از یک تکنسین ماهر و دارای تجربه در این زمینه استفاده کنید تا جلوی هر گونه مشکلات مجدد در آینده را بگیرید.

در نهایت، تعمیر شیر آب ظرفشویی به عنوان یکی از خدمات ما به شما مشتریان عزیز ارائه می شود و ارائه این خدمات به صورت شباه روزی است. بنابراین، در صورت داشتن هر گونه مشکل یا نیاز به تعمیر شیرآلات اهرمی، بهتر است به سرعت اقدام نموده و با افراد متخصص ما تماس بگیرید.

شیر اهرمی ظرفشویی مانند سایر شیرآلات اهرمی میباشد و مکانیزم یکسانی دارد.تعمیر شیر اهرمی ظرفشویی در برخی مدل ها مانند شاوری یا شلنگ دار کمی سخت تر و پیچیده تر است و سادگی شیرهای معمولی ثابت را ندارد.

زمانی که مشکلات زیر به وجود بیاید شما نیاز به تعمیر شیر اهرمی آشپزخانه دارید :

  • پارگی شلنگ های شیر اهرمی ظرفشویی
  • نشتی آب از شیر اهرمی ظرفشویی
  • خرابی کاتریج و مغزی شیر
  • خرابی علمک شیر ظرفشویی
  • کم شدن فشار شیر آب
  • لقی و شکستن پایه نگهدارنده شیر

برای تعمیر شیر اهرمی آشپزخانه بهتر است که از یک استادکار کمک بگیرید.در برخی اغز مدل های این شیرآلات ، لوازم مصرفی در آن به سختی پیدا خواهد شد و با سایر نمونه ها یکسان و قابل تعویض نیست.به همین جهت بهتر است جهت کاهش هزینه های تعمیر شیر اهرمی آشپزخانه با یک استادکار برای انجام آن هماهنگ کنید.

تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار

تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار یکی از نیازهایی است که در آشپرخانه به وجود می آید . شیرهای ظرفشویی شلنگدار یا شیر ظرفشویی شاوری ، از انواع شیرهای اهرمی است که در بازار وجود دارد.مزیت این نوع شیر ها داشتن سر متحرک و جدا شدن سری علمک آن برای نظافت آسان دور و اطراف سینک است.

نصب و تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار یا شاوری ، نسبت به شیرهای معمولی پیچیدگی بیشتر دارد و مکانیزم عملکرد آن نیز متفاوت است به همین دلیل نصب و سرویس آن نیز متفاوت است و کار بیشتری میبرد.

تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار معمولا مانند … است با این تقاوت که یکسری موارد بیشتر مانند شلنگ شاوری دارد که اغلب نیز این قسمت ها دچار خرابی میشود.

برند های مختلفی برای شیرآلات شاوری وجود دارد اما از قدیمی ترین و بهترین ان ها به شیرآلات اهرمی قهرمان میشود اشاره کرد که شیر ظرفشویی شاوری قهرمان از بهترین های این مدل شیر است.

هزینه تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار معمولا از شیرهای معمولی ظرفشویی بیشتر است و آن هم به دلیل گرانتر بودن قیمت قطعات ان مانند شلنگ شاوری آن است. برای تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار میتوانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر شیر اهرمی
تعمیر شیر اهرمی | تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیر اهرمی توالت

تعمیر شیر اهرمی توالت یا تعمیر شیر اهرمی مخروط از دیگر مواردی است که در تعمیر شیرآلات اهرمی انجام میشود.در مورد شیرهای اهرمی به خصوص شیرآلات حمام و توالت باید در هنگام نصب ، به طریقه نصب صحیح آن دقت کنیم چرا که فشار اضافی و غیر اصولی به مهره های این نوع شیرآلات باعث نشتی آب و یا ترک برداشتن و دنده به دنده شدن آن مهره خواهد شد.

تعمیر شیر اهرمی توالت عمدتا برای تعمیر و یا تعویض کاتریج آن نیاز میشود چرا که قطعه دیگری ندارد که شما را نیازمند به تعمیر شیر اهرمی توالت کند. در تعمیر شیر اهرمی توالت نیز بهتر است از یک استادکار کمک بگیرید ، در شیرآلات اهرمی توالت در برند قهرمان به دلیل کمبود قطعات بسیاری از افراد اقدام به تعمیر آن نمیکنند اما ما تمامی قطعات این شیرآلات را موجود داریم و میتوانید برای تعمیر شیر اهرمی توالت با ما تماس بگیرید.

تعمیر شیر اهرمی توالت به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با اعزام فوری نیروی ماهر تعمیر شیر اهرمی ارائه خواهد شد.

تعمیر شیر اهرمی توالت در سه زمان مورد نیاز است : 1-خرابی کاتریج شیر اهرمی توالت 2- خرابی و نشتی آب از قسمت مهره های شیر اهرمی توالت 3- خرابی شلنگ شیر اهرمی توالت

در این سه مورد شما نیاز به تعمیر شیر ارهمی توالت و سرویس بهداشتی خود پیدا میکنید.

تعمیر شیرآلات اهرمی حمام

تعمیر و نگهداری شیرآلات اهرمی حمام یکی از وظایف مهمی است که برای حفظ سلامت و عملکرد بهینه شیرآلات اهرمی حمام باید انجام شود. در ادامه به بررسی نکات اساسی و ضروری در این زمینه می‌پردازیم.

شیرآلات اهرمی حمام معمولا از قسمت سوپاپ دوش و کارتریج دچار خرابی میشوند و در نتیجه باعث میشود نتوانید از دوش استفاده کنید ، بهتر است از دستکاری آن خودداری کنید و به یک متخصص کار را بسپارید.

یکی از نکات مهم در تعمیر شیرآلات اهرمی حمام، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال می‌باشد. تعویض قطعات با کیفیت پایین می‌تواند باعث نقص‌ها و خرابی‌های بیشتر در آینده شود. در انتها باید آب را دوباره باز کرد و عملکرد شیرآلات را مورد بررسی و آزمایش قرار داد. در صورتی که هرگونه مشکلی مشاهده شود، باید فوراً اصلاح و تعمیر شود تا از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری شود

تعمیر شیر اهرمی گروهه

شیرآلات گروهه یکی از برند های خوب و با کیفیت و البته گرون قیمت است که قطعات ان کمیاب و گران است. شیرآلاتی همچون گروهه یا کی دبلیو سی یا قهرمان اگر نیاز به تعمیر داشته باشند و در مدل های خاص و قدیمی باشند ، به سختی قطعات ان ها پیدا میشود و اگر در بازار وجود داشته باشند نیز قیمت تقریبا زیادی دارند امام مزیت آن ها این است که این لوازم و قطعات بسیار با کیفیت هستند و با یک بار تعمیر مدت ها برای تان کار میکند. برای تعمیر شیر اهرمی گروهه میتوانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر شیر اهرمی

تعمیر شیر اهرمی قدیمی

شیرالات اهرمی قدیمی که دچار مشکل میشوند ، یکی از مشکلاتی که دارند کمیاب بودن قطعات و لوازم ان ها است. در تعمیر شیر اهرمی قدیمی مهمترین و شایع ترین مشکلی که دارد ، کمیاب بودن کارتریج و مغزی ان است.

معمولا این شیرالات دچار مشکل از قسمت کارتریج میشوند و باید کارتریج ان ها تعویض بشود چرا که کارتریج قطعه ای است که قابلیت تعمیرات ندارد. در تعمیر شیر اهرمی قدیمی باید به نوع کارتریج ، برند شیر اهرمی آن دقت کرد.

تعمیر شیر اهرمی توالت

تعمیر شیر اهرمی kwc

بی شک یکی ز بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات موجود در بازار ، برند kwc است. تعمیر شیرآلات kwc بسیار حساس است و قطعات آن نیز بسیار کمیاب هستند. تعمیر شیر اهرمی kwc در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران انجام میشود .

از آن جایی که شیرآلات kwc و قطعات ان کمیاب هستند ، تمام تلاش ما برای تعمیر شیر اهرمی kwc شما است ولی در برخی موارد ممکن است که قطعات ان در بازار یافت نشود و شما مجبور به تعویض شیر اهرمی خود بشوید.

تعمیر شیر اهرمی روشویی

شیر اهرمی روشویی مکانیزمی ساده و شبیه به شیر های اهرمی ظرفشویی دارند.طریقه نصب این شیر ها بسیار شبیه به شیر ظرفشویی مدل ثابت است.خرابی هایی که برای شیر اهرمی روشویی ممکن است به وجود بیاید عبارتند از :

  • پارگی شلنگ های زیر روشویی
  • نشتی آب از دور شیر
  • نشتی آب از شلنگ های شیر اهرمی
  • خرابی علمک در مدل های دارای علمک متحرک
تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر کارتریج شیر اهرمی

اما کارتریج ممکن است دچار چه مشکلاتی شود؟

  • چکه کردن شیر آب و آببندی نکردن کارتریج
  • رسوب گرفتن و کاهش فشار آب
  • سفت شدن اهرم باز و بست شیر اهرمی
  • شکستن و هرز شدن اهرم شیر و کارتریج

باید توجه کنیم که کارتریج های شیرآلات قابلیت تعمیر ندارند و اگر کارتریج شیرآلات اهرمی شما دچار خرابی و مشکل شد حتما باید اقدام به تعویض آن کنید.

کارتریج بیشتر شیرآلات اهرمی از جنس پلاستیک است اما برخی از آن ها سرامیکی نیز هستند.کیفیت شیرآلات ومعتبر بودن برند آن تاثیر مستقیمی در زمان خرابی آن دارد.

رفع مشکل کارتریج شیر اهرمی

یکی از مهمترین قطعاتی که میتوان گفت به عنوان مهمترین قطعه در شیرآلات اهرمی است ، کاتریج یا مغزی آن است.هر بار باز و بسته شدن شیر اهرمی کارتریج آن را درگیر میکند و اگر این کارتریج خراب باشد ممکن است مشکلات زیر را مشاهده کنید :

کارتریج شیرآلات اهرمی که همان مغزی هم به آن میگویند قطعه ای است که قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را ندارند و باید در زمانی که دچار مشکل میشوند ان را تعویض کنید.برخی مواقع در برخی مدل ها و برند های شیرآلات کارتریج های آن ها به سختی پیدا میشوند و از آنجایی که قابلیت تعمیر نیز ندارند ممکن است مجبور به تعویض کامل شیر اهرمی خود بشوید.

علائم خرابی کارتریج شیر اهرمی

  • سفت شدن شیر اهرمی در زمان باز و بسته کردن شیر
  • نشتی و چکه اب
  • نشتی آب از دور اهرم شیر اهرمی
  • خلاص بودن و باز و بسته نشدن آب

رفع مشکل هرز شدن شیر اهرمی

هرز شدن شیر اهرمی زمانی اتفاق می افتد که کارتریج و یا همان مغزی آن دچار خرابی بشود.زمانی که کارتریج خراب بشود و هرز باشد ، دسته و اهرم باز و بسته کردن شیر اهرمی بسیار روان و خلاص حرکت میکند و همچنین با باز و بسته کردن آن ، شیر آب باز و بسته نمیشود .

خلاصی و هرز شدن شیر اهرمی زمانی که مشکل آن از کارتریج باشد قابلیت تعمیر این قطعه وجود ندارد و باید آن را به صورت کامل با یک کارتریج مشابه تعویض کنید.

تعمیر شیر اهرمی توالت

تعمیر ترکیدگی بدنه شیرآلات

در برخی خمواقع در اثر سرمای شدید و یخ زدگی آب و یا وارد شدن ضربه به بدنه ی شیرآلات ، ممکن است دچار نشتی و ترک شده باشند،بدنه شیرآلات اهرمی و یا غیر اهرمی قابلیت تعمیر و استفاده مجدد ندارند و باید در صورت شکستگی و ترک بر داشتن بدنه شیرآلات ان را با یک شیر جدید تعویض کنید.

برای جلوگیری از یخ زدگی آب در شیرآلات در مناطق سردسیر باید ان ها را در فصل زمستان عایق کنید و یا اگر استفاده نمیشوند ، آب داخل آن ها را خالی و فلکه آب را نیز ببندید که داخل آن آب نیاید.

رفع مشکل جا به جا بودن آب سرد و گرم در شیر اهرمی

برخی اوقات ، در مواردی که در نصب شیرآلات اهرمی دقت نمیشود ، ممکن است که جای آب سرد و گرم با هم عوض شده باشد ، برخی مواقع هم ممکن است به دلیل تغییرات در لوله کشی آب مصرفی و جابه جا شدن لوله های آب سرد و گرم این اتفاق رخ بدهد.

اما این مشکل ، چنانا مشکل حادی نیست و نیاز به تعویض قطعه ای نیست ، کافیست که اگر با این مشکل رو به رو شده اید تنها جای دو شلنگ متصل شده به شیر پیسوال را با هم عوض کنید.این روش برای رفع مشکل جا به جا بودن آب سرد و گرم در شیرالات اهرمی ای است که مانند شیر روشویی و ظرفشویی شلنگ داشته باشند و شیرآلاتی که بر روی دیوار نصب میشوند مانند شیرآلات حمام و شیر سرویس بهداشتی ، مشکل از لوله کشی است .

تعمیر شلنگ شیر اهرمی

شیرآلات اهرمی ظرفشویی و روشویی جزو شیرآلاتی هستند که از طریق دو شلنگ به شیرهای پیسوال آب سرد و گرم زیر سینک ظرفشویی یا روشویی متصل خواهد شد.

گاهی اوقات این شلنگ ها در اثر پوسیدگی یا نصب غیر اصولی دچار خرابی و نشتی خواهند شد.رای تعویض این دو شلنگ باید شیرالات به طور کامل باز شود و پس از تعویض شلنگ ها مجددا نصب شود.

نصب شلنگ های شیرآلات باید اصولی نصب شوند چرا که در غیر این صورت باعث خرابی و نشتی آن شلنگ میشود.نصب غیر اصولی باعث فشار بیش از حد و تا شدن شلنگ ها میشود.

تعمیر شیر اهرمی

تعمیر سفت شدن شیر اهرمی

یکی از مشکلاتی که پس از استفاده از شیرآلات اهرمی ممکن به وجود بیاید سفت شدن اهرم شیرآلات اهرمی است.این اهرم که برای باز و بست اب تعبیه شده است گاهی اوقات سفت میشوند و به سختی حرکت خواهند کرد.این مشکل مستقیما به خرابی کارتریج بر میگردد و باید اقدام به تعویض کارتریج کنید.

ما در مقاله علت سفت شدن شیر اهرمی به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم که اگر با مشکل سفت شدن شیرالات اهرمی رو به ور شده اید بهتر است اقدام به خواندن این مطلب کنید.

علت های دیگری هم وجود دارند که باعث سفت شدن شیرالات اهرمی شوند که در آن مطلب به آن اشاره کرده ایم.

تعمیر هرز شدن شیرآلات اهرمی

گاهی اوقات ممکن است که شیرآلات شما بیش از حد روان باشد و وقتی که شما شیر آب را باز میکند اتفاقی نمی افتد و به نظر هرز شده است.

این اتفاق ممکن است به دلیل خرابی کارتریج باشد که از داخل دچار خرد شدگی و شکستگی شده است.برای رفع این مشکل باید اقدام به تعویض و قبل از آن بررسی دلیل این مشکل کنید.

در اکثر مواقع با تعویض کارتریج شیرآلات این مشکل به طور کامل بر طرف میشود.در تعویض کارتریج شیرآلات باید دقت کنید چرا که فشار بیش از حد باعث ایجاد خرابی در شیر شما خواهد شد.

تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیرآلات اهرمی

ممکن است گاهی اوقات شیرآب سرد را بازکنید و به جای آب سرد آب گرم مورد استفاده قرار بگیرد یا بالعکس این اتفاق رخ بدهد.

این مشکل به دلیل جابه جا شدن شلنگ های زیر شیر است. اگر با این اتفاق رو به رو شدید تنها لازم است که شلنگ ها را با هم جا به جا کنید و مشکل برطرف شود.

اگر این اتفاق در شیرآلات سرویس بهداشتی و یا حمام افتاد باید اقدام به تعمیر لوله کشی آب خود کنید چرا که لوله های آب دچار اشتباه شدند و در هنگام لوله کشی به آن دقت نشده است.

تعمیر و نگهداری شیرآلات اهرمی در خانه

شیرآلات اهرمی یکی از اجزای اساسی و حیاتی در تاسیسات خانه ما محسوب می‌شوند. این اهرم‌ها برای کنترل جریان آب به صورت مکانیکی استفاده می‌شوند و در اثر استفاده روزمره، ممکن است نیاز به تعمیرات و نگهداری داشته باشند.

از آنجا که شیرآلات اهرمی بخاطر استفاده زیادی که دارند، ممکن است در دوره‌های زمانی مختلف دچار عیب و خرابی شوند. این خرابی‌ها می‌توانند باعث نشت آب، هرز شدن اهرمی و کارتریج یا خراب شدن قسمت‌های دیگر بخش‌های شیر اهرمی شوند.

برای تعمیر و نگهداری شیرآلات اهرمی در خانه، ابتدا باید علت خرابی را شناسایی کرده و سپس به تعویض یا تعمیر آن بپردازید. شیرآلات اهرمی برخی از قطعات خود قابل تعمیر هستند و با تعویض قطعات یا تعمیرات جزئی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

در نهایت، برای افزایش عمر مفید شیرآلات اهرمی و پیشگیری از خرابی‌های آتی، می‌توانید به صورت دوره‌ای شیرآلات را بررسی و سرویس کنید تا از خرابی آن ها پیشگیری کنید. به این ترتیب، می‌توانید عمر مفید شیرآلات اهرمی خود را افزایش بدهید.

مراحل تعمیر شیرآلات اهرمی به روش صحیح

تعمیر شیرآلات اهرمی یکی از موارد مهم در نگهداری و تعمیرات خانگی است که به راحتی می توانید خودتان انجام دهید. اگر شیرآلات اهرمی در خانه شما دارای مشکلاتی مانند نشتی یا کار نکردن به صورت صحیح هستند، می توانید با رعایت مراحل صحیح تعمیر آنها را انجام دهید.

توجه : انجام کار توسط افراد غیر متخصص باعث آسیب و خرابی بیشتر میتواند بشود.بهتر است اگر تخصصی ندارید از انجام تعمیرات خودداری کنید.

مراحل تعمیر شیرآلات اهرمی به روش صحیح شامل مراحل زیر می شود:

1. ابتدا باید آب را از شیر ببندید تا از هر گونه نشتی جلوگیری شود.

2. سپس با استفاده از مهره یا ابزار مناسب، پیچ های قسمت مربوطه را باز کنید تا بتوانید دسترسی به قطعات داخلی شیر داشته باشید.

3. قطعات داخلی شیر را خارج کرده و می توانید آنها را بررسی کنید. در صورت لزوم، قطعات آسیاب شده یا آسیب دیده را تعویض کنید.

4. پس از تعویض قطعات داخلی، قطعات باز شده را مجددا ببندید و مطمئن شوید که هر نوع نشتی یا خرابی دیگری وجود ندارد.

5. در آخر، آب را مجددا به شیرها وصل کنید و تست کنید که آیا شیرها به درستی کار می کنند یا خیر.

در نهایت، با دنبال کردن مراحل فوق موفق به تعمیر شیرآلات اهرمی به روش صحیح خواهید شد و می توانید از آنها به بهترین نحو استفاده کنید.

تعمیر و نگهداری شیرآلات اهرمی در خانه

تعمیر چکه آب شیر اهرمی

چکه کردن و نشتی شیرآلات اهرمی یکی از موراد خرابی شایع آن ها است.گاهی اوقات ممکن است با چکه کردن اب از شیرآلات هنگام بسته بودن آن ها مواجه شوید.

این کار علاوه بر اذیت شما باعث هدر رفت آب هم میشود.این مشکل عمدتا از خرابی کارتریج به وجود می آید و باید کارتریج را تعویض کنید.علت آن هم اببندی نکردن کارتریج است.

در برخی موارد خرابی محل قرار گیری کارتریج و تراشکاری ان دچار خرابی و مشکل میشود یا برخی مواقع ان قسمت دچار خردگی خواهد شد.

تعمیر شیرآلات اهرمی
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248
خدمات تاسیسات و لوله کشی ساختمان شبانه روزی نصب و تعمیر انواع شیرآلات

خدمات لوله کشی و تاسیسات ساختمان شبانه روزی

09125001248 / 09334467449 تمام امور تاسیساتی در تمام نقاط تهران شبانه روزی
انجام کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی
اجرا لوله کشی ساختمان,تعمیرات لوله کشی ساختمان,تعمیرات کلی و جزیی لوله کشی
لوله بازکنی صد درصدی با ژنراتور و فنر برقی با ضمانت,رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب
نصب و تعمیرات انواع شیرآلات فانتزی,شاوری,افتابه ای,روشویی,ظرفشویی,
نصب و تعمیرات انواع توالت فرنگی و وال هنگ با آب بندی تضمینی
نصب و تعمیرات انواع رادیاتور فولادی,پره ای,پنلی,حوله خشک کن و….
تعمیرات موتورخانه,سرویس مشعل,تعمیرات پمپ شوفاژ و کلکتور توسط شوفاژکار ماهر
نصب و تعمیر انواع پمپ تحت فشار آب خانگی ,پنتاکس,پمپ شوفاژ,پمپ موتورخانه
نصب و جابه جایی ماشین لباسشویی,ظرفشویی,ساید بای ساید,و…
رفع نم و تشخیص ترکیدگی لوله به صورت تجربی و دستگاه با تشخیص دقیق محل نشتی
تعمیرات لوله کشی ساختمان کلی و جزیی,تعمیر نشتی لوله کشی و ترکیدگی
انجام کلیه امور تاسیسات و لوله کشی ساختمان به صورت شبانه روزی تمام نقاط

تعمیر شیر آب اهرمی

در تعمیر شیر آبهای اهرمی اغلب خربیها مربوط به کاتریج شیر , علم شیر , سوپاپ شیر

دوش اهرمی , شیلنگهای تک پایه شیر ظرفشویی و روشویی و شیلنگ و سردوش شیر

شاوری میشود .تعمیر شیر آب

در بیشتر موارد قطعه معیوب بایستی تعویض شود , بخصوص کاتریج شیر اهرمی که هر

یکی دوسال احتیاج به تعویض پیدا میکند . در برخی موارد اگر نشتی از اتصال بین شیلنگ و

شیر پیسوار باشد , شاید بتوان با تعویض واشر یا ارینگ رفع نشتی را انجام داد . به طور

کلی به دلیل ضعف در تولید قطعات یدکی و وجود لوازم با کیفیت پایین نمیتوان توقع

زیادی از تعمیر شیر آب داشت .تعمیر شیر آب

تعویض مغزی شیر

تعمیر شیرآلات
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

به صورت عمومی علت اصلی چکه کردن شیر آب به واشر های روی مغزی های آن مرتبط

میباشد.

در تعویض مغزی شیرهای قدیمی یا اصطلاحا پیچی به این نکته توجه کنید که یک واشر

کوچک کار آببندی کامل شیر را انجام میدهد. مغزی شیر با پیچاندن دست واشر را وادار به

قرار گرفتن در کفی برنجی شیر یا مهره چپگرد میشود.تعمیر شیر آب

پس از گذشت چندوقتی این مهره چپگرد به دلیل رسوبات داخل آب و شنریزه که باید صاف و

صیقلی باشد دارای خلل و فرجی میشود که این باعث خرابی واشر و عدم توانایی آن در

آببندی شیر خواهد شد.

پس بهتر است در هنگام تعویض مغزی شیر کف شیر یا سطخ چپگرد توسط وسیله ای به نام

کفتراش صاف و صیقلی شود .

کفتراش شیر وسیله است که مانند مغزی برروی شیر نصب شده و باچرخاندن چند دور سطح

مهره چپگرد را تمیز میکند.

البته لازم به ذکراست که کفتراش را بیش ازحد نچرخانید و با دو یاسه دور به چرخاندن پایان

دهید زیرا ممکن است باعث خرابی چپگرد شود.

کفتراشی نیز تعداد دفعات محدودی میتوان انجام داد و پس از مدتی چپگرد کوچک شده و

واشر مغزی به آن نمیرسد به همین دلیل پس از چندبار خرابی و تعویض مغزی شیر مجبور به

تعوییض شیر آب و یا تعویض چپگرد میشود.تعمیر شیر آب

مهره چپگرد سایزها و اندازه های مختلفی دارند و چندین اندازه و نوع با دنده های مختلف

هستند.

نزدیکترین تعمیرگاه شیر الات به شما

تعمیر شیرآلات
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

بهتر است که به فکر پیدا کردن نزدیکترین تعمیرگاه شیر الات تهران باشید. با توجه به این که

در کلان شهر تهران مسئله ی مسافت های طولانی وجود دارد یکی از نکاتی که در انتخاب

تعمیرکار باید در نظر بگیرید پیدا کردن نزدیکترین تعمیرگاه شیر الات تهران است. بدون شک

در تمامی مناطق و محله های تهران مراکز انجام تعمیرات وجود دارند و ارائه ی خدمات به

ساکنین آن مناطق را انجام می دهند. مسئله ی ایاب و ذهاب تعمیرکار به طور مستقیم بر

قیمت نصب و تعمیر شیرآلات تاثیر دارد و پیدا کردن نزدیکترین تعمیرگاه شیر الات تهران که

به محل سکونت شما نزدیک باشد به صرفه جویی و کاهش هزینه ها منجر می شود. بدون

شک یکی از مهم ترین موارد در انجام تعمیرات شیرآلات مسئله ی هزینه هاست که با آگاهی

می توانید آن را به خوبی مدیریت کنید.تعمیر شیر آب

در بسیاری از مواقع برای آگاهی از هزینه ها می توانید با نزدیکترین تعمیرگاه شیر الات

تهران تماس بگیرید و از نرخ دستمزد تعمیرات مطلع شوید. ممکن است برای اعلام قیمت

تعمیرات بررسی حضوری شیرآلات توسط تعمیرکار لازم باشد در این صورت تعمیرکار پس از

مشاهده و بررسی حضوری شیرآلات قیمت نهایی تعمیرات را به شما اعلام می کند. 

تعمیرات شیرآلات تهران

برای تعمیرات شیرالات تهران ابتدا باید محل و میزان خرابی شیرآلات را مشخص کنید. گاهی

اوقات کل شیرآلات خانه به دلیل فرسودگی نیاز به تعویض دارند اما در برخی موارد شیرآلات

یک قسمت مانند حمام فرسوده شده و نیاز به تعمیر یا تعویض وجود دارد. مدت زمانی که

برای تعمیرات شیرالات تهران لازم است را تعمیرکار شیرآلات تعیین می کند.

با گذشت زمان ممکن است قسمت های از شیرآلات دچار پوسیدگی شود. استفاده از

شیرآلات درجه یک و با کیفیت باعث پیشگیری از دردسرهای تعمیرات می شود. برای تعمیر

شیرآلات اهرمی تهران به تعمیرکاری نیاز دارید که بتواند تعمیر شیرآلات اهرمی را به خوبی

انجام دهد. شیرآلات اهرمی مزایای بسیار زیادی دارند و استفاده از آن ها رواج بسیار زیادی

دارد.

تعمیر شیرآلات اهرمی تهران

تعمیر شیرآلات
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

در گذشته استفاده از شیرآلات ساده و قدیمی بسیار رایج بود اما با گذشت زمان و پیشرفت

صنعت شیرآلات استفاده از شیرآلات مدرن بیشتر شد. تعمیر شیرآلات اهرمی تهران که در

گروه شیرآلات جدید قرار می گیرند به راحتی انجام می شود. پیش از خرید و نصب شیرآلات

اهرمی بهتر است که مزایا و معایب این شیرآلات را با دقت بررسی کنید. تعمیر شیرآلات

اهرمی تهران با توجه به این که کدام قسمت شیرآلات نیاز به تعمیر یا تعویض دارند مشخص

می شود. قطعات مهم شیرآلات قیمت بیشتری دارند و اگر نیاز به تعویض قطعات اساسی

باشد هزینه های تعمیرات بیشتر می شود. پیش از انجام تعمیرات شیرالات تهران همه ی

هزینه ها را محاسبه و سپس اقدام کنید.تعمیر شیر آب

تعمیر شیرآلات
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

پیشگیری از خرابی شیرآلات اهرمی و نکات تعمیر آن

شیرآلات اهرمی یکی از ابزارهای اصلی در سیستم های تاسیسات هستند که در خانه ها، دفاتر و ساختمان ها استفاده می شوند. این نوع شیرآلات عموماً با استفاده از یک دسته اهرمی به باز و بسته کردن جریان آب را انجام میدهند. برای جلوگیری از خرابی شیرآلات اهرمی و حفظ عمر مفید آنها، باید توجه ویژه ای به نکات تعمیر و نگهداری داشت.

اولین نکته به یادآوری این است که مراقبت از شیرآلات اهرمی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از خرابی آنها دارد که این نگهداری در حفظ رنگ شیرآلات نیز اثر دارد. برای این منظور، باید در نظر داشته باشید که برای شست و شوی شیرآلات از مواد شیمیایی مانند اسید ها ، جوهر نمک و … استفاده نکنید.

از تعمیرات شیرآلات توسط افزاد بی تجربه خودداری کنید چرا که قطعات شیرآلات اهرمی بسیار حساس و ظریف هستند و با فشار نابجا یا کار اشتباه دچار خرابی و بلا استفاده شدن آن ها میشود.

در صورت بروز خرابی در شیرآلات اهرمی، باید به سرعت با فرد متخصص تعمیرات تماس بگیرید. عدم تعمیر به موقع ممکن است باعث افزایش خسارت و هزینه ها شود. همچنین هنگام تعمیرات، باید از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده شود تا از خرابی مجدد جلوگیری شود.

در نهایت، برای حفظ شیرآلات اهرمی و پیشگیری از خرابی آنها، بهتر است در بازه های منظم اقدام به چک کردن و مراقبت از آنها کنید. این اقدامات از اهمیت بالایی برخوردارند و می توانند هزینه های آتی و خسارت های احتمالی را کاهش دهند.

آنچه خواندید...

5 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر شیرآلات اهرمی 🔴تعمیر در منزل+راهنمای کامل 🔴»

  1. بسیار ممنون از توضیحات کامل شما برای تعمیر شیرآلات اهرمی ، حتما از خدماتتون استفاده میکنم.

  2. با سلام خیلی ممنون از راهنمایی های کاربردی شما برای تعمیر شیرآلات اهرمی خسته نباشید میگم خدمتتون.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      با سلام ممنون از اشتراک گذاری نظرتون.
      برای تعمیر شیر اهرمی میتونید با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)