تعمیر رادیاتور شوفاژ | تعمیر رادیاتور تخصصی در تهران | 24 ساعته

تعمیر رادیاتور شوفاژ

تعمیر رادیاتور شوفاژ | تعمیر رادیاتور یکی از سرویس هایی است که در خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه خواهد شد ، تعمیر رادیاتور آلمینومی ، تعمیر رادیاتور پره ای و پنلی ، نصب و سرویس و راه اندازی و همچنین فروش رادیاتور شوفاژ از جمله خدماتی است که در سرویس رادیاتور شوفاژ ارائه خواهد شد.

برای تعمیر رادیاتور شوفاژ نصب و یا سرویس دوره ای و راه اندازی میتوانید از خدمات تاسیسات 24 ساعته ما استفاده کنید تا در هر ساعت از شبانه روز با اعزام فوری نیرو مشکل شما را برطرف کنیم.برای دریافت این خدمات و یا دریافت مشاوره و کارشناسی میتوانید با شماره های زیر تماس حاصب

تعمیر رادیاتور شوفاژ _ تعمیر رادیاتور _ یکی از خدماتی است که توسط استادکاران خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه می شود. نصب ، سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ توسط استادکاران با تجربه ما انجام میشود.

تعمیر موتورخانه شوفاژ ، تعمیرات موتورخانه ، یکی دیگر از خدمات مربوط به تعمیر رادیاتور شوفاژ است، که توسط تعمیرکار موتورخانه وشوفاژ ارائه میشود. شما میتوانید برای ثبت درخواست تعمیرکار و نصاب رادیاتور شوفاژ و یا تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ با کارشاناسان ما تماس بگیرید.

خدمات تعمیر رادیاتور شوفاژ

خدمات ما برای رادیاتور شوفاژ منزل شما بسیار گسترده است به طوری که با خدمات ما از تماس با هر مجموعه دیگر بینیاز خواهید شد ، ما کلیه خدمات تعمیر رادیاتور شوفاژ ، فروش رادیاتور شوفاژ و نصب رادیاتور شوفاژ را به صورت صفر تا صد و در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

کلیه خدمات ما که شامل نصب و تعمیر و فروش است توسط بهترین استادکاران ارائه خواهد شد. همکاری با تمامی برندهای با کیفیت رادیاتور و شوفاژ همانند : لورچ ، ایران رادیاتور ، بوتان و … از مزیت های دیگر خدمات ما است که شما را با انتخاب های محدودی رو به رو نمیکنیم.

برای تعمیر رادیاتور شوفاژ ، نصب رادیاتور شوفاژ و خرید رادیاتور شوفاژ میتوانید با ما تماس بگیرید و حتی قبل از خرید از استادکاران و مشاوران ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید برای داشتن یک منزل گرم.

برای خرید،تعمیرات و فروش میتوانید با شماره های : 09125001248 / 09334467449 / 09354042093 تماس بگیرید.

تعمیر رادیاتور پره ای

در بسیاری اوقات مشتریان در تماس با کارشناسان ما اعلام مدل رادیاتور خود می خواهم بدانم که آیا قابلیت تعمیر رادیاتور شوفاژ برای رادیاتور آنها وجود دارد یا خیر؟ خوشبختانه یکی از مزیت هایی که رادیاتورهای پره ای دارد این است که قابلیت تعمیر و رفع عیب روی آنها وجود دارد.

اما باید گفت که این قابلیت تعمیر رادیاتور شوفاژ و رفع عیب برای تمامی مدلهای رادیاتور پرده ای وجود ندارد. بسیاری از رادیاتورها به دلیل نوع ساختار و یکپارچه بودن پنل آنها قابلیت تعمیر رادیاتور و رفع عیب را ندارد.

این مدل رادیاتور ها معمولاً رادیاتور های قدیمی هستند که مدل آنها یکپارچه و یک تیکه است. (با نحوه تعویض پره رادیاتور آشنا شوید.)مدل دیگری از رادیاتورها که به رادیاتورهای فولادی معروف بودند نیز قابلیت تعمیر و رفع عیب را ندارند و به دلیل اینکه پرونده آنها یکسره و متصل به یکدیگر و همچنین بررسی بوده و قابلیت تعمیر بر روی رادیاتورها وجود ندارد.

تعمیر رادیاتور شوفاژ همانند تعمیرات موتورخانه غرب تهران ، تعمیر شوفاژ غرب تهران از خدمات پر طرفدار خدمات تاسیسات غرب تهران است.(تعمیر رادیاتور پره ای)

تعمیر رادیاتور شوفاژ

تعمیر رادیاتور شوفاژ

تعمیر رادیاتور شوفاژ یکی از خدماتی است که ما دررابطه با تعمیر موتورخانه و شوفاژ ارائه می‌دهیم. رادیاتور ها یکی از انواع سیستم های گرمایشی ساختمان هستند.

رادیاتورها وابستگی بسیار زیادی به سیستم موتورخانه و شوفاژ خانه دارند در واقع اگر سیستم موتورخانه و شوفاژ خانه دچار عیب و یا ایراد می‌شود و نیاز به تعمیر شوفاژ خانه باشد و یا تعمیرات موتورخانه و شوفاژ باشد باید ابتدا اقدام به تعمیر موتورخانه کرد و سپس از رادیاتورها استفاده کرد.

حتما در زمان آغاز به کار سیستم گرمایشی ساختمان ، اقدام به سرویس و تعمیر دوره کنید.تا در زمان استفاده از سیستم گرمایشی در طول زمستان ، دچار مشکل نشوید و گرمای خانه خود را از دست ندهید!

خرابی های شایع رادیاتور

مشکلات زیادی که در تماس با کارشناسان ما بیان می شود سوراخ شدن رادیاتور است. سوراخ شدن رادیاتور باعث نشتی رادیاتور خواهد شد. این مشکل معمولا از مشکلاتی است که برای ساختمان های تجهیز شده به سیستم گرمایشی شوفاژ به چشم می خورد. دلایل متفاوت و مختلف وجود دارد که باعث آسیب به رادیاتور می شود.

در زیر دلایلی که باعث خرابی و آسیب به رادیاتور می شود را بررسی می کنیم :

  • جنس رادیاتور شوفاژ
  • عمر مفید رادیاتور شوفاژ
  • اسید شویی نادرست و نامناسب
  • ضربه یا برخورد اشیا با رادیاتور

دلایل گفته شده و دلایل دیگری هم وجود دارد که باعث نیاز به تعمیر رادیاتور شوفاژ خرابی و فرسودگی و نشتی شوفاژ و رادیاتور شود.پس از نصب و راه اندازی تمامی سیستم های گرمایشی شوفاژ خانه و یا پکیج و یا نصب رادیاتور ها این است که پس از اقدامات لازم و نصب آنها نسبت به عیب یابی و رفع عیب آنها اقدام کنیم.

تعمیر رادیاتور

معمولاً یکی از بارزترین نشانه های نیاز به تعمیر رادیاتور شوفاژ و خرابی یک رادیاتور آب دادن رادیاتور شوفاژ است.

نشتی آب و خیس شدن زیر رادیاتور دلیل واضحی بر خرابی رادیاتور است، گاهی ممکن است که این خرابی به دلیل خراب بودن و فرسوده بودن شیر رادیاتور اتفاق می افتد و گاهی هم ممکن است به دلیل خراب بودن و فرسودگی خود رادیاتور اتفاق رخ دهد.

در زمان خرابی و نشتی رادیاتور باید از یک سرویسکار متخصص در این زمینه استفاده کنیم و از آن کمک بگیریم استاد‌کار رادیاتور باید ابتدا محل نشتی را پیدا کند و سپس اقدام به تعمیر و تست مجددا محل کند.

برخی از افراد در هنگام تعمیر اقدام به چسب زدن محل نشتی رادیاتور و یا محل خرابی رادیاتور می‌کنند. لازم است بدانید که چسب زدن رادیاتور برای رفع عیب نشتی آن یک امر غیر اصولی و نادرست است.

رادیاتور به دلیل گرمای تولید شده و حرارت آن بالای آن مجدد دچار خرابی و نشتی می‌شود.بهترین راه حل در زمان خرابی رادیاتور شوفاژ اقدام به تعمیر اساسی رادیاتور و در صورت نیاز تعویض پرده معیوب با پرده جدید است. تعمیرات اساسی رادیاتور اطمینان خاطر را به شما می دهد که دیگر مشکلی از جهت نشتی و خرابی رادیاتور نخواهید داشت.

لازم است این را بدانید که تمامی رادیاتورها قابلیت تعمیر را ندارند و برخی از مدل‌های رادیاتور به دلیل یکپارچه و یکی بودن پنل رادیاتور قابلیت باز شدن پرده ها را در خود ندارد و در این صورت باید اقدام به تعویض رادیاتور و جایگزین کردن رادیاتور با یک رادیاتور نو کرد.

نشانه های خرابی رادیاتور شوفاژ

همانطور که گفتیم آب دادن و نشتی رادیاتور شوفاژ یکی از بارزترین و محسوس ترین نشانه های سوراخ شدن و خرابی رادیاتور شوفاژ است. در زیر به نشانه‌ها و علائم دیگر که به شما میگوید رادیاتور شما نیازمند به تعمیر و یا تعویض است می پردازیم:

  • نشتی آب
  • سرد بودن رادیاتور شوفاژ
  • هوا گرفتن مداوم رادیاتور شوفاژ و نیاز مداوم به هواگیری شوفاژ
  • افت فشار بار پکیج دیواری
  • سرد بودن قسمتی از رادیاتور شوفاژ
  • نداشتن بازدهی مناسب شوفاژ
  • تعمیر رادیاتور شوفاژ

دلایل بالا از دلایلی اصلی ما را به خرابی رادیاتور شوفاژ آگاه می کند.در صورت داشتن علائم بالا باید با استادکار تعمیر رادیاتور شوفاژ  مشورت کنید و از او برای عیب یابی و بازدید کمک بخواهید.

 علت خرابی رادیاتور شوفاژ ( علت سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ )

همانطور که در بالا به دلایل خرابی رادیاتور شوفاژ اشاره کردیم باید این جا بگوییم یکی از مهمترین علت سوراخ شدن رادیاتور را می توان به رسوب زدایی و اسید شویی نامناسب و رادیاتور شوفاژ توسط افراد ناوارد در این زمینه است.

رادیاتور شوفاژ در اثر استفاده و حرارت بالا در اثر زمان با انباشته شدن رسوبات آب شوفاژ در آن باعث تخریب و خوردگی لوله های رادیاتور می شود و با گذشت زمان باعث خرابی و نشتی رادیاتور میشود.

بهتر است که در آغاز زمان استفاده از رادیاتورها در هر سال اقدام به شستشو و اسید شویی رادیاتورهای شوفاژ کرد.این کار علاوه بر اینکه بازدهی رادیاتور شوفاژ را بیشتر می کند و سیستم گرمایش ساختمان را نیز تمیز می کند و باعث می شود که بازدهی بیشتری در زمستان از لحاظ گرمایش ساختمان داشته باشید.

تعمیر رادیاتور شوفاژ

آیا میتوان از چسب رادیاتور برای تعمیر سوراخ رادیاتور استفاده کرد ؟

همانطور که در بالا گفتیم پس از رادیاتور برای تتعمیر رادیاتور شوفاژ و نشتی آن یک راه‌حل موقت و یک امر غیر اصولی و نادرست است چرا که رادیاتور دارای حرارت بسیار بالایی است و چسب در مدت زمان کوتاهی دچار فرسودگی می‌شود و مجدداً باعث نشتی و خرابی رادیاتور میشود.

اگر مشکل موجود در رادیاتور از پایه برطرف نشود و تعمیر اساسی صورت نگیرد،در آینده مشکل‌های بزرگ تری را به وجود می‌آورد و دوباره برای تعمیر رادیاتور شوفاژ باید اقدام کنید و هزینه‌های بیشتری را بپردازید.

 جلوگیری از خرابی و سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ

تعمیر رادیاتور شوفاژ

اقداماتی وجود دارد که اگر آنها را انجام دهید به شما کمک می کند که عمر مفید سیستم گرمایش ساختمان شما افزایش پیدا کند و دیرتر مجبور به تعمیر سیستم گرمایشی ساختمان و سرویس آن شوید.

تمامی موارد رو به رو ، به شما کمک می کند که شما از هزینه تعمیر مجدد رادیاتورها و سیستم گرمایش ساختمان، تا مدت زمان زیادی دور باشید.مهمترین عاملی که با شما کمک می‌کند این است که در هر زمان که دچار مشکل در تاسیسات ساختمان از جمله تاسیسات موتورخانه و سیستم گرمایش ساختمان شدید از استاد کار با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

  • اقدامات خودسرانه تعمیرات خودسرانه بپرهیزید
  • برای رسوب گیری و شستشوی سیستم گرمایش ساختمان تنها از افراد وارد در این زمینه کمک بگیرید
  • از شیرآلات و فلکه های مناسب برای سیستم گرمایشی ساختمان خود استفاده کنید
  • در هنگام تهیه رادیاتور شوفاژ بهترین نوع و بهترین جنس آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید تا برای مدت زمان طولانی از تعمیر و یا خرید مجدد آن دور باشید .
  • سرویس و تعمیر دورهای شوفاژ خانه و موتورخانه خود را پشت گوش نندازید.

جنس رادیاتور شوفاژ و خرابی آن

طبق تجربه کارشناسان خدمات تاسیسات غرب تهران رادیاتور هایی که از جنس و ضخامت خوب برخوردار نیستند و بیشتر از رادیاتورهای دیگر دچار رسوب گیری و خوردگی و پوسیدگی می شوند.

لازم است در هنگام خرید حتما به برند رادیاتور شوفاژ دقت کرد چرا که برندهای شناخته شده و قابل اطمینان تر و همچنین دارای گارانتی می باشند و این اطمینان خاطر را به شما می دهند که این رادیاتور مدت زمان قابل قبولی برای شما کار خواهد کرد.

علت نشتی آب از رادیاتور شوفاژ 

 علاوه بر سوراخ شدن رادیاتور گاهی و دلیل خرابی شیر آلات رادیاتور و یا  خرابی سیستم لوله کشی شوفاژ باعث نشتی و آب دادن رادیاتور می شود .سرویسکار رادیاتور و شوفاژ باید اقدام به بررسی مشکل و عیب یابی آن کند و پس از آن نسبت به رفع آن اقدام کند.

تعمیر رادیاتور شوفاژ

 هزینه تعمیر رادیاتور شوفاژ

همانطور که گفتیم دلایل مختلفی باعث خرابی رادیاتور شوفاژ خواهد شد. هزینه تعمیر رادیاتور شوفاژ به موارد مختلف بستگی دارد.تعمیر رادیاتور بستگی به خرابی شوفاژ و جنس رادیاتور و موارد دیگری دارد، که باید توسط سرویسکار تعمیر رادیاتور شوفاژ بررسی شود.

ویژگی های یک رادیاتور خوب و مناسب

در هنگام خرید شوفاژ باید نکات مختلفی را مورد توجه قرار داد تا بتوان خریدی با کیفیت داشت و بتوان سال های زیادی از آن استفاده کرد. نکته مهمی که در ابتدا باید در نظر گرفت مقدار انرژی است که شوفاژ مصرف می کند.

هر چه میزان انرژی مصرفی و راندمان رادیاتور بالاتر باشد طبیعتا از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.ثبات حرارتی بهینه از دیگر ویژگی هایی است که یک رادیاتور با کیفیت باید دارا باشد.

ظرفیت حرارتی بالا از موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت. شوفاژ از لحاظ ظاهری نیز باید کاملا زیبا بوده و بدنه ای مقاوم و ضد زنگ داشته باشد.شوفاژها دارای انواع مختلفی از قبیل شوفاژ پره ای، شوفاژ پنلی، شوفاژ قرنیزی، شوفاژ دکوراتیو، شوفاژ برقی و شوفاژ حوله خشک کن بوده که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند.

رادیاتورهای پره ای از انواع قدیمی شوفاژ می باشند که به علت کیفیت بالایی که دارند هنوز هم از پرطرفدارترین نوع شوفاژها به شمار می روند.انتقال حرارت به علت وجود پره های مختلف در این نوع شوفاژها بسیار بالا بوده و دوام و طول عمر بالایی نیز دارند.

رادیاتورهای پنلی دارای وزن سبکتری نسبت به شوفاژهای پره ای بوده  و ظاهر شیک تری دارند. همچنین میزان بازده گرمایی این شوفاژها نیز از نوع پره ای بالاتر می باشد.



تعمیر رادیاتور شوفاژ

برند های نصب و تعمیر رادیاتور

استادکاران خدمات تاسیسات تهران تمامی برند های رادیاتور و شوفاژ را تعمیر و نصب میکنند.هیچ تفاوتی برای استادکاران ما ندارد که رادیاتور شوفاژ شما از چه نوع و از چه برندی است.با خیال آسوده از خدمات ما استفاده کنید.

  • ایران رادیاتور
  • لورچ
  • ایساتیس
  • بوتان
  • گلد پن
  • و تمامی برند های رادیاتور و شوفاژ…

انواع رادیاتور شوفاژ

رادیاتورهای شوفاژ در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد،اما می شود گفت در کل چهار مدل رادیاتور در بازار وجود دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

  1. رادیاتور شوفاژ پره ای
  2. رادیاتور شوفاژ پنلی
  3. رادیاتورهای حوله خشک کن (محل نصب تنها در حمام)
  4. رادیاتور قرنیزی
  5. رادیاتورهای برقی

رادیاتور شوفاژ پرده ای

پرده یک نوع از رادیاتورها است که همانطور که حدس میزنید از کنار هم قرار گرفتن پروژه های مختلف ساخته شده است. میزان گرمایش و بازده این رادیاتور توسط طراح های آن کم و یا زیاد می شود . 

  • مکان انتخاب تعداد پره رادیاتور با توجه به یزرگی و کوچکی فضا و گرمای مورد نیاز
  • امکان تعویض پره در صورت سوراخ شدن، زنگ‌زدگی و مشکلات دیگر
  • دوام و طول عمر بالا در مقایسه با رادیاتورهای دیگر
  • بالا بودن ضریب هدایت حرارتی

رادیاتور شوفاژ پنلی

رادیاتورهای شوفاژ پنلی به نوعی یک مدل جدید در بازار به حساب می آید. رادیاتور پنلی اما واضحی و گرمای بیشتری نسبت به رادیاتورهای پره ای دارد . یکی از ویژگی های رادیاتور های پنلی یکنواخت تر بودن گرمای رادیاتور در مقایسه با رادیاتور شوفاژ در مدل های دیگر است . 

شوفاژ پنلی امروزه بیشتر از رادیاتور های پره ای مصرف میگردد و افرادی که قصد خرید رادیاتور دارند به سمت خرید این نوع رادیاتور ها میروند.مزیت های این نوع رادیاتور ها بسیار زیاد است و در قبال معایب آن برتری دارد.

از معایب رادیاتور های پنلی تنها به مورد نداشتن قابلیت تعمیر میتوانیم اشاره کنیم اما این مورد اصلا جای نگرانی ندارد چرا که اگر اقدام به خرید برند معتبر و جنس با کیفیت کنید نه تنها رادیاتور پنلی شما دارای گارانتی است بلکه میتوانید سال ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

  • سبک و شیک بودن
  • نیاز پایین به گردش آب
  • سازگاری بالا با پکیج‌ها به دلیل جنس فولادی
  • بازده گرمایی بیشتر در مقایسه با مدل‌ها پره‌ای
  • بالاتر بودن درصد انتقال حرارت و آسایش حرارتی

تعمیر رادیاتور آلمینیومی

رادیاتورهای آنها را به اسم رادیاتورهای پره ای بهتر می شناسیم. یاتورهای آلومینیومی یا رادیاتورهای پره ای از اولین رادیاتورهای بودن که وارد بازار شدند و در بسیاری از خانه‌های قدیمی نیز هنوز شما می توانید رادیاتورهای آلومینیومی را ببینید رادیاتور ها به دو دسته تقسیم می شدند:

قسمتی از این رادیاتورها از یکدیگر جدا می‌شد اما به مرور زمان قسمتی از این رادیاتورها ساخته شدند که هر پره آنها به یکدیگر چسبیده است و قابلیت جدا کردن و جداسازی آنها وجود ندارد پس قابلیت تعمیر را نیز ندارد. رادیاتورهای آلومینیومی به دو دسته جنسی تقسیم می شوند یک جنس از رادیاتور های آلومینیومی دارای جنس آلومینیوم نرم هستند و یک دسته دیگر دارای جنس آلومینیوم و خشک هستند که تفاوتی هم با یکدیگر ندارند. 

رادیاتور حوله خشک کن

رادیاتور حوله خشک کن یا رادیاتور حمام یکی از انواع رادیاتور ها هستند که در حمام نصب میشوند ، این رادیاتور ها بر روی دیوار و با ارتفاع حدودی یک مترو نیم از کف حمام نصب خواهند شد.رادیاتور های حوله خشک کن به دلیل نوع جنس آن ها در برخی مدل ها ممکن است زودتر دچار خرابی و نشتی شوند ، این مشکل به دلیل ضعیف بودن و نازک بودن ورق این رادیاتور ها است.

اما در بین این رادیاتور ها برند های خوبی نیز وجود دارد که از ورق های به اصطلاح فولادی ساخته میشوند و استحکام ، وزن بیشتر ، گرمای بهتر و عمر بیشتری نسبت به باقی مدل ها دارند.برخی مدل های رادیاتور حوله خشک کن نیز وجود دارند که از جنس استیل هستند و قیمت بسیار بالایی نسبت به باقی مدل ها دارند و از عمر خوبی برخور دارند.

متاسفانه رادیاتور های حوله خشک کن به دلیل ضعیف بودن ورق آن ها در زمان خرابی قابلیت تعمیر و رفع نشتی را ندارند و بهتر است با نمونه دیگری تعویض شوند . استفاده از چسب ، جوشکاری و سایر روش ها به هیچ عنوان جوابگو نخواهد بود پس وقت و هزینه خود را برای آن هدر ندهید.

تعمیر رادیاتور شوفاژ سوراخ شده

بسیاری از افراد هنگام سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ شان اقدام به کارهایی مانند چسب کاری محل سوراخ شده می کند اما باید بدانید که چسب کاری محل سوراخ شده رادیاتور هیچ کمکی به رفع مشکل نشتی رادیاتور شما نمی کند بلکه شما باید ماشین را به طور اساسی حل کنیم و چسب زدن تنها یکی از راه‌های هزینه اضافی کردن برای تعمیر رادیاتور است بهتر است که در موقع نشتی رادیاتور شوفاژ اقدام به تعمیر اساسی کنید و تا مدت ها بدون دردسر از رادیاتور شوفاژ استفاده کنید. 

تعمیر رادیاتور شوفاژ

تعمیر سیستم لوله کشی شوفاژ

در نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ ، گاهی لازم است به تعمیر لوله کشی شوفاژ و یا جا به جایی لوله کشی شوفاژ نیز اقدام کنید.لوله کشی شوفاژ در اثر زمان دچار خوردگی و پوسیدگی میشود و این مورد باعث به وجود آوردن مشکلاتی همچون ترکیدگی و نشتی آب میشود که در نتیجه خسارت آور است.

بهتر است اگر اقدام به لوله کشی شوفاژ و بازسازی آن میکنید به صورت توکار این مورد را انجام دهید چرا که اصول لوله کشی شوفاژ به صورت لوله کشی توکار است و این باعث میشود تا مشکلات و درد سر های دیگر را نداشته باشید.

لوله کشی شوفاژ به صورت رفت و برگشت از سیستم گرمایش مرکزی یا موتورخانه و یا پکیج وارد رادیاتور های شوفاژ میشود. سیستم لوله کشی شوفاژ ممکن است دچار خرابی شود که از موارد خرابی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نشتی و ترکیدگی لوله کشی شوفاژ
  • مسدود شدن مسیر لوله کشی بر اثر رسوبات

نشتی و ترکیدگی لوله کشی شوفاژ در اثر فشار و یا استهلاک زیاد و کم شدن طول عمر لوله ها به وجود می آید.این موضوع به خصوص در ساختمان های قدیمی ساز که برای سیستم لوله کشی از لوله های آهنی استفاده کرده اند بسیار دیده میشود.

ترمیم لوله کشی شوفاز به دلیل پوسیدگی ممکن است در برخی موارد باعث اسیب به سایر نقاط شود و مجدد نشتی دهد.اگر سن ساختمان شما زیاد است و لوله کشی شوفاز شما دچار خرابی و نشی است بهتر است در صورت پوسیدگی کامل لوله ها اقدام به تعویض کلی لوله کشی شوفاز کنید.

بسیاری از موارد دیده شده است که مشتریان در تماس با ما بیان میکنند که مدتی قبل محل نشتی لوله کشی شوفاژ را ترمیم کردند ولی محل دیگری از آن مجددا دچار نشتی شده است که این به دلیل فشار به سایر نقاط لوله پوسیده است.

لوله کشی شوفاژ را هم به صورت رو کار و هم به صورت توکار انجام میدهند که اگر شما قصد لوله کشی شوفاز به صورت روکار را دارید باید توجه کنید که سیستم لوله کشی شما و لوله های شما از لوله هایی با قطر 2.5 به بالا باشد همچنین بهتر است مسیر لوله کشی پیچ و خم زیادی نداشته باشد چرا که باعث مشکل میشود.

مسدود شدن لوله های شوفاژ هم به دلیل کارکرد بالا آن است همچنین به دلیل وجود رسوبات در  لوله کشی شوفاژ ممکن است که باعث خوردگی لوله بشود این مشکل بیشتر در لوله های قدیمی که از لوله های آهنی استفاده می شده است دیده می شود هر چند که در لوله های پلاستیکی نیز این مسائل به ندرت پیش می آید.

نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که موتورخانه و شوفاژ و یا پکیج به دلیل نوع کارکرد خود همواره تولید رسوبات را انجام می‌دهد و این رسوبات در لوله های شوفاژ باقی می ماند برای مثال شما در تابستان از سیستم رادیاتور شوفاژ خود استفاده نمی کنید و توجه کنید که این آب باقی مانده و همراه رسوبات درون لوله های شما باقی می ماند و به مرور زمان باعث خوردگی لوله های شما و یا رسوب بستن و مسدود شدن راه رفت و برگشت لوله کشی شوفاژ شما می شود.

هواگیری رادیاتور شوفاژ

در زمان تعمیر رادیاتور شوفاژ راه اندازی سیستم رمایشی موتورخانه بهتر است برای بازدهی گرمایی بیشتر اقدام به هواگیری رادیاتور های شوفاژ کنید.اگر در این کار نهارت ندارید بهتر است آن را به دست یک فرد متخصص بسپارید.گاهی اوقات وجود جرم و رسوبات در لوله باعث میشود که رادیاتور شوفاژ نتواند به خوبی گرمایش دهد و یا بازدهی مناسبی نداشته باشد که در این صورت باید اقدام به شستشو و رسوب گیری مسیر لوله کشی شوفاژ کرد.

تعمیر شیرآلات رادیاتور

به طور کلی می توانیم برای رادیاتور ها سه نوع شیر را در نظر بگیریم به تمامی رادیاتورها این سه شیر را به همراه خود دارند اول شیر مسیر رفت یا ورودی آب رادیاتور می باشد که در بالای رادیاتور قرار دارد و با آن می‌توانیم که رادیاتور رو باز یا بسته کنیم بعدی شیر پایین رادیاتور یا شیر خروجی آب رادیاتور یا همان شیر برگشت آب شوفاژ میباشد و شیر سوم هم شیر هواگیری رادیاتور شوفاژ میباشد که توسط آن  هوای داخل رادیاتور شوفاژ تخلیه می شود . 

شیر پایین رادیاتور قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را ندارد اما شیر بالای رادیاتور در موارد نادر قابلیت تعمیر را دارد و در بیشتر اوقات تعمیر کردن شیرالات بالای رادیاتور به صرفه و همچنین کارآمد وفایدهای تعمیر کردن آنها ندارد و بهتر است که با شیر نو جایگزین شود. 

3 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر رادیاتور شوفاژ | تعمیر رادیاتور تخصصی در تهران | 24 ساعته»

  1. سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم مجموعه.خواستم تشکر کنم از سرویس دهی خوبتون بابت تعمیرات رادیاتور شوفاژ که هم سریع و به موقع کار انجام شد و هم هزینه کار نسبت به همه جا بهتر و معقول تر بود.

  2. سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم مجموعه تاسیسات غرب تهران.خواستم قدر دانی کنم از خدمات بسیار عالی و به موقعی که ارائه میدید.استادکارتون وارد بودند و به بهترین شکل ممکن رفع عیب کردند.خدا قوت خدمت شما و همکاراتون

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و عرض ادب خدمت شما خانم شهبازی.انجام وظیفه شده خوشحالیم که از خدمات ما رضایت داشتید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)