لوله کشی غرب تهران

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران⚡️فوری 24 ساعته

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران و نصب توالت فرنگی غرب تهران از خدمات و سرویس های ما در تاسیسات غرب تهران است.در تعمیر و نصب توالت فرنگی غرب تهران میتوانید از ما برای تمامی مشکلات توالت فرنگی خود درخواست کمک کنید و ما در کمترین زمان ممکن با توجه به محل شما ، استادکار تعمیر توالت فرنگی اعزام خواهیم کرد.

کلیه خدمات تاسیسات غرب تهران برای تعمیر توالت فرنگی غرب تهران شبانه روزی بوده و میتوانید برای دریافت خدمات تعمیر و نصب و سرویس توالت فرنگی در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران⚡️فوری 24 ساعته

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران و نصب توالت فرنگی غرب تهران یکی از خدمات و سرویس هایی است که می توانید برای رفع مشکلات توالت فرنگی خود  آن را از ما درخواست کنید .

توالت فرنگی در طول زمان استفاده و با گذر زمان و  استهلاک پیدا کردن قطعات آن نیاز به تعمیر توالت فرنگی غرب تهران و تعمیر توالت فرنگی پیدا می کند پیشنهاد ما این است که سرویس و تعمیرات توالت فرنگی را حتماً به یک فرد متخصص و استاد کار و باتجربه بسپاری چرا که برخی از امور تعمیرات توالت فرنگی نیاز به دقت و تجربه دارد.

ثبت درخواست فوری  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

 تعمیر ، نصب و عیب یابی توالت فرنگی در تمامی نقاط غرب تهران : شهران ، شهرزیبا ، مرزداران ، پونک ، شهرک غرب ، سعادت آباد ، صادقیه ، جنت آباد ، اکباتان ، چیتگر ، گیشا ، باغ فیض ، طرشت ، آزادی ، شهرک شهید باقری ، شهرک پژوهش ، بلوار فردوس ، سازمان برنامه ، درکه ، ستادخرنا و تمامی نقاط غرب تهران…

نصب توالت فرنگی غرب تهران

نصب توالت فرنگی غرب تهران از خدماتی است که میتوانید برای دریافت آن با تعمیر توالت فرنگی غرب تهران تماس بگیرید. نصب توالت فرنگی هم مانند تعمیر توالت فرنگی نیازمند تجربه و مهارت است.

نصب توالت فرنگی باید به صورت دقیق انجام شود و اگر این کار به صورت اصولی انجام نشود ممکن است که مشکلات بسیار زیادی را برای شما به وجود بیاورد و شما را مجبور به هزینه های بعدی کند!

نصب توالت فرنگی اگر به صورت اصولی انجام نشود باعث مشکلات زیر میشود :

  • نشتی آب از زیر توالت فرنگی
  • عدم تخلیه صحیح
  • تخلیه کند آب
  • گرفتگی های مکرر

برای نصب توالت فرنگی در غرب تهران میتوانید با ما تماس بگیرید تا استادکاران ما مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند.

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

سرویس توالت فرنگی غرب تهران

همانطور که گفتیم توالت فرنگی در طول زمان استفاده مشکل می شود و قطعات آن مستهلک می شود و مشکلات شایعی را به وجود می‌آورد که باید برای رفع از از خدمات تعمیر توالت فرنگی غرب تهران کمک بگیرید.خدمات ما به صورت شبانه روزی بوده و میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنیم.

مشکلات توالت‌ فرنگی گاهی اوقات ممکن است که بسیار ساده برطرف شود برخی از این مشکلات مانند تخلیه نکردن آب توالت فرنگی یا سر ریز کردن آب از منبع آب توالت فرنگی یا هرز رفتن آب و گرفتگی های توالت فرنگی و تخلیه کند آن بسیار شایع هستند.نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران⚡️فوری 24 ساعته

اما مهم نیست که برای توالت فرنگی شما چه مشکلی پیش آمده است چرا که هر موقع که شما با مشکلات خرابی توالت فرنگی روبرو شده اید می توانید با تماس با ما مشکل ارتباط فرهنگی خودتان را به صورت سریع و فوری برطرف کنید و مانند روز اول از آن استفاده کنید.خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

ثبت درخواست فوری  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

 گرفتگی توالت فرنگی

یکی از مشکلاتی که بسیار شایع است گرفتگی توالت فرنگی است که لازم است در این زمان ما با دستگاه لوله بازکن و فنر برقی گرفتگی توالت فرنگی شما را برطرف میکنیم .

دلیل گرفتگی توالت فرنگی این است که ساختار توالت فرنگی به نوعی است که به آسانی اشیا و یا دستمال کاغذی در آن گیر می کند و در این زمان شما نیاز به رفع گرفتگی توالت فرنگی دارید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی باید توسط استاد کار ماهر انجام شود چرا که قدرت دستگاه لوله بازکنی بسیار زیاد است و اگر نکات مهم این کار را رعایت نکنند باعث می شود تا کاسه توالت فرنگی شما دچار شکستگی شود و یا مشکلاتی همچون سیاه شدن به وجود بیاورد.

رفع گرفتگی توالت فرنگی

همانطور که در بالاتر متوجه شدیم ، توالت فرنگی به دلایل مختلفی دچار گرفتگی میشود ، اگر گرفتگی توالت فرنگی شما سطحی باشد با روش های ساده میتوانید آن را ………… برطرف کنید اما اگر با این روش ها برطرف نشود نیاز به استفاده از خدمات لوله بازکنی دارید.نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران⚡️فوری 24 ساعته

گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی با روش های مختلفی رفع میشود :

1-رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی با دستگاه لوله بازکنی

استفاده از دستگاه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی ، جزو بهترین راه های حل مشکل گرفتگی توالت فرنگی در تعمرات توالت فرنگی است.در این روش با توجه به نوع گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است که نیاز به بازکردن توالت فرنگی باشد چرا که قدرت دستگاه لوله بازکنی به قدری بالاست که ممکن است باعث سیاه شدن لعاب یا شکستگی چینی توالت فرنگی بشود.برای تعمیر توالت فرنگی در غرب تهران و رفع مشکل گرفتکی لوله فاضلاب میتوانید با ما تماس بگیرید.

2-رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از پمپ هوا

استفاده از پمپ هوا نیز از روش های دیگری برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران است ، استفاده از پمپ هوا برای رفع گرفتگی توالت فرنگی معایبی را دارد از جمله اینکه اگر چه ممکن است با این روش گرفتگی برطرف شود اما جرم درون لوله تراشیده نمیشود و ممکن است به زودی دوباره دچار مشکل شوید.

3-رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از مواد شوینده

اگر گرفتگی لوله فاضلاب شما سطحی باشد میتوانید با استفاده از آب گرم و مواد شوینده آن را برطرف کنید.اما به یادداشته باشید اگر از آب بسیار داغ استفاده کنید ممکن است توالت فرنگی ترک بردارد.

تنظیم سیفون توالت فرنگی

سیفون توالت فرنگی از بخش های مهم در توالت فرنگی است اگر این بخش دچار مشکل شود علاِمی همانند ، کندی در تخلیه آب ، تخلیه نشدن آب توالت فرنگی و… شود که میتوانید در مقاله ….. در مورد آن بخوانید.

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران یکی از خدمات آن تعمیر و سرویس و سرویس سیفون توالت فرنگی است ، بهتر است تعمیر و یا تعویض سیفون توالت فرنگی را به متخصص تعمیر توالت فرنگی غرب تهران بسپارید.

 علت نشتی آب از زیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران با مشکلات نشتی آب از زیر توالت فرنگی گاهی مواجه می شویم این مشکل به دلایل مختلفی می‌تواند اتفاق می‌افتد اما این دلایل ممکن است که از خرابی شیر ورودی آب توالت فرنگی و شلنگ متصل کننده آن باشد و یا ممکن است که به دلیل گرفتگی توالت فرنگی آب از دور توالت فرنگی شما بیرون بزند.

و یا حتی ممکن است که به دلیل سرریز کردن منبع توالت فرنگی و خرابی شناور و فلوتر توالت فرنگی شما آب بر روی زمین بریزد و شما گمان کنید که دور توالت فرنگی شما آب پس میدهد . در سرویس و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات زیر را ارائه می دهد :

  • رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • عیب یابی و تعمیر توالت فرنگی
  • تامین قطعات توالت فرنگی
  • نصب و سرویس توالت فرنگی
  • تعمیر شناور توالت فرنگی
  • تعمیر سیفون توالت فرنگی
  • رفع علت نشتی آب از زیر توالت فرنگی
  • تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

خدمات تاسیسات غرب تهران تمامی موارد بالا و موارد دیگر که مربوط به تعمیر و نصب توالت فرنگی غرب تهران می باشد را ارائه می دهد . لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

ثبت درخواست فوری  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

از کجا بفهمیم که نیاز به تعمیر توالت فرنگی داریم؟

بسیاری از دلایل و نشانه ها وجود دارد که به شما نشان می دهد که توالت فرنگی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر و سرویس دارد اگر این موارد را مشاهده کردید بهتر است که با یک استاد کار تاسیسات و لوله کشی تماس بگیرید تا علت اصلی موضوع را پیدا کنید و به رفع آن اقدام کنید برخی از مشکلاتی که نشان دهنده خرابی توالت فرنگی شما است عبارتند از : لوله کشی شبانه روزی غرب تهران

  1. تخلیه توالت فرنگی به صورت کند انجام می شود
  2. فلاش تانک توالت فرنگی با سرعت کمی پر میشود
  3. توالت فرنگی تخلیه نمی کند
  4. آب مخزن پر نمیشود
  5. آب مخزن توالت فرنگی سرریز می کند
  6. دکمه تخلیه توالت فرنگی هیچ عکس العملی ندارد
  7. بوی بد فاضلاب توالت فرنگی منتشر می شود .
  8.  آب از زیر توالت فرنگی به بیرون نشت میکند.

تمامی این هشت مورد که در بالا به آن اشاره کردیم نشان دهنده مشکل توالت فرنگی شما است  با مشاهده این مشکلات بهتر است که با یک استاد کار ماهر در زمینه تعمیر توالت فرنگی تماس بگیرید و هرگز اقدام به دستکاری توالت فرنگی خود نکنید و سریعاً این مشکل را با یک استاد کار تاسیسات ساختمان در میان بگذارید . نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران⚡️فوری 24 ساعته

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

تیم خدماتی تاسیسات غرب تهران,تعمیر توالت فرنگی غرب تهران,را به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد. برای ثبت سفارش خود با شماره های ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ و یا ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ تماس برقرار کنید و یا عدد ۱ را ارسال کنید تا تیم ما با شما تماس بگیرد.تعمیر لوله کشی شبانه روزی غرب تهران

ثبت درخواست فوری  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

خدمات تعمیر,نصب,راه اندازی و سرویس انواع کولر آبی به صورت شبانه روزی تمام نقاط ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ // ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ شبانه روزی

تمام نقاط,سرویس کولر آبی ,نصب روشویی و شیرالات غرب تهران

تعمیرات نصب و سرویس دینام کولر , پمپ آب کولر , تسمه و پولی , پروانه و حلزونی , شفت و یاتاقان,شناور و سیستم آبرسانی ,

قطعات بدنه , پوشال , برزنت و…

خدمات تاسیسات و لوله کشی ساختمان شبانه روزی غرب تهران و تمام نقاط

خدمات لوله کشی و تاسیسات ساختمان شبانه روزی

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ / ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ تمام امور تاسیساتی در تمام نقاط تهران شبانه روزی

انجام کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی,سرویس کولر آبی ایوانک

اجرا لوله کشی ساختمان,تعمیرات لوله کشی ساختمان,تعمیرات کلی و جزیی لوله کشی

لوله بازکنی صد درصدی با ژنراتور و فنر برقی با ضمانت,رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب

نصب و تعمیرات انواع شیرآلات فانتزی,شاوری,افتابه ای,روشویی,ظرفشویی,

نصب و تعمیرات انواع توالت فرنگی و وال هنگ با آب بندی تضمینی

نصب و تعمیرات انواع رادیاتور فولادی,پره ای,پنلی,حوله خشک کن و….

تعمیرات موتورخانه,سرویس مشعل,تعمیرات پمپ شوفاژ و کلکتور توسط شوفاژکار ماهر

نصب و تعمیر انواع پمپ تحت فشار آب خانگی ,پنتاکس,پمپ شوفاژ,پمپ موتورخانه

نصب و جابه جایی ماشین لباسشویی,ظرفشویی,ساید بای ساید,و…

رفع نم و تشخیص ترکیدگی لوله به صورت تجربی و دستگاه با تشخیص دقیق محل نشتی

تعمیرات لوله کشی ساختمان کلی و جزیی,تعمیر نشتی لوله کشی و ترکیدگی

انجام کلیه امور تاسیسات و لوله کشی ساختمان به صورت شبانه روزی تمام نقاط

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

خدمات تاسیسات غرب تهران با کارشناسان با تجربه و ماهر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. در هر نقطه از تهران که باشید کافی است با شماره های ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ که بصورت ۲۴ ساعته فعال است تماس بگیرید و منطقه خود را اعلام نمایید تا نزدیکترین سرویسکار لوله کش را به محل شما اعزام نماییم. تمامی مناطق تهران تحت پوشش سراسری ما میباشد.

خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی

سرویس‌های بهداشتی و توالت‌ها یکی از پراستفاده‌ترین مکان‌های خانه محسوب می‌شوند و هرکدام از ما ممکن است روزانه چندین بار از این محل استفاده کنیم.در سال‌های اخیر سهولت استفاده از توالت فرنگی باعث شده استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی یا توالت‌های فرنگی رونق بیشتری پیدا کند.تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

نگران خدمات مورد نیاز برای توالت فرنگی نباشید!

اما توالت‌های فرنگی نیز ممکن است با مشکل روبه‌رو شود. سر کردن بدون توالت کار سختی است؛ به همین دلیل تا توالت فرنگی خراب می‌شود باید خیلی سریع دنبال یک سرویس‌کار توالت فرنگی بود تا بتواند کار تعمیر توالت فرنگی را انجام دهد. زمانی هم که توالت فرنگی جدید بخریم، به یک نصاب توالت فرنگی نیاز داریم که این وسیله را به صورت اصولی برایمان نصب کند. خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات کاملی را شامل نصب و سرویس و تعمیر توالت فرنگی را برای مشتریان عزیز آماده کرده است.نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران⚡️فوری 24 ساعته

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران
لوله کشی غرب تهران

خدمات توالت فرنگی و فلاشتانک

معمولا ساختمان‌های مسکونی و تجاری که دارای سرویس‌های بهداشتی فرنگی هستند، به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر و سرویس توالت فرنگی پیدا می‌کنند؛خدمات تاسیسات غرب تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز برای رفع تمامی مشکلات میباشد.لوله کشی غرب تهران

نصب انواع توالت فرنگی زمینی

نصب توالت فرنگی وال‌هنگ، تاشو و دیواری

نصب توالت فرنگی بدون تخریب

نصب توالت فرنگی بدون پایه

نصب توالت فرنگی بدون پیچ و با چسب

نصب توالت فرنگی خودشور

رفع گرفتگی توالت فرنگی و جلوگیری از بوی بد آن

لوله‌کشی فاضلاب توالت فرنگی

تعمیر و تنظیم سیفون توالت فرنگی

تعمیر، تعویض قطعات، نشت‌یابی و سرویس کامل توالت فرنگی

و تمامی خدمات مربوطه به توالت فرنگی و فلاشتانک

انواع توالت فرنگی از نظر سیستم تخلیه

چهار مدل سیستم تخلیه توالت فرنگی کاربردی در بازار موجود است که هر کدام آز آن‌ها مزایا و معایبی دارند. میزان مصرف آب در انواع سیستم‌های تخلیه توالت فرنگی بسیار مهم و کاربردی است. با توجه به این امر اینک در جهت آشنایی با انواع سیستم تخلیه فرنگی به ترتیب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

  1. سیستم تخلیه توالت فرنگی گردابی (Vortex)

در این شیوه، آب وارد قسمت نشیمنگاه توالت و سپس وارد کاسه توالت فرنگی می‌شود و به صورت گردابی و چرخشی تخلیه می‌گردد. این روش مزایا و معایبی دارد که در ادامه بدان اشاره خواهیم کرد:لوله کشی غرب تهران

مزایای

تخلیه توالت فرنگی تقریبا بی‌صدا

توالت فرنگی با خروجی ۸ و ۹ سانتی‌متر

بدون احتمال گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی و…

معایب

زمان تخلیه طولانی

مصرف آب زیاد البته نسبت به سیستم ریزشی

دریافت خدمات مربوط به توالت فرنگی و فلاشتانک به صورت شبانه روزی و با اعزام فوری

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران
  1. سیستم تخلیه توالت فرنگی ریزشی (Wash Down)

در این سیستم تخلیه توالت فرنگی منافذی در قسمت بالای کاسه وجود دارد که آب از لبه‌های درونی آنها وارد توالت می‌شود و از طریق همین منافذ آب به سمت پایین خارج می‌گردد. این سیستم تخلیه توالت فرنگی در توالت‌های دوتکه استفاده می‌شود .لوله کشی غرب تهران

مزایا

توالت فرنگی با خروجی ۸ یا ۹ سانتی‌متر

بدون احتمال گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی و…

معایب

مصرف آب بالا حجم آب مصرفی بین ۳ تا ۷٫۵ لیتر

صدای تخلیه زیاد

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران
  1. سیستم تخلیه توالت فرنگی واتر جت (Water Jet)

این سیستم تخلیه توالت فرنگی بسیار به مدل گردابی شباهت دارد. در این شیوه ۶۵ درصد از آب به صورت گردابی وارد کاسه توالت شده و ۳۵ درصد آن به صورت شویتینگ ریم جت.

در شیوه واترجت از دو مدل سیستم تخلیه استفاده می‌گردد تا آب با قدرت بیشتری خارج شود. سیستم تخلیه واترجت یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین سیستم‌های تخلیه توالت فرنگی است. در این شیوه از سیستم تخلیه گردشی برای شستن کاسه و از مکانیزم شوتینگ برای تخلیه استفاده می‌گردد.

مزایا

مصرف آب کمتر

تخلیه با صدای بسیار کم

دارای مکانیزیم فلاشینگ دو زمانه

منظور از فلاشینگ دوزمانه تخلیه در دو حالت با حجم آب کم و حجم آب زیاد است.لوله کشی غرب تهران

معایب

توالت فرنگی با خروجی مخزن حداکثر ۶ سانتی‌متر

احتمال گرفتن توالت فرنگی با دستمال کاغذی و…

احتمال برگشت مواد تخلیه شده (این شیوه‌ تخلیه در صورت تراز نبودن لوله شوت و یا داشتن شیب منفی نسبت به لوله‌ ورودی احتمال دارد در درازمدت مواد تخلیه شده را دوباره به داخل لوله‌ شوت برگرداند و ایجاد گرفتگی در توالت فرنگی کند.)تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

دریافت خدمات مربوط به توالت فرنگی و فلاشتانک به صورت شبانه روزی و با اعزام فوری

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

سیستم تخلیه توالت فرنگی توربوجت (Turbo Jet)

عملکرد این سیستم بسیار نزدیک به شیوه واترجت است، با این تفاوت که در مدل واترجت شستشوی کاسه توالت به طریق ریزشی انجام می‌شود و سپس برای تخلیه از شیوه شوتینگ کمک می‌گیرد؛ اما در مدل توربوجت سیستم شوتینگ در کف توالت فرنگی قرار دارد، در بالای کاسه توالت هم دو سیستم شوتینگ دیگر هم وجود دارد. در واقع این شیوه تخلیه توالت فرنگی سه شوتینگ است. وجود سه شوتینگ باعث شده تا تخلیه در مدت زمان کمتر و با سرعت بیشتر انجام گردد.تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

مزایا

مصرف آب کمتر

زمان تخلیه کوتاه‌تر حدود ۵ ثانیه

استفاده از سیستم توالت فرنگی سه شوتینگ با سرعت تخلیه بالای کاسه‌ توالت

نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

خدمات تاسیسات غرب تهران آماده خدمت رسانی در زمینه تاسیسات و لوله کشی ساختمان به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمام نقاط میباشد

دریافت خدمات مربوط به توالت فرنگی و فلاشتانک به صورت شبانه روزی و با اعزام فوری

ثبت درخواست فوری  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

خدمات تاسیسات غرب تهران | ارائه دهنده خدمات تاسیسات و لوله کشی ساختمان در تهران | شبانه روزی و فوری بدون تعطیلی

مشکل توالت فرنگی 100 درصد برطرف میشه؟

بله.استادکاران با تجربه ما به بهترین روش ممکن مشکلات توالت فرنگی را بررسی و پس از ان اقدام به برطرف کردن آن میکنند.

خدمات شما به صورت شبانه روزی است؟

بله تمام خدمات ما به صورت شبانه روزی ارائه میشود تا مشکلات شما در هر زمان برطرف شود.

شرایط خدمات شما در دوران کرونا چگونه است؟

تمامی استادکاران ما در سلامت کامل هستند همچنین تمامی استادکاران موظف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و الکل هستند.

مدت زمان رسیدن استادکار به محل ما چقدر است؟

معمولا استادکاران بی 20 الی 30 دقیقه میرسند و مشکل شما را در کوتاه ترین مشکل بر طرف میکنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)