رفع نم سرویس ها

نم یابی سرویس ها

نم یابی سرویس ها
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248
09125001248 / 09334467449 تمام امور تاسیساتی در تمام نقاط تهران

خدمات تاسیساتی انجام کلیه امور:

لوله بازکنی فرنگی,لوله بازکنی توالت,لوله بازکنی آشپزخانه,لوله بازکنی کفشور,لوله بازکنی

پارکینگ ,لوله کشی ساختمان,تعمیرات لوله کشی,تعمیرات لوله کشی ساختمان,لوله کشی آب
سردوگرم,تاسیساتی سعادت آباد,نم یابی سرویس ها

لوله کشی شوفاژ, لوله کشی موتورخانه,لوله کشی فاضلاب,تبدیل توالت ایرانی به توالت
فرنگی,خدمات لوله کشی,خدمات لوله کشی سراسر تهران,خدمات لوله کشی غرب تهران

,لوله کشی روکار,لوله کشی توکار,تعمیرات موتورخانه شوفاژ,نم یابی سرویس ها

نصب و تعمیرات شیرالات,نصب و تعمیرات توالت فرنگی,نصب رادیاتور شوفاژ,نصب
روشویی,نصب رادیاتور,هواگیری شوفاژ,جرم شویی سیستم گرمایش,تاسیساتی سعادت آباد

نصب و تعمیرات پمپ شوفاژ,نصب و تعمیرات پمپ آب خانگی ساختمان,نم یابی سرویس ها

تمامی خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت صورت میگیرد.تاسیساتی سعادت اباد

اعزام استادکار درکمتر از 30 دقیقه به تمامی نقاط تهران به صورت شبانه روزی .

رفع نم سرویس بهداشتی

رفع نم سرویس ها
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

یکی از مشکلاتی که می تواند هر ساختمانی را دچار خسارت زیادی کند ترکیدگی لوله یا سوراخ شدن آن می باشد. برای رفع نم سرویس بهداشتی پیشنهاد می کنیم که از کسانی کمک بگیرید که بتوانند براحتی و با تجربه بالایی که دارند این خدمات را انجام دهند.

وجود نم و رطوبت در دیواره ها و کف سرویس بهداشتی مشکلی بزرگ برای بیشتر خانوارها می باشد. ما با روش های مختلف این مشکل را برای شما حل می کنیم. وجود نم در سرویس بهداشتی و یدواره ها و سالن خانه و همراه با تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه قابل تشخیص هستند.نم یابی سرویس ها

انواع خدمات و رفع نم سرویس بهداشتی:

• تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب لوله بازکنی ساختمان

• تعمیر سرویس توالت فرنگی و ایرانی,نم یابی سرویس ها

• رفع نم و رطوبت از دیوار از بنایی و نقاشی ساختمان

• تشخیص دقیق و نقطه ای محل نشتی لوله آب به وسیله دستگاه های پیشرفته

• عایق کاری رطوبتی با استفاده از عایق های پیش ساخته یا ایزوگام و عایق پلیمری جدید

راه کارهایی برای رفع نم سرویس بهداشتی:

وجود تهویه مناسب در هر فضایی که رطوبت دارد الزامی می باشد. یک تهویه مناسب می تواند با بخار و نم خداحافظی کند و آن را از بین ببرد. و از ایجاد کپک و فاسد شدن جلوگیری می کند. رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب همیشه بهترین راه بوده. اگر بین مصالح ساختمانی در موقع ساخت عایقی نگذاشته باشید باید منتظر صدمات ساختمان خود باشید مخصوصا در منطقه ای خانه ساخته اید که آب و هوای مرطوب دارد.

ساده ترین نوع تهویه هوا و رفع نم سرویس بهداشتی و روش طبیعی تهویه یعنی به پنجره گفته می شود. اگر سرویس بهداشتی شما پنجره دارد به راحتی می توانید ساعاتی از روز آن را باز نگه دارید تا هوای تازه به داخل و هوای رطوبتی به بیرون برود. اگر نور خورشید هم باعث از بین بردن رطوبت می شود اما اگر از این تهویه طبیعی برخوردار نیستید می توانید از روش های دیگری برای تهویه هوای سرویس استفاده کنید.

انواع سیستم های تهویه هوا:

دو نوع تهویه هوا وجود دارد:

1- هواکش های چرخشی

2- سیستم تهویه هوا داکتی

هواکش های چرخشی:

همان طور که از اسم این تهویه مشخص است این فن ها می توانند هوا را در فضای مورد نظر به چرخش در آورند. در این حالت هوای داخل به خارج نمی رود اما باعث می شود تا رطوبت موجود از روی سطح زمین از بین برود و فضای مورد نظر خشک شود.

از نظر قوانین ساخت و ساز آپارتمان های مسکونی، وجود فن یا هواکش در سرویس بهداشتی، چه در سرویس بهداشتی هایی که تهویه طبیعی ندارند و چه در سرویس بهداشتی هایی که دارای پنجره هستند، لازم و ضروری است. زیرا ممکن است در برخی زمان ها مانند روزهای زمستانی باز گذاشتن پنجره برای تهویه هوا امکان پذیر نباشد.

تهویه هوای داکتی:

در این سیستم تهویه، هوای مرطوب از طریق داکت (لوله تاسیساتی، هواکش ها و … که در آن تعبیه می شوند و تا بام ساختمان بالا می رود) و از ساختمان خارج می شوند.

سیستم گرمایشی فضا:

یکی دیگر از سیستم های که هر سرویس بهداشتی باید به خوبی از آن برخوردار باشد سیستم گرمایشی مناسب است.نم یابی سرویس ها

سیستم گرمایش از کف:

یکی از این سیستم های گرمایشی مناسب برای رفع نم و رطوبت در کل خانه است. این نوع سیستم هم به مقدار زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و هیچ فضایی را اشغال نمی کند و کاملا می توان گفت یک سیستم نامرئی است.

در این سیستم یا از آب گرم یا سیم های الکتریکی استفاده می شود که این عناصر باعث گرما می شوند و گرما را به تدریج به کل فضا منتقل و پخش می کنند. برای رفع نم سرویس بهداشتی بسیار مناسب است. کاشی های سرامیکی، سنگ و چوب بهترین ماده برای کفپوش با وجود این نوع سیستم گرمایشی قابل استفاده است.

سیستم گرمایش حوله خشک کن ها:

حوله خشک کن ها یا همان حوله گرم کن ها یکی دیگر از سیستم های گرمایش در سرویس های بهداشتی های جدید از آن استفاده می کنند. تا حد زیادی باعث رفع نم سرویس های بهداشتی می شوند. حوله خشک کن ها دو نوع دارند و نوع سنتی آن با چرخش آب گرم در سیستم گرم می شود. نوع دوم سیستم الکتریکی است که برای گرم کردن باید به برق وصل شود.

لامپ های حرارتی در سرویس بهداشتی:

لامپ های حرارتی در سرویس های بهداشتی یکی دیگر از راه ها برای گرم کردن فضای توالت و رفع نم سرویس بهداشتی می باشد. این لامپ ها روی سقف نصب می شوند.

رفع نم سرویس بهداشتی بدون خرابی با دستگاه:

دیوارهای زرد، سطح های کپک زده و مرطوب یکی از عوامل به وجود آورنده رطوبت هستند. این رطوبت خود را روی دیوارهای خانه های قدیمی، اتاق ها و خانه هایی که کمتر در معرض نور خورشید قراردارند اتفاق می افتد یا نگهداری کمی از آنها می‌شود، باعث نم و رطوبت می شود.

دلیل این که دیواره ها در اثر آب آسیب می بینند برای هر ساختمانی متفاوت است. برای برخی، ممکن است به علت نقص در لوله کشی ، سیستم لوله کشی ناکارآمد، شکستگی اتصالات لوله کشی ، شکستگی دریچه ها یا حتی خراب بودن وسایل حمام باشد. برای برخی دیگر نیز علت نم و رطوبت دیوارها می تواند عوامل خارجی مانند آب و هوای نامساعد، باران یا سیل باشد.

نحوه تشخیص رطوبت در دیواره ها:

اولین نشانه ی وجود رطوبت در دیوارها لکه ها یا رگه های نم روی دیوار است. بسیاری از این لکه های تیره می توانند از رنگ قهوه ای تا زرد تیره باشند که بیشتر نشان دهنده ی وجود نم هستند.

علائم دیگر در دیوار آسیب دیده در اثر رطوبت می‌توانند شامل جدا شدن لایه های رنگ، تغییر رنگ، فاسد شدن، ترک خوردن و آویزان شدن نوارهای دیوار هستند. این لکه های رطوبت می توانند عواملی مانند وجود مصالحی در دیوار خشک و شستن گچ ها به وجود بیاید. در صورت عدم کنترل آن، لکه های بد باعث بوی ناخوشایندی در فضای خانه ایجاد خواهند کرد.

عایق کاری رطوبتی نانو ذرات برای رفع نم و رطوبت ساختمان ها:

عایق کاری مصالح ساختمانی در طول سالهای گذشته همیشه دچار مشکل بوده است. این مشکل به علت نداشتن آگاهی با سطح نانو مصالح ساختمانی این مشکل مورد بررسی قرار نگرفته است.

پیشرفت‌های گذشته در علم و فناوری ، امکان استفاده از آخرین فناوری نانو در تولید محصولات آب بندی و سازگار با محیط زیست را ایجاد کرده است . فناوری نانو ضمانت این را کرده است که عمر این نوع خدمات با هزینه مقرون به صرفه بیش از بیست سال می باشد.

وجود سوراخ در سطح مصالح، نشت آب به علت مشکل و ترک‌های ریز ، مسئله شناخته شده است. ضد آب سازی ساختمان یک نوع عملیات است که باید به خوبی و درست انجام شود. که انتظار می رود مصالح را در مقابل آب نفوذ ناپذیر کند. فناوری‌ها و پیشرفت های زیادی در تولید محصولات ضد آب سازی در طول ۵۰ سال گذشته به ویژه در استفاده از شیمی پلیمری پایه و بسیاری از محصولات دیگر صورت گرفته است.

ضد آب کردن ساختمان ها:

از هدف های صحیح ضدآب سازی حفظ و نگهداری زیبایی در زیر توضیح داده شده است:

1- پوسته شدن
2- تاول های رنگ
3- قارچ و کپک
4- شوره

مسئله مهم دیگری که در ضدآب سازی باید به آن توجه کرد، جلوگیری از مقاومت ضعیف مصالح ساختمانی، پوسیدگی قسمت های چوبی، تخریب گچ کاری و زنگ زدگی قسمت های فلزی ساختمان است.

نم یابی و رفع نم سرویس ها 09125001248 // 09334467449

می توان گفت ، ایجاد نم و رطوبت به علت عبور آب از فضای بسیار ریز و بدنه بتن ، بندکشی کاشی و سرامیک و غیره درساختمان می باشد و اگر مواد آب بندی دارای ذراتی ریز باشند که این منافذ ریز که باعث مشکل می شوند با مصالح می پوشانند، می توان گفت که به هدف آب بندی رسیده ایم.

انواع مواد آب بندی ساختمان ها:

انواع مواد آب بندی به دو دسته سطحی و نفوذی تقسیم می شوند.

دسته ی مواد آب بندی سطحی، تنها به ایجاد سطحی آبگریز انجام می شود به طوری که روکشی بر روی سطح مصالح ایجاد می کنند. با گذشت زمان امکان از بین رفتن این مواد زیاد بوده و عمر کوتاهی دارند.

اما مواد آب بندی نفوذی با داشتن ذرات نانو بسیار ریز به راحتی از منافذ میکروسکپی سطح عبور کرده و به عمق ۳ الی ۵ میلیمتری سطح نفوذ می کنند و کارایی بسیار بالاتر و طول عمر بیشتری را دارند.

موادی با فناوری نانو آبگریز است که دارای خواص زیر است:

• بر پایه فناوری نانو استوار است.
• عملکرد بسیار مناسب آب بندی در مقایسه با مواد آب بندی سطحی دارد.
• بی رنگ بوده و هیچگونه تغییر رنگی در سطح اجرا شده ایجاد نمی کند.
• مقاومت بسیار مناسبی در مقابل اسید دارد.
• آنتی باکتریال بهداشتی است.
• در برابر اشعه خورشید، مقاومت بسیار زیادی دارد.
• از مواد معدنی ساخته شده است.
• عمر بسیار طولانی بیست ساله دارد.
• قابلیت اجرا با برس ، غلتک و یا افشانه را دارد.
• قابل اشتعال نیست.
• سازگار با محیط زیست است. نم یابی سرویس ها

روش درست کردن مواد نانو در آب بندی:

اول باید تمامی ترک‌ها، شکاف های ریز سطح کار و یا بندکشی ناقص و تخریب شده توسط ملات آب‌بند به خوبی پرشده و از بسته شدن کلیه منافذ اطمینان داشته باشید. این کار الزامی می باشد برای ساخت ملات بندکشی از ترکیب پودر بندکشی با چسب مخصوص بتن و پودر آب بند استفاده شود و به هیچ عنوان از مصالح سنتی استفاده نکنید.

پس از بندکشی و یا رفع ترک‌ها و شکاف‌ها باید سطح کار به خوبی تمیز شده باشد و از هرگونه آلودگی و چربی پاک شود و بعد از آن با اضلفه کردن مواد نانو آبگریز سطح را آب بندی کنید.

عایق نانو رطوبتی:

در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی و دستیابی به علوم نوین هر روزه بیشتر و بیشتر می شود ، لازم به ذکر است به کارگیری آنها اهمیت فراوانی برای آسایش بیشتر ما فراهم می شود. این علم به اندازهای گسترده است.

که همه عیب ها و خسارات ساختمان را می توان با عایق نانو بر کیفیت بالای آنها اجرا کرد. نسل جدید این عایق ها با خواص و مشخصات فنی بالا و منحصربه فرد بودن آن باعث کنار رفتن و کاهش به کارگیری انواع عایق های رطوبتی سنتی شده است و کیفیت آنها قابل مقایسه نخواهد بود.

نم یابی و رفع نم سرویس ها 09125001248 // 09334467449

مشخصات مواد و عایق های رطوبتی نانو:

۱- دوام و استخکام بسیار بالاتر
۲- عدم تاثیر پذیری منفی از مصالح و محیط
۳- نصب،اجرا و نگهداری اسان تر(بدون بنایی و تخریب)
۴- ضریب نفوذ بالا و سرعت چفت شدن سریع
۵- سازگار با محیط زیست و عدم آلرژی و عوارض منفی بر انسان و محیط
۶- اجرا در انواع فضاها و مکان ها(زیرکار،روکار،سطوح دایره ایی، شکاف ها)

رفع نم و توالت:

بیشترین لوله و اتصالت در توالت و حمام وجود دارد. فرقی ندارد نوع لوله کشی روکار باشد یا توکار، سنتی باشد یا کلکتوری وقتی لکه آب در هر گوشه توالت و یا حمام دیده شود. اولین تصور ما نشتی لوله های آب و یا فاضلاب است.

اگر شما هم مشکل نم و رطوبت توالت دارید و هنوز نتوانسته اید رفع نم سرویس بهداشتی را انجام دهید و دلیل آن را پیدا کنید می توانید مواردی که در زیر توضیح داده شده به خوبی دقت کنید. نم یابی و رفع نم سرویس ها 09125001248 09334467449

توالت و حمام بیشترین نم و رطوبت را دارند. سیستم لوله کشی ساختمان در این دو جا بسیار پیچیده است و در ساختمان های چند طبقه برای آسانی در اجرای لوله کشی توالت و حمام به صورت روی هم اجرا می کنند.

متداول ترین دلیل نم و رطوبت:

• عدم سیستم تهویه مطبوع

• فرسوده شدن لوله های آب گرم و سرد

• ترکیدن لوله های آب گرم و آب سرد

• نشت و ترکیدگی لوله فاضلاب

اگر لوله کشی فاضلاب شما از نوع زیر سقفی است و تازه لوله کشی را انجام داده اید بهتر است لوله ها را بدون خرابی و خسارت با استفاده از ابزارها و تجهیزات مدرن و با تکنولوژی جدید این کار را ترمیم و تعمیر کنید.

رطوبت همیشه در سرویس های بهداشتی و حمام وجود دارد. این رطوبت ناشی از بخار آب در فضای بسته حمام است که به خودی خود مشکلی ایجاد نمی کند. اما وقتی نم در حمام یا سرویس های بهداشتی وجود داشته باشد، با یک مشکل جدی روبرو هستید. رفع نم سرویس بهداشتی چندان ساده نیست زیرا سیستم لوله کشی ساختمان در این قسمت بسیار فشرده تر است. البته این فقط لوله های آب نیستند که نم دیوار و رطوبت سقف را ایجاد می کنند. لوازم و مصالح زیادی در این فضا وجود دارند که می توانند آسیب ببینند و لکه های بد رنگ نم را در دیوار و سقف ایجاد کنند.

رفع نم سرویس بهداشتی

مشکل نم دیوار و سقف تنها مربوط به سرویس های بهداشتی نیست و هر جایی که لوله کشی آب یا فاضلاب وجود داشته باشد، امکان نشتی و نم هم وجود دارد. بعد از سرویس های بهداشتی، بیشترین مشکل نم و رطوبت در ساختمان مربوط به آشپزخانه و سقف است. با توجه به اینکه نشتی لوله های دستشویی خیلی نگران کننده است، این سرویس به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل هم ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه:

رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب

بعد از دیدن نم روی دیوار و سقف حمام، اولین فکری که به ذهنمان می رسد کنده کاری کف حمام و دیوار سرویس های بهداشتی است. کنده کاری ها وقت گیر هستند و کثیف کاری زیادی به همراه دارند. از طرفی سرویس های بهداشتی در منازل خیلی پر کاربرد هستند و نمی توان مدت زیادی وقت برای تعمیر خرابی آن صرف کرد. رفع نم سرویس بهداشتی با دستگاه موجب شده تا عملیات بازسازی و تعمیرات بدون کنده کاری های سنتی به اتمام برسد. دستگاه های پیشرفته به سادگی کوچکترین نشتی را تشخیص می دهند و به این ترتیب تخریب به حداقل می رسد. البته فناوری های نانو هم در رفع نم و رطوبت بدون تخریب تاثیر زیادی داشته است.

نحوه تشخیص رطوبت در دیواره ها

آیا در دیوار توالت یا حمام رگه ها و لکه هایی دیده می شود؟ اگر این لکه ها به رنگ زرد تا قهوه ای تیره هستند احتمال وجود نم در ساختمان بیشتر است. آیا رنگ دیوار جدا شده و به اصطلاح پوسته می شود؟ ترک خوردن رنگ، تغییر رنگ دیوارها و سقف، جدا شدن پوسته های رنگ از دیوار همگی نشان دهنده نم و رطوبت در سرویس های بهداشتی است. آیا کاشی های دیوارها لق شده یا در درز بین کاشی ها کپک می بینید؟ حتما برای رفع نم سرویس بهداشتی اقدام کنید. آیا در فضای حمام و دستشویی بوی ” نا” ، نم و رطوبت پیچیده است؟ هر بوی ناخوشایندی در سرویس بهداشتی می تواند مربوط به نم دیوارها باشد که در فضای خانه هم وارد می شود.

نم یابی سرویس ها
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)