اسید شویی منبع کویل دار ✔️ سرویس کامل ✔️

اسید شویی منبع کویل دار

اسید شویی منبع کویل دار موتورخانه

اسید شویی منبع کویل دار موتورخانه یکی از اقداماتی است که باید به صورت دوره‌ای و در زمان سرویس موتورخانه انجام شود. منبع کویل دار و تعمیر و سرویس منبع کویل دار یکی از خدمات است که در سرویس تعمیر موتورخانه و شوفاژ و تعمیرات موتورخانه غرب تهران ارائه می شود .زمانی منبع کویل دار موتورخانه نیاز به اسید شویی پیدا می‌کند که در واقع رسوبات و جرم های درون دیگ شوفاژ وارد منبع کالا شود و مسیر لوله‌های مسی منبع شود و باعث مسدود شدن مسیر شود. قبل از این که اطلاعات لازم در مورد منبع کویل دار و موتورخانه و همچنین سرویس و اسید شویی منبع کویل دار موتورخانه را بگوییم لازم است بگویم که اگر نیاز به تعمیرات موتورخانه و شوفاژ و یا اسید شویی منبع کویل دار دارید می توانید همین حالا با  شماره های زیر و با کارشناسان ما تماس بگیرید.در انتهای مطلب میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را بپرسید و ما جواب بدهیم.

ثبت درخواست استادکار تعمیر موتورخانه ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️ تماس شبانه روزی بدون تعطیلی ☎️

اسید شویی منبع کویل دار

منبع کویل دار گاهی در موتورخانه بجای منبع دوجداره استفاده می شود اگر سیستم تامین آب گرم مصرفی شما منبع کویل دار میباشد پس بر شما واجب و لازم است که در مورد منبع کویل دار موتور خانه تان اطلاعات داشته باشید ما در اینجا می خواهیم به شما نحوه اسید شویی و زمان اسید شویی منبع کویل دار موتورخانه تان را بگویید. منبع کویل دار موتورخانه یکی از انواع منبع های اسید در موتورخانه به کار می‌رود و وظیفه آن تامین آب گرم مصرفی موتورخانه می باشد. منبع کویل دار موتورخانه از نوع آبگرمکن‌های غیر مستقیم هستند و از طریق تبادل حرارت میان آب گرم را به سرد باعث تامین آب گرم مصرفی شما می شود. در این مقاله ما می خواهیم از صفر تا صد و به قول معروف از سیر تا پیاز اسید شویی و سرویس و تعمیر منبع کویل دار را به شما بگوییم.(تعمیرکار موتورخانه و شوفاژ)

دلیل تشکیل رسوبات در منبع کویل دار

تفاوتی ندارد که منبع کویل دار موتورخانه باشد آیا لوله های شوفاژ باشد در هر کجایی که رسوب وجود داشته باشد پوسیدگی و خسارت نیز وجود دارد اما اگر سریع به داد رسوب منبع کویل دار برسید میتوانید از هزینه‌های زیادی جلوگیری کنید. دلیل تشکیل رسوبات در منبع کویل دار این است که آب ورودی شهر به منبع کالا مواد و محلول های زیادی را در خودشان دارند . در کنار این محلول ها و مواد های درون آب یکسری مواد یا همان سختی های آب وجود دارد که این اصلی‌ترین مصوب تشکیل رسوبات میباشد . این آب وقتی که می شود و یا حرارت به آن می‌خورد مصوبه تشکیل رسوبات می‌شود و هر چقدر هم این آب گرما و سرمای بیشتری ببیند باعث تولید رسوبات بیشتری می شود . یکی از موارد مهم در رسوب گیری منبع کویلی با میزان سختی آب است هر چقدر سختی آب شما بیشتر باشد میزان رسوباتی که در منبع کویل دار شما وجود دارد بیشتر است و زمان کمتری هم نیاز پیدا می‌کند تا رسوب بگیرد . 

اسید شویی منبع کویل دار

ثبت درخواست استادکار تعمیر موتورخانه ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️ تماس شبانه روزی بدون تعطیلی ☎️

چه زمانی نیاز به اسید شویی و سرویس منبع کویل دار می باشد ؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که وجود رسوبات باعث پوسیدگی منبع کویل دار میشود. علاوه بر این پوسیدگی منبع توسط رسوبات این ضرر دیگر که رسوبات به منبع کویل دار می‌زند این است که یک لایه مانند لایه عایق بر روی لوله های مسی و کویل منبع کویل دار ایجاد می‌کند این مورد باعث می‌شود که تبادل حرارت بین آب و آب مصرفی انجام نشود. اینجا می توانیم به راحتی زمان اسید شویی و نیاز پیدا کردن کویل منبع کویلی به سرویس و اسید شویی را پیدا کنیم. پس هر زمان که آب مصرفی شما از حرارت و بازدهی آن کم شد و احساس کردید که بازدهی قبر را از آب گرم مصرفی ندارید بدون منبع کویل دار موتورخانه شما دچار رسوب شده است. علاوه بر این موضوع دیگری که باعث می‌شود شما نیاز پیدا کنید به رسوب گیری منبع کوئل با سرد بودن بدنه منبع کویل دار است گاهی اوقات بدنه منبع کویل دار سرد است و شما نیز آب گرم مصرفی ندارید در اینجا یکی از عواملی که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و با انجام این کار مشکل شما رفع شود شستشوی منبع کویل دار است و تنها دلیل نداشتن آب گرم مصرفی و همچنین سرد بودن بدنه منبع کویل دار رسوب گرفتن کویل منبع کویل دار می باشد.(تعمیر رادیاتور شوفاژ)

اسید شویی دوره‌ای منبع کویل دار موتورخانه

یکی از افراد برای سلامتی و جلوگیری از پوسیدگی و خرابی منبع کلا این امر اسیدشویی را به صورت دوره ای تکرار می‌کنند که می‌توان گفت یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان برای موتورخانه انجام داد بهتر است نگذاریم تا مشکل رسوب منبع کوئل آ واضح و آشکار خودش را نشان دهد و آن موقع تازه اقدام به رسوب گیری منبع کویل دار کنیم. بسیاری از افراد هستند که دوره های یک الی دو ساله برای اسید شویی منبع کویل دار قرار می دهند. در بسیاری از مناطق نیز به دلیل سختی زیاد آب این موارد و اسید شویی تا ۶ ماه نیز وجود دارد و افراد باید هر ۶ ماه یک بار اقدام به رسوب گیری منبع کویل دار کنند. 

ثبت درخواست استادکار تعمیر موتورخانه ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️ تماس شبانه روزی بدون تعطیلی ☎️

روش صحیح اسید شویی منبع کویل دار

در سرویس های شستشو با یکی از بسیار موارد ما هم تاکید می کنیم موارد بسیار مهم روش صحیح اسید شویی منبع کویل دار است. ببینید وقتی که منبع کویل دار و لوله‌های مسی منبع گلدار دچار رسوبات می شود بسیار حساس هستند چراکه هم دچار رسوب شده است و هم کمی فرسوده و قدیمی است از این لحاظ منبع کویلی بسیار حساس است و اگر این اسید شویی به صورت صحیح انجام نشود منجر به سوراخ شدن منبع کویل دار و لوله‌های منبع کویل دار می‌شود. پس بهتر است که این امر را به دست افراد خبره و وارد این کار سپارید. لازم است بدانید که منبع کویل دار و کویل آن از لوله های مسی تشکیل شده است اگر بخواهید تنها لوله های مسی و کول آن را بگیرید هزینه بسیار بالایی برای شما دارد.

 نحوه اسید شویی منبع کویل دار موتورخانه 

برای اسید شویی منبع کویلا به‌خصوص لوله های منبع کویل دار بهتر است از اسید مخصوص مس استفاده کنیم که مانع از خوردگی و پوسیدگی کویل شود. بهتر است که ابتدا کویین را درون آب قرار دادیم و پس از آن اسید را مرحله به مرحله اضافه کنید تا زمانی که اسید کلرس او باید آن را از بین ببرد این کار به این دلیل انجام می‌شود که روبردن کویل در محلول اسید قوی به صورت ناگهانی احتمال سوراخ شدن و خرابی منبع را بسیار افزایش می دهد. دلیل این اتفاق این است که اولاً زمانی که شما کوه را به صورت ناگهانی در محلول اسید قوی فرو می‌برید اسید به سرعت باعث خوردگی محل‌هایی که کم عمق و پوسیده شده‌اند می‌کند و باعث تخریب لایه مس و سوراخ شدن کویل می‌شود. پس از اتمام مرحله اسید شویی باید کویل به صورت خوب و کامل با آب شسته شود تا اسیدی بر روی آن باقی نماند.باز هم تاکید می کنم برای شستشوی منبع کویل دار و اسید شویی آن از افراد و متخصصان کمک بگیرید که در این زمینه فعالیت کرده باشد و تجربه لازم را داشته باشند. بسیاری از افراد در تماس با کارشناسان ما می‌گویند که با همکاران دیگر شما صحبت کردیم و گفتند که اسید شویی منبع کالا کاری ندارد و فقط باید کوه را باز کنید و درون اسید بگذارید اما این اشتباه است. اگر اسید شویی منبع کالا به درستی انجام نشود باعث آسیب به منبع کویل دار شما می شود و شما را دچار هزینه و خسارت بیشتر می کند.

هزینه و قیمت اسید شویی منبع کویل دار

هنگامی که صحبت از اسید شویی میشود برای افراد هزینه و قیمت اسید شویی نیز سوال میشود.در خصوص هزینه و قیمت اسید شویی منبع کالا باید بگوییم که هنگامی که صحبت راجع به این مورد می‌شود باید به پیچیدگی ها و تمامی مسائل فنی منبع کالا دقت کنیم در بسیاری از جاها سختی کار بسیار زیاد است و به دلیل لوله کشی و نوع لوله کشی موتورخانه امکان این امر سخت می شود. موارد دیگری هم مانند ظرفیت منبع کویل دار و فضای موتورخانه و اتصالات و موارد بسیار زیادی دیگری است که در قیمت شستشوی منبع کویلی اثر دارد.موتور خانه های قدیمی باید هزینه های پیش بینی نشده ای را برای انجام شستشوی منبع کالا در نظر بگیریم.

اسید شویی منبع کویل دار موتورخانه
مبدل حرارتی منبع کویل دار

 شستشوی کویل موتورخانه 

 برای شستشوی کویل موتورخانه و منبع کویل دار می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیر موتورخانه و شوفاژ ما استفاده کنید استادکاران ما در شستشوی کویر موتورخانه تجربه بسیار زیادی دارد. همانطور که گفتیم شستشوی کویل موتورخانه و کویل منبع کویل دار یکی از حساس‌ترین اموری است که در تعمیر موتورخانه و شوفاژ انجام میشود این کار نیاز به تجربه و مهارت بسیار زیادی دارد.برای مشاوره و بازدید کارشناس می توانید هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

ثبت درخواست استادکار تعمیر موتورخانه ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️ تماس شبانه روزی بدون تعطیلی ☎️

روش پیشگیری از تشکیل رسوب در منبع کویل دار  

بسیاری از افراد سوال می کنند که آیا می‌توانیم از تشکیل رسوب مجدد بر روی منبع کوئل جلوگیری کنیم یا خیر باید جواب بدهیم که تشکیل رسوب بر روی کوئل منبع امری اجتناب ناپذیر است و نمی‌توانیم بگوییم که با انجام این کار می‌توانیم از تشکیل رسوب بر روی منبع کویل دار جلوگیری کنیم یل رسوب بر روی منبع کویل دار امری است که اتفاق می‌افتد اما می‌توانیم که شدت و میزان آن را کاهش دهیم چگونه ؟ با انجام کارهایی مانند این که دمای آب موتورخانه را در تابستان کاهش دهیم اتلاف دما را کاهش می‌دهد و در نتیجه نرخ رسوب کمتری تولید می شود یا حتی می توانید با استفاده و راه اندازی خط برگشت آب گرم مصرفی ساختمان تان میزان آب مصرفی گرم را کاهش دهید این کار بر روی میزان رسوب گذاری منبع کویل دار و تا نیز تاثیر گذار است برخی اوقات نیز افراد از رسوب گیری ها و سختی گیر های الکترومغناطیسی برای این کار استفاده می‌کنند البته تمامی این فیلترها برای این کار مناسب نیستند . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)