تعمیر سیفون ظرفشویی

تعمیر سیفون ظرفشویی 🔴نصب و تعمیرات فوری✔️

تعمیر سیفون ظرفشویی - خدمات تاسیسات غرب تهران
تعمیر سیفون ظرفشویی – خدمات تاسیسات غرب تهران

تعمیر سیفون ظرفشویی

تعمیر سیفون ظرفشویی یا تعمیر لوله های زیر سینک آشپزخانه به دلایل مختلف مانند گرفتگی یا بوی نامطبوع و یا نشتی آب از سیفون ظرفشویی از مشکلات شایع است که باعث دردسر درون آشپزخانه خواهد شد. در این مقاله ما به تمامی موارد مهم در مورد سیفون ظرفشویی از جمله آب بندی و نصب سیفون ظرفشویی و تعمیر آن خواهیم پرداخت نکات مهم را به شما یادآور خواهیم شد . خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

برای نصب و تعمیر سیفون روشویی و ظرفشویی میتوانید با ما تماس بگیرید: 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

ساعات ارائه خدمات:✅شبانه روزی
اعزام استادکار:✅فوری و سریع
خدمات ارائه شده:✅نصب ، تعمیر و تعویض سیفون ظرفشویی و روشویی
ثبت درخواست:09125001248
تعمیر سیفون ظرفشویی

نشانه های خرابی سیفون ظرفشویی

 هنگامی که سیفون ظرفشویی نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد یک سری نشانه هایی دارد که با دیدن این نشانه ها باید بفهمیم که زمان سرویس و تعمیر و یا تعویض سیفون ظرفشویی و این فرا رسیده است.تعمیر سیفون ظرفشویی

۳ دلیلی که در بالا به آن اشاره کردیم نشان دهنده خرابی و نیاز داشتن به سرویس و تعمیر سیفون زیر ظرفشویی می باشد . البته در برخی از مواقع تقطیر شدن کند و دیر آب داخل سینک میتواند به دلیل گرفتگی لوله فاضلاب نیز باشد. برای آشنایی کامل با این موضوع می توانید مقاله رفع گرفتگی سینک آشپزخانه را مطالعه کنید. 

اجزای سیفون ظرفشویی

سیفون ظرفشویی از لوله های پلاستیکی و سفید رنگ یا طوسی رنگی تشکیل می شود . این لوله های سفید و یا طوسی رنگ وظیفه دارند که آب داخل سینش را به درون لوله فاضلاب انتقال بدهند. سیفون از لوله خرطومی ،  لوله های پلاستیکی ،  واشر دور دهانه لوله فاضلاب  ،  واشرهای آب بندی ،و… تشکیل شده است.

تمام قطعات سیفون ظرفشویی و روشویی از جنس پلاستیک می باشد و بسته به نوع برندی که تهیه می کنید ممکن است که این پلاستیک از جنس خوب و مرغوب باشد و ممکن است که از جنس های نامرغوب باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. تعمیر سیفون ظرفشویی

تعمیر لوله های زیر سینک ظرفشویی
تعمیر سیفون ظرفشویی – خدمات تاسیسات غرب تهران

چه موقع سیفون ظرفشویی نیاز به تعمیر پیدا میکند؟

باید بدانیم که قبل از تعمیر سیفون ظرفشویی چه مواردی نیاز به تعمیر وجود دارد ؟ بیشترین دلایل نیاز به تعمیر سیفون ظرفشویی زمانی است که سیفون ظرفشویی دچار گرفتگی شده است و یا سیفون ظرفشویی به دلیل فرسودگی دچار نشتی شده است. این دو دلیل بیشترین دلایلی است که سیفون ظرفشویی شما نیاز به تعمیر پیدا می‌کند : 

  1. نشتی سیفون زیر ظرفشویی
  2. گرفتگی لوله های سیفون
  3. فرسوده شدن سیفون 
تعمیر سیفون ظرفشویی - خدمات تاسیسات غرب تهران
تعمیر سیفون ظرفشویی – خدمات تاسیسات غرب تهران

علت خرابی سیفون های ظرفشویی

همانطور که گفتیم سیفون های ظرفشویی از جنس پلاستیک می باشد و بسته به برندی که شما انتخاب کرده اید این جنس از پلاستیک می‌تواند مرغوب باشد و یا نامرغوب .

 سیفون های ظرفشویی به چند علت دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اولین و شایع ترین دلیلی که باعث خرابی سیفون ظرفشویی میشود استفاده از اسیدهای لوله بازکنی است که درون سینک ظرفشویی میریزید!از آنجایی که جنس سیفون ظرفشویی به طور کامل از پلاستیک کرد و از طریق واشر آب بندی می شود، استفاده از اسیدهای لوله بازکن درون سینک ظرفشویی باعث می‌شود که این اسیدها سیفون ظرفشویی را تحت تاثیر خود قرار دهند و به دلیل شیمیایی بودن خود باعث خوردگی و پوسیدگی اجزای این سیفون ها بشود.

عوامل دیگر همچون ضربه خوردن و یا شکستن  فرسوده شدن سیفون  از دلایلی است که باعث خرابی سیفون ظرفشویی میشود. 

 یکی از دلایل مهم خرابی سیفون ظرفشویی این است که افراد خود اقدام به باز کردن و سرویس و شستشوی سیفون های ظرفشویی می‌کنند ولی از آنجایی که جنس سیفون پلاستیکی اعضا بسیار حساس از افراد در هنگام بستن به دلیل عدم تجربه کافی در این زمینه باعث آسیب و یا شکستن و یا دنده به دنده شدن مهره های سیفون خواهند شد.

پس اگر در  باز و بسته کردن تجربه‌ای ندارید بهتر است که هیچگاه اقدام به این کار نکنید ! تعمیر سیفون ظرفشویی

تعمیر لوله های زیر سینک ظرفشویی

برای تعمیر لوله های زیر سینک ظرفشویی و یا تعمیر سیفون ظرفشویی و روشویی باید ابتدا به دلیل نیاز پیدا کردن به تعمیر را به طور کامل بررسی کنیم و بدانیم که چرا میخواهیم سیفون ظرفشویی و روشویی را تعمیر کنیم.

دانستن علت و عیب سیفون ظرفشویی و روشویی باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن مشکلات سیفون ظرفشویی و روشویی و خود را برطرف کنید.

برای شستشو و سرویس سیفون ظرفشویی تنها کافی است که لوله خرطومی که وارد دیوار و لوله فاضلاب شده را خارج کنید و دو مهره بالا که به سینک ظرفشویی متصل شده اند را نیز باز کنید.

اگر لوله تخلیه آب ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز به سیفون زیر سینک شما متصل است آنها را نیز باز کنید. پس از شستشوی سیفون مجدداً تمامی این قطعات را با حوصله مانند قبل نصب کنید.

⚠️ نکته: اگر در زمینه باز و بسته کردن سیفون تجربه ای ندارید هرگز اقدام به باز کردن سیفون و قطع کردن و جدا کردن قطعات آن از همدیگر نکنید چراکه باعث آسیب به سیفون ظرفشویی میشود و شما دیگر نمی توانید از آن سیفون استفاده کنید ! 

تعمیر سیفون ظرفشویی - خدمات تاسیسات غرب تهران
تعمیر سیفون ظرفشویی – خدمات تاسیسات غرب تهران

 نصب سیفون ظرفشویی

 نصب سیفون ظرفشویی پس از باز کردن آن به همان شکل است که شما در ابتدا باز کردید برای اینکه سر در گم نشوید می‌توانید قبل از باز کردن سیفون زیر ظرفشویی ابتدا از آن عکس و فیلم تهیه کنید و در هنگام بستن مجدداً این عکس و فیلم ها را بررسی کنید و طبق آن را ببندید .

در هنگام نصب و باز و بست کردن سیفون زیر ظرفشویی بسیار دقت کنید چرا که اشتباه کوچکی مانند دنده به دنده بستن مهره های سیفون ممکن است باعث خرابی و از کار افتادن کل سیفون و شود .

هیچگاه قطعات سیفون را با زور و فشار زیاد باز و بسته نکنید . تعمیر سیفون ظرفشویی

 تعویض سیفون ظرفشویی 

 در بسیاری از اوقات ممکن است که سیفون ظرفشویی به علت پوسیدگی و یا خرابی و یا عدم آب بندی شدن نیاز به تعویض داشته باشد.

تعویض سیفون ظرفشویی را تنها با نظر استاد کار انجام دهید!قبل از تعویض و تهیه سیفون ظرفشویی جدید و یا نصب آن بهتر است که از یک استاد کار ماهر در این زمینه کمک می‌گیریم چرا که تمامی برند هایی که در بازار وجود دارند قابل اجرا نان نیستند و شما را مجدداً با مشکل روبرو خواهد کرد بهترین راه این است که از استادکار مشورت بگیرید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

پیشنهاد ما این است که برای تعویض سیفون ظرفشویی حتماً حتماً از استاد کار کمک بگیرید چرا که عدم تجربه و ناواردی در این زمینه ممکن است که باعث شود هزینه‌ای که کردی و سیفون تازهای که تهیه کردید به کار نیاید.تعمیر سیفون ظرفشویی

تعمیر سیفون ظرفشویی خدمات تاسیسات غرب تهران

 آب بندی سیفون ظرفشویی

 آب بندی سیفون زیر ظرفشویی و یا سیفون روشویی تماماً با استفاده از واشرهای مخصوص صورت می گیرد. واشرها محل اتصالات سیفون ظرفشویی را آب بندی می کنند و باعث می‌شود تا نشتی نداشته باشد. گاهی اوقات در اثر پوسیده شدن این واشرها سیفون ظرفشویی شروع به نشتی و آب دادن خواهد کرد.تعمیر سیفون ظرفشویی

نصب سیفون روشویی  

نصب سیفون روشویی و نصب سیفون ظرفشویی تقریباً مانند یکدیگر می باشند با این تفاوت که سیفون روشویی اجزا و قطعات کمتری نسبت به سیفون ظرفشویی دارد و نصب آن تقریباً کار راحت‌تری نسبت به نصب سیفون ظرفشویی می باشد. تعمیر سیفون ظرفشویی

تعمیر لوله های زیر سینک ظرفشویی
تعمیر سیفون ظرفشویی – خدمات تاسیسات غرب تهران

 قیمت سیفون ظرفشویی

قیمت سیفون ظرفشویی به دلایل و عوامل مختلفی بستگی دارد هر چقدر که برند و جنس سیفون ظرفشویی انتخاب شده بهتر باشد و کیفیت بالاتری داشته باشد طبیعت قیمت سیفون ظرفشویی نیز افزایش پیدا می‌کند. 

بهترین سیفون ظرفشویی

استادکاران ما سالیان زیادی است که در زمینه تاسیسات ساختمان تجربه کاری دارند. تمامی استادکاران مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران برای تعویض و نصب سیفون ظرفشویی از برند محک استفاده خواهند کرد

سیفون ظرفشویی محک با کیفیت بسیار بالا از مواد و پلاستیک درجه اول تشکیل شده است. در پلاستیک سیفون های ظرفشویی محک از اجناس بازیافتی و بی‌کیفیت استفاده نشده است و به همین دلیل عمر طولانی مدت و کیفیت بهتری  نسبت به سایر برند ها دارد.تعمیر سیفون ظرفشویی

سیفون ظرفشویی دوقلو محک

 سیفون ظرفشویی دوقلوی محک  قابلیت استفاده برای اکثر سینک های ظرفشویی را دارد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید اقدام به تهیه سیفون ظرفشویی کنید بهتر است که سیفون ظرفشویی دوقلو محک را تهیه کنید.

علاوه بر سیفون ظرفشویی شما می‌توانید برای تهیه کردن تمامی سیفون ها از جمله سیفون روشویی و توالت فرنگی و سیفون فلاشتانک از برند محک استفاده کنیم.

تاکید ما به این دلیل است که ما سالیان زیادی است که با برندهای مختلف کار کردیم و از هر برند تجربه خاص خودش را داریم. اما بهترین و باکیفیت ترین برندی که تا به حال با آن کار کردیم برند محک بوده است.

تعمیر لوله های زیر سینک ظرفشویی
تعمیر سیفون ظرفشویی – خدمات تاسیسات غرب تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)