لوله بازکنی بلوار دادمان

لوله بازکنی بلوار دادمان ☎️24ساعته فوری 🔴 

لوله بازکنی بلوار دادمان

لوله بازکنی بلوار دادمان

  لوله بازکنی بلوار دادمان از جمله خدمات و سرویس هایی است که توسط مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران و در زیر مجموعه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی به شما مشتریان عزیز و ساکنین  منطقه ۲ تهران ارائه می شود. هنگامی که شما با گرفتگی لوله فاضلاب روبرو شدید و در هر ساعتی از شبانه روز بودید می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان و خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران مشکل خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنید.

✅ ساعات ارائه خدمات :شبانه روزی بدون تعطیلی
✅ مدت زمان اعزام استادکار:اعزام فوری در حداقل زمان
✅ تضمین کاری :رفع تضمینی گرفتگی لوله
✅ محدوده ارائه خدمات :تمام نقاط تهران
خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان

ثبت درخواست 24ساعته ☎️ 09125001248 ☎️  09334467449 ☎️  09354042093 ☎️ 

 خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان

گرفتگی لوله فاضلاب از مشکلاتی است که در اکثر ساختمان ها به وجود می آید . گرفتگی لوله فاضلاب از دست مشکلاتی  میباشد که به وجود آمدن آن باعث از دست رفتن آسایش و آرامش شما می شود.مشکل گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است که در هر قسمت از ساختمان شما اتفاق بیفتد ممکن است که لوله فاضلاب و همچنین ممکن است دیگر منزل شما مانند حمام توالت ایرانی توالت فرنگی پارکینگ و یا پشت بام دچار گرفتگی لوله فاضلاب بشود.

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران با بکارگیری دستگاههای پیشرفته توسط استادکاران و با تجربه در این زمینه به راحتی علت گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به برطرف کردن این مشکل برای شما می‌کند.

در این مقاله قصد داریم شما را با عوامل و علت گرفتگی لوله فاضلاب آشنا کنیم و سپس به سراغ معرفی خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان و خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران بپردازیم و با روش کار آنها آشنا شوید .

لوله بازکنی بلوار دادمان

 علت گرفتگی لوله فاضلاب بلوار دادمان

گرفتگی لوله فاضلاب از جمله مشکلاتی است که در همه ساختمان‌ها به وجود می آید. علت گرفتگی لوله فاضلاب  دلایل شایع و مختلفی را دارد اما باید بگویم که در این میان چند دسته از این مشکلات  بیشتر از همه بر روی گرفتگی لوله فاضلاب و به وجود آمدن این مشکل تاثیر دارند.

  •  مشکلات مربوط به سیستم لوله کشی فاضلاب 
  • ریختن سیمان و یا مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب
  • رسوب بستن لوله فاضلاب و جرم گرفتن
  • افتادن اشیا درون لوله فاضلاب
  • ریختن پسماندهای غذایی و روغن و چربی درون لوله فاضلاب
خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان

دلایلی که در بالا به آنها اشاره کردیم عمده دلایل گرفتگی لوله فاضلاب می باشد . در ادامه انواع گرفتگی لوله فاضلاب و علت های آنها را با یکدیگر بررسی می‌کنند.

لوله بازکنی توالت فرنگی بلوار دادمان

یکی از مواردی که ممکن است دچار گرفتگی لوله فاضلاب شود توالت فرنگی می باشد . گرفتگی توالت فرنگی به دو صورت ممکن است که اتفاق بیفتد اولین که ممکن است که در گرفتگی توالت فرنگی درون خود کاسه توالت فرنگی و سیفون آن اتفاق افتاده باشد و صورت دومین اتفاق گرفتگی لوله فاضلاب میباشد.معمولاً گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل انداختن اشیا یا دستمال کاغذی می باشد در برخی از اوقات هم به دلیل انباشته شدن و گیر کردن فضولات درون توالت فرنگی یه مشکل به وجود میاد.در برخی از اوقات نشانه گرفتگی توالت فرنگی نشت آب از زیر توالت فرنگی و بوی بد فاضلاب می باشد. اگر توالت فرنگی شما تخلیه نمیکند و آب را بر میگرداند دچار گرفتگی شده است.بهتر است که برای تعمیر و توالت فرنگی و رفع گرفتگی توالت فرنگی بلواردادمان از استادکاران ماهر و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان

لوله بازکنی سینک ظرفشویی بلوار دادمان

گرفتگی سینک ظرفشویی و خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در بلوار دادمان یکی از بیشترین درخواست ها در خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران میباشد . برخی از اوقات سینک ظرفشویی شما دچار گرفتگی لوله فاضلاب می شود و نیاز به رفع گرفتگی سینک ظرفشویی دارید. اما باید بدانیم که علت گرفتگی سینک ظرفشویی چیست ؟ همانطور که در بالا به چند مورد اشاره کردیم می توانیم اینجا بگوییم که اصلی ترین دلیل گرفتگی سینک ظرفشویی و یا لوله فاضلاب آشپزخانه رسوب لوله های فاضلاب و ته نشین شدن پسماند های غذایی و روغن و چربی است.یکی از نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب جمع شدن آب در سینک ظرفشویی است و هنگامی که شما به دنبال علت جمع شدن آب در سینک ظرفشویی میگردید باید بدانید که شما دچار گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه شده اید.

لوله بازکنی بلوار دادمان

خرابی سیفون ظرفشویی و گرفتگی آن

همانطور که گفتیم تشخیص علت گرفتگی لوله فاضلاب بسیار مهم است برای مثال در رفع گرفتگی سینک آشپزخانه ممکن است که مسدود شدن و گرفتگی آن در سیفون سینک به وجود آمده باشد. سیفون سینک آشپزخانه یا سیفون ظرفشویی یا همان لوله های سفید رنگ و یا طوسی رنگی که به سینک آشپزخانه شما و شده‌اند و در کابین قرار دارند دچار گرفتگی و جرم و رسوبات می شود. یکی ازدلایل دیر تخلیه شدن آب سینک ظرفشویی و یا علت تخلیه نشدن آب سینک ظرفشویی می‌تواند وجود خرابی و مشکل در سیفون ظرفشویی باشد. اگر این مورد به وجود بیاید شما نیاز به تعمیر سیفون ظرفشویی دارید توصیه می‌کنیم که هرگز خودتان اقدام به باز کردن و شستشو و تمیز کردن سیفون ظرفشویی نکنید چراکه موردهای بسیار زیادی با ما تماس می گیرند و برای بستن و جمع کردن این سیفون از ما کمک می خواهند . 

خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان

رفع گرفتگی توالت ایرانی بلوار دادمان

لوله بازکنی توالت ایرانی و رفع گرفتگی توالت ایرانی بلوار دادمان نیز از خدماتی است که در خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان به ارائه آن می پردازیم . توالت ایرانی معمولاً کمتر دچار گرفتگی لوله فاضلاب می شوند . عمده دلایل گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی به دلیل افتادن اشیا در اون توالت ایرانی و یا مشکلات لوله کشی فاضلاب می باشد .  مانند سایر موارد شما میتوانید برای رفع گرفتگی توالت ایرانی در بلوار دادمان  از خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان بهره مند شوید.

لوله بازکنی بلوار دادمان

رفع گرفتگی لوله حمام بلوار دادمان

یکی دیگر از مکان هایی که دچار گرفتگی لوله فاضلاب میشود حمام ها هستند . حمام و وان اکثراً به دلیل ریختن مو و رسوب بستن لوله ها دچار گرفتگی لوله فاضلاب می شوند البته در برخی از اوقات نیز از افتادن اشیا و صابون درون لوله فاضلاب باعث به وجود آمدن این مشکل خواهد شد . رسوب گرفتن لوله های فاضلاب به خصوص لوله های چدنی یکی از مشکلاتی است که باعث به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب میشود. برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب حمام بهتر است که حتماً بر روی چاه حمام  از صافی ها استفاده کنید تا مو و اشیا به درون لوله فاضلاب راه پیدا نکنند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی و ظرفشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که درون آشپزخانه به وجود می آید گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می باشد . در برخی از ساختمان ها خروجی سینک آشپزخانه و ماشین ظرفشویی یا لباسشویی و یا هر دوی آنها از یک لوله فاضلاب می باشد و در برخی از ساختمان ها برای هر کدام از آنها لوله فاضلاب و خروجی جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است . یکی از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی  پرزهای لباس و مو می باشد. از نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی بیرون زدن آب از لوله فاضلاب هنگام استفاده از آنها و یا بوی بد فاضلاب درون ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می باشد. برای رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی و یا ماشین ظرفشویی چاره‌ای جز استفاده از خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان نیست.

 رفع گرفتگی لوله پارکینگ بلوار دادمان

لوله های فاضلابی که درون پارکینگ قرار دارند همواره در معرض گرفتگی لوله فاضلاب هستند چراکه عمدتاً ساکنین ساختمان ها به این لوله های فاضلاب و خروجی آنها دقت کافی را ندارند و ریختن گرد و خاک و برگ درون این لوله های فاضلاب باعث می شود که به مرور زمان گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ به وجود بیاید . یکی از دلایل گرفتگی این لوله های فاضلاب عدم استفاده از توری های مناسب است . اگر شما با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ روبرو شدید بهتر است که با استفاده از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ در بلوار دادمان اقدام به رفع مشکل  خود کنید.

لوله بازکنی بلوار دادمان

 رفع گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام بلواردادمان

همانند لوله های فاضلاب پارکینگ ، لوله فاضلاب پشت بام هم در معرض گرفتگی لوله فاضلاب قرار دارد.در اکثر ساختمان ها در اثر عدم استفاده از توری و صافی مناسب در خروجی لوله فاضلاب مشکل گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام به وجود می‌آید این مشکل در اثر ریخته شدن گرد و خاک و اشیا و برگ درون لوله فاضلاب پشت بام در طی مدت زمان طولانی مدت به وجود می آید. بهتر است که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام از دستگاه ژنراتور و فنر بلند استفاده کنید تا مسیر لوله فاضلاب پشت بام به صورت کامل رسوب گیری شود.

رفع گرفتگی روشویی بلوار دادمان

 گرفتگی روشویی نیز مانند سایر موارد در ساختمان به وجود می آید. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب روشویی ابتدا باید به بررسی سیفون روشویی کنیم. مسدود شدن مسیر سیفون روشویی آب تخلیه نشود و شما گمان کنید که دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده اید . اگر سیفون روشویی شما مشکلی نداشت شما دچار این مشکل شده اید و باید از خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان برای رفع گرفتگی روشویی خود استفاده کنید . ی رفع گرفتگی روشویی هرگز اسید استفاده نکنید چرا که ریختن این اسیدها درون روشویی اولاً باعث خورده شدن لاب سنگ‌روشویی شما خواهد شد و به مرور زمان باعث کدر شدن و سیاه شدن آن می‌شود و در موارد بعدی خرابی و خوردگی سیفون و همچنین سیستم لوله کشی شما می شود . 

خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان

لوله بازکنی در بلوار دادمان

خدمات لوله بازکنی در بلوار دادمان زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده باشید و نیاز به رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط استاد کار لوله بازکن داشته باشید . استادکاران ما با استفاده از تجربه و ابزار خود می توانند علت و محل گرفتگی را تشخیص داده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون کثیف کاری و بدون آسیب به لوله های فاضلاب را برطرف کنند.رفع گرفتگی لوله فاضلاب باید توسط استاد کار ماهر و همچنین توسط دستگاه مخصوص انجام شود تا مشکل شما به طور کامل و صد در صد تضمینی برطرف شود.

لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

یکی از نشانه هایی که همه ما برای گرفتگی لوله فاضلاب با آن آشنا هستیم بالا زدن آب از لوله فاضلاب و یا پایین نرفتن آب از لوله فاضلاب می باشد. دیگر نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب :

  • پیچیدن بوی بد فاضلاب ( رفع بوی بد فاضلاب )
  • تخلیه نشدن یا کند تخلیه شدن آب
  • وجود حشرات موذی مانند سوسک
  • تخلیه نشدن توالت فرنگی
  • تخلیه نشدن آب سینک ظرفشویی یا روشویی
  • بوی بد فاضلاب در ماشین لباسشویی یا ظرفشویی 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه بلوار دادمان

 برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در بلواردادمان روش‌های مختلفی قابل استفاده می باشد اما هیچ یک از این روشها مانند استفاده از دستگاه لوله بازکن و فنر برقی قادر به برطرف کردن مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما نیستند . فنر برقی و دستگاه ژنراتور قادر به  رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب می باشد . استفاده از فنر برقی و دستگاه ژنراتور اگر توسط استاد کار ماه و با تجربه انجام شود باعث آسیب لوله فاضلاب و کثیفی محل زندگی شما نمیشود.

لوله بازکنی بلوار دادمان

نکات مهم در گرفتگی لوله فاضلاب بلوار دادمان

 بسیاری از افراد در زمان مواجه شدن با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب از اسید ها و مواد شیمیایی و یا مایع لوله بازکن استفاده می‌کنند. اسید ها بسیار ارزان قیمت تر از استفاده از خدمات لوله بازکنی می باشند ولی در هر صورت هزینه‌ای بیشتر از هزینه استفاده از خدمات لوله بازکنی بلوار دادمان را برای شما رقم خواهد زد. یکی از مواردی که در هنگام استفاده از اسید ها باید دقت کنیم این است که هنگامی که از اسید ها استفاده می کنید همانطور که روی بسته بندی آنها نوشته شده است نباید درون لوله فاضلاب شما آب باشد در غیر این صورت اسید خاصیتی ندارد و مشکل شما را برطرف نمی‌کند. مورد بعدی که باید بسیار به آن توجه کنید این است که در بسیاری از موارد دیده شده است استفاده از اسیدهای لوله بازکن باعث باز شدن و حتی جمع شدن لوله های فاضلاب شده است به این باعث نشتی آب و نفوذ آن به سقف طبقه پایین شما می شود و خسارت بسیار بزرگتری را ایجاد می کند.

 استفاده از اسیدهای لوله بازکن به هیچ وجه توصیه نمی شود . این اسیدها را نه در جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و نه برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب استفاده نکنید . هر زمان که دچار گرفتگی لوله فاضلاب شدید تنها از خدمات لوله بازکنی کمک بگیرید. 

لوله بازکنی بلوار دادمان

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

 به دلیل اینکه ممکن است مشکلات تاسیسات ساختمان و گرفتگی لوله فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز برای شما اتفاق بیفتد و آسایش و آرامش را از شما بگیرد مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران تمامی خدمات تاسیساتی و لوله کشی و لوله بازکنی خود را به صورت شبانه روزی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران بهره مند شوید .

استاد کاران خدمات تاسیسات غرب تهران در جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب حق استفاده از هیچگونه اسید لوله بازکنی را ندارند . همچنین استادکاران ما حق دریافت وجه اضافه از مشتری بابت بهانه‌هایی مانند استفاده از اسیدهای نایاب و یا استفاده از سه نظام لوله بازکنی را نخواهند داشت . هدف ما و استادکاران ما تنها رفع سریع مشکل شما می باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)