رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان ، گچ و… 🔴 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، گچ و سایر مصالح ساختمانی یکی از نیازهایی است که زمانی به وجود می‌آید که شما با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی روبرو شده باشید.خدمات لوله بازکنی شبانه روزی برای رفع این مشکل میتوانید تا انتها همراه ما باشید و از خدمات لوله بازکنی ما کمک بگیرید.

اگر به دنبال رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی هستید باید بدانید که تنها راه چاره رفع این گرفتگی ها استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر برقی میباشد.

همچنین به یاد داشته باشید که ریختن اسید برای از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب به هیچ وجه کارساز نیست و حتی نباید به این کار اقدام کرد چرا که این اسید ها خاصیت خورندگی دارند و باعث خوردگی لوله فاضلاب شما میشود .

ساعت ارائه خدمات :✅ شبانه روزی
اعزام نیروی لوله بازکن :✅ اعزام فوری نیرو
رفع گرفتگی لوله فاضلاب :✅ رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب
مناطق خدمت رسانی :✅ تمام نقاط تهران ( غرب ، شرق ، شمال، جنوب )
رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان
رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

علت گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی

علت گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان یا قیر و یا دیگر مصالح های ساختمانی  بسیار واضح و روشن است. این نوع از گرفتگی ها بیشتر در ساختمان هایی به وجود می‌آید که در آن اقدام به بازسازی و یا بنایی و تعمیرات ساختمان کردند. در برخی از مواقع در اثر سهل انگاری دوغاب یا مصالح ساختمانی وارد لوله فاضلاب می‌شود و در اثر زمان باعث به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی خواهد شد.

شاید در اینجا برای شما سوال شود که چرا باید افرادی دست به همچین حماقتی بزنند و یا از روی صحنه نگاری سیمان را به درون لوله های فاضلاب بریزند اما این مورد برای استادکاران ما که مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب توسط مصالح ساختمانی را برطرف می کنند خیلی غیر عادی نیست.

✅ لوله بازکنی بلوار دادمان

مواردی که در اثر گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان به وجود می آید.

زمانی که مصالح ساختمانی و یا سیمان یا گچ داخل لوله فاضلاب ریخته میشود ، یا باعث گرفتگی کامل لوله فاضلاب و مسدود شدن کامل لوله فاضلاب می شود و یا باعث می شود تا تخلیه آب فاضلاب به صورت آهسته اتفاق بیفتد .

هنگامی که شما متوجه شدید که مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب ریخته شده است یا متوجه گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان شدید و اقدام زودهنگام برای رفع این مشکل به نفس شما می شود .

چسبیدن مصالح ساختمانی به جداره لوله فاضلاب باعث کاهش قطر لوله فاضلاب و در نتیجه کاهش مسیر عبور آب می شود .

شاید در برخی از موارد ریختن مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب آب به تنهایی عامل گرفتگی لوله فاضلاب شما نباشد . در بسیاری از موارد مصالح ساختمانی زمانی که داخل لوله فاضلاب ریخته میشود باعث جمع شدن و ته نشین شدن سایر موارد مانند پسماندهای غذایی یا روغن و چربی و یا مو در لوله فاضلاب می شود و مسیر عبور این نوع از مواد را هم مسدود می کند . 

✅ تعمیر توالت فرنگی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و اقدامات لازم شما

برخی از افراد هنگام ریختن مصالح درون لوله فاضلاب تصور میکنند که پس از اینکه مصالح را درون لوله فاضلاب ریختند اگر مقداری آب درون لوله فاضلاب بریزند باعث شسته شدن این مصالح ساختمانی از درون لوله فاضلاب خواهد شد.

اما باید به شما اینجا بگویید که با شستن مقدار کمی آب در لوله های فاضلاب ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب را به دنبال خود می آورد.

هنگامی که شما با گرفتگی لوله فاضلاب روبرو می شوید باید از انجام دادن چند مورد از کارها خودداری کنید:

  1. به هیچ وجه سعی نکنید با وارد کردن ضربه توسط چوب یا میله مسیر گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنید .
  2. گرفتگی لوله فاضلاب توسط مصالح ساختمانی با استفاده از آب و فشار آب برطرف نمی‌شود پس بی جهت از فشار آب و یا شلنگ آب برای برطرف کردن این نوع گرفتگی استفاده نکنید .
  3. هیچ نوع اسیدی و هیچ نوع موادی برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی وجود ندارد . پس هنگامی که با گرفتگی لوله فاضلاب توسط مصالح ساختمانی روبرو شدید هیچگاه از اسید ها استفاده نکنید .
  4. هنگامی که متوجه شدید مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب ریخته شده است بهتر است که با یک استاد کار لوله باز کن تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کند .
  5. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی هرگز دیر اقدام نکنید چرا که با گذشت زمان باعث صفر شدن مصالح ساختمانی می‌شوید و گرفتگی لوله فاضلاب را سخت‌تر میکنید.
رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان
رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

به طور کل برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط مصالح ساختمانی و سیمان یا سایر مصالح دو راه بیشتر وجود ندارد : 

  • راهکار اول شما این است که با استفاده از خدمات لوله بازکنی و کمک گرفتن از دستگاه و فنر برقی و ابزار لوله بازکنی اقدام به برطرف کردن  گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و مصالح کنید . البته باز شدن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از این روش ممکن است که گاهی اوقات پاسخگوی نیاز شما نباشد. در واقع میزان حجم مصالح درون لوله فاضلاب، نوع مصالح درون لوله فاضلاب و همچنین مدت زمانی که این مساله درون لوله فاضلاب ریخته شدند در رفع گرفتگی لوله فاضلاب اثرگذار است. 
  •  راهکار دوم شما تعمیر لوله کشی فاضلاب می باشد . در صورتی که از راهکار اول یعنی استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر برقی استفاده کردید و از آن نتیجه نگرفتید متاسفانه باید اقدام به تعمیر و لوله کشی فاضلاب خود کنید . در این راهکار شما باید مسیر لوله فاضلاب که دچار گرفتگی شده است را پیدا کنید و با کندن و تعویض آن قسمت گرفتگی لوله فاضلاب خود را برطرف کنید. عمدتا این نوع گرفتگی ها  در مسیر شترگلوی لوله فاضلاب به وجود می آید و در نتیجه برای رفع مشکل باید اقدام به تعویض شترگلوی سیستم لوله کشی فاضلاب کنید . 

بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

تا به حال تنها روشی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی جواب بوده است استفاده از دستگاه فنر و ژنراتور برقی می باشد.

البته در برخی از مواقع به دلیل حجم زیاد مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب و از طرف دیگر سفت شدن این نوع مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب تنها راه رفع این مشکل تعویض مسیر مسدود شده میباشد.

اما قبل از اینکه اقدام به تعویض و تعمیر لوله کشی فاضلاب کنید بهتر است که از خدمات آن را باز کنی کمک بگیرید و شانس خود را امتحان کنید. در موارد بسیار زیادی دیده شده است که این مشکل توسط دستگاه و فنر برقی به راحتی برطرف شده.

رفع بوی بد فاضلاب 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان
رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

محلول رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

بسیاری از مشتریان در تماس با کارشناسان ما به دنبال حلال سیمان می باشند. حلال هایی که برای رفع و حل کردن سیمان و مصالح ساختمانی وجود دارد متاسفانه برای لوله فاضلاب اصلاً مناسب نیست این محلول ها برای شستن مخزن های بتن و میکسر ها استفاده می شود و نباید از آنها درون لوله فاضلاب استفاده کنید.

همچنین هیچ گونه اسیدی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی وجود ندارد پس بهتر است که وقت خود را هدر ندهید و هزینه بی جهت برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب نکنید.

✅ رفع گرفتگی توالت ایرانی

روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط دستگاه فنر برقی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و یا با گچ و سایر مصالح ساختمانی بهترین کار استفاده از دستگاه و فنر برقی می باشد .

استفاده از این دستگاه و فنر برقی باعث می‌شود تا سیمان ها  و مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب به راحتی از بین برود .

البته توجه داشته باشید که اگر این کار توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه انجام شود امکان آسیب به لوله فاضلاب شما بسیار زیاد است .

شترگلویی مستعد برای گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی

 یکی از مکان هایی که بیش از همه دچار گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی و با سیمان می‌شود لوله توالت ایرانی و یا حمام ها هستند. این مورد به دلیل بازسازی و یا تعمیرات خانه به وجود می آید.

به دلیل اینکه سیستم لوله کشی فاضلاب توالت ایرانی و یا توالت فرنگی دارای شترگلوی می باشد سبب می شود تا با سیمان و مصالح ریخته شده درون لوله فاضلاب درون شتر گلویی ته نشین به شود و باعث گرفتگی لوله فاضلاب توسط مصالح ساختمانی شود.

خدمات لوله بازکنی خدمات تاسیسات غرب تهران

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی مانند سیمان،، گچ ، دوغاب ، قیر و… بهتر است که ابتدا از خدمات لوله بازکنی  کمک بگیریم. در بسیاری از موارد این رو گرفتگی های لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه و ژنراتور و فنر برقی برطرف شده است و در موارد اندکی و آن هم به دلیل حجم زیاد مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب و سفت شدن بیش از حد آنها این مشکل برطرف نشده است . اما ما به شما توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدام از خدمات لوله بازکنی کمک بگیرید . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)