رفع گرفتگی توالت ایرانی

رفع گرفتگی توالت ایرانی  🔴فوری،24ساعته،تضمینی 📞 

گرفتگی توالت ایرانی

رفع گرفتگی توالت ایرانی

رفع گرفتگی توالت ایرانی و گرفتگی توالت ایرانی همیشه دغدغه ایرانی‌ها بوده است، البته این گرفتگی به سرعت رفع خواهد شد و نیاز به نگرانی خاصی نیست. معمولاً این گرفتگی با دستمال کاغذی، مو و مدفوع اتفاق می‌افتد. در این مقاله به راه‌های مختلف برای رفع گرفتگی توالت ایرانی می‌پردازیم. قطعاً شما نمی‌توانید هنگام گرفتگی لوله فاضلاب از توالت ایرانی استفاده کنید چون فقط و فقط باعث کثیف کاری خانه خواهید شد. خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

ثبت درخواست 24 ساعته :  📞 09125001248  📞  09354042093  📞  09334467449  📞 

ساعات ارائه خدمات: 🟢 شبانه روزی
اعزام نیرو: 🟢 فوری
میزان کثیفی کار: 🟢 بدون کثیف کاری
تضمین خدمات: 🟢 رفع گرفتگی توالت ایرانی
گرفتگی توالت ایرانی

لوله بازکنی توالت ایرانی

یکی از خدماتی که در سرویس لوله بازکنی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه میشود ، رفع گرفتگی و لوله بازکنی توالت ایرانی است.خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت ایرانی بدون کثیفی محیط ، در کوتاه ترین زمان ممکن ، به صورت شبانه روزی در تمام نقاط تهران ارئه خواهد شد.

خدمات لوله بازکنی توالت ایرانی جزو شایع ترین مواردی است که در خدمات لوله بازکنی درخواست میشود.در رفع گرفتگی توالت ایرانی باید از یک استادکار ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا گرفتگی به صورت کامل برطرف شود و مجددا دچار مشکل نشوید.

گرفتگی توالت ایرانی

رفع گرفتگی دستشویی ایرانی

رفع گرفتگی دستشویی ایرانی اگر به موقع انجام نشود ممکن است اوضاع بدی را به وجود بیاورد ، به خصوص زمانی که گرفتگی توالت ایرانی از لوله اصلی ساختمان باشد و با مصر دیگر طبقات گرفتگی لوله بدتر شود و آب بیشتری بالا بزند.

برای رفع گرفتگی دستشویی ایرانی حتما باید از خدمات لوله بازکنی و خدمات رفع گرفتگی دستشویی ایرانی کمک بگیرید چرا که استفاده از اسید های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی دستشویی ایرانی مناسب نیست و باعث آسیب به لوله های فاضلاب و نشتی آن ها خواهد شد.

رفع گرفتگی دستشویی ایرانی توسط استادکاران ما به صورت شبانه روزی و در تمیز ترین حالت ممکن ارائه خواهد شد. برای دریافت خدمات رفع گرفتگی توالت ایرانی میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست سرویس خود را ثبت کنید.

گرفتگی فاضلاب توالت

گرفتگی فاضلاب توالت زمانی رخ خواهد داد که عوامل گرفتگی فاضلاب توالت ، باعث مسدود شدن مسیر آب فاضلاب شده باشند.این عوامل متفاوت هستند و در ادامه به معرفی تمامی این دلایل پرداخته ایم. گرفتگی فاضلاب توالت میتواند از بدترین موارد و خرابی های تاسیسات ساختمان باشد که پیش می آید.

گرفتگی فاضلاب توالت و روش های رفع آن را در ادامه گفته ایم اما باید توجه کنید که اگر گرفتگی فاضلاب توالت شما جزیی باشد این موارد کارساز هستند و اگر مشکل جزیی نباشد باید از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی فاضلاب توالت استفاده کنید.

از همه بدتر هنگام گرفتگی لوله فاضلاب توالت بوی بسیار بدی خانه را احاطه خواهد کرد؛ در نتیجه شما باید به سرعت به دنبال راهی برای رفع گرفتگی توالت باشید. خوشبختانه رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت اصلاً کار سختی نبوده و همه از پس آن بر می‌آیند. ابتدا باید علت گرفتگی توالت را بدانید تا بتوانید راه مناسب را برای آن انتخاب کنید.تعمیر توالت فرنگی

رفع گرفتگی فاضلاب توالت ایرانی

🔴 پیشنهاد مطلب : تعمیر فلاشتانک + مشکلات رایج 🔴

ثبت درخواست 24 ساعته :  📞 09125001248  📞  09354042093  📞  09334467449  📞 

علت گرفتگی چاه توالت ایرانی

معمولاً توالت‌های ایرانی همگی یک جور ساخته شده‌اند در نتیجه به یک شکل دچار گرفتگی می‌شوند. البته اگر دلیل گرفتگی افتادن وسیله مثل اسباب بازی یا چیز دیگری باشد، در این صورت باید یک فکر دیگر برای رفع گرفتگی توالت ایرانی کنید. به طور کلی دلایل همیشگی گرفتگی توالت ایرانی عبارتند از:

  • افتادن اشیا
  • افتادن دستمال
  • موی بلند
  • رسوب
  • چربی
  • انباشته شدن مدفوع
  • افتادن نوار بهداشتی
  • مصالح ساختمانی مثل سیمان، قیر، دوغاب و غیره

در بسیاری از مواقع که مشتری نمی‌داند باید چگونه راه چاه توالت را باز کند به ما مراجعه می‌کند در صورتی که خودشان نیز می‌توانند به راحتی از پس این کار بر بیایند اما فراموش نکنید که این کار کثیف کاری‌های خودش را دارد. از دلایل همیشگی رجوع مشتریان به ما افتادن اهرم شیر آب داخل توالت، رسوب، مدفوع و دستمال کاغذی است .

گرفتگی چاه توالت ایرانی

گرفتگی‌های انواع مختلفی دارد و همیشه در یک جا اتفاق نمی‌افتد، گاهی اوقات گرفتگی توالت باعث بالا زدن آب چاه می‌شود، در برخی گرفتگی‌ها نیز جلوتر از سیفون گرفته می‌شود. اینکه گرفتگی در کدام قسمت اتفاق افتاده است؛ اصلاً مهم نیست چون با روش‌هایی که در پایین به آن اشاره می‌کنیم به راحتی می‌توانید این گرفتگی را بر طرف کنید.البته همانطور که در بالا گفتیم اگر گرفتگی چاه توالت ایرانی شما جزیی باشد میتوانید از این روش ها کمک بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

لازم به توضیح است که برای رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی هرگز نباید از اسید های شیمیایی استفاده کنید چرا که این اسید ها باعث آسیب به لوله فاضلاب و بد تر کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی خواهند شد.

🔴 پیشنهاد مطلب : تعمیر سیفون ظرفشویی و روشویی + طریقه نصب آن🔴

ثبت درخواست 24 ساعته :  📞 09125001248  📞  09354042093  📞  09334467449  📞 

گرفتگی توالت ایرانی با مدفوع

این اتفاق دست شما نیست و می‌تواند بدون هیچ نشانه قبلی اتفاق بیفتد؛ فرض کنید در یک زمان عادی در حال استفاده از سرویس بهداشتی هستید و پس از تمام شدن کارتان، مشاهده می‌کنید که دستشویی بسته شده و راهی به پایین نیست. این صحنه حتماً شما را نگران و عصبی می‌کند، چون در این صورت امکان دارد همه جا به  سرعت کثیف شود.

خب به نظر شما بهترین راه برای رفع گرفتگی توالت با مدفوع چیست؟ در جواب این سؤال باید گفت که شما می‌توانید از تلمبه، مایع شوینده، قلاب و آب گرم استفاده کنید؛ تا بتوانید این گرفتگی را رفع کنید. البته کار با تمامی موارد را به طور کامل توضیح خواهیم داد. به نظر شما مدفوع چه زمانی در چاه توالت گیر می‌کند؟ زمانی که سیفون رسوب گرفته باشد یا قطر لوله کم باشد؛ این اتفاق می‌افتد.

رفع گرفتگی فاضلاب توالت ایرانی

ثبت درخواست 24 ساعته :  📞 09125001248  📞  09354042093  📞  09334467449  📞 

گرفتگی توالت ایرانی با دستمال کاغذی

این گرفتگی دیگر دست خود شما است و کمی با سهل انگاری شما اتفاق می‌افتد. خیلی از مردم دستمال را مچاله می‌کنند یا از چند لایه دستمال توالت استفاده می‌کنند. در این صورت بعد از استفاده امکان دارد چند لایه از دستمال کاغذی داخل کاسه توالت بیفتد.

معمولاً گرفتگی با دستمال کاغذی به مرور زمان اتفاق می‌افتد. زمانی که چند لایه دستمال کاغذی درون سیفون گیر کرده یا به جرم دیواره لوله می‌چسبد و پس از مدتی باعث رسوب گرفتگی شدید و کم شدن قطر لوله می‌شود.

برای رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی می‌توانید از قلاب، تلمبه، فنر دستی و آب گ استفاده کنید. در واقع این روش‌ها از بهترین روش‌های رفع گرفتگی بوده و شما به راحتی می‌توانید با این روش‌ها از شر گرفتگی‌ها خلاص شوید.

گرفتگی توالت با مو

خیلی از افراد موقع اصلاح صورت و سرد خود، تمام موهای خود را داخل لوله توالت می‌ریزند و گمان نمی‌کنند که با ریختن موهای خود داخل توالت، آن‌ها را از بین می‌برند. البته در برخی موارد هم حمام و توالت یکی بوده است البته اگر لوله کشی حمام و توالت در این صورت یکی باشد، مشکلات بسیار بدتری را به همراه می‌آورد. موهایی که داخل لوله  ریخته می‌شود، به مرور زمان رسوب می‌گیرند و درون لوله به طور کامل ته نشین می‌شوند.

این اتفاق نیز در مرور زمان اتفاق می‌افتد و قطر لوله در زمان طولانی، کوچک و کوچک‌تر شده تا اینکه به طور کامل گرفته می‌شود. بهترین روش برای رفع گرفتگی توالت ایرانی با مو، استفاده از فنرهای برقی است تا لوله کاملاً پاک‌سازی شود. این کار بسیار سخت بوده و کثیف کاری خودش را دارد.

باید توجه کرد که در ساختمان های جدید اکثر لوله های فاضلاب با قطر کم کار میشود و این مورد احتمال گرفتگی لوله فاضلاب و گرفتگی توالت با مو و موارد دیگر را بسیار زیاد میکند.

برای جلوگیری از گرفتگی توالت با مو و یا موارد دیگر همچون گرفتگی توالت با دستمال کاغذی ، گرفتگی توالت با افتادن اشیاء و سایر موارد بهتر است که تا حد ممکن رعایت کنید.

یکی از مورادی که افراد در مواقع گرفتگی توالت با مو انجام میدهند استفاده کردن از اسید های شیمیایی است.اما این کار اشتباه است و باعث آسیب های بسیاری به لوله فاضلاب خواهد شد. بهتر است مورد گرفتگی توالت با مو را با استفاده از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت ایرانی رفع کنید.

رفع گرفتگی فاضلاب توالت ایرانی

ثبت درخواست 24 ساعته :  📞 09125001248  📞  09354042093  📞  09334467449  📞 

آیا برای رفع گرفتگی دستشویی از اسید باز استفاده کنیم؟

به هیچ عنوان برای رفع گرفتگی لوله‌های توالت از اسید باز استفاده نکنید، این نکته فقط برای توالت ایرانی صدق نمی‌کند بلکه شما نباید از اسید باز برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنید. حتماً تا الآن برایتان سؤال شده است که چرا نباید از اسید باز برای رفع گرفتگی استفاده کنیم؟ چون معمولاً این کار دردسر کمتری دارد. در جواب این سؤال باید گفت اسیدهای باز در بازار  بسیار قوی بوده و موجب خراب شدن چسب‌های جلوگیری از نشتی لوله شده در نتیجه موجب نشتی لوله‌های آب می‌شود. که برای رفع این نشتی باید هزینه‌های بسیار بیشتری را بپردازید.

علاوه بر این مورد اسیدها خطرات بسیار دیگری برای سلامتی خودتان و تأسیسات ساختمان شما نیز دارد. از خطرات اسیدهای باز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان از بین رفتن اتصالات لوله
  • امکان سوراخ شدن لوله‌های چدنی
  • خطر سوختگی چشم، بینی و پوست
  • انتشار گازهای بسیار خطرناک و سمی برای انسان

2 روش اصلی و فوری برای رفع گرفتگی توالت ایرانی

پس از توضیحات کامل در رابط با گرفتگی توالت ایرانی، حال نوبت به روش رفع گرفتگی آن است.اگر سوال شما این است که برای گرفتگی لوله توالت چه باید کرد ، در این بخش به آموزش‌های اصلی و فوری رفع گرفتگی توالت در خانه می‌پردازیم. شما می‌توانید این روش‌ها را خودتان امتحان کنید و در صورتی که جواب نگرفتید به سراغ شرکت و سایت‌های خدماتی و استفاده از خدمات رفع گرفتگی توالت ایرانی بروید.

ریختن آب گرم داخل لوله

این روش از بهترین  و رایج‌ترین روش‌ها برای رفع گرفتگی دستشویی است. برای این کار ابتدا باید از یک سطل بسیار بزرگ استفاده کرده و داخل آن را از آب گرم پر کنید. یک نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که نباید از آب جوش برای این کار استفاده کنید و در واقع باید از آب گرم استفاده کنید تا باعث ترک برداشتن کاسه توالت نیز نشوید. این کار زمانی جواب می‌دهد که آب بالا نزده باشد در غیر این صورت کثیف کاری به همراه خواهد داشت.

مایع شوینده و آب گرم

مایع شوینده در این صورت هر نوعی می‌تواند باشد، حتی مایع ماشین لباسشویی، استفاده از این مایع باعث می‌شود تا موادی که داخل لوله گیر کرده است؛ لیز شده و انسداد لوله باز شود. برای انجام این کار باید مقداری مواد شوینده را درون لوله بریزید و بعد از چند دقیقه مقداری آب گرم را روی آن بریزید تا نتیجه را مشاهده کنید.

ثبت درخواست 24 ساعته :  📞 09125001248  📞  09354042093  📞  09334467449  📞 

رفع گرفتگی فاضلاب توالت ایرانی

کلام آخر

در اکثر موارد شما می‌توانید این گرفتگی را به راحتی رفع کنید اما اگر نتوانستید این کار را انجام دهید، به احتمال زیاد گرفتگی بسیار شدید بوده است. در این مواقع شما باید از یک خدماتی یا تاسیسات شبانه روزی کمک بگیرید. خدمات تأسیسات غرب تهران با مناسب‌ترین هزینه و به سرعت کارشناسان خود را برای شما ارسال خواهند کرد. قبل از انتخاب خدمات تأسیسات مناسب باید به این نکته اشاره کنیم که اگر کاری اشتباه انجام دهند، در این صورت شما باید هزینه بیشتری برای جبران خسارت پرداخت کنید. ” خدمات تأسیسات غرب تهران

ثبت درخواست 24 ساعته :  📞 09125001248  📞  09354042093  📞  09334467449  📞 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)