رفع گرفتگی لوله فاضلاب  📞فوری و 24 ساعته📞 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

رفع گرفتگی لوله فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب یکی از معضلاتی است که بدون استثنا در هر یکی دو سال یکبار به سراغ شما می آید و گاهی هم در نیمه های شب اتفاق می افتد که در این صورت به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی نیاز دارید. این گرفتگی ها به دلایل خاصی اتفاق می افتد که از مهم ترین آن ها می توان ورود آشغال های بزرگ به راه آب ها اشاره کرد. از مهم ترین نکات در زمینه رفع گرفتگی لوله فاضلاب  تشخیص دلایل آن است، اگر به درستی علت گرفتگی را تشخیص دهید به سادگی می توانید راه مطمئن را برای رفع آن انتخاب نمایید. البته توجه داشته باشید که در برخی مواقع قابلیت تشخیص فراهم نیست و شما نمی توانید بر اساس حدس و گمان اقداماتی را انجام دهید چرا که ممکن است باعث تشدید گرفتگی شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با مراجعه به یکی از شعبات خدمات تاسیسات غرب تهران و بهرمندی از دانش و اطلاعات تکنسین های حرفه ای گرفتگی های فاضلاب را برطرف کنید. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و همچنین خدمات آن با ما همراه باشید.

ثبت درخواست 24 ساعته  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093 📞 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

چرا لوله های فاضلاب می گیرد؟

پاسخ به این سوال مفهوم کلی را در بر دارد و می تواند شامل مفاهیم زیادی باشد. اگر بخواهیم جزئی تر به این قضیه نگاه کنیم، یکی از عمده دلایل گرفتگی لوله فضلاب آشغال های ریز خانگی است، پرز فرش، مو ریزه، چربی غذا، دستمال توالت و پد های بهداشتی و از این قبیل آشغال هایی که می تواند به سادگی مسیر فاضلاب را کیپ کند.

اما گاهی ممکن است آشغال هایی که به راه آب ها ورود پیدا می کنند به اندازه ای درشت نباشند که بتوانند مسیر فاضلاب را ببندند، این در حالی است که ساکنین هر چند وقت یک بار با مشکل گرفتگی فاضلاب درگیر خواهند بود، در اینجا وجود یک تکنسین می تواند دلیل این مشکل را کشف نماید. در واقع این مشکل توسط متخصصین حرفه ای و تعمیرکاران با تجربه خدمات تاسیسات غرب تهران موشکافی و حل شد، به باور آن ها لوله های این مکان ها بر اساس استاندارد استفاده نشده اند، به بیان دیگر شیب کم این لوله ها سبب می شود که در صورت ورود حجم عظیم آب نیز شتاب و سرعت لازم را نداشته و قادر به حمل آشغال و موانع نباشد.

اگر با چنین مشکلاتی روبرو شدید در گام اول سعی کنید لوله ها را از نظر میزان شیب چک کنید و در صورت وجود مشکل در شیب لوله، به یکی از شعبات نزدیک خدمات تاسیسات غرب تهران مراجعه و در جهت تعمیر یا تعویض لوله ها اقدام کنید.

ثبت درخواست 24 ساعته  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093 📞 

از کجا بفهمیم لوله های آب گرفته شده است؟

پ یکی از مهم ترین نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب، عبور نکردن آب از لوله های اصلی و در نهایت تجمع فاضلاب است که گاهی به دلایل خاص صورت می پذیرد. اما این گرفتگی ها به یک باره رخ نمی دهد و از قبل نشانه های خواهد داشت. از مهم ترین نشانه ها می توان به بوی بد فاضلاب که از لوله ها منتشر می شود اشاره کرد. این بوی بد ناشی از تجمع فاضلاب در بخشی از لوله است که باید این تجمع پاکسازی شود.

در این حالت روش های زیادی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد، از روش های خانگی گرفته تا روش های ویژه که توسط تکنسین های حرفه ای انجام می شود. انتخاب هریک از روش های عنوان شده بر اساس میزان گرفتگی متغیر است، اگر مطمئن هستید که میزان گرفتگی شدید نیست می توانید از روش های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده نمایید، البته این روش ها همانند مسکن عمل می کنند و نمی توانند برطرف کننده قوی باشند.

در مورد بعد چنانچه میزان گرفتگی شدت داشت می توانید با مراجعه به یکی از مجموعه های حرفه ای تاسیسات و با بهرمندی از علم و آگاهی تکنسین ها این مشکلات را برطرف سازید. این افراد با بهرمند از تجارب سالیان طولانی و استفاده از تجهیزات حرفه ای بر اساس نوع گرفتگی به سادگی می توانند از شر گرفتگی لوله های فاضلاب خلاص شوند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

ثبت درخواست 24 ساعته  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093 📞 

آشنایی با روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب

همانطور که عنوان شد،  انتخاب روش مناسب برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب به حجم موانع بستگی دارد. البته بخش های متفاوت از محل اسکان نیز در این امر بی تاثیر نیستند و با توجه به نوع لوله ها باید یکی از روش های مناسب را انتخاب نمود تا به دیواره لوله ها آسیب نرسد یا در تعمیر توالت فرنگی و رفع گرفتگی های توالت فرنگی باید مراقب باشیم تا آسیبی به توالت فرنگی و سنگ آن وارد نشود. گاهی ممکن است افراد برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب از روش های خانگی و ترکیبات دست ساز  استفاده نمایند که تاثیر چندانی بر روی تجمع آشغال ها نداشته باشد، در واقع این روش ها تنها زمانی مفید و موثر هستند که قصد باز کردن لوله سینک یا روشویی را داشته باشید و برای گرفتگی های عمیق فاضلابی کارایی چندانی ندارند. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب می بایست یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:( اسید لوله بازکنی )

دستگاه فنر

یکی از مهم ترین تجهیزات مرسوم که به سادگی سبب رفع گرفتگی لوله فاضلاب می شود، دستگاه لوله بازکنی فنری است که می تواند در مدت زمان کم تمامی موانع و آشغال های موجود را با استفاده از یک فنر قوی برطرف سازد. عملکرد دستگاه به گونه ای است که ابتدا فنر را تا هر جا که امکان داشت وارد لوله می کنیم و سپس با روشن کردن پمپ دستگاه، فنر با قدرت هرچه تمام تر می چرخد و آشغال هایی که روی هم تلنبار شده اند را از هم جدا و رسوبات را نابود می کند.

دستگاه ارابه ای

از دیگر دستگاه هایی که قابلیت رفع گرفتگی لوله فاضلاب را دارند می توان مدل ارابه ای را معرفی کرد، این دستگاه تقریبا عملکری همچون دستگاه فنر دارند و با استفاده از یک میله بلند که به داخل لوله فرستاده می شود، موانع ایجاد شده را برطرف می سازد. گفتنی است که این دستگاه به وسیله دو چرخ بسیار قوی قابلیت جابجایی دارد.

ثبت درخواست 24 ساعته  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093 📞 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

دستگاه تراکم هوا و رفع گرفتگی لوله فاضلاب

یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزات شرکت های تاسیساتی، دستگاه تراکم هوا است که نقش زیادی در رفع گرفتگی لوله فاضلاب دارد و می تواند به سادگی موانع موجود را برطرف سازد. در واقع عملکرد این دستگاه و دستگاه کارواش تقریبا به یک شکل می باشد و هر دو با استفاده از تراکم هوای فشرده و حجم زیادی از باد موانع ایجاد شده را برطرف می کنند.

دستگاه واترجت

همانطور که عنوان شد دستگاه تراکم هوا و دستگاه کارواش از نظر عملکرد شباهت زیادی با هم دارند. نقطه غیر مشترک این دو دستگاه مواد مصرفی آن هاست، چرا که دستگاه تراکم هوا حجم زیادی از هوا و باد را وارد لوله می کند و به واسطه آن موانع ایجاد شده را برطرف می سازد. این در حالی است که دستگاه کارواش با وارد کردن حم زیادی از آب پرفشار سعی در برطرف کردن آشغال  داخل لوله ها دارد. از مزایای دستگاه کارواش به نسبت دیگر دستگاه های معرفی شده می توان به وجود آب و پاک کردن تمامی موانع راه آب پس از رفع گرفتگی لوله فاضلاب اشاره کرد.

ثبت درخواست 24 ساعته  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093 📞 

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی غرب تهران از خدماتی است که در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران توسط استادکاران ماهر ما برای رفع مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب شما ارائه میشود.خدمات لوله بازکنی غرب تهران به صورت خدمات لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی میباشد و علاوه بر آن اعزام فوری نیرو را نیز به همراه خود دارد که تمامی این ویژگی ها باعث شده است مشکلات مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف کنیم.برخی از شعبات خدمات لوله بازکنی غرب تهران که در آن به صورت شبانه روزی ارائه خدمات داریم:

لوله بازکنی در سعادت آباد

خدمات لوله بازکنی شهران

خدمات لوله بازکنی چیتگر

خدمات لوله بازکنی مرزداران

خدمات لوله بازکنی شهرک غرب

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات عنوان شده، گاهی ممکن است به دلایل متفاوت لوله های خانه یا سایر محل های اسکان با مشکل گرفتگی رو برو شود و استفاده از روش های خانگی پاسخگوی رفع این مشکلات و موانع نباشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مجموعه های حرفه ای تاسیساتی و کمک گرفتن از متخصصین حرفه ای در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید. گفتنی است که خدمات تاسیسات غرب تهران با بهرمندی از شعبات مختلف در سراسر منطقه و تکنسین های حرفه ای و تعمیر کاران مجرب یکی از مراکز حرفه ای در جهت رفع مشکلات تاسیساتی می باشد و می تواند تمامی اقدامات و خدمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه کنند.

ثبت درخواست 24 ساعته  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093 📞 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)