روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

روش هواگیری رادیاتور شوفاژ + ✔️ عیب یابی کامل ✔️

روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

روش هواگیری رادیاتور شوفاژ یکی از از کارهایی که باید در ابتدایی استفاده از سیستم رادیاتور شوفاژ انجام داد.با شروع فصل زمستان نیاز ما به سیستم گرمایشی ساختمان بسیار زیاد می‌شود و یکی از عواملی که ممکن است برای سیستم رادیاتور شوفاژ شما پیش بیاید هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ میباشد. برخی اوقات اکثر افراد علاقه به رفع مشکل تحصیل ساختمان خود دارند. اگر جزو این دسته از افراد هستید می‌خواهیم به شما در این مقاله یاد دهیم که چگونه رادیاتور شوفاژ را هواگیری کنید.( تعمیر رادیاتور شوفاژ )

 چه زمانی نیاز به هواگیری رادیاتور شوفاژ است؟

به طور کلی همانطور که در بالا گفتیم هنگام آغاز به کار سیستم گرمایشی ساختمان باید اقدام به هواگیری رادیاتور شوفاژ کنیم . علاوه بر این مورد زمانی که پکیج نصب می شود و یا راه اندازی اولیه آن صورت می‌گیرد و اگر سرویس پکیج صورت گرفته است باید بعد از از اتمام کار اقدام به هواگیری رادیاتور شوفاژ شود. و در حالت کلی هنگام راه انداروش هواگیری رادیاتور شوفاژزی سیستم گرمایشی ساختمان چه موتورخانه باشد چه پکیج باشد نیاز است که برای بازدهی مصوب در و جلوگیری کردن از مشکلات بعدی اقدام به هواگیری رادیاتور شوفاژ کنیم.( تعمیر موتورخانه و شوفاژ )

نشانه های هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ

اگر پس از آغاز به کار سیستم گرمایشی ساختمان توان متوجه شدید که سیستم رادیاتور شوفاژ شما و رادیاتور های منزل گرمای مطلوبی ندارند باید اقدام به هواگیری رادیاتور شوفاژ کنید. یکی از مواردی که باعث میشود رادیاتورهای منزل دچار سردی شوند و گرمای مطلوبی نداشته باشد هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ است. هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ ممکن است که در یکی از رادیاتورها اتفاق می افتد یا ممکن است که در تمامی رادیاتورها این مشکل به وجود بیاید. ( خدمات تاسیساتی سعادت آباد )

علائم نیاز پیدا کردن و هواگیری رادیاتور شوفاژ سرد شدن قسمتی از رادیاتور شوفاژ نداشتن گرمای مطلوب صدای غیر عادی رادیاتور شوفاژ موارد بالا امده دلایلی هست که به ما یادآوری می کند که رادیاتور شوفاژ نیاز به هواگیری دارد البته موارد مشابهی نیز وجود دارد که با هواگیری مشکل رادیاتور شوفاژ شما حل نمی شود .  ( خدمات لوله کشی شهرک غرب )

چگونه هواگیری رادیاتور شوفاژ را انجام دهیم؟

 خیلی وقت ها ممکن است که شما بخواهید خودتان اقدام به هواگیری رادیاتور شوفاژ کنید. قبل از اینکه به نحوه انجام این کار بپردازیم باید اشاره کنیم که بسیاری از موارد دیده شده است که افراد خود اقدام به تعمیر و یا هواگیری رادیاتور شوفاژ کردند اما  از پس این کار بر نیامدند. اگر فکر می کنید نیاز به استاد کار برای این کار داری بهتر است که با یک استاد کار تعمیر رادیاتور شوفاژ تماس بگیرید . ( تعمیر لوله کشی شهرزیبا )روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

ابزار مورد نیاز برای هواگیری رادیاتور شوفاژ

برای هواگیری رادیاتور شوفاژ به چند مورد نیاز داریم که در زیر به آنها اشاره می کنیم :

آچار مخصوص هواگیری رادیاتور شوفاژ ( اسید شویی منبع کویل دار موتورخانه )

ظرف برای ریختن آب رادیاتور شوفاژ

مقداری پارچه برای خشک کردن محل آب رادیاتور ( خدمات تعمیر لوله کشی شهران )

روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

مراحل انجام هواگیری رادیاتور شوفاژ

اگر رادیاتور منزل شما سرد است همانطور که گفتیم ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد که یکی از این دلایل وجود هوا در ایران رادیاتور است در اینجا یک لیست از کارهایی که باید برای هواگیری رادیاتور شوفاژ انجام دهید را به شما خواهیم :

  1. اولین قدم برای رفع هواگیری مشکل رادیاتور این است که از باز بودن شیر بالا و شیر پایین رادیاتور شوفاژ یا همان شیر رفت و برگشت آن مطمئن شوید. 
  2. دومین قدم برای اقدام کردن به هواگیری رادیاتور شوفاژ استفاده از آچار مناسب برای باز کردن پیچ هواگیری رادیاتور شوفاژ میباشد .
  3. در حالتی که شیر رفت و برگشت یا همان شیر بالا و پایین رادیاتور در حالت باز قرار دارد پیش مخصوص هواگیری رادیاتور شوفاژ را با ابزار مخصوص خود باز کنید تا  صدای خروج هوا را از درون  رادیاتور شوفاژ بشنوید .
  4. مرحله قبل را تا زمانی که صدای هوا ادامه دارد انجام دهید .
  5. اگر که هوای درون رادیاتور شما تخلیه شود آب درون آن به جای هوا تخلیه میشود.
  6. این مراحل را برای سایر رادیاتورهای شوفاژ دیگر انجام دهید .  
  7. نکات مهم در مورد رادیاتور شوفاژ و هواگیری آن پس از انجام هواگیری رادیاتور شوفاژ از محکم شدن و بسته شدن شیر هواگیری رادیاتور شوفاژ اطمینان کامل پیدا کنیم. اگر سیستم گرمایش ساختمان شما از نوع پکیج میباشد پس از هواگیری رادیاتور شوفاژ میان نیاز است تا میزان بار و فشار پکیج را افزایش دهید و در محدوده یک و نیم تا دو بار تنظیم کنید . روش هواگیری رادیاتور شوفاژ
روش هواگیری رادیاتور شوفاژ
روش هواگیری رادیاتور شوفاژ
روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

 همانطور که گفتیم هواگیری رادیاتور شوفاژ ممکن است که مشکل شما را در گرم نشدن رادیاتور شوفاژ برطرف کند اما گاهی اوقات موارد دیگری باعث می‌شود که رادیاتور شیوه‌های شما گرمای مطالبه همیشگی را نداشته باشد و یا قسمتی از آن سرد باشد که در ادامه به دلایل گرم نشدن رادیاتور شوفاژ بعد از هواگیری می‌پردازیم.  علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ بعد از هواگیری همانطور که گفتیم همیشه پس از هواگیری نباید منتظر گرم شدن رادیاتور شوفاژ باشیم زیرا ممکن است که مشکل کار از جای دیگر باشد . برای مثال اگر شما از سیستم گرمایش پکیج استفاده می کنید ممکن است که خرابی سیستم پکیج و یا رسوب گرفتن آن باعث شود تا رادیاتورهای شوفاژ شما به خوبی گرم نکند . عوامل دیگر مانند کاهش فشار گاز یا رسوب گرفتن در مبدل پکیج یا خرابی سنسور گرمایش پکیج و مشکلات سیستم لوله کشی شوفاژ شما و روس گرفتن آن از عوامل گرم نشدن رادیاتور شوفاژ بعد از هواگیری است .

رسوب گرفتن رادیاتور شوفاژ و گرم نشدن آن

یکی از مواردی که در گرم نشدن رادیاتور شوفاژ شما بسیار تاثیرگذار است و همین مورد رسوب گرفتن رادیاتور شوفاژ میباشد. بات رادیاتور شوفاژ به دلیل کارکرد پکیج و یا موتورخانه شما به وجود می‌آید و این رسوبات درون سیستم لوله کشی شوفاژ شما گردش پیدا می‌کنند و ممکن است که در سر راه یکی از لوله های رفت یا برگشت شوفاژ و یا حتی درون رادیاتور شوفاژ شما قرار بگیرد . بعد از قرار گرفتن رسوبات در مسیر رفت و برگشت رادیاتور شوفاژ باعث مسدود شدن این مسیر می‌شود  و همین یکی از  دلایل گرم نشدن رادیاتور شوفاژ میباشد .

سرویس پکیج و گرم شدن رادیاتور

در بسیاری از ساختمان ها به جای استفاده از سیستم گرمایشی موتورخانه از سیستم گرمایشی رادیاتور پکیج استفاده می کند اما گاهی اوقات استفاده از این سیستم به دلیل عدم سرویس به موقع آن باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما می شود . دستگاه پکیج باید به صورت سالیانه و یا در برخی از مناطق به صورت شش ماه یک بار اقدام به سرویس و تنظیم شود . یکی از عواملی که باعث عدم گرم شدن رادیاتورها میشود سرویس نشدن پکیج رادیاتور می باشد . همانطور که میدانید این دستگاه نیاز و اسید شویی و سرویس دارند و در اثر استفاده و گذر زمان رسوبات که درون دستگاه وجود دارد ممکن است که باعث مشکلاتی همچون گرم نشدن آب مصرفی و یا گرم نشدن سیستم رادیاتور شما بشود . روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

مشکلات موتورخانه و گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

گاهی اوقات مشکلات موتورخانه در گرم نشدن رادیاتور شوفاژ تاثیر مستقیم دارد چراکه رادیاتور شوفاژ گرمای تولید شده توسط خود را از موتورخانه شوفاژ دریافت میکند . اگر موتورخانه شوفاژ شما به مشکل بربخورد و شما نیاز به تعمیرات موتورخانه و شوفاژ پیدا کنید یکی از نتایج خرابی موتورخانه شوفاژ شما ممکن است که باعث گرم نشدن رادیاتور شوفاژ شما بشود . مشکلاتی همچون خرابی پمپ شوفاژ یا تنظیم نبودن مشعل و یا تنظیم نبودن ترموستات های مشعل و پمپ شوفاژ باعث به وجودآمدن همچین مشکلاتی می‌شود. تعمیر رادیاتور شوفاژ   پیشنهاد ما به شما این است که اگر پس از هواگیری رادیاتور شوفاژ باز هم با مشکل گرم نشدن رادیاتور شوفاژ رو به رو شدید حتماً با ما تماس بگیرید تا ما با اعزام استادکار ماهر در زمینه تعمیر رادیاتور شوفاژ و تعمیر موتورخانه شوفاژ به محل شما مشکل شما را بررسی و پس از آن رفع کنیم . مشکلات رادیاتور شوفاژ و نیاز پیدا کردن به تعمیرات آن ممکن است که دلایل مختلفی داشته باشد و باید ابتدا برای رفع این وجود آمده به صورت دقیق و آن را پیدا کنید و سپس اقدام به رفع عیب آن کنیم .

خدمات تاسیسات غرب تهران تعمیر رادیاتور شوفاژ

خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات تعمیرات رادیاتور و شوفاژ را به صورت کاملاً تخصصی ارائه می دهد.  تمامی تعمیرات رادیاتور شوفاژ به صورت کاملاً حرفه‌ای توسط استاد کاران ماهر و با تجربه در این زمینه انجام می شود . رسوب زدایی و شستشوی رادیاتور های شوفاژ و سیستم لوله کشی شوفاژ به صورت صفر تا صد بدون هیچگونه کثیف کاری در محل شما صورت می‌گیرد. خدمات تعمیر رادیاتور شوفاژ به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی با اعزام فوری نیرو به محل شما انجام می شود . اگر نیاز به خدمات تعمیر رادیاتور شوفاژ به صورت شبانه‌روزی داشتید می توانید هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید و در کمترین مدت زمان ثبت درخواست خود را انجام دهید . روش هواگیری رادیاتور شوفاژ

منبع : خدمات تاسیسات غرب تهران | ارائه دهنده خدمات تاسیسات و لوله کشی ساختمان

ثبت درخواست شبانه روزی :  📞  09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)