تعمیر موتورخانه و شوفاژ | تعمیر موتورخانه تخصصی در تهران

تعمیر موتورخانه
تعمیر موتورخانه

تعمیر موتورخانه و شوفاژ

تعمیر موتورخانه شوفاژ تعمیر موتورخانهخدمات تعمیر موتورخانه غرب تهران سالیان زیادی است که در سرتاسر جهان برایگرمایش و تولید آب داغ مصرفی از سیستم‌های گرمایشی به‌خصوص موتورخانه استفاده می‌شود در کشور ما هم در بیشتر منازل و ساختمان‌ها و برج‌ها از این نوع سیستم گرمایشی استفاده می‌شود این سیستم گرمایشی علاوه برداشتن مزایا معایبی هم در کنار مزایا دارد در این‌جا توضیحی درباره این‌که موتورخانه چگونه کار می‌کندو اصلا چیست توضیح می‌دهیم .

مشتریان عزیزمان جهت ثبت درخواست و اعزام استادکار برای تعمیر موتورخانه شوفاژ ، تعمیر رادیاتور شوفاژ ، راه اندازی شوفاژ ، تعمیر پمپ موتورخانه ، تعویض منبع دوجداره و منبع انبساط و سایر امور تاسیسات موتورخانه میتوانند با شماره های 09125001248 / 09354042093 / 09334467449 تماس حاصل فرمایید. ( تعمیر موتورخانه غرب تهران )

تمامی خدمات تعمیر موتورخانه و سایر امور تاسیسات ساختمان به صورت شبانه روزی با اعزام فوری انجام خواهد شد. پس در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر تاسیسات ساختمان نیاز پیدا کردید میتوانی با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید تا استادکاران ما پاسخگوی شما باشند.

ساعات خدمات رسانی:📌شبانه روزی 24 ساعته
اعزام نیرو :📌فوری از نزدیک ترین محل
خدمات قابل ارائه:📌تعمیر ، سرویس ، صب و راه اندازی موتورخانه
مناطق تحت پوشش:📌تمام نقاط تهران
روش ثبت درخواست :📌09125001248 / 09354042093 / 09334467449
تعمیر موتورخانه

تعمیر موتورخانه

تعمیر موتورخانه به صورت تخصصی در تهران با بیش از 25 سال سابقه کاری ، توسط استادکاران ماهر تعمیر موتورخانه ارائه میشود.تعمیر موتورخانه شامل بخض های مختلف تاسیسات موتورخانه است و اگر شما در هر بخشی از موتورخانه دچار مشکل باشید با خدمات تعمیر موتورخانه مجموعه ما مشکل شما به طور کامل رفع خواهد شد.

تعمیر موتورخانه گاهی اوقات به صورت اساسی باید انجام شود و این مورد بیشتر برای ساختمان هایی است که موتورخانه قدیمی با کارکرد بالا دارند که موتورخانه نیاز به تعمیرات اساسی و اجرای دوباره دارد.برخی اوقات تعمیر موتورخانه مختص به تعمیرات لوازم آن همچون تعمیر مشعل ، تعمیر پمپ شوفاژ ، تعمیر و اسید شویی منبع کویل دار و یا تعویض منبع دوجداره ،تعمیر و ترمیم لوله کشی داخل موتورخانه و… میشود.

استادکاران تعمیر موتورخانه مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران قبل از انجام هرکاری ابتدا با بررسی وضعیت موتورخانه شما ، میزان خرابی های موتورخانه را تشخیص میدهند و پس از آن وضعیت دقیقی از میزان خرابی و مواردی که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند را به شما اعلام میکنند.

این مورد در تعمیر اساسی موتورخانه بسیار اهمیت دارد چرا که میتواند در هزینه های تعمیر موتورخانه ، نحوه عملکرد و بازدهی موتورخانه بعد از تعمیرات نیز اثر داشته باشد.از آنجایی که تعمیرات موتورخانه یک بحث تخصصی است ،

اگر میخواهید یک موتورخانه سالم داشته باشید که تا چندین سال بدون مشکل برای شما کار کند ، توصیه ما به شما این است که همیشه در تعمیرات موتورخانه از استادکاران با تجربه و خبره در این کار کمک بگیرید که کار ضمانتی و با کیفیت تحویل شما بدهند و شما نیز در مقابل هزینه ای که میکنید اطمینان خاطر داشته باشید.

تعمیر موتورخانه
تعمیر موتورخانه

تعمیر شوفاژخانه

تعمیر شوفاژخانه نیاز به دقت و تجربه دارد.از آنجایی که تمامی اجزای تاسیسات موتورخناه به یکدیگر مربوط و کار هر یک به کار دیگری بستگی دارد باید تعمیر شوفاژخانه به صورت اصولی و دقیق انجام شود.رسیدگی فوری و تعمیر به موقع شوفاژخانه ، به شما در هزینه های تعمیر و سرویس بسیار کمک میکند.

استادکاران تعمیر موتورخانه مجموعه ما در هر پروژه به مشتریان عزیزمان توصیه میکنند که وضعیت موتورخانه را به صورت کلی و منظم مورد بررسی قرار دهند و اگر زمانی اختلالی در کارکرد آن به وجود آمد ، سریعا اقدام به تعمیرات موتورخانه شوفاژ کنند.

در سرویس موتورخانه ، استادکار باید به تمامی موتورخانه دقت کند و خرابی های احتمالی را در نظر بگیرد و به مدیر ساختمان اعلام کند.تنظیم درجه موتورخانه ، تابستانی و زمستانی کردن موتورخانه از اموری است که بهتر است توسط استادکار انجام شود تا وضعیت سلامت و بازدهی موتورخانه نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

برای داشتن موتورخانه ای سالم بهتر است همواره از اضافه کردن بیش از حد دمای موتورخانه پرهیز کنید چرا که این عمل استهلاک سیستم را بالاتر برده و عمر مفید قطعات را کاهش میدهد.

خرابی های موتورخانه

برای تعمیر موتورخانه ابتدا باید عیب آن را بشناسیم و سپس اقدام به تعمیرات کنیم.قطعات موتورخانه به دلیل کارکرد دائمی و مداوم ، دچار استهلاک میشوند و ممکن است عیوبی که در موتورخانه به وجود بیاید از خرابی های قطعات مختلف باشد .

پس ابتدا مهم است که تشخیص دقیق بدهیم که مشکل از کجاست و بعد تعمیرات موتورخانه را شروع کنیم ، چرا که بدون این مرحله ، هزینه تعمیرات موتورخانه شوفاژ افزایش پیدا میکند. برخی از خرابی های موتورخانه که ممکن است با آن رو به رو شوید :

  • بوی گاز در موتورخانه
  • کارکردن موتورخانه با صدای غیر عادی
  • ترکیدگی لوله کشی سیستم موتورخانه ( کلکتور ها )
  • ترکیدگی و نشتی دیگ موتورخانه
  • ترکیدگی و نشتی منبع دوجداره و کویل دار
  • نشتی فلکه های موتورخانه
  • سرریز کردن آب منبع انبساط
  • خرابی پمپ و کارکرد با صدای زیاد ، نشتی آب از زیر پمپ و یا عدم چرخش آب در سیستم
  • روشن نشدن مشعل
  • خاموش شدن مکرر مشعل
  • سرد شدن آب گرم مصرفی
  • دیر گرم شدن آب گرم مصرفی
  • سرد شدن رادیاتور ها

برخی از خرابی ها در موتورخانه وجود دارند که به چشم میتوان آن را دید مانند خرابی کلکتور و فلکه های موتورخانه ، اما برخی از خرابی های دیگر هست که تنها در صورت بازدید و کارشناسی یک تعمیرکار موتورخانه شوفاژ میتوان به آن ها دست پیدا کرد.

برخی از این خرابی ها در موتورخانه میتواند از علل مختلفی باشد و تنها به علت خرابی یک قطعه مشخص رخ ندهد به همین دلیل تعمیرکار موتورخانه باید ابتدا تمامی آزمون و خطا ها را انجام دهد و سپس اقدام به تعمیرات کند.

نصب موتورخانه

تعمیر موتورخانه

نصب و راه اندازی موتورخانه برای ساختمان های تازه ساز شامل نصب و مستقر کردن تمامی تجهیزات موتورخانه ، لوله کشی از صفر تا صد و به طور کلی ساخت یک موتورخانه برای ساختمان است.

نصب و راه اندازی موتورخانه اهمیت بسیار زیادی دارد ، استادکار نصب و راه اندازی موتورخانه باید سعی کند که به تمیز ترین روش ممکن محل قرار گیری تجهیزات را انتخاب کند و لوله کشی را انجام دهد.

هواگیری موتورخانه

زمانی که به دلیل تعمیرات مجبور به تخلیه سیستم مدار میشویم هوا به جای آب های تخلیه شده در مدار قرار میگیرد . در این صورت موتورخانه و سیستم گرمایش هوا میگیرد و باید اقدام به هواگیری کنیم.تمامی سیستم های موتورخانه دارای یک منبع انبسا هستند که بسته به نوع موتورخانه و سیستم اجرایی آن ممکن است که سیستم باز یا بسته باشد.

سیستم منبع انبساط آب های از دست رفته مدار را جایگرین میکند و کمک میکند تا سیستم بدون آب نماند. در برخی موارد عمل نکردن منبع انبساط ممکن است باعث هواگرفتن سیستم موتورخانه شود.اما به صورت کلی ممکن است بدون هیچ اتفاق خاص و تعمیراتی ، موتورخانه هوا بگیرد و نیاز به هواگیری داشته باشد .

هواگرفتن موتورخانه اکثرا در ابتدای فصل زمستان خودش را نشان میدهد و باید آن زمان حتما یک بار هواگیری بشود تا مشکلی وجود نداشته باشد.

تعمیر و عیب یابی مشعل موتورخانه

همانطور که در بالا گفتیم ، خرابی های موتورخانه متفاوت است بنابراین بهتر است که ابتدا به صورت دقیق بحث عیب یابی و هرابی موتورخانه مشخص شود و بعد به سراغ تعمیرات برویم .

یکی از قطعات مهم در موتورخانه مشعل موتورخانه است. برخی موارد ایراداتی مانند روشن نشدن مشعل ، ریست مداوم مشعل ، بوی نشتی گاز ، از خرابی هایی است که برای مشعل پیش می آید ، به همین منظرو حتما تعمیر و سرویس مشعل موتورخانه را به استادکار ماهر تعمیر موتورخانه بسپارید.

تعمیر مشعل موتورخانه

مشعل موتورخانه یکی از مهم ترین اجزای موتورخانه است که وظیفه تامین گرمایش و آب گرم ساختمان را بر عهده دارد. بنابراین، مهم است که مشعل موتورخانه به طور منظم توسط یک متخصص سرویس و تعمیر شود.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا تعمیر مشعل موتورخانه مهم است:

  • برای اطمینان از کارکرد صحیح مشعل موتورخانه ضروری است : یک مشعل موتورخانه که به درستی سرویس و تعمیر نشده است، ممکن است کارآمد نباشد و در مصرف انرژی صرفه جویی نکند. همچنین ممکن است خطرناک باشد و احتمال آتش سوزی را افزایش دهد.
  • برای افزایش عمر مشعل موتورخانه ضروری است : یک مشعل موتورخانه که به طور منظم سرویس و تعمیر می شود، عمر طولانی تری خواهد داشت.
  • برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ضروری است : یک مشعل موتورخانه که به طور منظم سرویس و تعمیر می شود، کمتر احتمال دارد که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد. این می تواند در هزینه های تعمیر و نگهداری صرفه جویی کند.

اگر مشعل موتورخانه شما به درستی کار نمی کند، مهم است که هر چه سریعتر آن را تعمیر کنید. یک متخصص می تواند مشکل را تشخیص دهد و آن را به طور ایمن و موثر برطرف کند.

در اینجا چند نشانه وجود دارد که مشعل موتورخانه شما نیاز به تعمیر دارد:

  • دمای آب و یا سیستم شوفاژ ساختمان با دمای تنظیم شده همخوانی ندارد.
  • آب گرم کافی وجود ندارد.
  • مشعل موتورخانه صدای زیادی دارد.
  • مشعل موتورخانه روشن نمیشود .
  • مصرف مشعل بالا است.
  • مشعل موتورخانه بوی بد خام سوزی گاز می دهد.

اگر هر یک از این علائم را مشاهده کردید، لطفاً با یک متخصص برای تعمیر مشعل موتورخانه خود تماس بگیرید.

عیب یابی مشعل موتورخانه

اگر مشعل موتورخانه شما به درستی کار نمی کند، اولین قدم این است که سعی کنید مشکل را عیب یابی کنید. در اینجا چند نکته برای عیب یابی مشعل موتورخانه آورده شده است:

  • اطمینان حاصل کنید که مشعل موتورخانه به برق متصل است.
  • اطمینان حاصل کنید که مشعل موتورخانه دارای سوخت است.
  • اطمینان حاصل کنید که شمع جرقه زن سالم است.
  • اطمینان حاصل کنید که سنسور دود سالم است.
  • اطمینان حاصل کنید که ترموستات تنظیم شده است.

اگر پس از عیب یابی، هنوز نمی توانید مشکل را حل کنید، لطفاً با یک متخصص برای تعمیر مشعل موتورخانه خود تماس بگیرید.

تعمیر مشعل موتورخانه

اگر مشعل موتورخانه شما نیاز به تعمیر دارد، مهم است که تعمیر را به یک متخصص واگذار کنید. یک متخصص می تواند مشکل را تشخیص دهد و آن را به طور ایمن و موثر برطرف کند.

در اینجا چند نکته در مورد تعمیر مشعل موتورخانه آورده شده است:

  • از یک متخصص با تجربه استفاده کنید.
  • از یک متخصصی استفاده کنید که ضمانت کار را ارائه دهد.
  • از یک متخصصی استفاده کنید که از قطعات یدکی با کیفیت استفاده کند.

با دنبال کردن این نکات، می توانید مطمئن شوید که مشعل موتورخانه شما به درستی و ایمن تعمیر می شود.

خرابی های مشعل موتورخانه بیشتر مربوط به روشن نشدن و یا ریست کردن است و در برخی موارد که نیاز به سرویس دارد ممکن است که به خوبی و بهینه کار نکند که در این مواقع نیاز به سرویس و تنظیم دارد و حتی ممکن است برخی قطعات نیازمند به تعویض باشند.

هزینه تعمیر مشعل موتورخانه باید پس از بررسی مشخص شود . در صورت روشن نشدن مشعل ابتدا باید رله مشعل را بررسی نمود در بسیاری از اوقات با تعویض رله مشکل بر طرف میشود اما بهتر است اگر تجربه ندارید از دستکاری مشعل خودداری کنید و آن را به استادکار تعمیر موتورخانه بسپارید.

تعمیر ترموستات دیگ

ترموستات دیگ از موارد مهمی است که باید حتما به آن توجه کرد. ترموستات دیگ وظیفه نظارت بر دمای دیگ را دارد و در زمانی که دما از دمای تعین شده برای آن متر شده باشد وظیفه دارد تا به مشعل دستور روشن شدن بدهد تا حرارت از دست رفته را جبران کند. در مواردی که تغییر فصل موتورخانه نیاز است باید ترموستات دیگ مجددا تنظیم شود تا دمای مطلوب داشته باشیم و از فشار بی مورد به موتورخانه جلوگیری شود.گاهی اوقات ممکن است ترموستات دیگ دچار مشکل شود که در این صورت دستور روشن شدن دیگ را نمیدهد و باید تعویض شود.

رسوب گیری دیگ موتورخانه

یکی از تجهیزات مهم موتورخانه دیگ موتورخانه است که به بویلر نیز معروف است . بویلر و دیگ وظیفه تامین آب گرم سیستم گرمایش را دارد که بهترین آن ها و معروف ترین آن ها چدنی و فولادی است. از مشکلات شایعی که برای دیگ به وجود می آید ترک برداشتن و نشتی ان و رسوب گرفتن آن است.

کارکردن زیاد و طولانی مدت دیگ باعث رسوب در دیگ میشود و در نتیجه انسداد مسیر به وجود می آید . برای دیگ های موتورخانه ای که رسوب دارند و به صورت پره ای هستند و کارکرد بالایی دارند بهترین کار این است که آن را تعویض کنید.نشتی دیگ موتورخانه اگر از نوع چدنی و یا پره ای باشد ، به دلیل خرابی و فرسوده شدن اتصالات دیگ است که باید تعویض شود.

فلنچ دیگ از دیگر مواردی است ه باعث نشتی در دیگ های فولادی میشود که باز هم به دلیل کارکرد بالا و پوسیدگی این اتفاق می افتد.اگر با مشکل خرابی و نشتی دیگ موتورخانه رو به رو هستید و نیاز به استادکار تعمیر موتورخانه دارید میتوانید از استادکاران تعمیر موتورخانه مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران کمک بگیرید .

متخصصین تعمیر موتورخانه حدمات تاسیسات غرب تهان بسته به شرایط موتورخانه و دیگ شما بهترین پیشنهاد را به شما میدهند که از نظر هزینه و مخارج شما مناسب باشد.

تعمیر دیگ موتورخانه شوفاژ

یکی از دلایلی که باعث کاهش عمر مفید دیگ یا بویلر موتورخانه میشود این است که مشعل و ترموستات تنظیم نباشد و حرارت بیش از حد مورد نیاز باشد که این مورد در رسوبگرفتن و پوسیدگی دیگ اثر دارد.پیشنهاد ما همیشه به مشتریان عزیزمان این بوده است که در تغییر فصل با کمک یک استادکار تعمیر موتورخانه شوفاژ اقدام به تنظیم موتورخانه کنند.

ما در مقاله تنظیم ترموستات موتورخانه روش ان را کامل گفته ایم و میتوانید با کمک آن خودتان موتورخانه را تنظیم کنید.

تعمیر پمپ شوفاژ موتورخانه

تعمیر پمپ شوفاژ موتورخانه ، از مواردی است که در سرویس و تعمیر موتورخانه ارائه خواهد شد.پمپ های موتورخانه وظیفه مهم چرخش و جریان دادن آب در سیستم گرمایشی است و نقش مهمی در موتورخانه دارد .

خرابی پمپ میتواند نشانه های مختلفی داشته باشد که در کل موجب کاهش بازده حرارتی موتورخانه است. برای تعمیر پمپ موتورخانه میتوانید با ما تماس بگیرید.

سوختن پمپ موتورخانه بر اثر نوسانات برق و آسیب به سیم پیچ آن ، گیر کردن شفت ، خرابی واسطه پمپ ، نشتی آب از پمپ ، خرابی شیرفلکه متصل شده به آن ، خرابی ترموستات پمپ و …. از موارد خرابی پمپ موتورخانه است.

یکی ازمشکلاتی که ممکن است در پمپ موتورخانه به وجود بیاید این است که ساکنین ساختمان از صدای زیاد آن شکایت دارند . صدای زیاد پمپ دلایل مختلفی دارد مانند

  • وجود هوا در سیستم گرمایش
  • نصب غیر اصولی و نادرست
  • خرابی شفت و واسطه

برخی اوقات برای پمپ ها نیاز است تا از لرزه گیر استفاده شود تا ارتعاشات ناشی از کارکرد پمپ به لوله ها انتقال پیدا نکند.

تعمیرمشعل گازی ایران رادیاتور

تعمیر موتورخانه

تنظیم مشعل های گازی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام شود .

از آنجایی که مشعل ها امروزه بیشتر گاز سوز هستند و دیگر خبری از مشعل های گازوییلی نیست ، تنظیم مشعل های گازی کار سختی است که تنها توسط استادکاران ماهر تعمیرات موتورخانه انجام میشود.

ساخت و تعمیر و تعویض کلکتور موتورخانه

کلکتورهای موتورخانه بخش مهمی است که شریان اصلی آب سیستم گرمایش است.کلکتورهای موتورخانه به دلیل اینکه مستقیما دائم با آب داغ و حرارت در ارتباط است ،و به دلیل اینکه جنس لوله ها آهنی است ، در معرض پوسیدگی و خرابی است.

در برخی موارد خرابی و نشتی کلکتور از یک ناحیه است و قابلیت تعمیر را دارد چرا که لوله های آن هنوز استحکام دارند و پوسیدگی آنچنانی ندارد اما برخی مواقع از شدت پوسیدگی فقط باید اقدام به تعویض کلکتور موتورخانه کرد.

اسیدشویی و تعمیر منبع کویل دار

منبع های موتورخانه به صورت کلی به دو نوع هستند یا کویل دار یا از نوع دوجداره ، منبع کویل دار از مواردی است که پس از مدتی کارکردن نیاز به تعمیر و سرویس و اسیدشویی دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.رسوب گرفتن منبع کویل دار موجب کاهش دمای آب گرم مصرفی یا رادیاتور ها میشود.

نصب و تعمیر لوله کشی منبع انبساط

ترکیدن منبع انبساط در زمستان یا خرابی و ترکیدگی لوله کشی منبع انبساط در اثر گرما و سرما شدن ،یکی از مشکلاتی است که ممکن است به وجود بیاید .

تبدیل منبع انبساط باز به بسته ، تعویض منبع انبساط ، تعویض لوله کشی منبع انبساط و … از خدماتی است که میتوانید در تعمیر موتورخانه شوفاژ دریافت کنید.

تعمیر موتورخانه

تنظیم درجه دیگ و پمپ موتورخانه

تنظیم درجه دیگ و پمپ از موارد مهمی است که باید در نظر گرفته بشود . کارکردن موتورخانه در دمای ایده آل باعث میشود تا بهترین بازدهی را داشته باشد و تمامی ساکنین در آرامش باشند .

زیاد کردن بیش از حد دمای موتورخانه باعث افزایش استهلک و کاهش عمر مفید قطعات موتورخانه خواهد شد.

سرویس بویلر موتورخانه

بویلر موتورخانه وظیفه بسیار مهمی در موتورخانه دارد پس بهتر است که به صورت مرتب و سالیانه اقدام به سرویس آن کنید تا زمانی که به آن نیاز دارید دچار خرابی نشود.تعمیرات و سرویس بویلر را حتما به یک استادکار ماهر بسپارید.

تغییر فصل موتوخانه

موتورخانه در زمستان و تابستان باید تغییراتی در پان انجام بشود ، تنظیم درجه پمپ و دیگ ، باز و بست فلکه های مربوط به هر فصل و… از مواردی است که در تغییر فصل موتورخانه در سرویس و تعمیر موتورخانه به آن دقت کنیم.

تغییر فصل یکی از موارد ضرروی است که باید در ابتدای تابستان و ابتدای زمستان انجام شود.

بازدید و سرویس موتورخانه

بازدید و سرویس موتورخانه جهت بررسی خرابی های احتمالی و مواردی است که نیاز به تعمیرات داشته باشند است.برای مثال در بازدید و سرویس موتورخانه به مواردی همچون وجود بوی گاز ، نحوه کار کردن مشعل و پمپ ، بررسی سلامت کلکتور و لوله کشی ها ، عدم وجود نشتی از دیگ یا سایر نقاط موتورخانه توجه میشود.

جهت کاهش هزینه های تعمیر موتورخانه شوفاژ حتما سرویس به موقع را انجام دهید.

تعمیر موتورخانه

جوشکاری موتورخانه

از آنجایی که تمامی لوله های موتورخانه از نوع آهنی و گالوانیزه است ، نحوه اتصال آببند آن ، جوشکاری است.جوشکاری لوله های موتورخانه به خصوص لوله های کلکتور باید تمیز و با دقت و آببند انجام شود.

برخی اوقات جوشکاری موتورخانه به دلیل پوسیدگی لوله و محل جوش توصیه نمیشود.جوشکاری موتورخانه برای تعمیر منبع دوجداره و کویل دار ، تعمیر دیگ موتورخانه نیز انجام میشود.

تعویض و تعمیر دیگ موتورخانه

گاهی اوقات با کارکرد بالای دیگ و موتورخانه ، بهترین کار تعویض دیگ موتورخانه است که قیمت بالایی هم دارد اما برخی مواقع میتوان اقدام به جوش دادن آن قسمت ترک کرد یا آن پره ی خراب را تعویض کرد.

تعمیر و تعویض دیگ موتورخانه امری تخصصی است که نیاز به تیم مجرب و ماهر دارد و بهتر است که توسط هر فردی انجام نشود.

بازسازی موتورخانه و تعمیر اساسی

موتورخانه های با کارکرد بالا که دچار خرابی وسیع در تمامی قسمت ها شدند ، در برخی ساختمان ها اقدام به تعمیرات اساسی و تعویض قطعات ان میکنند . با بازسازی و تعمیر موتورخانه به صورت اساسی شما یک موتورخانه صفر و نو دارید که بازدهی بیشتر دارد و کمتر و دیر تر دچار خرابی خواهد شد.

تعمیر و تعویض منبع دوجداره آب گرم

تعمیر و تعویض منبع دوجداره آب گرم از موارد مهم در تعمیر موتورخانه است. تعمیر و تعویض منبع دوجداره موتورخانه که وظیفه تامین آب گرم ساختمان را بر عهده دارد باید توسط استادکار تعمیر موتورخانه با تجربه انجام شود تا بهترین نتیجه رابدهد .

گاهی اوقات این منبع از سر و ته و یا از قسمت بدنه دچار نشتی میشود که قابلیت تعمیر و جوشکاری را دراد.

خدمات تاسیسات موتورخانه

خدمات تاسیسات موتورخانه ، به مجموعه خدماتی گفته میشود که در جهت تعمیر ، سرویس و اجرای موتورخانه ارائه خواهد شد.خدمات تاسیسات موتورخانه شامل مواردی است که در زیر به آن اشاره میکنیم.تاسیسات موتورخانه را میتوانیم به عنوان قلب یک ساختمان در نطر بگیریم.

هر چند که امروزه بیشتر افراد استفاده از پکیج های دیواری داخل واحد را به داشتن موتورخانه ترجیح میدهند اما بسیاری از ساختمان های قدیمی و حتی نو ساز هنوز هم از سیستم موتورخانه و سیستم حرارت مرکزی بهره میبرند.برخی از مواردی که در خدمات تاسیسات موتورخانه ارائه میشود :

  • تعممیر مشعل
  • تعمیر پمپ موتورخانه
  • تعمیر دیگ و تعویض دیگ موتورخانه
  • تعمیر و تعویض منبع دوجداره
  • تعمیر و تعویض منبع کویل دار
  • تعمیر و تعویض سیستم لوله کشی و کلکتور موتورخانه
  • تعمیر و تعویض منبع انبساط
  • راه اندازی موتورخانه
  • تنظیم موتورخانه
  • راه اندازی حالت زمستانی و تابستانی موتورخانه
  • عیب یابی موتورخانه
  • اجرای موتورخانه و جمع کردن صفر تا صد موتورخانه

تعمیر موتورخانه
تعمیر موتورخانه

تعمیر موتورخانه تهران

تعمیر موتورخانه تهران | تعمیر موتورخانه در تهران از خدماتی است که در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه میشود. تعمیر موتورخانه در فصول سرد و گرم سال درخواست های زیادی دارد چرا که در فصل سرما به سیستم گرمایشی و آب گرم و در فصل تابستان به آب گرم نیاز داریم و در ساختمان های دارای سیستم موتورخانه هر دوی این موارد بر عهده ی موتورخانه است.

تعمیر موتورخانه در تهران به صورت شبانه روزی برای موارد فوری و مهم ارائه میشود.اعزام استادکار برای تعمیر موتورخانه در تهران به صورت فوری است.خدمات تعمیر موتورخانه در تهران ، پوشش سراسری تمام نقاط تهران را دارد.با توجه به اینکه استادکاران ما در تمامی نقاط تهران مستقر هستند ، خدمات تعمیر موتورخانه شوفاژ در کلیه مناطق 22گانه تهران ارائه خواهد شد.

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران با داشتن کادری مشتکل از بهترین و ماهرترین استادکاران ، توانسته است تا در طی 25 سال تجربه کاری خود ، تجربه های زیادی در زمینه تعمیر موتورخانه شوفاژ و سرویس و نصب آن کسب کند و به همین دلیل میتواند بهترین انتخاب برای شما در جهت رفع مشکلات موتورخانه شوفاژ شما باشد.

تعمیر موتورخانه غرب تهران

تعمیر موتورخانه غرب تهران یکی از مناطق تحت پوشش ما در خدمات تعمیر موتورخانه است.بیش از 25 سال است که ما فعالیت خود را در منطقه غرب تهران آغاز کرده ایم و مشتریان وفادار بسیاری را داریم.

ارائه خدمات باکیفیت ، کادر با تجربه و تشکیل شده از ماهر ترین استادکاران ، ارائه خدمات با قیمت مناسب ، انجام کار به تمیز ترین حالت ممکن از مواردی بوده است که باعث رضایت مشتریان ما در این 25 سال تجربه شده است.پیشنهاد ما این است که اگر نیاز به تعمیر موتورخانه پیدا کردید آن را به دست یک استاکار ماهر بسپارید.

در تعمیر موتورخانه غرب تهران کلیه خدمات تاسیسات موتورخانه اعم از تعمیر ، سرویس ، راه اندازی و اجرا و مشاوره برای تعمیرات و بازسازی انجام خواهد شد.

تعمیر موتورخانه شرق تهران

با توجه به اینکه پوشش سراسری تمام نقاط تهران را داریم ، خدمات تعمیر موتورخانه ما در شرق تهران نیز قابل ارائه خواهد بود.این خدمات مانند سایر نقاط به صورت فوری و شبانه روزی انجام خواهد شد.تعمیر موتورخانه شرق تهران نیز از خدماتی است که در فصل تابستان و زمستان متقاضی خود را دارد .

در تعمیر موتورخانه بیشتر ساختمان های قدیمی که سیستم آن ها دچار استهلاک شده است دچار خرابی میشوند.در تعمیر این نوع موتورخانه ها به دلیل فرسوده بودن سیستم بهتر است که با احتیاط اقدام به تعمیرات کرد که آسیبی به باقی تاسیسات نخورد.برای دریافت خدمات تعمیر موتورخانه در شرق تهران میتوانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر موتورخانه شمال تهران

تعمیر موتورخانه شمال تهران مانند سایر خدمات تعمیر موتورخانه در شرق و غرب تهران ، از خدمات قابل درخواست از ما است.ما همواره سعی کرده ایم با بررسی دقیق و عیب یابی دقیق خرابی های موتورخانه شما مشکل را به طور کامل رفع کنیم و از هزینه های اضافی برای مشتری پرهیز کنیم.

تعمیر موتورخانه در شمال تهران را به صورت شبانه روزی ، فوری در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.تعمیر موتورخانه شمال تهران از خدمات پر درخواست ما در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران است.برای دریافت این خدمات کافیست با شماره های داخل سایت تماس حاصل کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیر موتورخانه
تعمیر موتورخانه

تعمیرکار موتورخانه در تهران

بسیاری از افراد به دلیل عجله ای که دارند به دنبال تعمیرکار سیار موتورخانه میگردند.ما از آنجایی که استادکاران خود را در تمامی نقاط تهران مستقر کرده ایم میتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات رسانی برای تعمیرات موتورخانه را انجام دهیم. تعمیرکار موتورخانه در تهران به صورت سیار و شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

تعمیرات موتورخانه شبانه روزی

در بحث تعمیرات شبانه روزی موتورخانه، به دلیل اهمیت موتورخانه در تاسیسات ساختمان و خدمات باید به صورت شبانه‌روزی ارائه شود.خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات تعمیرات موتورخانه و شوفاژ را به صورت شبانه روزی برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

در هر ساعت شبانه روز را می توانید با تماس با کارشناسان ما و ثبت درخواست خود از خدمات ما بهره مند شوید و مشکل خودتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنید. تعمیرات موتورخانه به صورت شبانه روزی شامل خدماتی است که باید سریع انجام شود و مشکلاتی همچون نشتی فلکه و خاموش شدن موتورخانه به صورت شبانه‌روزی برطرف می‌شود.

سرویس، نگهداری و تعمیر موتورخانه

هزینه تعمیر موتورخانه شوفاژ

وضعیت موتورخانه شما و نوع رسیدگی شما به موتورخانه اهمیت بسیار زیادی در تخمین هزینه تعمیر موتورخانه دارد.تعمیر موتورخانه هایی که به آن رسیدگی نشده است و استهلاک بالاتری داشته است طبیعتا هزینه بالاتری نسبت به موتورخانه هایی دارند که به آن ها رسیدگی شده است و سرویس موتورخانه ها به موقع انجام شده است.

 هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه شوفاژ و یا تعمیرات موتورخانه شوفاژ بستگی به عوامل و موارد مختلفی دارد و این عوامل موارد باید توسط استاد کار موتورخانه و شوفاژ مورد بررسی قرار بگیرد ما می‌توانیم از عوامل مهمی که در هزینه تعمیر موتورخانه و شوفاژ اثرگذار باشه و عواملی همچون قسمت موتورخانه شما پنجم و بزرگی موتورخانه شما و همچنین عمر قطعات موتور خانه شما اشاره کنیم. 

قاعدتاً اگر موتورخانه شما قدیمی باشد و تاحالا رسیدگی به موتورخانه نکرده باشید به سبب فرسودگی موتورخانه شما هزینه تعمیرات موتورخانه شما افزایش پیدا می کند چرا که در این صورت نیاز به تعمیرات اساسی دارید. تعمیر موتورخانه و شوفاژ

در خدمات تعمیر موتورخانه که توسط استادکاران ما ارائه میشود ، مجموعه ما این اطمینان خاطر را به شما میدهد که تمامی خدماتی که از ما دریافت میکنید ، بهترین هزینه و بالاترین کیفیت را در ارائه خدمات داشته باشند.استادکاران ما میتوانند با عیب یابی موتورخانه ، بررسی خرابی های موتورخانه ، شما را در تخمین هزینه های تعمیر موتورخانه راهنمایی کنند.توصیه میکنیم همیشه برای تعمیر موتورخانه از یک استادکار ماهر مشورت بگیرید.

📌ساعات ارائه خدمات :📌شبانه روزی بدون تعطیلی📌تعمیر موتورخانه ، سرویس موتورخانه ، راه اندازی موتورخانه
📌اعزام استادکار :📌فوری با اعزام سریع📌 تعمیر پمپ موتورخانه ، تعمیر منبع انبساط ، تعمیر منبع دوجداره
📌ثبت درخواست :📌 09125001248📌 تعمیر کلکتور و لوله کشی ، تعمیر شیر فلکه ها و شیرآلات

ثبت درخواست استادکار موتورخانه : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

موتورخانه چیست؟

در ساختمان‌ها تمامی تجهیزات تأسیساتی سیستم به یک فضا انتقال داده می‌شود و در آن فضا کنترل و تعمیر و سرویس آن‌ها را آسان‌تر می‌کند به محل قرار گرفتن این تجهیزات که برای گرمایش و تولید آب داغ مصرفی است موتورخانه می‌گوییم این قطعات به تعمیر و سرویس مکرر نیاز دارد تا به‌صورت بهینه و با کمترین استهلاک به کار خود ادامه بدهند.تعمیر رادیاتور شوفاژ

موتورخانه شامل قطعات مختلفی است از جمله :

  • دیگ مشعل که امروز گازی و درگذشت گازوئیلی بوده
  • منبع کویلی یا دوجداره
  • پمپ سیرکولاتور
  • کلکتورهای رفت‌وبرگشت و سیستم لوله‌کشی موتورخانه
  • ترموستات های دیگ و پمپ

تمامی قطعات موتورخانه در دوره مصرف نیاز به بازدید های

دوره ای و سرویس دارند.سرویس منظم و تعمیر قطعات فرسوده موجب کم تر شدن استهلاک موتورخانه می شود و موتورخانه در حالت بهینه و ایده عالی کار می کند.معمولا دوره بازدید موتورخانه دوره ای می باشد و هر چند ماه یک بار مورد بررسی قرار می گیرد.تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر موتورخانه
تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر موتورخانه – خدمات تعمیرات تخصصی شوفاژخانه در تهران

این خدمات عبارتند از: تعمیر موتورخانه / سرویس موتورخانه

  • نگهداری موتورخانه (بازدید و سرویس دوره ای)
  • راه‌اندازی موتورخانه
  • عیب‌یابی مشعل موتورخانه (تنظیم ، عیب یابی و تعمیر ، سرویس)
  • تعمیر و نگهداری پمپ سیرکولاتور
  • نصب و تعمیر و اسید شویی مبدل صفحه ای
  •  تعمیر و اسید شویی منبع دوجداره معمولی و کویلی
  • تعویض و نصب منبع انبساط
  •  نگهداری سیستم لوله‌کشی موتورخانه
  •  عایق‌کاری منبع و لوله‌ها
  •  سرویس و تعویض فلکه
  •  نظیم شیربرقی مشعل گازی
  •  تعویض شیرفلکه موتورخانه
  • تعمیر دیگ شوفاژ و تعویض پره دیگ چدنی شوفاژ
  •  تعمیر دیگ فولادی و تعمیر دیگ آبگرم
  •  تعویض لوله آتشخوار دیگ بخار و دیگ آبگرم
  •  تعمیر پمپ شوفاژ
  • برطرف کردن صدای زیاد موتورخانه

استادکاران خدمات تاسیسات غرب تهران دارای تسلط کافی در زمینه ارائه کلیه خدمات ” تعمیر موتورخانه شوفاژ” می‌باشند.

ثبت درخواست استادکار موتورخانه : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعویض واسطه و تعمیر پمپ سیرکولاتور در تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر سرویس و راه‌اندازی پمپ موتورخانه یا پمپ سیرکولاتور در تعمیر موتورخانه شوفاژ و یا در سرویس موتورخانه شوفاژ رسیدگی به پمپ سیرکولاتور که از مهم‌ترین قطعات موتورخانه می‌باشد یکی دیگر از مشکلاتی که در موتورخانه‌ها به وجود می‌آید خرابی واسطه یا فلنچ پمپ‌ها است در اکثر مواقع این فلنچ و یا واسطه‌ها قابل تعمیر نیستند و به‌مرور زمان در اثر استفاده استهلاک پیدا کردند و باید تعویض شوند.تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر موتورخانه شوفاژ
تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیرات مشعل در موتورخانه

تعمیر مشعل گازی در موتورخانه – مشعل گازی یکی دیگر از مهم‌ترین قسمت‌های مهم موتورخانه است. تعمیرات مشعل در موتورخانه با مشعل‌های گازی که برندهای مختلفی از جمله اخگر یا ایران‌رادیاتور و برندهای دیگر موجود است از پس پرمصرف‌ترین مشعل‌های موجود در بازار هستند.

با توجه به اهمیت طول عمر و کیفیت و نوع عملکرد و بهره‌وری در سیستم موتورخانه آشنایی با سیستم مشعل و تنظیم آن‌ها و بسیار ضروری می‌باشد مشعل‌های گازی به دلیل حساسیت آن‌ها نیاز به سرویس و بازدید دوره‌ای دارند و باید در هر بار در هر بار سرویس موتورخانه حتما مشعل‌های گازی از لحاظ سرویس و تنظیم بودن چک بشود بهتر است که مشعل‌های موتورخانه یا به‌صورت کلی موتورخانه برنامه مرتبی برای سرویس و چک شدن داشته باشد که آن به‌صورت ماهانه و سالانه در نظر گرفته بشود.تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر موتورخانه و شوفاژ

ما در زیر چند مورد از خدمات تعمیر موتورخانه و شوفاژ را برای شما ذکر کرده‌ایم.

  1. تعمیر و سرویس مشعل
  2. تعمیر و تعویض دیگ چدنی موتورخانه
  3. تعمیر دیگ فولادی و دیگ آبگرم
  4. تعویض لوله آتشخوار دیگ بخار و  آبگرم
  5. عیب‌یابی و تعمیر پمپ سیرکولاتور موتورخانه
  6. سیم‌پیچی و تراشکاری پمپ سیرکولیشن شوفاژ
  7. تعمیر و نصب پمپ آب( پمپ فشار آب ساختمان – پمپ پنتاکس )
  8. تعویض کوپلینگ پمپ شوفاژ ( کوپلینگ زنجیری پمپ شوفاژ و کوپلینگ لاستیکی پمپ ) و پمپ آبرسانی
  9. تعمیر تابلو برق موتورخانه و تاسیسات مرکزی( کنتاکتور و بی‌متال و کنترل فاز و غیره )
  10. نصب موتورخانه – نصب و راه‌اندازی موتورخانه – تاسیسات ساختمان- لوله‌کشی آب و فاضلاب
  11. اجرای موتورخانه – تعمیرات موتورخانه – نگهداری موتورخانه/تعمیر موتورخانه شوفاژ
  12. تنظیم و سرویس موتورخانه با توجه به تغییر فصل / تعمیر لوله کشی غرب تهرانخدمات لوله کشی غرب تهران

ثبت درخواست استادکار موتورخانه : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

تعمیر موتورخانه شوفاژ

سوراخ شدن منبع کویلی موتورخانه

منبع کویلی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دیگر موتورخانه است که در دو صورت وجود دارد : 1-منبع‌های معمولی و 2-منبع‌های کویل دار . در بخش تعمیر موتورخانه و شوفاژ یکی دیگر از مشکلاتی که به وجود می‌آید سوراخ شدن منبع‌های کویل است باید سرویس و تعمیر منبع کویلی انجام شود و در صورت نیاز تعمیر و تعویض شود در بسیاری از موارد دیده‌شده تعدادی از همکاران اقدام به جوشکاری منبع می‌کنند که این کار بسیار نادرست می‌باشد .

شاید باعث رفع مشکل در مدت کوتاه باشد اما در بلندمدت قطعا پاسخ‌گو نخواهد شد و دلیل آن‌هم این است که پس‌از مدت کوتاهی بعلت اکسیده شدن منبع مجدداً از نقطه دیگری شروع به نشت می‌کند سوراخ شدن کویل‌های منبع کوه لار یکی دیگر از خرابی‌های پیش‌آمده در موتورخانه و قسمت مربوط به منبع‌ها است.تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر موتورخانه شوفاژ

تنظیم ترموستات پمپ و دیگ

ترموستات ها یکی دیگر از قطعات پرمصرف در موتورخانه هستند که بیشتر دچار خرابی می‌شوند ترموستات ها برای تنظیم دمای برگشت شوفاژ استفاده می‌شود و روی مدار برقی پمپ‌های سرکولاتور قرار می‌گیرد و همیشه 10 درجه تا 15 درجه پایین‌تر از ترموستات دیگ قرار داده‌اند .تعمیر موتورخانه شوفاژ

به این نوع ترموستات ها ترموستات های جداری می‌گویند ترموستات جداری از نوع چند اتاقی هستند و کاربرد آن‌ها در ساختمان‌های چند اتاقی است که نمی‌توان تعداد زیادی ترموستات برای آن‌جا در نظر گرفت و نصب کرد بدین‌صورت که یک ترموستات جداری فقط و فقط برای لوله اصلی در نظر گرفته می‌شود .

نحوه کار این ترموستات جداری به این شکل است که این ترموستات دارای دکمه ریست بوده و با پایین آمدن درجه حرارت آب در درون دیگ و رسیدن به دمای مطمئن با فشردن دکمه رسید مشعل بکار می‌افتد تنظیم ترموستات دیگ و پمپ سیر کوله هاتون حتما باید توسط سرویس‌کار و در مواقع تعمیر و سرویس موتورخانه بررسی و تنظیم شود.

تعمیر موتورخانه شوفاژ

نصب و تعمیر مبدل صفحه ای موتورخانه

مبدل‌های صفحه‌ای امروز در موتورخانه بسته به تعداد واحدها انتخاب و به کار گرفته می شود و دیگر از منابع کویلی یا منبع دوجداره استفاده نمی‌شود دلیل آن هم استفاده از منبع‌های صفحه‌ای است که بروزتر از منبع‌های کویل است نسبت به منابع کویلی و منبع دوجداره مزایا و معایب خودش را نیز دارد .تعمیر موتورخانه شوفاژ

تعمیر موتورخانه شوفاژ

1-مزایای مبدل‌های صفحه‌ای می‌شود به مواردی همچون

2-سرعت بالاتر در تبادل حرارت نسبت‌به حجم آب در گردش اشاره کرد

3-ابعاد کوچک‌تر و فضای مورد نیاز کمتر و زمان کوتاه‌تر جهت تبادل حرارت

4-شستشوی سطوح از رسوب‌ها به‌راحتی بیشتر نسبت‌به منبع دو جداره

معایب آن‌هم این است که در صورت به کار بردن مبدل حرارتی صفحه‌ای با بالا رفتن هزینه خرید اولیه و افت فشار بیشتر در مسیر آب سیستم گرمایشی یا آب مصرفی داغ مواجه می‌شیم که در این مواقع لازم است پمپ سیر کوله هاتون قوی‌تری برای آن در نظر بگیریم در صورت داشتن استفاده از این نوع مبدل‌ها هیچ‌گونه ذخیره‌ای از آبگرم توسط مبدل در اختیار ما نیست .

پس لازم است منبع ذخیره‌ای نیز برای اون در نظر بگیریم همچنین در مبدل‌های حرارتی در صورت بکار نبردن سخت‌گیری در موتورخانه خیلی زود رسوب آب ایجاد می‌شود و در مدت کوتاه‌تری نسبت‌به منبع‌های دوجداره و کویلی سیستم از کار می‌افتد که این درواقع از مبدل و منبع دوجداره استفاده می‌شود.تعمیر موتورخانه شوفاژ

ثبت درخواست استادکار موتورخانه : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

اسید شویی منبع کویلی موتورخانه

در منبع‌های کویلی که بالاتر به آن اشاره شد گاهی به دلیل استفاده و رسوب گیری باید اسید شویی بشود اسید شویی با اسیدهای دیسک کلر انجام می‌شود . منابع کویلی هرچند سال یک‌بار به دلیل رسوب گیری بالا نیاز به اسید شویی دارند و همچنین مبدل‌های صفحه‌ای که در بالا به آن اشاره شد تقریباً هرساله به دلیل حجم کوچک آن‌ها و رسوب گیری بیشتر نیاز به اسید شویی دارند .

تعمیر موتورخانه شوفاژ

منبع کویل دار که نوع آبگرم غیرمستقیم است درواقع یک مبدل پوسته‌ای و لوله‌ای می‌باشد در داخل لوله‌های آب بخار یا آب داغ تهیه‌شده در دیگ چدنی و یا فولادی جریان می‌یابد و آب محیط رابه لوله‌ها گرم می‌شود بازدهی و راندمان حرارتی منابع دوجداره حدوداً نود درصد است.

منبع کویلی دارای پارامترهای ابعادی از قبیل حجم مخزن و سطح حرارتی کویل است که با توجه به نیاز موتورخانه باید انتخاب بشوند کویل‌های مسی که در منبع کویل دار استفاده می‌شود باید توسط سفارش مشتری و در ضخامت‌های مختلف به کار بگیریم به دلیل خراب شدن کویل‌های مسی و سالم ماندن مقصد به مدت طولانی‌تری و طول عمر بیشتر مخزن منبع کوئل دار آبگرم کمتر نیاز به تعویض و تعمیر دارد و بیشتر به اسید شویی و تعمیر و یا تعویض کویل ها نیاز دارد.تعمیر موتورخانه شوفاژ

نگهداری تاسیسات موتورخانه

در مجتمع‌های بزرگ مسکونی و اداری و تجاری برای نگهداری و تعمیرات دوره ای موتورخانه خود از متخصصین کمک می‌گیرد و متخصصین با انجام بازرسی ها و بررسی و سرویس دوره ای منظم موتورخانه و کارکرد آن را زیر نظر دارد و بررسی می کند این کار حتماً باید توسط استاد کار ماهر انجام شود چرا که اهمیت بسیار زیادی دارد.

تعمیر و نگهداری موتورخانه به خصوص موتورخانه های قدیمی و ساختمان های قدیمی ساز به دلیل اینکه در اثر زمان دچار و خوردگی و پوسیدگی و استهلاک قطعات می‌شوند بسیار مورد نیاز است.

در تعمیر و نگهداری موتورخانه عواملی مانند: کارکرد سیستم لوله کشی، فلکه ها و شیرآلات موتورخانه، کارکرد پمپ های سیرکولاتور و شوفاژ، کارکرد منبع دوجداره و منبع انبساط و همچنین اسید شویی و سرویس منبع کویل دار اهمیت بسیار زیادی دارد. این مورد را در تعمیر و سرویس موتورخانه حتماً انجام دهید. تعمیر موتورخانه و شوفاژ

ثبت درخواست استادکار موتورخانه : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

تعمیر و تعویض و نصب منبع انبساط موتورخانه

سرویس موتورخانه شوفاژ 

 سرویس کردن موتورخانه شوفاژ به صورت دوره‌ای برابر است با سلامت و کارکرد همیشگی و صحیح موتورخانه شما اگر شما به طور منظم اقدام به سرویس موتورخانه شوفاژ خود کنید و تجهیزات گرمایشی و موارد مهم را در موتورخانه بررسی کنید باعث می‌شود تا موتورخانه شما برای سالیان بسیار زیاد بدون نیاز به تعمیرات اساسی برای شما کار کند.

طبیعی است که هر قطعه استهلاکی دارد قطعات موتور خانه نیز یکی از قطعاتی هستند که استفاده زیادی از آنها می شود پس در نتیجه استهلاک بالایی هم باید داشته باشند اما شما با سرویس موتورخانه و شوفاژ از استهلاک این قطعات با رسیدگی به آنها کم می‌کنید و باعث می شوید که عمر مفید آنها افزایش پیدا کند. تعمیر موتورخانه و شوفاژ

 می توان گفت یکی از مهمترین کارها در تاسیسات موتورخانه سرویس موتورخانه است . متاسفانه بسیاری از افراد سرویس دوره ای موتورخانه را پشت گوش می اندازد و به آن اهمیتی نمی دهند .با یک مثال اهمیت سلامت موتورخانه را توضیح می دهیم :

فرض کنید در یک روز زمستانی موتورخانه شوفاژ شما به دلیل مشکلات و خرابی ها از کار میافتد. با از کار افتادن موتورخانه شما سیستم گرمایش شوفاژ ساختمان و آب گرم مصرفی از دست می رود . تعمیرات موتورخانه نیز به دلیل خرابی کمی زمانبر خواهد بود.

 با این مثال اهمیت سلامت بودن و کارکرد صحیح موتورخانه به خوبی درک می شود. در اینجا می فهمیم که اهمیت موتورخانه و سلامت بودن آن با آسایش و رفاه ساکنین ساختمان  ارتباط مستقیم دارد. بهتر است قبل از ایجاد خرابی های بیشتر و پیش آمدن شرایطی مانند شرایط که مثال زدیم، اقدام به تعمیر و سرویس دوره موتورخانه خود کنید.

تعمیر موتورخانه شوفاژ
تعمیر موتورخانه و شوفاژ

 تعمیر واسطه پمپ شوفاژ

تعمیر پمپ شوفاژ یا همان پمپ سیرکولاتور و تعویض و تعمیر واسطه آن یکی از اموری است که در تعمیرات موتورخانه قابل توجه است بسیاری از خرابی ها و عوامل مشکل زا در موتورخانه از پمپ شوفاژ است و این به دلیل کارکرد بسیار زیاد و داشتن استهلاک بالا میباشد.

واسطه پمپ های شوفاژ موتورخانه نیاز به روغن کاری و سرویس دارند و باید به صورت دوره ای اقدام به سرویس و روغن کاری این پمپ ها کرد. از خرابی های رایج پمپ های شوفاژ می شود به خرابی واسطه و کوپلینگ و نشتی آب از واسطه پمپ شوفاژ اشاره کرد.

بهتر است در زمان خراب شدن واسطه پمپ شوفاژ در صورت خرابی زیاد اقدام به تعمیر آن نکنید بلکه اقدام به تعویض آن کنید. تعمیر موتورخانه و شوفاژ

تعمیر موتورخانه و شوفاژ

 تعمیر لوله کشی موتورخانه

لوله کشی موتورخانه و فلک های آن و به صورت کامل کلکتور موتورخانه از قسمت‌های است که به مرور زمان دچار پوسیدگی و خوردگی می‌شود و کارآیی خودش را از دست می‌دهد ممکن است بلکه های موتورخانه شما دچار نشتی شود و یا نتوانند که مسیر آب را مسدود کند که در این صورت باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فلکه های موتورخانه کرد .کلکتور موتورخانه از قسمت های است که می توان آن را به صورت کامل تعویض و یا قسمتی که مشکل دارد را تعمیر کنید . 

نگهداری موتورخانه شوفاژ

قبل از اینکه ما وارد به تعمیرات موتورخانه شوفاژ بشیم باید اقدام به سرویس و نگهداری موتورخانه شوفاژ کنیم درصورت سرویس و نگهداری موتورخانه شوفاژ تبدیل شدن بحث تعمیرات موتورخانه شوفاژ بسیار کاهش پیدا میکند.

هدف از نگهداری موتورخانه و شوفاژ این است که موتورخانه از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع موتورخانه مرکزی هر ساختمان وظیفه کنترل دمای ساختمان نظیر سامانه های سرمایش و گرمایش مرکزی و همچنین آب گرم مصرفی را بر عهده دارد.

موتورخانه شوفاژ با عمل کردن به طول مدت زمان عملکرد خود دچار استهلاک و خرابی هایی می شود و دیگری است که این قطعات که در موتورخانه به کار رفته است مانند سایر وسایل الکترونیکی و مکانیکی بدون نگهداری درست دچار خرابی شود.

خرابی موتورخانه شوفاژ و یا خراب شدن یکی از قطعات موتورخانه شوفاژ به دلیل عدم نگهداری و سرویس به موقع قطعات است برای مثال پمپ های موتورخانه نیاز به روغن کاری و سرویس دارند و اگر شما در سر موعود و موقع مشخص  اقدام به روغن کاری این پمپ ها نکنید طبیعتاً دچار خرابی می‌شود و شما مجبور به تعویض واسطه این پمپ ها می شوید.

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

در اینجا می خواهیم برخی از موارد مهم در سرویس و نگهداری موتورخانه را برای شما ذکر می کنیم :

  • بررسی عملکرد مشعل و تنظیم بودن آن
  • بررسی نحوه عملکرد پمپ شوفاژ و روغن کاری و سرویس
  • بررسی شیرآلات و لوله کشی موتورخانه از جهت سالم بودن و عدم نشتی
  • بررسی ترموستات ها و نحوه عملکرد درست آنها و تنظیم درست ترموستات ها
  • نکاتی برای نگهداری موتورخانه
  •   سرویس دوره ای موتور خانه را باید حتما انجام بده
  •  در زمان راه اندازی سیستم گرمایشی شوفاژ بهتر است که سرویس موتورخانه نیز انجام شود.
  • هر از چندگاهی سیستم موتورخانه شوفاژ را بازدید کنید تا اگر مشکل و خرابی ای را دیدید بتوانید سریع آن را رفع کنید.
  •  منبع انبساط در پشت بام یکی از موارد ضروری در بازدید موتورخانه است.
  • هرگونه مشکل در سیستم گرمایشی آب مصرفی و یا شوفاژ را جدی بگیرید .
  • افزایش مصرف انرژی موتورخانه و کاهش بازدهی موتورخانه نشان دهنده وجود خرابی و مشکل در موتورخانه است. 

موارد بالا جزو مواردی است که در تعمیر موتورخانه و شوفاژ و همچنین نگهداری آن باید مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم موارد دیگر نیز وجود دارد که باید استادکار تمامی این موارد را مورد بررسی قرار بدهد  .

ثبت درخواست استادکار موتورخانه : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

تعمیر موتورخانه شوفاژ

شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه

 بسیاری از افراد برای تعمیرات موتورخانه و همچنین نگهداری موتورخانه و سرویس دوره ای آن با شرکت های تعمیر و نگهداری موتورخانه و یا افرادی که در زمینه تعمیر و نگهداری موتورخانه فعالیت دارند قرارداد می بندند. با بستن قرارداد و یا درخواست بازدید از موتورخانه ، تمامی خرابی ها و نیازهای موتورخانه مشخص می شود. برای تعمیر و نگهداری موتورخانه خود باید از شرکتهای معتبر در زمینه تعمیر و نگهداری موتورخانه کمک بگیرید و یا افراد متخصص  در زمینه تعمیر و نگهداری به شما کمک کنند.

خدمات تاسیسات موتورخانه

 خدمات تاسیسات موتورخانه شامل تمامی خدمات مربوط به موتورخانه مانند: سرویس دوره موتورخانه ، تعمیر موتورخانه ، بازسازی موتورخانه ، عیب یابی موتورخانه می باشد. استادکاران خدمات تاسیسات موتورخانه باید مهارت لازم در انجام امور تاسیسات موتورخانه را داشته باشند. افرادی که در زمینه تاسیسات موتورخانه کار می کنند باید تجربه و دانش فنی کافی در زمینه انجام امور تاسیسات موتورخانه داشته باشد چراکه تاسیسات موتورخانه بسیار حساس بوده است .

سرویس کار موتورخانه و شوفاژ خانه

سرویس کار موتورخانه و شوفاژخانه  باید در تمامی زمینه‌های تاسیسات ساختمان ماهر باشد . سرویس و نگهداری شوفاژ خانه از بسیاری از هزینه‌های تعمیر موتورخانه و شوفاژ جلوگیری و این باعث می شود که هزینه ما به شدت کاهش پیدا کند . سرویس کار موتورخانه و شوفاژ خانه باید به صورت کامل عیب موتور خانه را تشخیص دهد. تشخیص عیب موتورخانه یکی از قدم های بسیار مهم برای تعمیرات موتورخانه است هر چقدر که عیب یابی موتورخانه تخصصی تر انجام شود تعمیرات موتورخانه نیز بهتر انجام می شود .

تعمیر موتورخانه در کدام مناطق انجام خواهد شد؟

استادکاران تعمیر موتورخانه شوفاژ مجموعه ما در تمامی نقاط تهران مستقر هستند و میتوانند در سریع ترین زمان ممکن به محل شما برسند.

چه خدماتی برای تعمیر موتورخانه شوفاژ ارائه خواهد شد؟

ما تمامی خدماتی که شما برای تعمیرات موتورخانه شوفاژ نیاز دارید را ارائه خواهیم داد.نصب و سرویس و راه اندازی ، بازسازی و تعمیرات صفر تا صد موتورخانه.

ساعات خدمات دهی شما به چه صورت است؟

از آنجایی که مجموعه ما به صورت 24 ساعته فعال است در طول شبانه روز میتوانید از خدمات ما استفاده کنید.

هزینه های تعمیر موتورخانه شوفاژ به چه صورت است؟

هزنیه تعمیرات ، بسته به نوع خرابی و لوازم و سختی کار متفاوت است اما خیالتان راحت باشد ، تمامی خدمات ما و نرخ آن ها طبق نرخ اتحادیه است و بهترین قیمت ها را داریم.

آنچه خواندید...

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر موتورخانه و شوفاژ | تعمیر موتورخانه تخصصی در تهران»

  1. سلام ، خدمات بسیار خوبی برای تعمیر موتورخانه شوفاژ دارید ما در الهیه از خدمات شما استفاده کردیم بسیار تمیز و مرتب و با دقت کار انجام شد.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و عرض ادب ، خوشحالیم که از خدمات تعمیر موتورخانه ما استفاده کردید امیدوارم جزو مشتریان دائمی ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)