لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر 🔴09125001248☎️فوری 24ساعته

لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر | یکی از دردسر ساز ترین مشکلات ساختمان ها میتواند گرفتگی لوله فاضلاب باشد.به وجود آمدن گرفتگی های لوله فاضلاب باعث ایجاد کثیفی محیط زندگی و غیر قابل استفاده شدن آن قسمت ، تا زمان رفع گرفتگی است.

در زمان که در محیط کاری ، منزل ، رستوران و یا کافه یا در هر قسمت از ساختمان دچار گرفتگی لوله فاضلاب میشود باید از مجموعه های ارائه دهنده لوله بازکنی تهرانسر کمک بگیرید تا مشکل بر طرف شود.

لوله بازکنی تهرانسر یکی دیگر از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی است که در غرب تهران با بهترین کیفیت توسط بهترین استاد کاران خدمت ساکنین محله تهرانسر ارائه می‌دهیم .

لوله بازکنی تهرانسر آماده خدمت رسانی به ساکنین محترم منطقه تهرانسر که دچار گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتان شده‌اند و می‌خواهند که گرفتگی لوله فاضلاب به صورت فوری و شبانه روزی با بهترین کیفیت و کمترین کثیف کاری رفت شود ، می باشد.

 تمامی خدمات لوله بازکنی تهرانسر به صورت شبانه روزی با اعزام فوری نیرو به محل شما با بهترین کیفیت و بدون هیچگونه کثیف کاری و آسیب به لوله فاضلاب شما صورت می گیرد .

لوله بازکنی تهرانسر

ثبت درخواست فوری ☎️ 09125001248 ☎️  09354042093 ☎️  09334467449 ☎️ 

خدمات لوله بازکنی تهرانسر

تهرانسر یکی از مناطقی است که در مناطق غرب تهران واقع شده است و به همین دلیل خدمات لوله بازکنی تهرانسر دیگه از تعویض هایی است که در خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و خدمات لوله بازکنی غرب تهران قرار می گیرد . خدمات لوله بازکنی تهرانسر در تمامی مناطق و محله های تهرانسر قابل ارائه میباشد .

همانطور که گفتیم تمامی این خدمات به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیلات ارائه می شود . مدت زمان رسیدن استاد کار به منطقه تهرانسر پس از ثبت درخواست شما بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه می باشد .

ساعات ارائه خدمات:✅24ساعته بدون تعطیلی
ضمانت کاری:✅رفع گرفتگی و تحویل بدون مشکل
اعزام استادکار:✅فوری و در کمترین زمان ممکن
میزان کثیفی کار:✅بدون کثیف کاری
لوله بازکنی تهرانسر

مزیت های لوله بازکنی تهرانسر در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران

  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی
  • اعزام فوری نیرو از نزدیک ترین محل به شما
  • رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب
  • ارائه خدمات توسط ماهر ترین استادکاران لوله بازکنی
  • رعایت نکات بهداشتی توسط استادکاران به خصوص در زمان کرونا
  • لوله بازکنی تهرانسر بدون کثیفی محیط زندگی شما
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب در کمترین مدت زمان ممکن
  • ارائه خدمات لوله بازکنی بدون آسیب به لوله فاضلاب
  • صداقت در ارائه خدمات و نرخ ثابت و مشخص

لوله بازکنی شبانه روزی تهرانسر

سیستم فاضلاب ساختمان گاهی اوقات با مشکلات مختلفی روبرو می شود یکی از آن مشکلات گرفتگی های لوله فاضلاب است که  باعث اذیت و آزار و همچنین باعث به وجود آمدن تصنیفی در محل زندگی و حتی خسارت می شود.

شایع‌ترین مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود به گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه و یا توالت فرنگی و یا گرفتگی چاه حمام اشاره کرد که پس از به وجود آمدن این مشکلات استفاده از خدمات لوله بازکنی تهرانسر برای مالک ساختمان ضروری می شود. گاهی اوقات نیز گرفتگی لوله فاضلاب یکی از نشانه‌های آن بالا زدن بوی بد فاضلاب از لوله فاضلاب می باشد.

لوله بازکنی تهرانسر فوری

خدمات لوله بازکنی چه در تهرانسر و چه در مناطق دیگر باید  در سریعترین زمان  رفع مشکل شود. و همین داری خدمات لوله بازکنی باید به صورت شبانه روزی و فوری آماده ارائه خدمت رسانی می باشد.

خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات لوله بازکنی را به صورت خدمات لوله بازکنی فوری و خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ارائه می دهد به همین دلیل این موارد باعث شده است که در سریعترین زمان ممکن پس از ثبت درخواست مشتری و خدمات تاسیسات غرب تهران به صورت فوری و شبانه روزی اقدام به رفع مشکل مشتری کنیم و باعث جلب رضایت مشتری شویم.

لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر بدون کثیف کاری

یکی از دغدغه های مشتریان ما در استفاده از خدمات لوله بازکنی ، کثیفی های هنگام کار لوله بازکنی و بعد از آن است.در قدیم به دلیل عدم استفاده از دستگاه های موجود در حال حاضر ، کثیفی های بسیار زیادی به وجود می آمد.

ما خدمات لوله بازکنی تهرانسر را بدون کثیف کاری ارائه میدهیم و از این بابت به شما مشتریان عزیز و ساکنین محله تهرانسر اطمینان خاطر میدهیم. تمامی خدمات لوله بازکنی تهرانسر با بهترین استادکاران ارائه میشود و در تمامی خدمات از فنر مجزا و مخصوص استفاده میشود.

 لوله بازکنی تهرانسر

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب و لوله بازکنی
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی حمام
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی حیاط
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی پارکینگ
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی پشت بام
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی توالت ایرانی
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی آشپزخانه
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی تراس و بالکن
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله فاضلاب اصلی ساختمان
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی تهرانسر
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی گرفتگی های سخت لوله فاضلاب

لوله بازکنی فاضلاب پارکینگ در تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر

یکی از مکان هایی که مستعد به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب است ، چاه پارکینگ یا حیاط شما است. این گرفتگی ها معمولا به دلایل زیر به وجود خواهد آمد:

  • عدم استفاده از صافی و توری در ورودی فاضلاب
  • ریختن مصالح ساختمانی درون فاضلاب پارکینگ
  • ریخته شدن خاک و شن درون فاضلاب
  • ریخته شدن برگ و زباله ها درون فاضلاب

رفع گرفتگی فاضلاب پارکینگ و فاضلاب حیاط در تهرانسر به صورت شبانه روزی است.در برخی اوقات در زمان بارندگی ، گرفتگی های لوله فاضلاب بیشتر از قبل به وجود می آیند . اگر ساکن تهرانسر هستید و با گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شدید و نیاز به خدمات لوله بازکنی تهرانسر دارید میتوانید به صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته با کارشناسان ما تماس بگیرید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب چاه حمام تهرانسر

چاه حمام یکی از قسمت هایی است که ممکن است دچار گرفتگی فاضلاب بشود.معمولا گرفتگی های لوله فاضلاب حمام به صورت مسدود شدن مسیر آب فاضلاب است.زمانی که از حمام استفاده میکنید و میبینید که آب در کف حمام جمع میشود یا بسیار سخت تخلیه میشود ، باید بدانید که گرفتگی لوله فاضلاب جمام برای شما پیش آمده است.

بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام ، استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر برقی است.گرفتگی لوله فاضلاب حمام بیشتر به علت جمع شدن مو و رسوبات و یا اشیایی مانند تیغ یا وسایلی شبیه به آن اتفاق می افتد. استفاده از فنر برقی باعث میشود که تمامی رسوبات درون لوله فاضلاب برطرف بشود و اگر مو یا اشیایی درون لوله فاضلاب وجود داشته باشد آن را برطرف میکند.

لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر ، خدماتی است که در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه میشود و تمامی گرفتی های لوله فاضلاب را بر طرف میکند. خدمات لوله بازکنی تهرانسر به صورت شبانه روزی ، بدون تعطیلی ، بدون کثیف کاری ، به صورت تضمینی ، با قیمتی مناسب و طبق تعرفه اتحادیه توسط استادکاران باتجربه ارائه خواهد شد.

خدمات ما در لوله بازکنی تهرانسر

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب تهرانسر
  • رفع گرفتگی فاضلاب توالت فرنگی تهرانسر
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ تهرانسر
  • رفع گرفتگی فاضلاب پشت بام تهرانسر
  • لوله بازکنی بدون کثیف کاری
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب شبانه روزی تهرانسر

علت بالا زدن و گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

بسیاری از افراد پس از ثبت درخواست و تماس با کارشناسان ما می گویند که ما بسیار مراقب هستیم که چیزی درون لوله فاضلاب مان نیافتد و یا  میگویند که  چیزی درون لوله فاضلاب نیفتاده است که باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود پس چرا لوله فاضلاب ما با مشکل گرفتگی لوله روبرو شده است ؟ ( خدمات لوله بازکنی شهرزیبا )

ثبت درخواست فوری ☎️ 09125001248 ☎️  09354042093 ☎️  09334467449 ☎️ 

 در جواب این سوال باید بگوییم که موارد مختلف و متعددی باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود که افتادن اشیا و یا وارد شدن پسماندهای غذایی و یا مواردی شبیه آن لوله فاضلاب جزوی از این دلایل میباشد. اما ما در زیر می‌خواهیم دلایل شایع و اصلی گرفتگی های لوله فاضلاب در لوله بازکنی تهرانسر را بیان کنیم تا از این نکات استفاده کنید و بتوانید که از گرفتگی لوله فاضلاب پیشگیری کنید:

  1.  وجود روغن و چربی لوله فاضلاب
  2. افتادن اشیا
  3.  وجود مصالح ساختمانی در لوله فاضلاب
  4.  افتادن دستمال کاغذی و موارد شبیه به آن
  5. ایجاد رسوب در لوله فاضلاب  
  6.  پسماندهای غذایی مانند خرده برنج و یا تفاله های چای

 دلایل بالا از دلایلی است که باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشود اما باید بدانید که لوله فاضلاب فقط برای خروج آب فاضلاب طراحی شده و ورود هرگونه اشیا و مواردی که در بالا آنها را ذکر کردیم که باعث مسدود شدن سیستم فاضلاب به مرور زمان و در نهایت نیاز پیدا کردن به استفاده از خدمات لوله بازکنی تهرانسر می شود. 

آیا میشود از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کرد؟

لوله فاضلاب پس از مدت طولانی و استفاده از آن به دلیل وجود رسوبات دچار گرفتگی می شود و این یک امر طبیعی است که تا حد زیادی نمی توان جلوی این امر طبیعی را گرفته و دیر یا زود با این مشکل روبرو خواهید شد اما ما می‌خواهیم در اینجا دو راهکار به شما پیشنهاد دهیم که این مورد را به تاخیر بیاندازید و دیرتر نیاز به خدمات لوله بازکنی تهرانسر پیدا کنید .( لوله بازکنی در سعادت آباد )

  1. اولین موردی که می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که تا حد ممکن در خروجی لوله های فاضلاب مانند کفشور حمام یا سینک آشپزخانه و یا توالت ایرانی از توری های صافی و یا چاه بست ها استفاده کنید  تا جلوی ورود اشیا و یا ورود پسماندهای غذایی یا موارد شبیه به آن را به لوله فاضلاب بگیرید. ( خدمات لوله بازکنی چیتگر )
  2. دومین موردی که می‌خواهیم در پیشگیری از لوله بازکنی و گرفتگی لوله فاضلاب به شما بگویم این است که با استفاده از محلولی که در زیر به شما می گوییم و استفاده منظم از آن می توانید تا رسوبات و چربی های درون لوله فاضلاب را از بین ببرید و تا حد زیادی زمان گرفتگی لوله فاضلاب را به تاخیر بیندازید . برای استفاده از این محلول کافی است که آب جوش را به همراه جوش شیرین و مقداری تاید شستشو با یکدیگر مخلوط کنید و زمانی که به صورت کامل حل شد در درون لوله فاضلاب تان بریزید . محلول درون لوله فاضلاب را تا حد قابل قبولی شستشو می‌دهد و رسوباتی که درون لوله فاضلاب وجود دارد از بین میبرد .
لوله بازکنی تهرانسر

آیا استفاده از اسیدهای لوله بازکنی کمک می کند ؟

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که استفاده از لوله بازکن ها و اسیدهای شیمیایی ( سدیم هیدروکسید )باعث رفع گرفتگی لوله فاضلاب و یا جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب می کنند اما باید بدانید که سخت در اشتباه هستید چرا که استفاده از اسیدهای لوله بازکنی در مواقعی باعث بدتر شدن و تشدید شدن گرفتگی لوله فاضلاب می شود از طرف دیگر این اسیدهای شیمیایی که توسط برخی از افراد و لوله بازکن ها نیز استفاده می شود باعث آسیب به لوله های فاضلاب شما می شود .

اسید های شیمیایی و لوله بازکن ها باعث می‌شود تا لوله های فاضلاب و همچنین به دلیل اینکه لوله های فاضلاب با چسب های مخصوص آببندی می شود این اسیدهای شیمیایی باعث می‌شود تا این چسب ها خورده شود و از محل بندهای لوله فاضلاب دچار نشتی شود. علاوه بر آن استفاده از این اسیدها برای فرد مصرف کننده نیز خطرات بسیار زیادی دارد آسیب به چشم ها و آسیب به ریه و سوختگی پوست در استفاده از این اسیدها بسیار گزارش شده است.

ثبت درخواست فوری ☎️ 09125001248 ☎️  09354042093 ☎️  09334467449 ☎️ 

باز کردن سینک ظرفشویی  

لوله بازکنی سینک ظرفشویی و گرفتگی سینک ظرفشویی از جمله مشکلاتی است که در لوله های فاضلاب آشپزخانه به وجود می آیند.

گرفتگی های لوله فاضلاب آشپزخانه به دلایل مختلفی به وجود می آید اما مهمترین دلیل گرفتگی سینک آشپزخانه ، روغن و چربی و ریختن پسماند های غذایی و خرده برنج در لوله فاضلاب است که در نتیجه باعث مسدود شدن مسیر آب فاضلاب و ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

  • بوی بد فاضلاب
  • برگشت آب از سیفون ظرفشویی
  • خیس شدن کف آشپزخانه
  • کند تخلیه شدن آب سینک
  • بالا زدن کف از سینک

موارد بالا نشان دهنده گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه است و باید بعد از دیدن این موراد منتظر خرابی و گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه بود.

برخی افراد در رفع مشکل جمع شدن آب در سینک ظرفشویی از اسید های لوله بازکنی استفاده میکنند.این اسید ها مشکلات جزئی را بر طرف میکنند اما اگر مشکل شما شدید باشد حتما باید از لوله بازکنی تهرانسر برای رفع مشکل توسط دستگاه کمک بگیرید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی

 رفع گرفتگی توالت فرنگی یکی از مواردی است که باید بسیار با حساسیت و دقت بالا انجام شود مادر خدمات لوله بازکنی تهرانسر امور رفع گرفتگی توالت فرنگی و تعمیر توالت فرنگی را به بهترین نحوه ممکن انجام خواهیم داد. 

موارد بسیار شبیه به هم وجود دارد که باعث می‌شود که ما شک کنیم که گرفتگی توالت فرنگی وجود دارد و یا مشکل از قطعات توالت فرنگی است.بهتر است قبل از اینکه اقدام به  فنر زنی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی کنیم ابتدا مواردی را برای مطمئن شدن از گرفتگی توالت فرنگی تست کنیم.

لوله بازکنی تهرانسر

 بهترین روش لوله بازکنی تهرانسر

روش های مختلفی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که برخی از آنها مانند استفاده از اسیدهای لوله بازکن بسیار غیر عقلانی و مخرب است و باعث ایجاد خسارت به شما خواهد شد. اما استادکاران لوله بازکنی خدمات تأسیسات غرب تهران به شما استفاده از دستگاه لوله بازکن و فنر برقی را پیشنهاد می دهد .

این دستگاه و این خدمات علاوه بر رفع سریع مشکل هیچ گونه آسیبی به لوله های فاضلاب شما وارد نمی کند همچنین هیچگونه کثیف کاری را نیز به همراه ندارد.

خدمات لوله بازکنی تهرانسر تمامی آنها به صورت شبانه روزی و فوری با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی و فنر فولادی بدون کثیف کاری و به صورت تضمینی تمامی گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف میکند.( خدمات لوله بازکنی باغ فیض )

لوله بازکنی تهرانسر

 استادکاران شما از چه روشی برای لوله بازکنی تهرانسر استفاده می‌کنند؟

تمامی استادکاران ما و خدماتی که در خدمات لوله بازکنی تهرانسر ارائه می شود توسط دستگاه ژنراتور برقی و فنر فولادی مشکل شما را برطرف می‌کند .

بسیاری از  استادکاران ما در ارائه خدمات لوله بازکنی و رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب از اسیدهای لوله بازکنی با درصد بسیار بالا استفاده می کنند اما ما در اینجا به شما تضمین می‌‌دهیم که استادکاران ما هیچگونه اسیدی در خدمات لوله بازکنی تهرانسر استفاده نمیکنند.

تمامی خدمات لباس کنی تهرانسر با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی و بدون هیچگونه کثیف کاری به صورت تضمینی و شبانه روزی و فوری ارائه میشود.

لوله بازکنی تهرانسر

 خدمات دیگر تاسیسات ساختمان در خدمات تاسیسات غرب تهران :

  • نصب و تعمیر شیرالات
  • تعمیر و انجام لوله کشی فاضلاب ، شوفاژ و آب مصرفی
  • تعمیر رادیاتور شوفاژ
  • تعمیر موتورخانه شوفاژ 
  • تعمیر توالت فرنگی | تعمیر فلاشتانک 
  • نصب روشویی و اکسسوری
  • رفع ترکیدگی لوله و تشخیص ترکیدگی لوله
  • نصب ساید ، ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • خدمات لوله بازکنی فوری
  • خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران در هر ساعت از شبانه روز که شما با مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب و یا مشکلات لوله کشی ساختمان روبه رو شده باشید اماده اعزام استادکار و ارائه خدمات میباشد.( در خدمتتون هستیم)

شماره لوله بازکن تهرانسر

اگر شما هم جزو ساکنین محترم محله تهرانسر هستید و با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شدید و به دنبال شماره لوله بازکن تهرانسر میگردید ما میتوانیم به شما کمک کنیم. کافی است برای ثبت درخواست خود با شماره های داخل سایت ( 09125001248 / 09354042093 / 09334467449 ) تماس بگیرید.

ثبت درخواست فوری ☎️ 09125001248 ☎️  09354042093 ☎️  09334467449 ☎️ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)