خدمات لوله کشی

خدمات لوله کشی ساختمان  📞فوری 24 ساعته📞 

خدمات لوله کشی ساختمان

خدمات لوله کشی

خدمات لوله کشی و تاسیسات شبانه روزی از جمله خدمات مهم و کاربردی بوده است که تقریباً تمامی خانواده‌ها به آن احتیاج خواهند داشت. البته ساکنین ساختمان‌های قدیمی بی‌شک بیشتر به این خدمات نیاز خواهند داشت. شاید برایتان سؤال شود که چرا ساختمان‌های قدیمی به خدمات لوله کشی بیشتر نیاز دارند؟ در جواب این سؤال باید گفت که ترکیدگی لوله و نشتی بیشتر گریبان ساختمان‌های فرسوده می‌شود.

در صورت نیاز خدمات لوله کشی میتوانید به صورت شبانه روزی (24 / 7 ) و بدون تعطیلی با ما تماس بگیرید.  📞 09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

البته این مشکل در خانه و ساختمان‌های نوساز نیز دیده می‌شود اما به مراتب کمتر از ساختمان‌های نوساز، اشکالات در نصب و اجرای لوله کشی ساختمان منجر به خرابی زودرس آن‌ها می‌شود البته جنس نامناسب لوله‌ها نیز دست کمی در خرابی و ترکیدگی لوله‌ها ندارد. در ادامه به خدمات لوله کشی می‌پردازیم.

مشکلات اساسی لوله کشی ساختمان

گاهی حتی کوچک‌ترین مشکل در ساختمان باعث بروز خسارات جدی می‌شود. مشکلاتی که به تأسیسات ساختمان مربوط می‌شود مثل نشتی یا گرفتگی و نیاز پیدا کردن به رفع گرفتگی لوله فاضلاب، لوله کشی، لوله کشی گاز، نشتی و تعمیر توالت فرنگی و غیره از بدترین مشکلات ساختمانی است. در این صورت حتی آرامش شما نیز صلب شده و باید به تمیزکاری بپردازید. سیستم‌های لوله کشی ساختمان به مرور زمان دچار فرسودگی و خرابی شده و ممکن است ترک بخورند که گاهی این مشکلات در ساعت های نیمه شب و بامداد به وجود می آید که در این صورت به تاسیسات شبانه روزی و در مواردی مانند گرفتگی لوله به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی نیاز دارید.

خدمات لوله کشی با تعویض این لوله‌ها از بسیاری خسارات جلوگیری کرده و در صورت نیاز به تعمیر آن‌ها می‌پردازند. البته قبل از انتخاب خدماتی مناسب باید از کار آن‌ها مطمئن شوید، در غیر این صورت به خسارات جدی‌تری بر خورد خواهید کرد. ( تعمیر موتورخانه شوفاژ )

خدمات لوله کشی ساختمان

اهمیت خدمات لوله کشی ساختمان

تعمیر سیستم‌های لوله کشی و تأسیسات ساختمانی باعث شده تا بر عمر ساختمان افزوده و از مشکلات بعدی جلوگیری شود. خدمات لوله کشی باید بتواند ترک و شکستگی لوله را تشخیص دهد تا بتواند در صورت نیاز از مواد مخصوص استفاده کرده و آن ترک را بپوشاند. تعویض کلی لوله‌های ساختمان کار هرکسی نبوده و باید از کارشناسان مجرب کمک بگیرید.( تعمیر توالت فرنگی )

اگر شرکت خدمات لوله کشی از لوله‌های مناسب استفاده نکند یا اینکه به درستی آن‌ها را نصب نکند در این صورت شما در آینده دوباره باید هزینه پرداخت کنید که این بار به دلیل خسارات بیشتر، هزینه بالاتری خواهد بود.  شما می‌توانید برای خدمات لوله کشی از خدمات تأسیسات غرب تهران کمک بگیرید تا در سریع‌ترین زمان، نیروهای خود را برای شما ارسال کنند. البته هزینه شرکت غرب تهران نسبت به باقی شرکت‌ها بسیار مناسب‌تر خواهد بود.( تعمیر فلاشتانک )

بررسی سیستم لوله کشی آب

با دیدن اولین آثار رطوبت و نم، باید به ترکیدگی لوله‌های آب شک کنید. ترکیدگی لوله‌های ساختمان تنها عامل رطوبت و نشتی است. حال از کجا باید بفهمیم این ترکیدگی و نشتی از کجا است؟ در جواب این سؤال باید گفت فرد لوله کش باید با بررسی محل نشتی، به مکان ترکیدگی لوله پی ببرد البته نشتی و رطوبت حتما دلیل بر ترکیدگی لوله نیست. حتی امکان دارد این اتفاق به دلیل سوراخ شدن لوله اتفاق بیفتد.( تعمیر رادیاتور شوفاژ )

اگر لوله آب ساختمان دچار ترکیدگی و خرابی شده باشد در این صورت شما باید به سرعت یک لوله کش خبر کنید در غیر این صورت، اگر لوله دچار ترکیدگی شده باشد؛ امکان دارد مشکلات و خسارات بسیار بیشتری به بار بیاورد. برای مثال امکان دارد حتی باعث ریزش سقف و دیوار شود. ( رفع گرفتگی توالت ایرانی )

خدمات لوله کشی ساختمان

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به طور دقیق و باسرعت محل ترکیدگی و نشتی لوله را پیدا کنند. با استفاده از این دستگاه می‌توان در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی کرد. بدون دستگاه برای یافتن مشکلات لوله باید قسمت‌های زیادی را تخریب کرد تا بتوان محل ترکیدگی لوله را پیدا کرد در صورتی که این کار بسیار راحت با یک دستگاه مناسب قابل انجام است. انواع مختلف دستگاه برای تشخیص ترکیدگی لوله، عبارتند از:

  • دستگاه آکوستیک شبکه آب
  • دستگاه رادیویی شبکه آب
  • دستگاه آکوستیک عقربه‌ای
  • دستگاه آکوستیک تمام دیجیتال PICO

تمامی دستگاه‌های مورد استفاده برای تشخیص محل ترکیدگی لوله با سیستم فراصوت کار کرده و از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در سراسر دنیا هستند. شما می‌توانید با دیدن اولین رطوبت یا نشتی با خدمات تأسیسات غرب تهران تماس حاصل کرده و از آن‌ها درخواست نیرو کنید. تأسیسات غرب با بهترین و مجهزترین دستگاه‌ها به خدمت شما خواهند رسید. ( تعمیر سیفون ظرفشویی )

دلایل اصلی ترکیدگی لوله

همان‌طور که در ابتدا مقاله به این نکته اشاره کردیم، فرسودگی در بافت‌های قدیمی موجب فرسودگی و فرسایش در نتیجه ترکیدگی شده است. خرابی و نشتی لوله‌های ساختمان از مشکلات اساسی و جدی بوده که منجر به کاهش آب و بالا رفتن هزینه آب ساختمان می‌شود. در صورتی که جایی از لوله دچار نشتی و رطوبت شود؛ اگر ترمیم نشود در اصل مشکلات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. از دلایلی دیگر ترکیدگی لوله به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • گرفتگی لوله‌ها با مواد سخت
  • فشار بیش از حد داخل لوله
  • گرفتگی لوله آب فاضلاب
  • فشار بیرونی به لوله آب
  • سرو و گرم شدن بیش از حد آب

در صورتی که با گرفتگی و کاهش فشار آب روبه رو شدید؛ حتما برای رفع آن به شرکت خدماتی تماس حاصل نمایید. در غیر این صورت مشکلات بسیار زیاد و جدی برای شما به وجود می‌آورد. برخی از مشکلات عبارتند از:

  • قطعی آب مصرفی خانوار
  • گسترده شدن ترکیدگی در لوله
  • آسیب به دیوار، کف و سقف مجاور لوله‌ها
  • نم و نشتی لوله‌ها و صدمه به قسمت‌های دیگر
  • افزایش هزینه‌های تعمیرات
خدمات لوله کشی ساختمان

نکات مهم در خدمات لوله کشی تهران

  • یکی از موارد بسیار مهم در لوله کشی استفاده از درپوش یا کرباس مناسب در انتهای سر لوله‌ها است، اگر این نکته رعایت نشود باعث ورود جسم خارجی و گرفتگی لوله‌های شده است.
  • تأسیسات ساختمان افقی باید در همه مسیرها افقی قرار بگیرد و البته باید از شیب یکنواخت و مناسبی برای نصب لوله‌ها استفاده شود. این شیر برای لوله‌های آب سرد و آب گرم همیشه باید به جهت پایین اجرا شود. در این صورت گرفتگی لوله‌های آب سرد و گرم بسیار کمتر اتفاق می‌افتد.
  • ایزوله و عایق سازی لوله‌های خارج از ساختمان باید انجام شود این امر مانع از ترکیدگی تأسیسات و لوله‌های ساختمان در زمستان می‌شود.
  • تمامی لوله‌ها باید به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. در اصل باید فاصله مناسبی جهت عایق کاری رعایت شود و باید این فاصله برای تمامی لوله‌ها یکسان باشد.
  • لوله‌های پایین‌تر از دیوارها و پی با زاویه 45 درجه نسبت به پی باید نصب شوند.

هزینه خدمات لوله کشی

این هزینه به عوامل زیادی مثل عمر سازه، مکان جغرافیایی، مشکل به وجود آمده و غیره بستگی دارد. در نتیجه نمی‌توان هزینه به خصوصی را برای این خدمات مشخص کرد. ترکیدگی و تعویض تمامی لوله‌ها با تعمیر یک لوله کاملا متفاوت بوده است.

یک نکته که باید بسیار به آن دقت کنید این است که افراد و شرکت‌های کلاهبردار امکان دارد، از شما هزینه هنگفتی برای نصب لوله‌های آب بگیرند اما برای شما لوله‌های بی‌کیفیت خریداری کرده و آن‌ها به طرز ناصحیص نصب کنند. در این صورت شما باید هزینه‌ای دو برابر برای جبران خسارات بپردازید.

خدمات لوله کشی ساختمان

کلام آخر

در این مقاله به خدمات لوله کشی به طور کامل پرداختیم. همان‌طور که متوجه شدید؛ این خدمات به تأسیسات ساختمان مربوط بوده و اگر به درستی انجام نشود، مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت. بهتر است اگر ساختمان شما نوساز است در همان ابتدا از شرکت‌های خدماتی مناسب و با تجربه کمک بگیرید در غیر این صورت در آینده باید هزینه‌ای 2 برابر پرداخت کنید.

 شما می‌توانید در صورت نیاز با خدمات تأسیسات غرب تهران تماس حاصل فرمایید و از نیروهای این شرکت برای لوله کشی کمک درخواست کنید، تا بتوانید خدمات این شرکت را با هزینه بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا دریافت کنید.

در صورت نیاز خدمات لوله کشی میتوانید به صورت شبانه روزی (24 / 7 ) و بدون تعطیلی با ما تماس بگیرید.  📞 09125001248  📞  09334467449  📞  09354042093  📞 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)