نصب و تعمیر شیرآلات سعادت آباد ☎️فوری 24 ساعته☎️

تعمیر-شیرآلات-سعادت-آباد

تعمیر شیرآلات سعادت آباد

تعمیر شیرآلات سعادت آباد ، نصب شیرآلات سعادت آباد |شیرآلات بهداشتی در هر منزل و محیط کاری یکی از بخش های مهم آن محیط به حساب می آید. ما در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ، خدمات تعمیر و نصب شیرآلات در سعادت آباد و سایر نقاط را با بهترین کیفیت ، توسط بهترین استادکاران ، به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام میدهیم.

جهت ثبت درخواست تعمیرات شیرآلات و یا تاسیساتی سعادت آباد برای ساختمان خود میتوانید با شماره های زیر در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را بر طرف کنیم.

ساعات ارائه خدمات:✅24ساعته بدون تعطیلی
اعزام نیرو استادکار:✅در کوتاه ترین زمان ممکن
سابقه کاری:✅بیش از 25 سال تجربه
خدمات قابل ارائه:✅نصب، تعمیر و سرویس انواع شیرالات بهداشتی
تعمیر شیرآلات سعادت آباد

نصب شیرآلات سعادت آباد

قطعا نصب شیرآلات به خصوص شیرآلات جدید تر نیاز به تجربه و مهارت دارد چرا که با کوچک ترین اشتباه ممکن است شیرآلات شما دچار مشکل و خرابی و در نتیجه خسارت بیشتر برای شما شود.

بهتر است برای نصب شیرآلات خود از استادکاران نصب شیرآلات سعادت آباد کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و به تمیز ترین حالت ممکن شیرآلات شما را نصب و تحویل دهند.

در بسیاری از اوقات افراد نصب شیرآلات را کاری آسان میبینند و خودشان دست به کار میشوند اما در نهایت متوجه میشوند که کار آن ها نیست و نیاز به استادکار نصب شیرآلات دارند. برای نصب و راه اندازی شیرآلات خود میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شیرآلات شما را نصب کنیم.تعمیر شیرآلات سعادت آباد

تعمیر-شیرآلات-سعادت-آباد3

تعمیر شیرآلات قهرمان سعادت آباد

یکی از برند های بسیار خوب در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان ، قهرمان است. اما این شیرآلات در زمانی که دچار مشکل و خرابی بشوند ، تامین قطعات و پیدا کردن تعمیرکار شیرآلات قهرمان کار مشکلی است.

اما ما در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران و در سرویس خدمات تعمیر شیرآلات سعادت آباد تا جای ممکن به شما کمک میکنیم تا شیرآلات قهرمان خود را تعمیر و از آن استفاده کنید.تعمیر شیرآلات سعادت آباد

اگر از شیرآلات قهرمان استفاده میکنید و نیاز به تعمیر شیرآلات قهرمان سعادت آباد داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم و مشکلتان را بر طرف کنیم.

iran-cartridge2-1
تعمیر شیرآلات سعادت آباد

تعمیر مغزی شیرآلات سعادت آباد

یکی از قسمت های مهم و پر استهلاک شیرآلات که بیشتر خرابی ها هم از همین قسمت است ، مغزی شیر یا کارتریج شیر است. کارتریج یا مغزی وظیفه باز و بست شیر و مخلوط کردن آب سرد و گرم را دارد.

شیرآلات قدیمی که پیچی بودند دو مغزی داشتند که یکی وظیفه باز و بست آب گرم را داشت و دیگری وظیفه باز و بست آب سرد را داشت.اما در شیرآلات اهرمی هر دو آب گرم و سرد توسط یک کارتریج باز و بست میشود.

کارتریج ها انواع مختلفی دارند و در سایز های متفاوتی وجود دارند که تمام کارتریج های شیرآلات اهرمی از جنس پلاستیک است و در نمونه های پیچی از جنس برنج هم موجود است.تعمیر شیرآلات سعادت آباد

نشانه های خرابی کارتریج یا مغزی شیرآلات :

  • خلاصی بیش از حد اهرم باز و بست شیر آب
  • مسدود شدن مسیر آب گرم یا سرد یا هر دو
  • عمل نکردن کارتریج ( با باز کردن و یا بستن شیر اتفاقی نمی افتد )
  • نشتی از محل کارتریج
نصب-شیرآلات-سعادت-آباد-1

تعویض مغزی شیر آب سعادت آباد

کاتریج یا مغزی شیرآلات در 99 درصد مواقع تعمیر نمیشوند و باید دست به تعویض آن ها بزنیم. بهتر است که کارتریج شیر را با نمونه مرغوب و با کیفیت تعویض کنید تا دوباره مجبور به تعویض آن نشوید.

از آنجایی که کارتریج یا مغزی شیرآلات ، انواع مختلفی دارند بهتر است در تعمیر و تعویض آن از استادکار کمک بگیرید تا دچار خرابی مجدد و یا اشتباه در خرید کارتریج نشوید.

اگر در سعادت آباد ساکن هستید و قصد تعویض کارتریج و مغزی شیرآلات خود را دارید با ما همین حالا تماس بگیرید.

تعویض شلنگ شیر آب

یکی دیگر از موارد خرابی شیرآلات ، پوسیدگی و نشتی آب از شلنگ شیرآلات است. شلنگ شیرآلات به مرور زمان دچار خرابی و پوسیدگی میشوند و در نهایت منجر به نشتی اب میشوند.تعمیر شیرآلات سعادت آباد

در برخی از موارد دیده شده است که به دلیل تاب خوردن و یا پیچ خوردن شلنگ در هنگام نصب غیر اصولی ، فشار بیش از حد به شلنگ آمده است و باعث خرابی و پارگی آن شده است.

از نشانه های خرابی وشلنگ شیرآلات به مواردی همچون : نشتی و خیس شدن زیر کابینت یا روشویی اشاره کرد.تعمیر شیرآلات سعادت آباد

تعمیر-شیر-سعادت-آباد-1

تعمیر و نصب شیر ظرفشویی سعادت آباد

شیر ظرفشویی در مدل های مختلفی وجود دارند که مدل ثابت و شاوری بیشترین موارد استفاده است.تعمیر شیر ظرفشویی سعادت آباد و نصب شیر ظرفشویی سعادت آباد از خدماتی است که میتوانید در صورت نیاز آن را از ما بخواهید.

نصب شیر ظرفشویی و تعمیر شیر ظرفشویی هم مانند نصب و تعمیر سایر شیرآلات نیاز به تجربه و مهارت دارد و نباید بدون تجربه دست به تعمیر و نصب آن زد.

علت خرابی شیرآلات و نیاز به تعمیر پیدا کردن آن چیست؟

شیرآلات ساختمانی هم مانند سایر لوازم دارای عمر مفیدی هستند . بیشتر خرابی های شیرآلات مربوط به مغزی و یا کارتریج و شلنگ های آن است.

شیرآلات اهرمی به دلیل پلاستیکی بودن مغزی آن ها ، معمولا دارای عمر متوسطی هستند و اگر به آن فشار بیش از حد وارد شود سریعا دچار خرابی خواهند شد.

دلیل دیگر خرابی شیرآلات استفاده کردن از برند های بی کیفیت است. برند های متفرقه دارای لوازم بی کیفیتی هم هستند و عمده دلیل تفاوت قیمت بین شیرآلات گرون و ارزون همین کیفیت آن ها است.

تعمیر شیرآلات قدیمی سعادت آباد

یکی از سوال هایی که همیشه مشتریان از ما میپرسند این است که آیا شیرآلات قدیمی هم تعمیر خواهند شد یا خیر؟

قطعا شیرالات قدیمی در اکثر مواقع قابلیت تعمیر را دراند اما در برخی موارد ممکن است که ارزش تعمیر را نداشته باشند و یا لوازم آن ها موجود نباشد و یا پس از تعمیر در مدت کمی مجدد دچار خرابی خواهند شد که البته این موراد با تشخیص استادکار است . به شما اطلاع داده خواهد شد.

نصب و تعمیر شیرآلات و دوش حمام

نصب شیرآلات و دوش حمام و تعمیر شیرآلات حمام از خدماتی است که میتوانید از ما دریافت کنید. دوش و شیرآلات حمام انواع و طرح های مختلفی دارند که بسته به نوع آن نصب و تعمیر آن ها متفاوت است.

برای نصب ست دوش و شیرآلات حمام خود و یا تعمیران آن با ما تماس بگیرید تا به بهترین نحو ممکن مشکل شما را بر طرف کنیم.

تعمیر-شیر-حمام-سعادت-آباد-1

خدمات تاسیسات غرب تهران و خدمات نصب و تعمیر شیرآلات

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران تمامی خدمات نصب و تعمیر شیرآلات را برای شما انجام خواهد داد.

  • نصب شیر حمام
  • نصب شیر ظرفشویی
  • نصب شیر آفتابه ای و دستشویی
  • نصب شیرآلات سرویس بهداشتی
  • نصب شیر اهرمی
  • نصب شیرآلات فانتزی
  • تعمیر شیرآلات اهرمی سعادت آباد
  • تعمیر شیر ظرفشویی سعادت آباد
  • تعمیر شیر حمام سعادت آباد
  • تعمیر شیر آفتابه ای سعادت آباد
  • تعمیر شیرآلات فانتزی سعاد آباد
  • تعمیر شیرآلات قهرمان سعادت آباد
  • نصب شیرآلات قهرمان سعادت آباد
  • تعمیر شیر شاوری سعادت آباد

تعمیر شیرآلات سعادت آباد شبانه روزی

یکی از مزیت های خدمات ما ارائه آن در هر ساعت از شبانه روز است. گاهی اوقات مشکلات و خرابی شیرآلات در نیمه های شب به وجود می آیند که دسترسی به مغازه و یا استادکاران سخت است.

تمامی خدمات ما اعم از تعمیر و نصب شیرآلات ، خدمات لوله کشی و تعمیرات تاسیسات ساختمان و یا لوله بازکنی سعادت آباد به صورت شبانه روزی ارائه میشود و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و ثبت درخواست کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)