لوله بازکنی سعادت آباد ✔️اعزام فوری24ساعته☎️

لوله بازکنی در سعادت آباد

لوله بازکنی سعادت آباد

لوله بازکنی سعادت آباد ، لوله بازکنی سعادت اباد ، خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد و لوله بازکنی در منطقه سعادت آباد ، لوله بازکن در منطقه سعادت آباد ، خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب در سعادت آباد از خدماتی است که در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه میشود.

ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی سعادت آباد و خدمات تاسیساتی و لوله کشی در سعادت آباد و مناطق دیگر تهران به صورت شبانه روزی ، بدون تعطیلی و فوری است.

ساعات ارائه خدمات:✅شبانه روزی بدون تعطیلی
مدت زمان اعزام نیرو:✅فوری از نزدیک ترین محل به شما
تضمین کار:✅رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب
میزان کثیف کاری:✅حداقل میزان کثیف کاری
لوله بازکنی سعادت آباد

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد و رفع گرفتگی در سعادت آباد , خدمات لوله کشی سعادت آباد،خدمات تاسیساتی سعادت آباد

انجام کلیه امور لوله کشی و لوله بازکنی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به محل در تمام نقاط تهران

خدمات تعمیر موتورخانه سعادت آباد

لوله بازکنی سعادت اباد

کلیه خدمات لوله بازکنی سعادت آباد توسط استادکاران ماهر لوله بازکنی ارائه میشود. در لوله بازکنی سعادت آباد از دستگاه های لوله بازکنی و فنر های مختص به هر لوله فاضلاب استفاده میشود.لوله بازکنی سعادت آباد با تضمین رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون کثیفی محیط و آسیب به لوله های فاضلاب انجام میشود.

در لوله بازکنی سعادت آباد استادکاران ما از هیچ نوع اسیدی استفاده نمیکنند و تنها مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را با استفاده از دستگاه و فنر برقی رفع میکنند. لوله بازکنی سعادت آباد به صورت شبانه روزی و با اعزام فوری به محل شما میباشد بنابراین در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید میتوانید از خدمات لوله بازکنی سعادت آباد مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران بهره مند شوید و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف کنید.

لوله بازکنی در منطقه سعادت آباد

نرخ لوله بازکنی سعادت آباد نرخ پیشنهادی اتحادیه است و ما از روش هایی مانند استفاده از سه نظام و اسید ، برای دریافت مبلغ بیشتر از مشتریان عزیز استفاده نمیکنیم. لوله بازکنی سعادت آباد توسط استادکارانی ارائه میشود که تمامی دارای گواهی عدم سوءپیشینه میباشند و از همه نظر مورد تایید هستند.

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد تمامی گرفتگی های لوله فاضلاب اعم از گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی ، فرنگی ، فاضلاب آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی ، حمام ، پارکینگ و حیاط ، پشت بام ، گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان و… را برطرف میکند. اگر زمانی با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید و در منطقه سعادت آباد ساکن بودید و نیاز به خدمات لوله بازکنی سعادت آباد داشتید میتوانید با شماره های 09125001248 / 09354042093 / 09334467449 تماس حاصل بفرمایید.

لوله بازکن در منطقه سعادت آباد

لوله بازکن در منطقه سعادت آباد به شما پیشنهاد میکند که در زمان مواجه شدن با گرفتگی های لوله فاضلاب ، اکیدا از مصرف اسید های لوله بازکنی خودداری کنید چرا که با استفاده از این اسید ها ، به لوله های فاضلاب و سیستم لوله کشی فاضلاب آسیب وارد میکنید، این اسید ها خاصیت خورندگی و پوسیدگی دارند که شما را در خسارت بیشتری قرار میدهد.بهترین روش برای رفع گرفتگی های لوله فاضلاب استفاده از لوله بازکنی سعادت اباد است.

ثبت درخواست لوله بازکن شبانه روزی و فوری : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093

لوله بازکنی سعادت آباد

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد,رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام , آشپزخانه,توالت ایرانی و فرنگی , روشویی , پارکینگ,پشت بام و…

رفع نشتی لوله فاضلاب , رفع بوی بد فاضلاب , تعمیر و لوله کشی فاضلاب , خدمات لوله بازکنی شبانه روزی با اعزام فوری استادکار

لوله بازکنی با دستگاه و فنر برقی , خدمات لوله بازکنی با تضمین صد درصدی کیفیت خدمات , پوشش دهی سراسری تهران

خدمات لوله کشی و تاسیسات ساختمان شبانه روزی , انجام کلیه امور تاسیسات و لوله کشی ساختمان,سرویس و تعمیر کولر آبی

سعادت آباد.

لوله بازکنی سعادت آباد 

 خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد به صورت شبانه روزی با اعزام فوری ارائه می شود این خدمات توسط استادکاران و افراد لوله بازکن حرفه‌ای و با تجربه انجام می گردد. اگر با مشکل بالا زدن چاه فاضلاب و یا گرفتگی لوله روبرو شدید میتوانید بدون توجه به ساعت با ما تماس بگیرید در هر ساعت شبانه روز ما آماده خدمت رسانی به مشتریان مان هستیم .

۲۴ ساعته بودن خدمات لوله بازکنی سعادت آباد باعث شده است تا ساکنین منطقه سعادت آباد بتوانند به صورت شبانه روزی از خدمات لوله بازکنی خدمات تاسیسات غرب تهران استفاده کنند. لوله بازکنی سعادت آباد به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی با اعزام فوری به تمام محله های سعادت آباد و اطراف آن انجام می‌شود .

لوله بازکنی با فنر سعادت آباد

قطعاً اگر هم شما تاکنون با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شده باشید می دانید که یکی از راه های قطعی و تضمینی باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین یکی از مرسوم ترین روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از دستگاه لوله بازکن و فنر فولادی می باشد . مهم نیست که دلیل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب شما چیست ؟

استفاده از دستگاه  لوله باز کن و فنر فولادی این امکان را به شما میدهد تا تمام گرفتگی های لوله فاضلاب خود را رفع کنید. معمولا دلیل اصلی تمامی گرفتگی های لوله فاضلاب رسوبات و سرنشین شدن آنها در لوله های فاضلاب می باشد که به مرور زمان باعث مسدود شدن مسیر لوله ها می شود . در اینجا چند عامل اصلی مسدود شدن و گرفتگی لوله فاضلاب سعادت آباد را می توانید بخوانید :

  • افتادن اشیا به داخل لوله فاضلاب
  • پسماند غذا
  • مصالح ساختمانی به ویژه در زمان بازسازی ساختمان
  • مو
  • لجن  و رسوب

 همانطور که گفتیم مهم نیست که گرفتگی لوله فاضلاب شما از چه طریقی ایجاد شده است و چه عاملی باعث ایجاد گرفتگی شده است با استفاده از خدمات لوله بازکنی سعادت آباد می توانید تمامی مشکلات گرفتگی لوله خود را حل کنید .

ثبت درخواست لوله بازکن شبانه روزی و فوری : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

لوله بازکنی ظرفشویی سعادت آباد

ظرفشویی یکی از قسمت هایی است که ممکن است دچار گرفتگی لوله فاضلاب بشود.احتمال گرفتگی لوله فاضلاب بسیار زیاد است چرا که پسماند های غذایی ، روغن و چربی غذا ها باعث مسدود شدن لوله فاضلاب و در نهایت گرفتگی لوله فاضلاب و پس زدن آب خواهد شد.

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد تمامی خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی را بدون کثیف کاری برای شما انجام خواهد داد. رفع گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی به صورت شبانه روزی است و در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید کارشناساتن و استادکاران ما پاسخگو شما خواهند بود.

لوله بازکنی سعادت آباد با دستگاه

فنر برقی و یا ژنراتور لوله بازکنی در کنار فنر فولادی امروزه یکی از مهم ترین و مرسوم ترین روش ها برای رفع گرفتگی لوله سعادت آباد میباشد استفاده از این دستگاه ها برخلاف باور بسیاری از مردم هیچ آسیبی به لوله فاضلاب وارد نمی‌کند اما اگر بخواهید از افراد ناوارد و بی تجربه استفاده کنید و خدمات لباس کنی سعادت آباد و از آنها بخواهید ممکن است که لوله فاضلاب شما دچار مشکل شود

چرا که انجام دادن لوله بازکنی دارای قلق و مهارت خاصی می باشد فشار بیش از حد و یا زور زدن نابجا باعث میشود که لوله فاضلاب شما دچار سوراخ‌شدن شود هزینه بسیار زیادی را بر روی دست شما می گذرد.

 لوله بازکنی سعادت آباد

 یکی دیگر از دغدغه های افراد در استفاده از خدمات لوله بازکنی سعادت آباد این است که با انجام امور لوله بازکنی دچار کثیف کاری و آلوده شدن محیط زندگی آنها بشود. اما باید بگویم که استادکاران ما انجام خدمات لوله بازکنی را بدون کثیف کاری ارائه می‌دهند.

استفاده از دستگاه های جدید و همچنین مهارت در کار باعث شده که امروزه ما بتوانیم با کیفیت ترین و سریع ترین و همچنین تمیز ترین خدمات را در جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ارائه دهیم . اگر به خدمات زیر نیاز دارید می توانید با استادکاران خدمات تأسیس غرب تهران تماس بگیرید و از آنها درخواست سرویس کنید :

  • لوله بازکنی سعادت آباد
  • رفع گرفتگی لوله آشپزخانه سعادت آباد
  • رفع گرفتگی لوله حمام سعادت آباد
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی سعادت آباد
  • رفع گرفتگی چاه توالت سعادت آباد
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی سعادت آباد
  • رفع گرفتگی چاه پارکینگ سعادت آباد
  • رفع گرفتگی ناودان پشت بام سعادت آباد
  • فنر زنی لوله فاضلاب سعادت آباد

خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که این ادعا را داریم در زمینه تاسیسات ساختمان و خدمات لوله بازکنی تمامی خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهیم .

لوله بازکنی سعادت آباد شبانه روزی

یکی از دغدغه های افراد برای استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی سعادت آباد این است که فردی مطمئن و قابل اعتماد را برای انجام خدمات لباس کنی در نیمه‌های شب پیدا کند و یا لااقل بتواند فردی را برای رفع مشکل گرفتگی خودشان پیدا کنند .

یکی از ویژگی های خدمات لوله بازکنی سعادت آباد این است که استادکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مشتریان و ساکنین محترم محله سعادت آباد میباشند . برای استادکاران ما تفاوتی ندارد در چه ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید .

وظیفه ما در ارائه خدمت رسانی به مشتریان محترم مان می باشد . اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی دارید می توانید از خدمات تاسیسات غرب تهران و استادکاران ما کمک بگیرید .  

ثبت درخواست لوله بازکن شبانه روزی و فوری : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

لوله بازکنی سعادت آباد فوری  

 اعزام فوری لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله یکی از مواردی است که باید در ارائه خدمات لوله بازکنی مد نظر قرار بدهیم چرا که گاهی اوقات بالا زدن چاه فاضلاب می تواند بسیار آزاردهنده باشد و همچنین ممکن است حتی باعث ایجاد خسارت نیز بشود .

این نیز از وظایف ما است که بتوانیم خدمات لوله بازکنی سعادت آباد را به صورت فوری انجام دهیم . به همین جهت ما با در نظر گرفتن این مورد ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی فوری سعادت آباد میباشیم.

دیگر نباید مشتریان عزیز نگران باشید که اگر با مشکل گرفتگی و بالا زدن لوله فاضلاب در نیمه شب مواجه شدید چه کنید؟ما خدمات لوله بازکنی را به صورت شبانه روزی و فوری انجام می‌دهیم.

 ویژگی خدمات لوله بازکنی سعادت آباد در خدمات تاسیسات غرب تهران

  • انجام خدمات به صورت شبانه روزی
  • ثبت درخواست و اعزام فوری لباس کن
  • انجام کار و رفع مشکل بدون کثیف کاری
  • انجام خدمات توسط افراد ماهر و با تجربه
  • اعزام افراد مطمئن به محل
  • نرخ معین و ثابت

نحوه ثبت درخواست اعزام لوله بازکن

برای درخواست اعزام لوله بازکن به محل کافی است تنها با شماره های درج شده در سایت و در زیر تماس بگیرید و پس از تماس  درخواست خود را ثبت کنید . ثبت درخواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرویس کار ما به محل شما اعزام می‌شود و مشکل شما را حل می‌کند .

تمامی فرآیند ثبت درخواست و اعزام سرویسکار  در کمتر از یک دقیقه انجام می‌شود و حضور سرویسکار در محل شما در مدت زمانی ۳۰ دقیقه می باشد. 

لوله بازکنی در سعادت آباد

گرفتگی لوله خبر نمیکند! مشکلاتی مانند گرفتگی لوله در هر ساعت و در هر لحظه احتمال به وجود آمدن دارند.فرقی نمیکند چه

ساعتی از شبانه روز به خدمات لوله کشی و یا خدمات لوله بازکنی نیاز داید!هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید استادکاران

خدمات تاسیسات غرب تهران در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر میشوند و مشکل به وجود آمده را حل میکنند.

ثبت درخواست لوله بازکن شبانه روزی و فوری : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

خدمات لوله بازکنی گیشا
تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ___ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ __ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

لوله بازکنی بدون کثیف کاری سعادت آباد

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد با دستگاه ژنراتور برقی و فنر فولادی مخصوص استفاده

میشود.فنر های استفاده شده برای هر فاضلاب

جدا است.برای مثال فنر مربوط به لوله فاضلاب توالت ایرانی و یا فرنگی از فنر مربوط

به لوله فاضلاب آشپزخانه جدا است.سرویس کولر آبی غرب تهران

انجام خدمات با بهترین روش و تمیزترین روش ممکن صورت میگیرد و بدون کثیف کاری گرفتگی لوله رفع میشود.

پوشش سراسری خدمات ما با وجود استادکاران با تجربه سبب شده تا خدمات لوله بازکنیبا اعزام فوری استادکار به محل و رفع

سریع مشکل شما همراه باشد.این خدمات به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی انجام میگردد.بدون نگرانی با ما تماس بگیرید!

خدمات لوله بازکنی گیشا

خدمات لوله بازکنی فوری شبانه روزی و تضمینی با دستگاه برقی و فنر فولادی بدون کثیف کاری در تمام نقاط تهران.

تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ___ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ __ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

لوله بازکنی با دستگاه سعادت آباد

خدمات لوله بازکنی با دستگاه های ژنراتور قدرتمند و فنر های فولادی و جدا برای استفاده در مکان های مختلف صورت میگیرد.

استفاده از این روش باعث تضمین رفع گرفتگی است و همچنین باعث میشود خدمات لوله بازکنی بدون کثیف کاری انجام شود.

تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ___ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ __ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی سعادت آباد با استفاده از دستگاه های ژنراتور و فنر های مخصوص و جداگانه در متراژ های مختلف برای انواع گرفتگی.

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی. خدمات لوله کشی سعادت آباد

استفاده از دستگاه های لوله بازکنی با فنر های فولادی بدون آسیب به لوله های فاضلاب و بدون کثیف کاری.لوله کشی سعادت آباد

سرویس دهی و اعزام فوری استاد کار به محل در کمتر از ۳۰ دقیقه با پوشش سراسری در تمام مناطق تهران به صورت ۲۴ساعته.

رفع انواع گرفتگی : حمام , پارکینگ و پشت بام , اشپزخانه , توالت ایرانی و فرنگی و… با فنر های مخصوص و جداگانه برای هر فاضلاب

تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ___ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ __ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

لوله بازکنی در سعادت آباد

نحوه لوله بازکنی سعادت آباد

بهترین روش لوله بازکنی سعادت آباد استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر های فولادی است.

استفاده از این روش باعث جلب رضایت ۹۰% مشتریان شده است که برای ما بسیار ارزش دارد.در این روش که مرسوم ترین روش

لوله بازکنی است با استفاده از دستگاه ژنراتور و همچنین فنر های فولادی در متراژ های مختلف توسط استادکار ماهر مشکل گرفتگی

لوله با آسانی و در مدت زمانی کم برطرف میشود.

تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ___ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ __ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

مزیت لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکنی

استفاده از دستگاه لوله بازکنی مزیت های زیادی دارد که به آن اشاره میکنیم:

*سریع و فوری

*بدون کثیف کاری

*رفع تضمینی گرفتگی

*رسوب گیری لوله فاضلاب

*عدم آسیب رسانی به لوله های فاضلاب

۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹

۲۴ ساعته با اعزام فوری استادکار به محل با پوشش سراسری مناطق تهران

رفع گرفتگی توالت فرنگی

توالت فرنگی به دلیل معماری خاص خود و استفاده زیاد ممکن است دچار گرفتگی شود که در این صورت بهترین روش استفاده از

دستگاه لوله بازکنی است که کمک میکند در زمان سریع گرفتگی توالت فرنگی به طور کامل بر طرف بشه.

گاهی اوقات افراد برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از اسید ها استفاده میکنند.این روش هرگز توصیه نمیشود از دلایل آن :

*آسیب به توالت فرنگی و تغییر رنگ و سیاه شدن توالت فرنگی

*خرابی لوله فاضلاب و سوراخ شدن

*خوردگی لوله فاضلاب و چسب آن و نشتی فاضلاب

*تضمینی در رفع گرفتگی با اسید ها وجود ندارد!

تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ___ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ __ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

علت گرفتگی لوله فاضلاب و بالا زدن چاه

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارند. اکثر لوله ها با استفاده از آن ها در طول زمان دچار رسوب میشوند و همین رسوب

علت گرفتگی است. علل گرفتگی لوله را با هم بررسی میکنیم:

*مو

*پسماند مواد غذایی و روغن

*رسوبات جمع شده در مسیر لوله فاضلاب

*وجود مصالح ساختمانی مانند نخاله و یا سیمان و دوغاب

*افتادن اشیاء در درون لوله های فاضلاب

*نداشتن شیب مناسب لوله فاضلاب در هنگام

*دستمال کاغذی و مدفوع در توالت فرنگی

*و دلایل مختلف دیگر…

تمامی موارد بالا در هنگام گرفتگی با استفاده از دستگاه ژنراتور و استفاده از خدمات لوله بازکنی غرب قابل حل است.

با خدمات انجام شده توسط خدمات تاسیسات غرب تهران جای هیچ گونه نگرانی ای برای گرفتگی ها وجود ندارد.

تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ ___ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ __ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

لوله بازکنی در سعادت آباد

خدمات لوله بازکنی ۲۴ ساعته

باز کردن لوله های سیفون توالت فرنگی و سنتی

در آوردن انگشتر و ساعت و گوشی موبایل از چاه فاضلاب و لوله

تشخیص ترکیدگی لوله 

باز کردن لوله سینک ظرفشویی

باز کردن چاهک آشپزخانه و حمام

رفع نم و بوی بد فاضلاب

باز کردن لوله های چدنی قدیمی

باز کردن لوله توالت فرنگی و ایرانی

باز کردن لوله راه آب پشت بام

سرویس توالت فرنگی و ایرانی

توجه : لوله بازکنی غرب تهران به صورت شبانه روزی در خدمت تهرانی های عزیز می باشد.

تلفن :   ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ __ ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ بدون تعطیلی با اعزام فوری استادکار به صورت شبانه روزی به تمام نقاط

لوله بازکنی سعادت آباد

لوله بازکنی سعادت آباد به صورت شبانه روزی است؟

بله لوله بازکنی سعادت آبادبه صورت شبانه روزی ارائه میشود. ما کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی قرار داده ایم.

لوله بازکنی در منطقه سعادت آباد چقدر زمان میبرد؟

به صورت کلی استادکاران در زمان های خلوتی خیابان های برای لوله بازکنی در منطقه سعادت آباد حداکثر 20 الی 30 دقیقه ای میرسند.

لوله بازکنی سعادت اباد به چه روشی است؟

تمامی لوله بازکنی سعادت اباد با استفاده از دستگاه و فنر برقی است و از هیچ اسیدی استفاده نمیشود.

لوله بازکنی در سعادت آباد به صورت تضمینی است؟

لوله بازکنی در سعادت آباد به صورت تضمینی به شما ضمانت رفع گرفتگی لوله فاضلاب را میدهد.

آنچه خواندید...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)