لوله بازکنی شهرک هما

لوله بازکنی شهرک هما 📞24ساعته،فوری،تضمینی✅

لوله بازکنی شهرک هما و خدمات لوله بازکنی شهرک هما از خدماتی است که در مجموعه ” خدمات تاسیسات غرب تهران ” ارائه میشود.خدمات لوله بازکنی شهرک هما به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در هفت روز هفته اماده ارائه خدمات است.

لوله بازکنی شهرک هما

لوله بازکنی شهرک هما از جمله نیاز هایی است که در هنگام مواجه شدن با گرفتگی لوله فاضلاب با آن رو به رو خواهید شد.

اگر ساکن شهرک هما هستید و به خدمات لوله بازکنی شهرک هما نیاز دارید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را بر طرف کنیم.

ارائه خدمات لوله بازکنی شهرک هما و به طور کل تمامی خدمات لوله بازکنی که توسط استادکاران ما ارائه میشود بدون کثیف کاری و آسیب به لوله فاضلاب و یا استفاده از اسید های لوله بازکنی است.

ساعات ارائه خدمات:✅شبانه روزی
اعزام استادکار:✅فوری و سریع
مقدار کثیف کاری:✅حداقل میزان کثیف کاری
رفع گرفتگی :✅رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب
لوله بازکنی شهرک هما
لوله بازکنی شهرک هما

خدمات لوله بازکنی شهرک هما

خدمات لوله بازکنی شهرک هما با مناسب ترین قیمت ارائه خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشد که اگر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب دیر اقدام کنید ممکن است محیط زندگی شما را آلوده و کثیف کند.

رفع به موقع و سریع مورد گرفتگی لوله فاضلاب بسیار اهمیت دارد.نکته مهم دیگر این است که بسیاری از افراد در هنگام مواجه شدن با این مشکل بلافاصله از اسید ها استفاده میکنند.

عزیزان و مشتریان گرامی ، هیچ استادکار لوله بازکنی و افرادی که در زمینه تاسیسات ساختمان تجربه بالایی دارند ، استفاده از اسید های لوله بازکنی را توصیه نخواهند کرد.

بسیاری از مواقع استادکاران ما با مواردی که در اثر استفاده از اسید مشکل سوراخ شدن و پوسیدگی لوله فاضلاب پیش آمده است ، رو به شدند.

لوله بازکنی شهرک هما - خدمات تاسیسات غرب تهران
لوله بازکنی شهرک هما

لوله بازکنی شبانه روزی شهرک هما

گرفتگی های لوله فاضلاب و سایر مشکلات تاسیسات ساختمان اصلا خبر نمیکنند و ددر هر لحظه ممکن است که مشکلی به بار بیاید.

بسیاری از مشتریان زمانی که با این مشکلات رو به رو میشوند ، در نیمه های شب است و به همین خاطر نگرانی آن ها چندین برابر خواهد شد.

از این بابت نگرانی ای نداشته باشید.چرا که مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ، با مستقر کردن نیروهای مجرب و متعهد خود در شیفت شب ، آماده ارائه خدمات رسانی برای رفع مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب به صورت شبانه روزی است.

اکر در نیمه های شب یا در هر ساعتی از شبانه روز با مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شدید میتوانید با یک تماس با کارشناسان ما ثبت درخواست خدمات لوله بازکنی شبانه روزی خود را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما را بر طرف کنیم.

از بابت تمامی سرویسکاران خیالتان راحت باشد چرا که تمامی آن ها دارای تعهد و ضمانت هستند و تمامی استادکاران ما دارای گواهی تاییدیه اخلاقی و گواهی عدم سوپیشینه هستند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب شهرک هما

گرفتگی لوله فاضلاب زمانی به وجود می آید که عوامل مسدود کننده فاضلاب ، مسیر عبور آب فاضلاب را ببندند یا مسدود کنند.

لوله بازکنی شهرک هما - خدمات تاسیسات غرب تهران
لوله بازکنی شهرک هما – خدمات تاسیسات غرب تهران

اما این عوامل که باعث این مشکل میشوند کدام ها هستند و آیا راهی برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب هست یا خیر ؟

  • چربی ، روغن و پسماند غذا
  • پرز لباس و مو
  • مصالح ساختمانی ، خاک
  • افتادن اشیا
  • رسوبات و لجن

دلیل عمده گرفتگی های لوله فاضلاب همین مواردی هستند که در بالا اشاره شد. اما آیا راهی برای پیشگیری هست؟

مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب که رخ میدهد،برخی از آن ها در اثر سهل انگاری های ما اتفاق می افتد و برخی دیگر هم در اثر گذر زمان و رسوبات و لجن های داخل لوله فاضلاب پیش می آیند.

ما میتوانیم با رعایت نکات ساده مثل استفاده از توری های صافی در سینک ظرفشویی ، نریختن روغن داخل سینک ظرفشویی از به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم.

خدمات لوله بازکنی فوری شهرک هما

ما اهمیت رفع سریع مشکل های تاسیسات ساختمان را به خوبی میدانیم و آگاهی داریم که اگر مشکلاتی مانند گرفتگی لوله فاضلاب و یا زمانی که نیاز به رفع گرفتگی توالت فرنگی دارید مشکل شما سریعا حل نشود، ممکن است برای شما درد سر ساز بشود.

به همین دلیل است که ما استادکاران خود را به صورت فوری و سریع به محل شما اعزام خواهیم کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را بر طرف کنند.

در برخی اوقات گرفتگی های لوله فاضلاب در لوله های اصلی اتفاق میوفتد و در این موارد ممکن است که از فاضلاب های طبقه اول ، آب فاضلاب خروج کند که در این صورت اگر فوری بر طرف نشود با هر بار مصرف آب توسط طبقات بالاتر ، طبقه اول دچار کثیفی و خسارت بیشتری میشود.

⚠️ توجه کنید ⚠️ در استفاده از خدمات لوله بازکنی به هیچ وجه استادکاران حق استفاده از اسید های شیمیایی را ندارند و باید به کمک دستگاه ژنراتور مشکل را بر طرف کنند.همچنین استادکاران ما از روش هایی مانند استفاده از سه نظام مخصوص یا استفاده از اسید های نایاب برای اخذ مبالغ بیشتر و هنگفت از مشتریان ، استفاده نمیکنند.( برای ما صداقت در اولویت است.)

چه زمانی به لوله بازکنی شهرک هما نیاز داریم؟

زمانی که نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب را مشاهده کردید ، بلافاصله با خدمات لوله بازکنی غرب تهران و لوله بازکنی شهرک هما تماس بگیرید تا مشکل را سریعا بر طرف کنند.

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب در چند مورد خلاصه خواهد شد :

  • بوی بد فاضلاب
  • پس زدن آب از لوله فاضلاب
  • دیر تخلیه شدن توالت فرنگی ، سینک ظرفشویی ، روشویی
  • زیاد شدن حشرات موذی
  • صدای قل قل غیر عادی در هنگام استفاده از آب
  • افتادن اشیا درون فاضلاب
  • ریخه شدن مصالح ساختمانی

خدمات لوله بازکنی و فنرزنی لوله در شهرک هما

خدمات لوله بازکنی و فنرزنی لوله شهرک هما آماده رفع انواع گرفتگی های لوله فاضلاب به صورت تضمینی است.

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ و حیاط
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب تراس و بالکن
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب روشویی

تمامی خدمات لوله بازکنی شهرک هما به صورت تضمینی است و بعد از اتمام کار ، لوله فاضلاب در حضور مشتری تست میشود و بدون کوچکترین مشکلی تحویل داده میشود.

لوله بازکنی شهرک هما - خدمات تاسیسات غرب تهران
لوله بازکنی شهرک هما – خدمات تاسیسات غرب تهران

رفع گرفتگی و فنرزنی لوله‌ی کف‌شوی پارکینگ شهرک هما

یکی از مورادی که همیشه دچار گرفتگی لوله است و به آن بی توجهی میشود،لوله فاضلاب پارکینگ است.این گرفتگی ها به دلیل ورود خاک و شن و برگ و موارد دیگر مانند آن ها است.

استفاده از توری در کفشوی ها در پیشگیری از گرفتگی های لوله فاضلاب به خصوص لوله فاضلاب پارکینگ و پشت بام تاثیر زیادی دارد.

تمامی مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ و حیاط در شهرک هما پس از استفاده از خدمات لوله بازکنی شهرک هما به طور کامل برطرف میشود و دیگر مشکلی نخواهد داشت.

لوله بازکنی شهرک هما - خدمات تاسیسات غرب تهران
لوله بازکنی شهرک هما – خدمات تاسیسات غرب تهران

رفع گرفتگی و لوله بازکنی و فنرزنی پشت بام شهرک هما

در زمان بارندگی ها بیشترین موردی که به وجود می آید ، گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام است.این مورد هم مانند گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ به دلیل بی توجهی و سهل انگاری ساکنین ساختمان ها رخ میدهد.

ورود خاک و شن و برگ به لوله فاضلاب عامل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام است که باید در این صورت از خدمات لوله بازکنی پشت بام شهرک هما کمک بگیرید تا مشکل را به طور کامل بر طرف کند.

رفع گرفتگی و فنرزنی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه در شهرک هما

سینک آشپزخانه که از مهمترین قسمت های خانه است و بسیار برای خانم ها لازم است ، گاهی دچار مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب و پس زدن آب رو به رو میشود.

ممکن است که برخی اوقات مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه به صورت ، دیر تخلیه شدن آب سینک ظرفشویی ، پس زدن آب از ماشین لباسشویی ، بوی بد فاضلاب و… رخ دهد.

اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه ورود روغن و چربی ، پسماند های غذایی ، تفاله چای و قهوه به درون لوله فاضلاب است.

گاهی اوقات هم در آشپزخانه هایی که ماشین لباسشویی و سینک ظرفشویی دارای یک خروجی تخلیه هستند ، ورود مو و پرز لباس ها به لوله فاضلاب باعث گرفتگی خواهند شد.

لوله بازکنی شهرک هما - خدمات تاسیسات غرب تهران
لوله بازکنی شهرک هما – خدمات تاسیسات غرب تهران

بازکردن گرفتگی و لوله بازکنی لوله حمام شهرک هما

حمام ها از قسمت هایی هستند که کمتر دچار گرفتگی لوله فاضلاب میشوند.این نوع گرفتگی ها به دلیل ورود مو و جمع شدن رسوبات درون لوله فاضلاب اتفاق می افتد.

استفاده از توری ها و صافی های کفشور در حمام در جلوگیری از این مشکل بسیار موثر هستند و باید حواسمان باشد اگر مو داخل این توری ها جمع شد آن ها را جمع کنیم و داخل لوله فاضلاب نریزیم.

بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام شهرک هما کمک گرفتن از یک متخصص برای رفع این مشکل است تا با دستگاه فنر برقی مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف کند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی شهرک هما

بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی در شهرک هما را از خدمات لوله بازکنی شهرک هما بخواهید.

رفع گرفتگی و بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی باید با دقت بالا صورت بگیرد.دلیل این مورد هم این است که فنر های برقی دور و قدرت بسیار بالایی دارند و ممکن است چینی توالت فرنگی دچار شکستگی و خرابی شود.

مشکل گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی به دلیل افتادن اشیا ، گرفتگی با مدفوع ، انداختن پوشک یا نوار بهداشتی ، انداختن دستمال کاغذی و… است.

رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی توسط استادکاران ما به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی به صورت فوری ارائه میشود.

این خدمات بدون کثیف کاری و الوده شدن محیط زندگی شما ارائه میشود و استادکار بعد از انجام کار محیط را به صورت تمیز ، تحویل شما میدهد.

هر زمان با مشکل بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی در شهرک هما رو به رو شدید بلافاصله با ما تماس بگیرید تا مشکل شما را بر طرف کنیم.

 روش لوله بازکنی در شهرک هما

  • لوله بازکنی در شهرک هما بدون هیچ گونه کثیف کاری و آسیب به لوله فاضلاب ارائه میشود.
  • ارائه تمامی خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی میباشد.
  • اعزام فوری و حضور سریع استادکار در محل
  • اعزام استادکاران با تجربه و ماهر
  • استفاده از دستگاه های قوی و فنر های مخصوص به هر لوله فاضلاب
  • رفع تضمینی مشکل و تحویل لوله باز شده به مشتری

لوله بازکنی شهرک هما

خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی شهرک هما میباشد.تمامی این خدمات به صورت شبانه روزی و فوری ارائه میشود و هیچ گونه کثیف کاری و یا آسیب به لوله فاضلاب وجود ندارد.

برای دریافت خدمات لوله بازکنی میتوانید با شماره های داخل سایت ( 09125001248 ) تماس بگیرید و ثبت درخواست خود را انجام دهید.

لوله بازکنی شهرک هما - خدمات تاسیسات غرب تهران
لوله بازکنی شهرک هما – خدمات تاسیسات غرب تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)