رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام ✔️8 روش آسان✔️

رفع گرفتگی چاه حمام
رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام

رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام ، حتما از نیاز های شما در هنگام رو به رو شدن با مشکل گرفتگی چاه حمام است.در این مطلب به روش های رفع گرفتگی چاه حمام و پیشگیری از آن میپردازیم.

جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی و اعزام نیرو به صورت شبانه روزی و فوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید

📞 09125001248 📞

📞 09354042093 📞

📞 09334467449 📞

رفع گرفتگی چاه حمام

رفع گرفتگی چاه حمام یکی از مهمترین خدمات در لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران است چرا که وجود سرویس ها سالم مانند حمام و سرویس بهداشتی در هر منزل از واجبات است.

یکی از بدترین مشکلاتی که میتواند برای منزل و واحد شما به وجود بیاید،گرفتگی لوله فاضلاب حمام است.در واقع زمانی که هر قسمت از خانه دچار مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شود،آن قسمت تا زمان رفع مشکل بلا استفاده است.

ساعات ارائه خدمات:✅ شبانه روزی
اعزام نیرو:✅ فوری و سریع
مقدار کثیفی کار:✅ حداقل کثیفی
تضمین کار:✅ رفع گرفتگی لوله فاضلاب
خدمات لوله بازکنی حمام و رفع گرفتگی چاه حمام

علاوه بر تمام مشکلات ، گرفتگی لوله فاضلاب باعث کثیفی محیط زندگی ما نیز میشود.تصور کنید که میخواهید بعد از یک روز خسته کننده برای رفع خستگی استحمام کنید،اما،با مشکل جمع شدن آب در کف حمام و گرفتگی چاه حمام رو به رو شدید.

رفع گرفتگی چاه حمام در خدمات لوله بازکنی غرب تهران بسیار آسان و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود.رفع گرفتگی چاه حمام با چند روش ساده توسط خودتان در منزل انجام میشود.با روش هایی که در ادامه میگوییم مشکلتان به شرط جزیی بودن،حل میشود.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام را مانند رفع گرفتگی سینک آشپزخانه میتوان با روش های زیر میتوانید انجام دهید ، اما ، قبل از هر چیزی باید بدانید که علت گرفتگی لوله فاضلاب حمام چیست؟

گرفتگی لوله فاضلاب حمام عوامل مشخص و شایعی دارد و در 99 درصد مواقع همین عوامل باعث گرفتگی لوله فاضلاب حمام خواهد شد. عوامل زیر جزو مواردی هستند که باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشوند :

  • مو
  • تیغ
  • دستمال کاغذی
  • مصالح ساختمانی ( به خصوص در زمان بازسازی)
  • رسوبات داخل لوله فاضلاب

تنها دلایل گرفتگی لوله فاضلاب حمام ، همین مواردی است که در بالا به آن اشاره کردیم که به جز مورد رسوبات داخل لوله فاضلاب،عمدتا باقی موارد در اثر سهل انگاری خودمان پیش می آید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام
رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام

لوله بازکنی حمام

لوله بازکنی حمام با روش های مختلفی در خانه انجام میشود که در اینجا با این روش ها آشنا خواهیم شد.اما باید توجه کنید که این روش ها برای گرفتگی های جزیی است و اگر شدید باشد نمیتواند کمکی به شما کند!

8 روش رفع گرفتگی چاه حمام

در اینجا 8 روش برای لوله بازکنی حمام و رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمامم به شما خواهیم گفت :

  • آب جوش
  • محلول جوش شیرین و آب جوش
  • محلول مواد شوینده و آب جوش
  • محلول جوش شیرین و سرکه و آب جوش
  • استفاده از تلمبه دستی
  • استفاده از قلاب دستی
  • استفاده از محلول جوهر نمک به همراه آب جوش
  • استفاده از خدمات لوله بازکنی حمام

آب جوش

آب جوش یکی از مواردی است که در رفع گرفتگی های جزیی به شما کمک خواهد کرد.رفع گرفتگی با آب جوش نیاز به کار خاصی ندارد و تنها به آب جوش نیاز دارید.

توجه کنید که استفاده از آب بسیار جوش باعث تغییر حالت لوله های فاضلاب پلاستیکی خواهد شد و در نتیجه باعث نشتی و ایجاد خسارت خواهد شد.بهتر است مقداری آب سرد را با آب جوش مخلوط کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

محلول جوش شیرین و آب جوش

محلول جوش شیرین و آب جوش در زمانی کار آمد است که آبی در کف حمام جمع نشده باشد.در این مواقع اثر استفاده از محلول جوش شیرین و آب جوش بیشتر خواهد بود.

برای استفاده از محلول جوش شیرین و آب جوش برای رفع گرفتگی چاه حمام ابتدا جوش شیرین را درون لوله فاضلاب بریزید و به مدت 30 دقیقه اجازه دهید به خوبی درون لوله فاضلاب بماند.

بعد از 30 دقیقه آب جوش را به جوش شیرین اضافه کنید تا لوله فاضلاب شما را به خوبی شستشو دهد و جرم ها را وارد چاه و فاضلاب اصلی کند تا مشکل شما بر طرف شود.

محلول جوش شیرین و سرکه و آب جوش

محلول جوش شیرین و سرکه و آب جوش هم مانند روش قبلی است با این تفاوت که این بار با اضافه کردن سرکه قدرت پاک کنندگی و خورندگی جرم ها توسط جوش شیرین بیشتر میشود.

برای استفاده از این روش ابتدا جوش شیرین و سپس سرکه را درون لوله فاضلاب بریزید و اجازه دهید تا 30 دقیقه به خوبی با یکدیگر واکنش نشان دهند.

پس از 30 دقیقه آب جوش را اضافه کنید و از شر مشکل گرفتگی چاه حمام راحت شوید.

رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام
رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام

استفاده از تلمبه دستی

اگر کف حمام از آب پر شده است ، استفاده از تلمبه های پلاستیکی بسیار راه حل خوبی است.روش استفاده از تلمبه های دستی را بسیاری از افراد میدانند اما در اینجا برای افرادی که نمیدانند هم توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از این روش نیاز است تا یک تلمبه پلاستیکی داشته باشید.سپس دهانه تلمبه پلاستیکی را روی چاهک حمام ( کفشور) قرار بدهید . حالا با فشار دادن و ایجاد هوای وتراکم میتوانید مشکل را بر طرف کنید.

استفاده از قلاب دستی در رفع گرفتگی چاه حمام

بسیاری از مواقع مو و تیغ ها باعث گرفتگی چاه حمام میشوند.با استفاده از یک شی قلاب مانند میتوانید به سادگی مو را از درون چاه حمام خارج کنید.

برای ساخت قلاب میتوانید از سیخ ، سیم مفتولی ، آویز فلزی لباس و … استفاده کنید.باید مراقب باشید که فشار بیخود ندید چرا که ممکن است باعث آسیب به لوله فاضلاب شوید.

قلاب دستی خود را درون چاه حمام ببرید تا جایی که بیشتر از آن پایین نرود.سپس شروع به چرخاندن آن کنید تا اگر مو یا تیغ درون آن است آن را قلاب کنید و بالا بیاورید.

استفاده از محلول جوهر نمک به همراه آب جوش

استفاده از محلول جوهر نمک به همراه آب جوش در مراحل آخر پیشنهاد میشود و باید دقت کنید چرا که جوهر نمک بسیار خطرناک و همچنان خورنده است و بهتر است با مقداری آب ترکیب کنید.

مقداری جوهر نمک داخل لوله فاضلاب بریزید و حدود 5 دقیقه منتظر بمانید و سپس با آب ریختن داخل لوله فاضلاب آن را بشورید.

در هنگام استفاده از جوهر نمک حتما از ماسک مناسب استفاده کنید و مراقب بخار این اسید باشید چرا که ممکن است به چشم و ریه شما آسیب جبران ناپذیر وارد کند!

لوله بازکنی حمام
رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام

خدمات لوله بازکنی حمام

خدمات لوله بازکنی حمام تنها راه حل شما برای رفع گرفتگی چاه حمام در صورت جواب ندادن مراحل بالا است.

اگر از روش های بالا کمک گرفتید و مشکلتان حل نشد بدانید که گرفتگی شما بسیار شدید است و نیاز به استفاده از خدمات لوله بازکنی دارید.

خدمات لوله بازکنی چاه حمام با استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر برقی است که در ادامه به مراحل کار آن و روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام با دستگاه ژنراتور میپردازیم.

رفع گرفتگی چاه حمام و لوله بازکنی حمام با دستگاه

بهترین روش برای رفع گرفتگی حمام ، استفاده از دستگاه لوله بازکن یا ژنراتور و یا فنر برقی است. کمک گرفتن از این دستگاه در مدت زمان بسیار کم ، بدون کثیف کاری و به صورت تضمینی هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب حمام را از بین میبرد.

ممکن است که در صورت استفاده از روش های بالا مشکل شما به طور موقت یا دایمی حل شود ، اما استفاده از این روش به طور تضمینی شما را از شر مشکل راحت خواهد کرد.

استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر فولادی برای رفع گرفتگی باید حتما توسط استادکار انجام شود چرا که عدم تجربه باعث آسیب شدید به لوله فاضلاب و حتی آسیب به فرد میشود.

مزیت استفاده از خدمات لوله بازکنی غرب تهران و لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی

  • سریع و فوری
  • بدون دردسر
  • قدرت بالای دستگاه
  • دارای فنر در متراژ مختلف
  • رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب
  • بدون کثیف کاری
  • رفع تضمینی و صد در صدی مشکل گرفتگی
رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام
رفع گرفتگی چاه حمام،رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام،لوله بازکنی حمام

پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب حمام

تمامی افراد به دنبال روش هایی هستند که از طریق آن بتوانند جلوی به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب حمام را بگیرند.اما آیا واقعا این مورد شدنی است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بسیاری از موارد گرفتگی لوله فاضلاب در اثر سهل انگاری ما به وجود می آید. زمانی که شما از توری های کفشور استفاده نکنید یا زمانی که اجازه دهید مو یا تیغ وارد لوله فاضلاب شود ، مشکل ساز خواهد شد.

برخی از مواقع مشکلات گرفتگی در اثر رسوبات و لجن های داخل لوله است که در اینجا هر چقدر هم که رعایت کرده باشید باز هم دچار مشکل خواهید شد.

از کفشور ها و توری های مناسب استفاده کنید ، جلوی ورود مو و هر چیزی را به درون لوله فاضلاب بگیرید و آن ها را جمع کنید تا دچار گرفتگی لوله فاضلاب حمام نشوید.

رفع گرفتگی فاضلاب حمام با اسید

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام را به طور کامل گفتیم اما یک نکته بسیار مهم جا مانده است.

در زمان گرفتگی لوله فاضلاب بسیاری از افراد از اسید لوله بازکنی استفاده میکنند و یا برخی افراد برای پیشگیری از این اسید ها کمک میگیرند.

اما باید بدانید که استفاده از اسید های لوله بازکنی ممکن است در اثر استفاده باعث تغییر حالت و خوردگی لوله فاضلاب و در نتیجه خارج شدن از آببندی و به بار آوردن خسارت و هزینه زیادی خواهند شد.

بهتر است با استفاده از خدمات لوله بازکنی خود را گرفتار دردسر های استفاده از اسید لوله بازکنی نکنید!!

لوله بازکنی حمام

خدمات لوله بازکنی حمام و رفع گرفتگی چاه حمام

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی حمام و رفع گرفتگی چاه حمام میباشد. شما میتوانید در هر لحظه که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب حمام رو به رو شدید و به خدمات لوله بازکنی حمام و رفع گرفتگی چاه حمام نیاز داستید با ما تماس بگیرید. ( رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ )

ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته – بدون تعطیلی میباشد پس در هر زمان که با این مشکل رو به رو شدید کافیست با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را بر طرف کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)