علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ ✔️ مهمترین دلایل ✔️

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ یکی از سوالاتی است که در زمان راه اندازی حالت زمستانی موتورخانه و یا پکیج، مشتریان ما با آن روبرو می شود گاهی اوقات با توجه به مشکلات اطلاعات و گرم نشدن آن اقدام به هواگیری رادیاتور شوفاژ می کنیم اما مجدداً مشکل ما رفتن می شود و همچنان رادیاتور شوفاژ سرد است.رفع علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ یکی از خدماتی است که در سرویس تعمیر رادیاتور و شوفاژ ارائه می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا علت گرم نشدن رادیاتور و شوفاژ را با همدیگر بررسی کنیم. همچنین اگر نظر و یا سوالی دارید می توانید با ما تماس بگیرید و یا در قسمت نظرات این مطلب سوال خود را بپرسید و ما به آن جواب بدهیم.

 اگر نیازمند به تعمیر رادیاتور شوفاژ و یا به تعمیرات موتورخانه و شوفاژ دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

ثبت درخواست استادکار : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

علت گرم نکردن رادیاتور شوفاژ 

 اگر بخواهیم علت گرم نکردن رادیاتور شوفاژ را بررسی کنیم باید اول به مواردی که در این مورد می تواند اثرگذار باشند بپردازیم. برای پیدا کردن علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ نیاز است که ما مراحلی را طی کنیم تا به صورت دقیق و تخصصی بتوانیم عیب گرم کردن رادیاتور شوفاژ را پیدا کنیم . گرم شدن رادیاتور شوفاژ به چندین حالت ممکن است اتفاق بیفتد ممکن است که رادیاتور شوفاژ به صورت کلی گرم نشود و گاهی اوقات ممکن است که فقط قسمتی از رادیاتور شوفاژ گرم شود و یا حتی رادیاتور شوفاژ گرمای مسبب و بازدهی خوب خودش را نداشته باشد. در تمامی این موارد پیدا کردن مشکل و رفع مشکل متفاوت است. مورد دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که باید دید که شما در ساختمان تان از سیستم گرمایش مرکزی یا همان موتورخانه استفاده می‌کنید و یا از پکیج استفاده میکنید. در ادامه مشکل گرم نکردن رادیاتور در سیستم گرمایش مرکزی موتورخانه و همچنین در سیستم پکیج را توضیح می دهیم. علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

 علت گرم نشدن شوفاژ بعد از هواگیری

 گاهی اوقات علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ می‌شود از داشتن هوا در رادیاتور باشد این شایع‌ترین و پررنگ ترین دلیلی است که در هنگام گرم شدن رادیاتور شوفاژ تمامی ما می رسد و بعد از آن اقدام به هواگیری رادیاتور شوفاژ می کنیم . اما اگر با هواگیری رادیاتور شوفاژ مشکل حل نشد اقدام بعدی رسوب زدایی سیستم لوله کشی شوفاژ و همچنین رادیاتورهای شوفاژ می باشد .سیستم لوله کشی شوفاژ به دلیل تولید سختی آب زیاد و همچنین رسوبات زیاد گاهی اوقات باعث می‌شود که مسیر لوله شوفاژ مسدود شود و یا این رسوبات در درون رادیاتور شوفاژ وارد شود. این موارد باعث می‌شود تا از بازدهی رادیاتور شوفاژ کاسته شود و یا حتی رادیاتور شوفاژ گرم نکند . اگر پس از هواگیری رادیاتور شوفاژ با مشکل گرم نکردن رادیاتور شوفاژ همچنان مواجه بودید باید اقدام به رسوب زدایی کنید این مورد یعنی روز دایی در سیستم گرمایش موتورخانه مرکزی و پکیج با یکدیگر متفاوت است . 

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ موتورخانه

در سیستم های گرمایشی موتورخانه مرکزی گاهی اوقات شما با مشکل گرم نکردن رادیاتور شوفاژ مواجه می‌شوید. این مشکل در مواقعی به وجود می‌آید که رسوبات وارد سیستم لوله کشی ساختمان شما و یا رادیاتورهای شما بشود . عمدتاً در بیشتر مواقع در زمان راه اندازی حالت زمستانی و موتورخانه و زمانی که از فروپاشی آن می خواهید استفاده کنید این مشکل برای شما در ابتدای این زمان پیش می آید. مورد گرم نکردن رادیاتور شوفاژ در سیستم گرمایش مرکزی موتورخانه عمدتاً و بیشتر در طبقات آخر و یا طبقه اول به وجود می آید . برای رفع این مشکل تنها باید اقدام به شستشوی مسیر   لوله کشی شوفاژ و همچنین رادیاتورهای شوفاژ کرد تا تمام رسوباتی که از دیگ موتورخانه وارد سیستم لوله کشی شده است و توسط پمپ سیرکولاتور به طبقات سیرکوله شده است از طریق شستشو خارج شود.علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

ثبت درخواست استادکار : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

علت گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

 یکی دیگر از موارد گرم کردن رادیاتورهای شوفاژ در پکیج های ایران رادیاتور می باشد. در پکیج ها مانند موتورخانه ممکن است که رسوبات درون سیستم لوله کشی شوفاژ و رادیاتور های شوفاژ باعث به وجود آمدن این مشکل بشود. اما دستگاه پکیج به خاطر حساسیت بسیار بالایی که دارد ممکن است که با خرابی قطعات دیگرش نیز این مشکل را به وجود بیاورد . مشکل گرم نکردن رادیاتورهای شوفاژ در سیستم های گرمایش پکیج همیشه از داشتن رسوب در سیستم لوله کشی و یا رادیاتورها نیست. اگر سیستم گرمایشی پکیج دارید و  با مشکل گرم کردن رادیاتور شوفاژ مواجه هستید چند دلیل زیر می تواند علت آن باشد :

  • اگر پکیج رادیاتور شما از مدل های تک مبدله می باشد می تواند خرابی و معیوب بودن پمپ سیرکولاسیون پکیج باعث گرم نشدن رادیاتور ها شود .
  •  اگر پکیج شما از نوع دو مبدله می باشد خرابی شیر موتوری پکیج می تواند باعث به وجود آمدن مشکل گرم کردن رادیاتور شوفاژ از طریق جلوگیری کردن از عملکرد صحیح پکیج بشود.
  •  مورد مهم بعدی داشتن هوا در سیستم پکیج میباشد.
  • خرابی و یا بسته بودن شیرهای رفت و برگشت در زیر پکیج خرابی شیر آلات رادیاتور شوفاژ یکی دیگر از دلایل گرم کردن رادیاتور شوفاژ میباشد.
  • رسوب گرفتن مبدل های پکیج یکی از عوامل مهم در کاهش بازدهی رادیاتورهای شوفاژ و همچنین یکی از علت گرم کردن رادیاتور شوفاژ میباشد.

 در صورتی که از سیستم پکیج استفاده می‌کنید بهتر است که در این جور مواقع حتماً با یک نیروی متخصص مشورت کنید. دستگاه پکیج بسیار حساس و در صورت تعمیرات پکیج توسط افراد ناوارد ممکن است دچار خسارت شدیدی شود.علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

علت عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ

 علت عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ یکی از علت های گرم نشدن رادیاتور شوفاژ نیز باشد. در عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ مانند گرم شدن آن یکی از عوامل بسیار مهمی که وجود دارد این است که رسوبات در سر راه سیستم لوله کشی شوفاژ شما قرار گرفته باشد . قدیمی بودن و استفاده کردن از لوله های فلزی برای شوفاژ این مورد را بسیار تشدید می کند . پیشنهاد ما در این زمان و برای این مشکل این است که ابتدا اقدام به شستشو و تمیز کردن رادیاتور های شوفاژ و همچنین سیستم لوله کشی شوفاژ بوتان کنید در بسیاری از مواقع مشکل شما با انجام این کار به صورت کامل رفع میشود . 

ثبت درخواست استادکار : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

علت گرم نشدن رادیاتور پکیج بوتان  

 علت گرم نشدن رادیاتور پکیج بوتان نیز مانند علت گرم نشدن رادیاتور پکیج ایران رادیاتور یکسان است. مواردی که در علت گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور بیان کردیم برای این مورد نیز صدق می‌کند و در هر دو حالت باید از تعمیرکار و تکنسین متخصص در این کار استفاده کنید و از آن کمک بگیرید.پکیج نیاز به سرویس دوره ای دارند و باید در زمان های مشخص اقدام به سرویس و شستشوی پکیج کنید.

علت سرد بودن یکی از رادیاتورها 

 ممکن است که گاهی اوقات تمامی رادیاتورهای منزل شما گرم باشد و بازدهی مناسبی داشته باشد اما یکی از رادیاتورهای منزل شما گرما نداشته باشد و یا قسمتی از آن سرد باشد. در اینجا چند عامل وجود دارد که باعث به وجود آمدن این مسئله شده است. این موارد را در زیر با یکدیگر بررسی خواهیم کرد :

  • خرابی شیر رفت و برگشت رادیاتور شوفاژ
  • رسوب گرفتن رادیاتور شوفاژ
  •  مسدود شدن مسیر رادیاتور شوفاژ
  •  داشتن هوا درون رادیاتور شوفاژ

در اینجا ممکن است که رادیاتور شوفاژ شما که بازدهی مناسبی ندارد بیان سرد است دچار رسوب شده باشد که باید اقدام به رسوب زدایی کنید . گاهی اوقات ممکن است که مسیر رفت و برگشت رادیاتور شوفاژ شما مسدود شده باشد . شایع ترین حالتی که می‌تواند برای این مشکل وجود داشته باشد وجود هوا درون رادیاتور شوفاژ می باشد که با یک هوای گریه ساده مشکل شما رفع میشود . پیشنهاد ما این است که اگر پس از  هواگیری رادیاتور های شوفاژ مشکل شما همچنان وجود داشت اقدام دیگری نکنید در این جا بهتر است که از یک متخصص و استاد کار تاسیسات ساختمان کمک بگیرید .علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

 تعمیر موتورخانه و شوفاژ و تعمیر رادیاتور شوفاژ

 اگر با مشکلات خرابی رادیاتور و شوفاژ و یا خرابی و سرویس موتورخانه شوفاژ مواجه شدید می توانید با تماس با کارشناسان ما مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی حل کنید . فقط کافیست که با شماره های زیر تماس بگیرید و مشکل خود را به همراه محدوده سکونت خود به ما اعلام کنید و پس از آن در مدت زمان کوتاهی مشکل شما حل می شود . 

ثبت درخواست استادکار : ☎️ 09125001248 ☎️ 09334467449 ☎️ 09354042093 ☎️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)