لوله بازکنی شبانه روزی تهران

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران 📞تضمینی،فوری📞

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران و لوله بازکنی شبانه روزی تهران از جمله خدماتی است که در سرویس خدمات لوله بازکنی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه می شود . ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی و فوری یکی از ویژگی‌هایی است که حتماً باید این خدمات داشته باشند .

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تمامی نقاط تهران به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی همچنین با اعزام فوری و سریع نیرو انجام میشود. اگر نیاز به رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب و لوله بازکنی دارید می‌توانید به صورت شبانه روزی با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید تا هر کجای تهران که باشید برای رفع مشکل تان سرویس کار مجرب و قابل اعتماد اعزام شود .

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران توسط استادکاران ماهر لوله بازکنی تهران ارائه خواهد شد همچنین تمامی این استادکاران قابل اعتماد ، دارای مدرک عدم سو پیشینه و تاییدیه اخلاقی دارند که به مشتریان این اطمینان را میدهد که در هر ساعت از شبانه روز از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی بهره مند شوند.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب هر قسمت از واحد از فنر های جداگانه استفاده میکند و همچنین این اطمینان را به شما مشتریان عزیز میدهد که رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون هیچ گونه کثیف کاری و آسیب به لوله فاضلاب انجام شود.

در خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ، استادکاران از هیچگونه اسید لوله بازکن برای رفع گرفتگی و یا مواد مشابه استفاده نخواهند کرد و تنها با استفاده از دستگاه و فنر برقی و بدون آسیب به لوله فاضلاب مشکلات را برطرف خواهند کرد.

✅ ضمانت کاری :باز شدن 100 % لوله فاضلاب
✅ کثیف کاری در کار :تضمین حداقل کثیف کاری
✅ مدت زمان رسیدن استادکار :اعزام فوری ( حداکثر 20 تا 30 دقیقه)
✅روش رفع گرفتگی :با استفاده از دستگاه لوله بازکنی یا فنر برقی
✅ ساعت کاری و ارائه خدمات :شبانه روزی بدون تعطیلی هفت روز هفته 24/7
خدمات لوله بازکنی شبانه روزی
خدمات لوله بازکنی شبانه روزی
لوله بازکنی شبانه روزی
لوله بازکنی شبانه روزی

 لوله بازکنی شبانه روزی تهران

لوله بازکنی شبانه روزی تهران از خدماتی است که شاید مورد نیازتان بشود.اگر در جست و جوی لوله بازکنی شبانه روزی تهران هستید میتوانید روی ما حساب کنید.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران توسط استادکاران ماهر و با تجربه ، با اعزام فوری نیرو به محل شما و با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی و ژنراتور اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما میکند.

در لوله بازکنی شبانه روزی تهران فنر های مجزا استفاده میشود به طور مثال برای آشپزخانه فنری مجزا از سرویس بهداشتی استفاده میشود و دلیل آن هم رعایت بهداشت در لوله بازکنی شبانه روزی تهران و احترام به شما و حساسیت برخی مشتریان عزیز است.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران در غرب تهران ، شمال تهران و شرق تهران ارائه میشود.مدت زمان رسیدن استادکار لوله بازکنی شبانه روزی تهران به شما بسیار سریع است و همواره سعی کردیم سرعت خدمات رسانی را بالا ببریم.

لوله بازکنی شبانه روزی و مواقع نیاز به آن

معمولا بیشتر درخواست‌ها برای لوله بازکنی شبانه روزی به بوی بد فاضلاب و بالا آمدن چاه فاضلاب مربوط می‌شود. با توجه به این که این مشکلات گرفتگی لوله می‌تواند آسایش زندگی مردم را به‌هم بریزد و دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد، خدمات لوله بازکنی یک نیاز اساسی محسوب می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، عوامل مختلفی مثل بالا آمدن چاه، عبور نکردن آب داخل سینک و یا روشویی، نیاز به تعمیر توالت فرنگی، بوی بد حمام و بالا آمدن آب از لوله فاضلاب آن و… همگی باعث می‌شوند که به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی احتیاج داشته باشید. اما شرکت‌های لوله بازکنی شبانه روزی در مقابل این نیاز چه خدماتی ارائه می‌کنند؟ در زیر انواعی از خدمات این شرکت ها را نام می بریم.

  • پیدا کردن علت بوی بد و رفع آن
  • برطرف کردن گرفتگی لوله‌ها و چاه حمام
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی
  • برطرف کردن گرفتگی سینک ظرف‌شویی
  • برطرف کردن گرفتگی روشویی
  • برطرف کردن گرفتگی چاه پارکینگ
  • بازکردن گرفتگی لوله‌ها

همه این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می‌شوند، یعنی در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز داشتید می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. کلیه این موارد در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند و مشکل شما به سرعت حل خواهد شد.

بخشی از مناطق تحت پوششثبت درخواست فوری
 📍خدمات لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی📞 09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی شهرک غرب شبانه روزی📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی سعادت آباد شبانه روزی📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی مرزداران شبانه روزی📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی گیشا شبانه روزی📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی صادقیه شبانه روزی📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
 📍خدمات لوله بازکنی جردن شبانه روزی📞09125001248 / 09354042093 / 09334467449
خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران
خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران

مزایای بهره‌مندی از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

هنگامی که شما با مشکلاتی در خصوص گرفتگی لوله‌های ساختمان مواجه می‌شوید، شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات لوله بازکنی می‌توانند بدون دردسر و خیلی راحت در رفع این مشکلات به شما کمک کنند. مراجعه به این شرکت‌ها مزایای زیادی برای شما دارد. در زیر این مزایای خدمات لوله بازکنی را عنوان می کنیم.

  • خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی این شرکت‌ها یکی از مزایای مهم آن‌ها به شمار می‌رود؛ به این دلیل که برخی از مشکلات ممکن است در زمان نامناسبی پیش بیایند؛ ولی ارائه خدمات این شرکت‌ها در شب باعث می‌شود که از این بابت نگرانی نداشته باشید.
  • از جمله مزایای خدمات لوله بازکنی می توان به سرعت بالای رسیدن آن‌ها به مکان مورد نظر اشاره کرد.
  • میزان کثیفی به وجود آمده برای تعمیرات و لوله بازکنی کم است.
  • این شرکت‌ها، رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی، چاه فاضلاب، سینک، روشویی، تعمیر توالت فرنگی و… را به‌سرعت و کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهند.

موارد نیاز به لوله بازکنی شبانه روزی

چه زمانی به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران نیاز داریم؟باید بدانیم که گرفتگی لوله فاضلاب میتواند باعث کثیفی محل زندگی ما و ایجاد خسارت برای ما شود .

به همین دلیل بهتر است در هر زمان که با گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شدیم فوری با لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیریم تا در مدت زمان کوتاه با دریافت خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران مشکلمان را برطرف کنیم.

معمولا گرفتگی های لوله فاضلاب به صورت یهویی و ناگهانی رخ میدهد و از قبل شما باخبر نخواهید شد.البته برخی نشانه ها مانند بوی بد فاضلاب و سایر نشانه ها که در ادامه به ان میپردازیم هم مهم هستند و نشان دهنده گرفتگی لوله فاضلاب هستند.

به طور کل هر زمان که متوجه گرفتگی لوله فاضلاب شدید بلافاصله با لوله بازکنی شبانه روزی تهران تماس بگیرید تا دچار مشکل نشوید!

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران

لوله بازکنی شبانه روزی

 گرفتگی لوله فاضلاب خبر نمی کند! هر زمان که با گرفتگی لوله فاضلاب مانند لوله فاضلاب توالت و یا توالت فرنگی یا آشپزخانه و حمام و یا حتی گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ یا تراس و یا پشت بام منزل خود مواجه شدید می توانید از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی استفاده کنید .

خدمات لوله بازکنی همکاران و استادکاران ما آماده هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند و گرفتگی‌های لوله فاضلاب شما را به صورت تضمینی رفع کنند .

کافی است که برای ثبت درخواست سریع لوله باز کن با شماره های زیر تماس حاصل کنید تا به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی خیلی سریع کار خود را انجام دهید .لوله بازکنی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی تهران

خدمات لوله بازکنی تهران نیز به صورت شبانه روزی با ضمانت ۱۰۰ درصدی رفع گرفتگی لوله فاضلاب انجام می شود . از ویژگی های دیگر خدمات لوله بازکنی تهران می توان به اعزام و حضور فوری نیرو در محل اشاره کرد.

با توجه به اینکه ممکن است گرفتگی های لوله فاضلاب در آخر شب و یا نیمه های شب اتفاق بیفتد و باید به صورت فوری این مشکل حل شود خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات لوله بازکنی تهران را به صورت شبانه روزی با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهد.

پوشش خدمات لوله بازکنی تهران در سراسر نقاط تهران می باشد این خدمات برای مثال اگر شما در ساکن محله های غرب تهران می باشید می توانید از خدمات لوله بازکنی غرب تهران ما استفاده کنید.ارائه خدمات لوله بازکنی در تمامی مناطق به صورت شبانه روزی با اعزام فوری میباشد.

لوله بازکنی شبانه روزی

لوله بازکن شبانه روزی در تهران

این روزها افراد بسیاری خواهان دریافت خدمات لوله بازکنی شبانه روزی هستند زیرا این خدمات به آن ها در تشخیص ترکیدگی ، تخلیه نمودن چاه ها و باز نمودن لوله ها کمک های شایانی می نماید. همان گونه که می دانید نمی توان چنین مشکلاتی را پشت گوش انداخت چرا که می توانند شما را با مشکلات بیشتری مواجه سازند .

به همین جهت بایستی به فکر یک راه چاره برای سرویس نمودن و تخلیه نمودن چاه های خود و بازکردن لوله های گرفته شده باشید. چنین مشکلاتی به طور ناگهانی اتفاق می افتند و شما را با دردسرهای بزرگی مواجه می سازند بنابراین توصیه داریم در این راستا سهل انگاری را کنار بگذارید.لوله بازکنی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

مجموعه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

 ممکن است با خود بگویید می توان با رعایت نمودن نکات بهداشتی مانع از بروز چنین شرایطی شد در حالی که شما قادر نخواهید بود حتی با رعایت نکات بهداشتی نیز جلوی گرفتگی لوله ها و چاه های فاضلاب خود را بگیرید.

در جهت برآوردن نمودن نیازمندی های عموم مردم مراکزی با عنوان لوله بازکنی شبانه روزی راه اندازی شده اند که به واسطه آن ها می توانید خدمات لوله بازکنی را به بهترین نحو دریافت نموده و راحتی و سهولت بیشتری را حس کنید.

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب

روش های زیادی برای رفع گرفتگی های لوله فاضلاب وجود دارد.در اینجا به معرفی این روش ها و در نهایت توضیح برای هر یک از آن ها میپردازیم.

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب از روش های زیر استفاده میشود :

  • دستگاه فنر برقی یا همان ژنراتور
  • تراکم هوا
  • دستگاه مکش یا ساکشن

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا برای رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب به کار میرود.روش کار این دستگاه به این صورت است که هوا درون یک مخزن جمع میشود و با خالی شدن یک باره مخزن هوا تمامی هوای درون دستگاه با فشار وارد لوله فاضلاب میشود.استفاده از این روش برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب به دلایل زیر توصیه نمیشود :

  1. کثیف کاری بسیار زیاد 
  2. بالا زدن آب کثیف فاضلاب از سایر نقاط منزل
  3. برای رفع گرفتگی با مصالح ساختمانی مناسب نیست
  4. نیاز به کار بیشتر و زمان بیشتر

لوله بازکنی با دستگاه مکش یا ساکشن

این مورد هم مانند روش لوله بازکنی با تراکم هوا ، دارای کثیفی زیادی است.در این روش دستگاهی مانند جارو برقی ترو و خشک،آب درون لوله فاضلاب را به بالا میکشد تا گرفتگی لوله فاضلاب را بر طرف کند.

لوله بازکنی با فنر برقی

در میان تمام روش هایی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بیان کردیم،استفاده از دستگاه ژنراتور برقی و فنر بهترین و تضمینی ترین روش می باشد.اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب شدید بدون شک از خدمات لوله بازکنی با دستگاه استفاده کنید.مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور :

  • بدون کثیف کاری
  • رفع بسیار سریع مشکل
  • رفع مشکل به صورت تضمینی 
  • متراژ های مختلف فنر برای رفع آسان گرفتگی
  • توان بالا
  • مناسب برای رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب یکی از مواردی است که در ساختمان ها بسیار آزار دهنده است. پیچیدن بوی فاضلاب در منزل و یا ساختمان میتواند آسایش و آرامش ساکنین را از بین ببرد.

یکی از دلایل بوی بد فاضلاب میتواند گرفتگی لوله فاضلاب باشد. زمانی که رسوبات و مواد داخل لوله فاضلاب ته نشین شوند باعث انتشار بوی بد فاضلاب و به مرور زمان به وجود آمدن گرفتگی میشود.

بوی بد فاضلاب ممکن است که در حمام ، آشپزخانه ، توالت فرنگی یا ایرانی ، پارکینگ به مشام برسد.

رفع بوی بد فاضلاب در لوله بازکنی شبانه روزی

 خدمات لوله بازکنی فوری تهران

همانطور که گفتیم فوری بودن خدمات لوله بازکنی یکی دیگر از مزیت هایی است که باید خدمات لوله بازکنی داشته باشد به همین جهت ما علاوه بر شبانه روزی بودن خدماتمان لوله بازکنی شبانه روزی را به صورت فوری ارائه می دهیم تا هرچه سریعتر مشکلات لوله فاضلاب شما و گرفتگی لوله فاضلاب شما را حل کنیم .

اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب شدید و می خواهید که خیلی سریع مشکل خودتان را حل کنید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا به صورت شبانه روزی و فوری و همچنین به صورت ۱۰۰% تضمینی مشکل شما را رفع کنیم . مزایا و خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه روزی :

  • اعزام فوری نیرو در محل
  • شبانه روزی و ۲۴ ساعته بودن خدمات بدون تعطیلی
  • انجام رفع مشکل بسیار سریع
  • استادکاران مجرب و کارآزموده و قابل اعتماد
  • انجام خدمات بدون کثیف کاری و آسیب وارد شدن به لوله فاضلاب

ثبت درخواست لوله بازکن شبانه روزی فوری : ☎️  09125001248 ☎️  09334467449 ☎️  09354042093 ☎️ 

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

 خدمات لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی غرب تهران یکی از خدماتی است که در سرویس خدمات لوله بازکنی تهران ارائه می‌دهیم. ارائه خدمات لوله بازکنی در غرب تهران بسیار سریع بوده و این خدمات به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی ارائه می شود.

اگر ساکن محله های غرب تهران هستید می توانید تنها با تماس گرفتن با شماره های زیر بسیار فوری و سریع و شبانه روزی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب خود را حل کنید. از جمله خدمات لوله بازکنی در محله های غرب تهران:

و تمامی محله های غرب تهران که شما در آن ساکن هستید و نیاز به خدمات لوله بازکنی دارید.

از چه روشی برای لوله بازکنی استفاده میشود ؟

مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب هنگامی که به وجود می‌آید شما با راه‌های مختلفی روبرو میشوید و افراد روش های مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند .

اما و بهترین روش رفع گرفتگی های لوله فاضلاب که سالیان طولانی مدت از آن استفاده می شود رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی می باشد .

دستگاه لوله بازکنی یا فنر برقی بسیار زیادی به همراه دارد اما برخی از افراد عقیده دارند که استفاده از این دستگاه ها باعث آسیب رساندن به لوله فاضلاب می شود و یا در هنگام استفاده از آن باعث به وجود آمدن کثیفی میشود .

اما امروزه باید بگوییم که با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته این مشکلات به حداقل خود رسیده است و امروزه اگر از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید هیچ گونه کثیف کاری را شاهد نیستیم و همچنین هیچ گونه مشکلی از بابت آسیب به لوله های فاضلاب تان را مشاهده نمی کنید .لوله بازکنی شبانه روزی

باز نمودن لوله ها با استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم خدمات لوله بازکنی شبانه روزی شامل باز نمودن لوله های مسدود شده می شود که برای تمامی مناطق با استفاده از دستگاه های لوله بازکنی صورت می پذیرد.

در این فرآیند مراکز لوله بازکنی از دستگاه های ژنراتور بهره برده و با استفاده از فنرهای فولادی به صورت دورانی عامل هایی که موجب مسدود شدن لوله های شما شده اند را از بین می برند.

شما به واسطه این مجموعه خدمات می توانید لوله های فاضلاب آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی و حمام را باز نموده و از کیفیت و سرعت بالای این مراکز نهایت لذت را ببرید.

مراکزی که دراین زمینه فعالیت دارند با بهره گیری از امکانات و تجهیزات بروز خود عملیات های لازم را بدون تخریب انجام می دهند و این موضوع مانع از ایجاد مشکلات بعدی می گردد.

چنین شرایطی علاوه بر سهولت در امر باز نمودن لوله ها می توان میزان هزینه های شما را نیز کاهش دهد بنابراین توصیه داریم به سادگی از کنار خدمات مراکز لوله بازکنی شبانه روزی عبور ننمایید.

ثبت درخواست لوله بازکن شبانه روزی فوری : ☎️  09125001248 ☎️  09334467449 ☎️  09354042093 ☎️ 

لوله بازکنی با فنر برقی شبانه روزی

متداول ترین و بهترین روش برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از دستگاه لوله بازکن برقی میباشد . در زمانی که استفاده از دستگاههای لوله باز کن فراهم نبود افراد برای بازکردن لوله فاضلاب از فنر و دریل استفاده می‌کردند که این کار باعث کثیف کاری محیط می‌شد اما امروزه به لطف وجود دستگاههای پایدار لوله بازکن این مورد به حداقل خود رسیده است . علاوه بر کثیف کاری که دستگاه‌های دریل داشتن باعث به وجود آمدن آسیب و ترک برداشتن کاسه توالت و یا توالت فرنگی نیز وجود داشت .از مزیت دستگاههای لوله بازکنی به موارد زیر می توان اشاره کرد :

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب در مدت زمان بسیار سریع
  • قابلیت باز کردن تمامی گرفتگی های لوله
  • امکان رسوب گیری در هنگام رفع گرفتگی لوله
  • بدون کوچکترین کثیف کاری در زمان رفع گرفتگی
  • دارای متراژهای مختلف فنر
  • امکان بیرون آوردن اشیا و یا پارچه از درون لوله فاضلاب
  • بدون آسیب زدن به لوله فاضلاب و یا توالت فرنگی یا توالت ایرانی

این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از دستگاه لوله بازکن میباشد . اما اگر بخواهیم از مزایای این دستگاه صرف نظر کنیم و به معایب این دستگاه پردازیم باید بگوییم که بدون اغراق تابه‌حال معایبی برای دستگاه های جدید لوله بازکنی گزارش نشده است و هیچگونه آسیب و خسارت ایران نیز به وجود نیاورده است . اگر به خدمات لوله بازکنی نیازمندی می توانید هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت کنید . همکاران و استادکاران ما در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکل شما به صورت ۱۰۰% تضمینی و با بهترین کیفیت می کند .لوله بازکنی شبانه روزی

ثبت درخواست لوله بازکن شبانه روزی فوری : ☎️  09125001248 ☎️  09334467449 ☎️  09354042093 ☎️ 

لوله بازکنی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی فوری

عوامل و دلایل مختلفی در گرفتگی های لوله فاضلاب دخیل هستند که از مواردی که در زیر بیان میکنیم خارج نیستند.برخی از افراد بیان میکنند که ما بسیار مراقبیم که برای مثال پسماند های غذا یا خرده غذایی وارد لوله فاضلاب نشود ولی باز هم دچار گرفتگی لوله فاضلاب میشویم!این بسیار طبیعی است چرا که لوله فاضلاب ممکن است دچار گرفتگی لوله شود و این به دلیل رسوبات درون لوله باشد. مراقبت های شما تنها زمان دچار شدن به مشکل گرفتگی لوله را به تاخیر می اندازد.لوله بازکنی شبانه روزی

  • افتادن اشیا درون لوله فاضلاب
  • ورود پسماند غذایی و چربی ها ( تفاله چایی یا خرده برنج و…)
  • جمع شدن رسوبات درون لوله فاضلاب به خصوص در زانو های فاضلاب
  • مصالح ساختمانی

دلایل بالا عمدتا دلیل گرفتگی های لوله هستند. در گرفتگی های توالت فرنگی گاهی ممکن است که دلیل خرابی لوازم داخل فرنگی باشد که در این صورت شما به تعمیر توالت فرنگی نیاز پیدا میکنید نه لوله بازکنی توالت فرنگی.

چرا لوله های فاضلاب میگیرند ؟

همان گونه که می دانید گرفتگی لوله ها معمولا به دلیل قرارگیری یک شی خارجی در مسیر لوله ها ایجاد می شود اما این تنها دلیل بروز این مشکلات به شمار نمی رود بلکه عواملی همچون چربی ها و مواد غذایی نیز می توانند زمینه های مسدود شدن لوله های آب را فراهم سازند.

این چربی ها می توانند به چاه های فاضلاب نیز راه یافته و آن ها را مسدود کنند به همین جهت خدمات لوله بازکنی شبانه روزی روی کار آمده اند تا به این طریق بتوان چاه ها را تخلیه نموده و یا لوله هایی را که مسدود شده اند باز کرد. براساس مطالبی که بیان شد می توان گفت این خدمات شامل تخلیه چاه و باز کردن لوله ها می شود اما برخی مراکز لوله بازکنی شبانه روزی به برطرف نمودن مشکلات خیلی جزئی تر همچون رفع بوی بدن لوله ها نیز می پردازند و با مجموعه خدمات بی نظیر خود می توانند در این راستا به شما کمک های شایانی نمایند.

گرفتگی سینک آشپزخانه

گرفتگی های سینک آشپزخانه معمولا به دلیل ورود پسماند های غذایی مانند تفاله چای یا خرده برنج و همچنین روغن به درون لوله فاضلاب است.با ته نشین شدن این مواد به مرور زمان و چسبیدن آن ها به جداره درونی لوله فاضلاب گرفتگی لوله به وجود می آید.

گرفتگی فاضلاب پارکینگ و پشت بام

این نوع گرفتگی ها به دلیل عدم توجه افراد و ساکنین ساختمان به وجود می آید. در بسیاری از ساختمان ها که دچار این مشکل میشوند از صافی ها و توری ها در خروجی لوله فاضلاب استفاده نمیکنند و همین دلیل ورود گرد و خاک و برگ و … به درون لوله . در نتیجه به وجود آمدن گرفتگی میشود.

گرفتگی توالت فرنگی

عمده ترین دلیل هایی که برای گرفتگی توالت فرنگی وجود دارد :

  • افتادن صابون یا اشیا درون توالت فرنگی
  • گرفتگی توالت فرنگی با فضولات
  • ریختن دستمال کاغذی یا پوشک بچه درون توالت فرنگی

موارد بالا عمده ترین دلیل گرفتگی توالت فرنگی هستند که مشکل ساز میشوند.

گرفتگی فاضلاب حمام

بیشترین دلیل گفتگی لوله فاضلاب حمام ریختن مو درون لوله فاضلاب است.شاید به ظاهر مشکل ساز نباشد و به آسانی از لوله عبور کند اما قطعا در مرر زمان دردسر ساز خواهد شد.کند تخلیه شدن و جمع شدن آب در کف حمام هنگام دوش گرفتن یکی از نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب است.

ارائه تمامی خدمات تاسیسات ساختمان به صورت شبانه روزی

لوله بازکنی شبانه روزی تهران

لوله بازکنی شبانه روزی در تهران به صورت فوری و بدون تعطیلی انجام میشود.خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران از خدمات مهمی است که ارائه میدهیم چرا که گرفتکی لوله فاضلاب مشخص نمیشود که چه زمانی رخ میدهد .

اما در هر زمان که باشد بایدسریعا رفع شود چرا که بالا زدن لوله فاضلاب علاوه بر کثیفی که وارد محیط زندگی میکند و باعث آزار میشود باعث خسارت نیز میشود!!

اگر با گرفتگی لوله مواجه شدید هرگز از اسید لوله بازکن استفاده نکنید چرا که میتواند اوضاع را بدتر کند و گرفتگی را تشدید کند و باعث آسیب به لوله های فاضلاب شود…

برای دریافت خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران میتوانید تنها با یک تماس با شماره های زیر ثبت درخواست فوری خود را انجام دهید تا به صورت 24 ساعته و فوری مشکل شما را حل کنیم.هدف ما رفع مشکل شما و جلب رضایت شما با کیفیت کارمان است…

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل لوله کشی فاضلاب

شاید به نظر شما نرسد اما اگر مکرر و بدون دلیل خاصی دچار مشکل گرفتگی لوله فاضلاب میشوید بدون شک یکی از عوامل آن لوله کشی فاضلاب است که به صورت غیر صحیح انجام شده است!

لوله های فاضلاب باید دارای شیب استاندارد باشد تا درون لوله چیزی باقی نماند اما گاهی به دلیل لوله کشی فاضلاب غیر اصولی و نداشتن شیب کافی باعث میشود که مشکل گرفتگی لوله به وجود بیاید.لوله بازکنی شبانه روزی

لوله بازکن شبانه روزی

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات لوله بازکنی شبانه روزی را بدون کثیف کاری و آسیب به لوله فاضلاب طبق قوانین تعریف شده ارائه می دهد .

استادکاران و لوله باز کن های شبانه روزی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران در زمینه رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تاسیسات ساختمان همگی دارای تجربه بسیار زیادی هستند.

استادکاران امام هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب را بدون آسیب رساندن و لوله فاضلاب و یا تجهیزات خانه و بدون کثیف کاری برای شما مشتریان عزیز انجام می دهند.

لوله بازکنی شبانه روزی با رعایت نکات بهداشتی

مجموعه خدمات توسط غرب تهران سابقه بیش از ۲۵ سال در زمینه خدمات لوله کشی و لوله بازکنی ساختمان در تهران دارد و همواره سعی کردیم که تابع قوانین و مقررات خدمات خود را ارائه دهند و در حال حاضر نیز با توجه به تاکید وزارت بهداشت و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در زمینه پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران استاد کار آن خود را موظف کرده است و جهت حفاظت از جان شما مشتریان عزیز و همچنین استادکاران خود کلیه نکات بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را در ارائه خدمات به بازکنی شبانه روزی رعایت نمایند . 

لوله بازکنی شبانه روزی

قیمت هزینه لوله بازکنی شبانه روزی تهران

امسال نرخ لوله بازکنی تهران طبق فاکتور های موجود در تعیین هزینه های لوله بازکنی توسط اتحادیه مشخص می گردد فاکتورهایی که در تعیین تعرفه دخیل هستند متفاوت هستند و برخی از آنها عبارتند از :

  • شدت و نوع گرفتگی
  • طول فنر استفاده شده برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب
  • افتادن اشیا در لوله فاضلاب
  • مکان گرفتگی لوله
  • قطر فنر استفاده شده
  • فنر زدن از چندین ورودی لوله فاضلاب
  • باز کردن لوله های گرفته شده با مصالح ساختمانی

لوله بازکنی شبانه روزی غرب تهران

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران علاوه بر ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران خدمات لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی را نیز به بهترین نحوه ممکن ارائه می‌دهد .

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی غرب تهران و خدمات لوله بازکنی غرب تهران برای ساکنین محله های غرب تهران در نظر گرفته شده است .  استادکاران و لوله بازکن های مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران مستقر در غرب تهران در شبانه روز آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین محترم محله های غرب تهران می باشند.

خدمات لوله بازکنی غرب تهران بدون کثیف کاری با اعزام فوری نیروی استاد کار به محل شما انجام می شود. استادکاران ما فاصله زیادی با شما ندارند.لوله بازکنی شبانه روزی

ویژگی های خدمات لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران

  • ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی
  • انجام کار به صورت تضمینی و با کیفیت بسیار بالا
  • سرویسکاران باتجربه و ماهر در این زمینه
  • استفاده از استاد کاران مطمئن و با اخلاق
  • استفاده از سرویسکاران بدون سوء پیشینه و دارای تاییدیه صلاحیت
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون کثیف کاری
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون آسیب رساندن به لوله فاضلاب

خدمات تاسیسات غرب تهران برای کرفتگی های لوله چه کمکی میکند؟

خدمات تاسیسات غرب تهران برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خدمات لوله بازکنی تهران و لوله بازکنی شبانه روزی تهران را ارائه میدهد.همانطور که مشخص است این خدمات به صورت شبانه روزی و فوری ارائه میشود تا مشکل شما در سریع ترین زمان ممکن حل شود .

تمامی خدمات لوله بازکنی که توسط استادکاران ما ارائه میشود بدون کثیف کاری و با بهترین کیفیت ارائه میشود همچنین تمامی استادکاران ما با تجربه و از تمامی لحاظ تایید شده هستن و این باعث رضایت و اطمینان خاطر مشتریان ما شده است.

برای دریافت خدمات شبانه روزی لوله بازکنی و تمامی خدمات تاسیسات ساختمان با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده برای شما را رفع کنیم… ( همیشه آماده خدمت هستیم  😉 ) اینستاگرام خدمات تاسیسات غرب تهران

لوله بازکنی شبانه روزی با رعایت اصول بهداشتی

برای انجام خدمات لوله بازکنی توجه به نکات بهداشتی یک امر ضروری است. با بالا بودن میزان کثیفی و تماس با میکروب‌ها در این کار باید مسائل بهداشتی را به‌خوبی رعایت کرد. در صورتی که در حین ارائه این خدمات بهداشت رعایت نشود، آلودگی‌ها انتشار پیدا می‌کنند و موجب بروز بیماری می‌شوند. سرویس‌کاران حرفه‌ای و باتجربه علاوه بر این‌که خدمات باکیفیتی ارائه می‌کنند، به تمیزی کار و رعایت بهداشت هم اهمیت می‌دهند.

نتیجه گیری

مجموعه خدمات مراکز لوله بازکنی شبانه روزی شامل باز نمودن لوله های مسدود شده و تخلیه کردن چاه ها به صورت شبانه روزی می شود تا بتوانید در هر زمان و هرمکانی مجموعه مشکلات خود را برطرف نمایید. گرفتگی لوله‌ها از مسائلی است که پس از گذشت مدت زمانی، با بی‌توجهی به برخی مسائل و رعایت نکردن آن‌ها، ممکن است برای اکثر مردم پیش بیاید. حل این مشکل و باز کردن لوله‌ها کاری است که از عهده هر کسی بر نمی‌آید و انجام این کار بدون داشتن مهارت مشکل را بیشتر می کند؛ بنابراین باید کار را به دست متخصص آن سپرد. در این مطلب تلاش کردیم که برای رفع مشکلات این‌چنینی شما را با خدمات لوله بازکنی شبانه روزی آشنا کنیم.

این مراکز با بهره گیری از امکانات و تجهیزات روز دنیا قادرند تا در سریع ترین زمان ممکن خدماتی را که به آن ها نیاز دارید با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار دهند.

برای این که تمامی نکات بهداشتی رعایت شود و کیفیت کار انجام شده به بهترین صورت باشد، در انتخاب ارائه دهنده خدمات لوله باز کنی باید دقت کنید. خدمات تاسیسات غرب تهران یکی از باسابقه‌ترین ارائه‌کننده‌های خدمات برای تاسیسات ساختمان است. این مجموعه بیش از 25 سال تجربه کاری در این زمینه را دارد و توانسته با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان را جلب کند.

خدمات شبانه روزی و 24 ساعته این مجموعه، سرعت انجام کار، حاضر شدن به موقع در محل مورد نظر و کیفیت کار و مهارت سرویس کاران همگی می‌توانند دلایلی برای انتخاب آن باشند. شما می توانید با تماس با شماره های سایت 09125001248 / 09354042093 / 09334467449 از خدمات تاسیسات غرب تهران بهره‌مند شوید.

لوله بازکنی شبانه روزی
لوله بازکنی شبانه روزی

ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی به چه صورت است؟

خدمات لوله بازنی شبانه روزی توسط استادکاران ماهر لوله بازکنی تهران ارائه خواهد شد که به صورت 24 ساعته و فوری این خدمات ارائه خواهد شد.این خدمات با قیمت و هزینه معقول و مناسب و طبق نرخ اتجادیه و بدون کثیف کاری مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما را برطرف میکند.

میزان کثیفی خدمات لوله بازکنی چقدر است؟

خدمات لوله بازکنی ما بدون کثیفی و آلودگی محیط شما انجام میشود استادکاران ما همواره سعی دارند بدون کثیفی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما را رفع کنند.

مدت زمان رسیدن استادکار چقدر است؟

استادکاران سعی بر این دارند که در سریع ترین زمان ممکن به محل شما برسند و مشکل شما را رفع کنند.

روش درخواست لوله بازکنی شبانه روزی

با شماره های 09354042093 / 09125001248 / 09334467449 تماس بگیرید.

آنچه خواندید...

71 دیدگاه دربارهٔ «خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران 📞تضمینی،فوری📞»

  1. قیمت اعلامی قبل از حضور مناسب تر از بقیه بود،هزینه جانبی الکی و ایاب ذهاب مثل بازاریا نتراشید برامون، سر تایم اومدن، با دقت و نظافت کار رو انجام داد و کاملا راضی بودم.

  2. ممنون از استادکارتون که زحمت کشیدن و وقت زیادی رو گذاشتن تشکر میکنم از خدمات خوب لوله بازکنی شبانه روزی

  3. تشکر از خدمات خوبتون امیدی به بازشدن لوله نداشتیم چند نفر هم اومدن اما گفتن باید لوله شکافته بشه ، با اینکه استادکارتون وقت زیادی گذاشت و زحمت زیادی کشیدن اما در نهایت باز شد ، ممنونتون هستیم.

  4. سلام و خداقوت خدمت شما ، چند روزی هست بوی فاضلاب داخل آشپزخانه ما پیچیده ، میتونید برای بازدید تشریف بیارید؟

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما ، بله تماس بگیرید هماهنگ کنید برای بازدید میرسن خدمتتون.

  5. ممنون از خدمات خوبتون نصف شبی به داد ما رسیدید چقدر خوبه که خدمات لوله بازکنی شبانه روزی رو هم ارائه میدید.

  6. سلام خسته نباشید، جای تقدیر و تشکر داره از استادکار خوب و خوش اخلاق و حاذقی که دارید واقعا خیلی سریع و خوب انجام شد کارمون.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما ، ممنون که با نظر مثبتتون مارو خوشحال کردید.

  7. سلام تشکر میکنم از خدمات خوب لوله بازکنی شبانه روزی که خیلی تمیز و سریع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مارو برطرف کردن.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما ، ممنون که با نظر مثبتتون مارو خوشحال کردید امیدواریم از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ما راضی بوده باشید.

  8. سلام و درود خدمت مجموعه زحمتکش تاسیساتی ، خسته نباشید میگم خدمتتون خدماتتون خیلی خوب و مناسبه به خصوص که به صورت شبانه روزی ارائه میشه.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما ، ممنون که با نظر مثبتتون مارو خوشحال کردید.

  9. ممنون بابت خدمات لوله بازکنی بانه روزی و خدمات خوبی که دارید بسیار تمیز و فوری کارمون انجام شد.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما ، انجام وظیفه بوده ممنون از نظر مثبتتون.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      بله قربان برای اعزام نیرو میتونید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا به صورت شبانه روزی براتون نیرو اعزام کنیم.

  10. سلام و درود خدمت شما ، خدمات شبانه روزی شما واقعا عالیه و دوبار به داد من رسیدید تو این مواقعی که نصف شب مشکل به وجود میاد و امثال من نمیدونیم چی کار کنیم خدمات شما واقعا کممک کنده است. ممنون از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و سرویسکار خوبتون.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما ، لوله اصلی ساختمان شما دچار گرفتگی شده و باید فنر بخوره تا مشکلتون حل بشه.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام و درود خدمت شما ، بله مشکلی نداره فنر بلند هم داریم میتونید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی بهره مند بشید.

  11. سلام تشکر ازتون خیلی خوب و تمیز و سریع بود خدماتتون.خداقوت به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و استادکاراش

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      خواهش میکنم خوشحالیم که از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ما رضایت داشتید.

  12. تشکر میکنم واقعا تمیز ، کار درست بود خدماتتون و مخصوصا استادکارتون که با ادب و بسیار متشخص بودن ممنونم از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام خیلی خرسندیم که از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ما راضی بودید.

  13. ممنونم از خدمات خوبی که ارائه میدید واقعا این کار شما که ساعت سه نصفه شب برای ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی پا میشید و میاید و مشکل رو حل میکنید بی نهایت ارزش داره.
    خسته نباشید به مدیریت و استادکار خوب خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام علی جان ممنونم از نظرتون و خوشحالیم از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مجموعه ما رضایت داشتید.

  14. سلام خدمت شما.درود بهتون که با شرافت کار میکنید . من دنبال خدمات لوله بازکنی شبانه روزی بودم که یکی از دوستان همسرم شکا رو به بنده معرفی کرد و تماس گرفتم و خداروشکر سریع جواب دادید و سریع هم نیرو فرستادید.

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام. خیلی ممنونم ازت اسد جان و خوشحالیم که از خدمات ما در لوله بازکنی شبانه روزی رضایت کامل داشتید.انجام وظیفه شده.

  15. سلام و خسته نباشید میگم بهتون خواستم نظرم رو به اشتراک بزارم با بقیه .
    خدماتی که ارائه میدید بسیار عالی هستن به خصوص استادکارتون که مودب و با اخلاق بودند. من ساعت ۴ صبح با مشکل رو به رو شدم که امیدی نداشتم جواب بدید اما تا بوق دوم خورد جواب دادین و با حوصله و خوش برخورد راهنمایی کردید و همون شب مشکل حل شد .

  16. سلام و عرض ادب . ممنونم ازتون کار به خوبی و تمیز انجام شد. خانومم نگران کثیفی منزل بود که به لطف شما و تمیز کار کردنتون این اتفاق نیفتاد.

  17. سلام خدمت تیم خوب تاسیسات غرب تهران.
    اولین بار بود که از خدمات شما استفاده کردم و باعث شد از این به بعد مزاحم خودتون بشم.خیلی تمیز و خوب کار انجام شد.ممنونم

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام عرض ادب . قطعا تمام سعی استادکاران ما رفع سریع مشکل شما بدون کثیف کاری محیط زندگی شماست.در خدمتتون هستیم

  18. سلام. ممنون از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی شما. برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با شرکت شما تماس گرفتم و خیلی تمیز واقعا هر چی بگم کمه،اومدن و کارم رو انجام دادن.ممنون

  19. سلام باتشکر از خدمات خوب شما. قیمت لوله بازکنی شبانه روزی رو با بقیه مقایسه کردم و بعد با شرکت شما تماس گرفتم. اومدن هم تمیز و بهداشتی کار کردند و هم اینکه منصف و با اخلاق بودند. خیلی راضی بودم از شرکت شما. مهم ترین چیز این بود که با اون اقایی که اول حرف زدم گفتن سه نظام و اسید و این موارد که به ما گفتن همش الکیه و برای پول بیشتره.
    خدا خیرتون بده.

  20. سلام عرض ادب .
    تشکر می کنم ازتون. امروز اومدن تو پاسداران برای ما گرفتگی توالت فرنگی داشتم انجام دادن واقعا عالی بود با مدیریت مجموعه هم صحبت کردم با شخصیت و با ادب جواب منو دادن ممنون از خدمات تاسیسات غرب تهران
    هرکسی با اين شرکت کار کنه راضی میشه هم منصفانه هست کاربلد بهداشتی تمیز با یک کلمه عالی من به همکاران و آشنا ها هم معرفیشون کردم.

  21. سلام و خدا قوت به مجموعه خوب تاسیسات غرب تهران برای ارائه خوب خدمات لوله بازکنی شبانه روزی.ممنون از خدمات سریع و شبانه روزی که ارائه میدید.استادکارتون هم بسیار عالی بودن.حمیدی شهرک غرب

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام جناب حمیدی ممنونم از اشتراک گذاشتن نظرتون.هدف ما هم رفع سریع مشکل مشتریان عزیز و جلب رضایتشون هست.

  22. سلام.ممنون از خدمات خوبتون
    استادکار با اخلاق و قابل اعتمادی بودن مشخصه که روی انتخاب و اعزام استادکار نظارت دارید و فقط برای پول کار نمیکنید و فکر مشتری هم هستید خدا خیرتون بده .

  23. از استادکار شما خیلی راضی هستم چون گرفتگی لوله حموم که هیچ سرویس کاری نتونست بازکنه آقایی که فرستاده بودید با دستگاه خیلی راحت انسداد لوله را ازبین برد خیلی تشکر می کنم از خدمات فوری و ارزان‌تون

  24. خسته نباشید عرض می کنم. خدمات رسانی شما بسیار سریع بود و سرویسکاران بسیار با اخلاقی دارید و مشکل گرفتگی لوله توالت ما را به راحتی رفع کردند خیلی ممنون از خدمات خوبتون. همایی هستم از جنت آباد

    1. خدمات تاسیسات غرب تهران

      سلام خدمات شما.ممنون بابت اشتراک نظرتون و خوشحالیم بابت رضایت شما از کیفیت کار ما.

  25. سلام و خسته نباشید به شما
    لوله حمام ما ساعت 11 شب باگرفتگی مواجه شد و آب بالا زده بود زمانیکه به مجموعه شما زنگ زدم سریع یک استادکار ااعزام کردید و مشکل را به راحتی حل کرد
    خیلی ممنون خدا خیرتان بده.

  26. سلام خدمت مجموعه کار درستتون.دمتون گرم که شبانه روزی کار میکنید و مشکلات مردم و حل میکنید حلالتون باشه

  27. خدمات تاسیسات غرب تهران

    سلام.متشکرم از خدمات خوب مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران برای خدمات لوله بازکنی شبانه روزی که به داد ما رسیدن و مشکل ما رو سریع رفع کردن.

  28. واقعا به داد ما رسیدید بوی فاضلاب تمام ساختمان رو برداشته بود خدا خیرتون بده که کارتون شبانه روزی هست و به حرفتون عمل میکنید ده جا زنگ زدم هیچ کدوم جواب ندادن حتی ولی شما هم به موقع اومدین هم کارتون خوب بود دمتون گرم .

  29. سلام سمت جنت آباد هستیم تماس گرفتم 2 شب بود گفتن که نیم ساعته میان ، ولی زود تر رسیدن و کار رو انجام دادن خیلی هم تمیز و عالی بود ممنون.

  30. سلام من از طریق آشناها برای رفع گرفتگی توالت فرنگی شما رو پیدا کردم و تماس گرفتم. خیلی به موقع و سریع خودشونو رسوندن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)