تعمیر لوله کشی غرب تهران

تعمیر لوله کشی در غرب تهران

تیم خدماتی تاسیسات غرب تهران,تعمیر لوله کشی در غرب تهران,را به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد. برای ثبت سفارش خود با شماره های ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ و یا ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ تماس برقرار کنید و یا عدد ۱ را ارسال کنید تا تیم ما با شما تماس بگیرد.

تعمیر ترکیدگی لوله غرب تهران
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248
۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ // ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ شبانه روزی تمام نقاط

خدمات تعمیر,نصب,راه اندازی و سرویس انواع کولر آبی به صورت شبانه روزی تمام نقاط ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ // ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ شبانه روزی

تمام نقاط,سرویس کولر آبی ,نصب روشویی و شیرالات غرب تهران

تعمیرات نصب و سرویس دینام کولر , پمپ آب کولر , تسمه و پولی , پروانه و حلزونی , شفت و یاتاقان,شناور و سیستم آبرسانی ,

قطعات بدنه , پوشال , برزنت و…

خدمات تاسیسات و لوله کشی ساختمان شبانه روزی غرب تهران و تمام نقاط

خدمات لوله کشی و تاسیسات ساختمان شبانه روزی

۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ / ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ تمام امور تاسیساتی در تمام نقاط تهران شبانه روزی

انجام کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی,سرویس کولر آبی ایوانک

اجرا لوله کشی ساختمان,تعمیرات لوله کشی ساختمان,تعمیرات کلی و جزیی لوله کشی

لوله بازکنی صد درصدی با ژنراتور و فنر برقی با ضمانت,رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب

نصب و تعمیرات انواع شیرآلات فانتزی,شاوری,افتابه ای,روشویی,ظرفشویی,

نصب و تعمیرات انواع توالت فرنگی و وال هنگ با آب بندی تضمینی

نصب و تعمیرات انواع رادیاتور فولادی,پره ای,پنلی,حوله خشک کن و….

تعمیرات موتورخانه,سرویس مشعل,تعمیرات پمپ شوفاژ و کلکتور توسط شوفاژکار ماهر

نصب و تعمیر انواع پمپ تحت فشار آب خانگی ,پنتاکس,پمپ شوفاژ,پمپ موتورخانه

نصب و جابه جایی ماشین لباسشویی,ظرفشویی,ساید بای ساید,و…

رفع نم و تشخیص ترکیدگی لوله به صورت تجربی و دستگاه با تشخیص دقیق محل نشتی

تعمیرات لوله کشی ساختمان کلی و جزیی,تعمیر نشتی لوله کشی و ترکیدگی

انجام کلیه امور تاسیسات و لوله کشی ساختمان به صورت شبانه روزی تمام نقاط

تعمیر لوله کشی غرب تهران

سیستم تاسیسات آبی ساختمان شامل لوله کشی آب آشپزخانه، لوله کشی فاصلاب توالت فرنگی و لوله کشی آب توالت فرنگی، لوله کشی آب حمام، لوله کشی آب سرویس بهداشتی و در کل لوله کشی آب شهری میباشد. تمام این موارد تامین کننده کیفیت و سلامت اعضای یک خانواده هستند. هرگونه ایراد در لوله کشی و تاسیسات ساختمان باید به سرعت رفع شود. زیرا ترکیدگی لوله و نشتی لوله میتوانند خسارات بالایی به استحکام ساختمان وارد کنند. در ادامه به معرفی انواع لوله کشی آب ساختمان و اصول لوله کشی ساختمان میپردازیم.تعمیر لوله کشی در غرب تهران

لوله کشی سنتی آب

از قدیم برای اجرای لوله کشی از روش سنتی استفاده می کردند. به گونه ای که در بیشتر خانه های قدیمی در سیستم تاسیسات و لوله کشی آب آشپزخانه و سرویس بهداشتی از لوله های فلزی استفاده می کردند. اما با گذشت زمان و به دلایل مختلفی نظیر بالا بودن اجرت لوله کشی منازل، سخت بودن و زمان بر بودن لوله کشی، امکان خوردگی و زنگ زدگی لوله ها در دراز مدت و البته سنگین بودن لوله های فلزی این سبک لوله کشی و استفاده از این نوع لوله تقریبا منسوخ شد.

لوله کشی انشعابی آب

در لوله کشی به شکل انشعابی لوله آب در تمام ساختمان به وسیله رایزر اصلی منشعب می شود. در سیستم انشعابی تفاوتی در لوله کشی آب سرد یا گرم ساختمان وجود ندارد. در این روش لوله آب اصلی بعد از ورود به ساختمان بعد از نصب کنتور مستقیما در داخل ساختمان انشعاب پیدا می کند و مورد استفاده قرار میگیرد.

در روش انشعابی برای هر قسمتی که به نصب شیر آب نیاز است یکی انشعاب از لوله اصلی گرفته می شود و در پایان تمام انشعابات به یکدیگر مرتبط خواهند بود. در لوله کشی انشعابی از لوله های پلیمری استفاده می شود. همچنین برای لوله کشی آب گرم ساختمان یک انشعاب به وسیله حرراتی وارد می شود. لوله کشی انشعابی به دو صورت لوله کشی اب روکار و لوله کشی آب توکار انجام می شود.

لوله کشی آب کلکتوری

یکی از بهترین روش لوله کشی آب ساختمان ، لوله کشی کلکتوریساختمان می باشد. در این روش از لوله پنج لایه استفاده می شود.

از مزایای لوله کشی کلکتوری می توان به کاهش رسوب گرفتگی لوله ها و کاهش چشم گیر ترکیدگی لوله اشاره کرد. همچنین کیفیت و طول عمر بالا نیز از مزایای لوله کشی به روش کلکتوری هستند. در واقع روش کلکتوری از نام وسیله لوله ای شکل و میله مانند گرفته شده است. در قسمت زیرین آنها چند خروجی قرار دارد. این خروجی ها آب را در مسیرهای مختلفی هدایت می کنند.

با استفاده از کلکتور میتوان آب را در مسیرهای مختلف به صورت کاملا یکسان تقسیم کرد. در اولین قدم برای اجرای لوله کشی ساختمان به روش کلکتوری باید مکان مناسبی را به نصب جعبه کلکتوری اختصاص دهید. این مکان می تواند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و یا تراس باشد.

تعمیر لوله کشی شهرک غرب
تعمیر لوله کشی شهرک غرب

تعمیرات پمپ آب خانگی

تقریبا در تمامی منازل مسکونی و آپارتمان های چند طبقه و یا حتی ویلایی به علت پایین بودن فشار آب و همچنین امکان قطعی آب، از پمپ آب و نصب منبع بهره می برند.  پمپ آب خانگی مانند هر وسیله برقی دیگر طی مرور زمان ممکن است مستهلک شوند و نیاز به تعمیرات پمپ آب باشد. تعمیر لوله کشی در غرب تهران

تعمیرات انواع فلاش تانک

فلاش تانک یکی از وسایل ضروری در سرویس های بهداشتی است که هم در توالت های فرنگی و هم در دستشویی های ایرانی به کار گرفته می شود. کارکرد مداوم فلاش تانک موجب فرسودگی قطعات فلاش تانک می شود. در این صورت چاره ای جز تعمیر فلاش تانک نیست. قیمت فلاش تانک توکار یا روکار خیلی بیشتر از هزینه تعمیر یا سرویس فلاش تانک است. عیب یابی فلاش تانک یک کار تخصصی است که الزاما باید توسط لوله کش ماهر و حرفه ای انجام شود.تعمیر لوله کشی در غرب تهران
تعمیراتفلاش تانک کار ساده ای نیست و نیاز به تحربه و تخصص دارد.  همانطور که میدانیم فلاش تانک یک مخزن ذخیره آب است که در توالت ها، پمپ تخلیه فلاش تانک وظیفه ریزش آب برای نظافت کاسه توالت را بر عهده دارد. فلاش تانک با فشار دکمه تخلیه آب و یا کشیدن زنجیر، آب را با فشار زیادی به کاسه توالت تخلیه می کند. به این ترتیب محتویات کاسه توالت به طور کامل به لوله فاضلاب هدایت شده و کاسه توالت تمیز می شود.

خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی 

اهمیت نصب و تعمیر توالت فرنگی بر کسی پوشیده نیست. یکی از راه حل های افرادی که با مشکل  درد زانو و کمر درگیرند، نصب توالت فرنگی است. امروزه معمولا در هنگام ساخت بنا، لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی را اجرا میکنند.تعمیر لوله کشی در غرب تهران

در صورتی که ساختمان قدیمی باشد و لوله کشی های لازم نیز در نظر گرفته نشده باشد هم خوشبختانه راه حل های زیادی برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب وجود دارد. همین اقدامات مشکلات نصب و تعمیر توالت فرنگی را کاهش داده است. همچنین هزینه دستمزد نصب توالت فرنگی و تعمیرات توالت فرنگی تهران در روش های جدید به صورت چشم گیری کمتر می شود.

نصب روشویی و شیرالات غرب تهران
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

رفع نشتی در لوله کشی آب ساختمان

پس از مدتی باعث به وجود آمدن علائم نشتی لوله آب در دیوار و نمای ساختمان می شود. اگر مشکوک به ترکیدگی لوله هستید بسیار خوش شانس خواهید بود که قبل از نم زدگی متوجه این مشکل شوید. از طرفی  قیمت دستگاه نشت یاب لوله بسیار بالا است. مطمعنا منطقی نیست که خودتان یک دستگاه نشت یابی لوله آب ساختمان تهیه کنید.

در صورت مشکوک شدن به نشتی آب جهت حصول اطمینان تمامی شیرها را کامل ببندید. از عدم چکه کردن شیرها مطمئن شوید. ماشین لباسشویی و ظرفشویی را کاملا خاموش کنید. در این زمان رقم کنتور را یادداشت کنید. یک ساعت بعد دوباره رقم کنتور را دوباره بررسی کنید. در صورتی که رقم افزایش پیدا کرده باشد این بدین معناست که منزل شما نشتی لوله آب توکار دارد. نحوه تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و رفع ترکیدگی لوله آب و رفع نشتی لوله آب را همگی با کمک لوله کش ماهر به راحتی انجام می‌شود.

رفع نشتی لوله آب پلاستیکی

 رفع نشتی لوله پولیکا بدون تخریب به چند روش میتوان انجام داد. قبل از شروع به نشتی یابی لوله سبز باید علت نشتی را شناسایی کنید.تعمیر لوله کشی در غرب تهران

بهترین روشرفع نشتی لوله آب پلاستیکی تعویض قسمت نشتی می باشد. توجه داشته باشد که از چسب رفع نشتی لوله سبز برای رفع نشتی لوله پلاستیکی یکی از راهکارهاست اما قطعا بهترین راهکار نیست. چرا که چسب شاید برای مدت کوتاهی جلوی نشتی را بگیرد اما راه حل دائمی نیست.

رفع نشتی لوله آب توکار

قبل از هرگونه اقدام برای رفع نشتی لوله آب فاضلاب توکار ابتدا باید محل شکستگی را را کاملاً تمیز کنید. تا متوجه نحوه شکستگی لوله شوید. شکستگی و نشتی لوله پلیکا ساختمان بیشتر بر اثر نشست ساختمان اتفاق می افتد. معمولا رفع نشتی لوله فاضلاب توکار به وسیله چسب پی وی سی فشار قوی انجام می شود. البته در صورتی که ساختمان بیشتر از دو طبقه است بهترین روش رفع نشتی لوله فاضلاب تعویض لوله است.تعمیر لوله کشی در غرب تهران

نصب و تعمیر شیرآلات

با توجه به استفاده زیاد از شیرآلات و سیفون، این وسایل معمولا بیشتر دچار استهلاک می شوند. به همین علت نیاز به لوله کش ساختمان و لوله کشی شبانه روزی است. با توجه به قیمت شیرآلات و سیفون نباید به علت هزینه نصب روشویی و یا اجرت نصب شیرآلات کار را به فرد غیر حرفه ای سپرد.تعمیر لوله کشی در غرب تهران

تعمیر ترکیدگی لوله غرب تهران
خدمات لوله کشی و تاسیساتی غرب تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی 09125001248

تیم خدماتی تاسیسات غرب تهران,تعمیر لوله کشی شهرک غرب,را به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد. برای ثبت سفارش خود با شماره های ۰۹۱۲۵۰۰۱۲۴۸ و یا ۰۹۳۳۴۴۶۷۴۴۹ تماس برقرار کنید و یا عدد ۱ را ارسال کنید تا تیم ما با شما تماس بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)