تعمیر شناور توالت فرنگی ✅ تعویض شناور توالت فرنگی ✅روش آن

تعمیر شناور توالت فرنگی

تعمیر شناور توالت فرنگی

تعمیر شناور توالت فرنگی ، تعویض شناور توالت فرنگی و نحوه تنظیم شناور توالت فرنگی از مواردی است که در تعمیر توالت فرنگی گاهی مورد استفاه قرار میگیرد و اهمیت بسیار زیادی نیز دارد. اما تعویض شناور توالت فرنگی یا تعمیر شناور توالت فرنگی نیاز به دست به آچار بودن شما داره و باید مواردی را که لازم است بدانید.

ما در این مقاله نحوه تعمیر ، تنظیم و تعویض فلوتر یا شناور توالت فرنگی را به شما میگوییم اما اگر مهارت کافی و دست به آچار نیستید میتوانید روی استادکاران تعمیر توالت فرنگی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران حساب کنید. ما تمامی خدمات تعمیر توالت فرنگی از جمله تعمیر و تعویض شناور توالت فرنگی ، رفع گرفتگی توالت فرنگی و نصب و سرویس توالت فرنگی را با بهترین کیفیت ارائه خواهیم داد.

تعمیر شناور توالت فرنگی ، نشانه های خرابی شناور توالت فرنگی ، انواع شناور و فلوتر توالت فرنگی ، نحوه تنظیم شناور توالت فرنگی و سایر مواردی که مربوط به توالت فرنگی و شناور آن است را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

شناور توالت فرنگی چیست؟

شناور توالت فرنگی یا فلوتر توالت فرنگی (  toilet float valve ) قطعه ای است که وظیفه تنظیم میزان آب در تانک و مخزن آب توالت فرنگی بر عهده دارد. این قطعه بر اساس میزان تنظیمی که بر روی آن انجام میشود ، باید آب مخزن را تامین کند.

زمانی که شما با فشردن دکمه تخلیه توالت فرنگی آب داخل مخزن را تخلیه میکنید ، فلوتر یا شناور توالت فرنگی وارد عمل خواهد شد و میزان آب تخلیه شده را جایگزین خواهد کرد. اما زمانی که این شناور توالت فرنگی خراب باشد در تنظیم سطح آب مخزن مشکلاتی به وجود می آید که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

تعمیر شناور توالت فرنگی

انواع فلوتر و شناور توالت فرنگی

فلوتر توالت فرنگی یا شناور توالت فرنگی در دو مدل وجود دارد:

  • شناور توالت فرنگی توپی
  • شناور توالت فرنگی آسانسوری

 تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

📌 شناور های توپی

شناور های توپی عمدتا در مدل های قدیمی توالت فرنگی وجود داشته است.اگر توالت فرنگی شما قدیمی است احتمال زیاد شناور از بغل نصب خواهد شد. شناور های توپی قدیمی کمتر در بازار پیدا خواهند شد و مشکلاتی را نیز دارند . اما در توالت های فرنگی جدید دیگر از این مدل از شناور ها استفاده نخواهد شد.

📌 شناور های آسانسوری

شناور های آسانسوری مدل های جدیدی از شناورهای توالت فرنگی است که چند سالی است که در توالت فرنگی ها نصب میشود. شناور های آسانسوری ورودی آب آن از زیر توالت فرنگی است و دکمه تخلیه نیز بر روی درب توالت فرنگی قرار میگیرد.نصب توالت فرنگی غرب تهران

تعمیر شناور توالت فرنگی

علت خرابی شناور توالت فرنگی

علت خرابی شناور توالت فرنگی چیست؟ عمده دلیل خرابی شناور توالت فرنگی یا فلوتر توالت فرنگی رسوب گرفتن و ورود سنگ ریزه و شن به داخل شناور توالت فرنگی است.اگر این مورد به وجود بیاید شناور آب ورودی را قطع نمیکند.

علت دیگر خرابی شناور توالت فرنگی ، فشار بیش از حد از قسمت شلنگ ورودی ، خرابی رزوه ورودی آب و یا شکستن آن قسمت است. عمدتا به دلیل نصب غیر اصولی و ناصحیح ین مورد به وجود می آید.

نشانه های خرابی و تعمیر شناور توالت فرنگی

تا به اینجا با شناور توالت فرنگی و انواع آن و علت خرابی آن آشنا شدیم. اما نشانه های خرابی شناور توالت فرنگی چیست؟ چه مورادی نشان میدهد که شناور توالت فرنگی نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد؟

📌 قطع نکردن آب شناور توالت فرنگی

یکی از مواردی که در خرابی شناور توالت فرنگی نشان دهنده نیاز به تعمیر دارد ، قطع نکردن و هرز رفتن آب توالت فرنگی است. اگر شناور توالت فرنگی خراب باشد ممکن است که آب ورودی را قطع نکند و باعث هرز رفتن آب شود.

آب اضافی و هرز از طریق لوله سرریز به داخل توالت فرنگی ریخته میشود. نشانه این خرابی صدای هرز رفت آب از توالت فرنگی یا صدایی مانند (پیس) مداوم هست.

📌 پر نکردن مخزن آب توالت فرنگی

یکی دیگر از مواردی که نشان دهنده خرابی شناور توالت فرنگی است ، پر نشدن مخزن آب توالت فرنگی است.زمانی که شناور توالت فرنگی مسدود شده باشد و یا عمل نکند ممکن است که مخزن آب پر نشود و با فشردن دکمه تخلیه آبی برای عملیات شستشو وجود نداشته باشد.

📌 دیر پرکردن مخزن آب توالت فرنگی

مخزن آب اگر دیر و یا کند پر شودمیتواند مشکل شناوور آب داشته باشد. عمدتا اگر شن و ماسه درون شناور وجود داشته باشد باعث کاهش فشار آب خواهد شد و در نتیجه مخزن آب دیر و یا کند پر خواهد شد.

تعویض شناور توالت فرنگی

تعویض شناور توالت فرنگی در اثر خرابی و تعمیر نشدن شناور توالت فرنگی خواهد بود.تعویض شناور توالت فرنگی به دلیل پلاستیکی بودن و حساس بودن قطعه بهتر است که توسط استادکار تعمیر توالت فرنگی انجام شود.

برای تعویض شناور توالت فرنگی باید ابتدا شلنگ ورودی آب را باز کنید.سپس مهره نگهدارنده شناور را باز کنید و شناور را از جای خود خارج کنید.در اخر مجددا شناور جدید را به همین روش نصب کنید و شلنگ ورودی آب را نصب کنید.

باز هم توصیه ما به شما این است که به دلیل حساس بودن قطعه شناور توالت فرنگی ، نیاز به تنظیم کردن آن پس از نصب بهتر است که این کاررا به استادکار بسپارید.

تعمیر فلوتر توالت فرنگی

تعمیر فلوتر توالت فرنگی و یا تعمیر شناور توالت فرنگی بیشتر مواقع در خرابی های توالت فرنگی انجام میشود و جزو دلایل شایع خرابی توالت فرنگی است. تعمیر فلوتر توالت فرنگی در برخی مواقع امکان پذیر نخواهد بود و باید تنها اقدام به تعویض آن کنید.

تعمیر فلوتر توالت فرنگی در شرایطی که نیاز به تنظیم و تعیین مقدار سطح آب باشد و یا در صافی ورودی آب آن شن و ماسه وجود داشته باشد انجام میشود. البته به طور کلی تعویض و سرویس شناور توالت فرنگی جزو خدمات تعمیر شناور توالت فرنگی خواهد شد.

تعمیر شناور توالت فرنگی

تعویض فلوتر توالت فرنگی

برای تعویض فلوتر توالت فرنگی خود میتوانید از استادکاران ما کمک بگرید. این مورد به شما کمک میکند تا شناوری با کیفیت بالا تهیه کنید که متناسب با توالت فرنگی شما است. تعویض فلوتر و شناور توالت فرنگی در خدمات تاسیسات غرب تهران به صورت شبانه روزی و فوری ارائه خواهد شد.

تعویض فلوتر توالت فرنگی این امکان را به شما میدهند تا با کمترین هزینه مجددا ز توالت فرنگی خود استفاده کنید.البته به دلیل وجود شناور های بی کیفیت و تقلبی در بازار بهتر است از شناور های با برند معتبر استفاده کنید. استادکاران ما برای تعویض فلوتر توالت فرنگی از بهترین برند ها استفاده میکنند.

نحوه تنظیم شناور توالت فرنگی

تنظیم نبودن شناور توالت فرنگی باعث بیش از حد پر کردن یا کمتر از حد استاندارد پر شدن آب درون مخزن خواهد شد. شناور های توالت فرنگی دارای پیچ تنظیمی است که میزان آب داخل مخزن توالت فرنگی را تنظیم خواهد کرد.

در تنظیم شناور توالت فرنگی باید دقت کنیم که میزان آب داخل مخزن در حد استاندارد باشد ، در واقع باید تا زیر لوله سرریز توالت فرنگی آب پر شود و بیشتر از آن و یا کمتر از آن نباشد.

تعمیر شناور توالت فرنگی

خدمات تعمیر توالت فرنگی

خدمات تاسیسات غرب تهران ، کلیه خدمات مربوط به توالت فرنگی اعم از : تعمیر شناور توالت فرنگی ، تنظیم شناور توالت فرنگی ، تعویض شناور توالت فرنگی ، نصب توالت فرنگی ، رفع گرفتگی توالت فرنگی ، و تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و برعکس آن را انجام خواهد داد.

برای ثبت درخواست تعمیر توالت فرنگی و یا برای تعمیر شناور توالت فرنگی میتوانید با شماره های داخل سایت که در زیر هم قرار دارند تماس بگیرید.ارائه کلیه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)