افتادن صابون در چاه دستشویی

افتادن صابون در چاه دستشویی 🔴ایرانی و فرنگی🔴4روش تضمینی🔴

افتادن صابون در چاه دستشویی

افتادن صابون در چاه دستشویی

افتادن صابون در چاه دستشویی و یا افتادن صابون در چاه توالت ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. این اتفاق شاید در ظاهر اتفاقی باشد که مشکلی به وجود نیاورد و به راحتی بر طرف شود اما باید بدانید که اگر صابون درون لوله بماند ممکن است دچار گرفتگی لوله فاضلاب و یا گرفتگی توالت ایرانی شوید.

تفاوتی ندارد که صابون از دست شما داخل توالت ایرانی افتاده است یا داخل توالت فرنگی این مشکل پیش آمده است و به رفع گرفتگی توالت فرنگی نیاز دارید ، ما در این مقاله راهکارهایی را ارائه میدهیم که مشکل شما را حل کند.

افتادن صابون درون چاه توالت شاید ظاهرا یک مشکلی باشد که به نظر به آسانی رفع میشود . بسیاری از افراد تصور میکنند که بعد از افتادن صابون درون چاه توالت باید با دست آن را در بیاورند و یا اینکه صابون به دلیل لیز بودن از داخل لوله عبور میکند و مشکل ساز نمیشود.

اما در واقع بسیاری از موارد گرفتگی در اثر افتادن اشیایی مانند صابون درون لوله فاضلاب اتفاق می افتد.این مشکل شاید در ابتدا به نظر نیاید اما با استفاده از سرویس بهداشتی و مسدود شدن مسیر لوله فاضلاب این مشکل به چشم می آید. رفع گرفتگی توالت فرنگی

گرفتگی چاه توالت با صابون

اگر صابون درون لوله فاضلاب افتاد باید بدانید که ممکن است دچار رسوب شود و در نهایت گرفتگی  های شدیدی را به وجود بیاورد که نتیجه آن هم بالا زدن فاضلاب و به بار آمدن کثیفی محیط زندگی ما شود.

بسیاری از افراد در مواقع رو به رویی با گگرفتگی های لوله فاضلاب بلافاصله به استفاده از اسید های لوله بازکنی میکنند که این کار میتواند خسارت بیشتری به بار بیاورد.

اسید های لوله بازکنی و مواد لوله بازکنی باعث خوردگی و آسیب به اتصالات لوله فاضلاب میشود و در نهایت باعث ایجاد نشتی لوله فاضلاب و هزینه و خسارت زیاد تر برای تعمیرات میشود.

علاوه بر تمام این موارد ممکن است که صابون با استفاده از اسید حل نشود و تنها شما دچار آسیب و خسارت میشوید.

اما راهکار مناسب برای از بین بردن صابون درون لوله فاضلاب چیست؟

افتادن صابون در چاه دستشویی

ریختن آب گرم و رفع گرفتگی با صابون

یکی از بهترین راهکار ها برای رفع گرفتگی توالت فرنگی یا توالت ایرانی که با صابون گرفته است ، استفاده از آب گرم است.

اگر صابون داخل لوله فاضلاب توالت ایرانی افتاده است میتوانید یک کتری آب جوش راداخل لوله فاضلاب بریزید تا صابون را حل کند.

به هیچ وجه آب جوش را روی سنگ توالت ایرانی نریزید چرا که باعث ایجاد آسیب و شکستگی در اثر گرمای ناگهانی خواهد شد.

اگر توالت فرنگی شما دچار مشکل شده است بهتر است به جای آب جوش از اب گرم استفاده کنید و هرگز از آب جوش استفاه نکنید چرا که باعث شکستگی آن خواهد شد.

این کار را باید چند بار امتحان و تکرار کنید تامشکل شما را برطرف کند. توجه کنید که ممکن است با این روش مشکل شما برطرف نشود.

استفاده از میله آهنی

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با صابون میتوانید با استفاده از یک میله آهنی شبیه به سیخ ، و قلابی کردن سر آن صابون را از داخللوله فاضلاب بیرون بکشید .

استفاده از این روش در توالت ایرانی پیشنهاد میشه و توالت فرنگی به دلیل سیفون و ساختار آن ، به شما اجازه استفاده از میله آهنی را نمیدهد.

آب گرم و مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی باعث لغزنده شدن دیواره لوله فاضلاب میشود و به حرکت صابون کمک خواهد کرد و مشکل گرفتگی لوله فاضلاب با صابون بر طرف خواهد شد.

برای این کار ابتدا مقداری مایع شوینده یا مایع ظرفشویی را داخل لوله فاضلاب بریزید و بعد از چند دقیقه محلولی تشکیل شده از آب گرم و مایع شوینده را داخل لوله فاضلاب بریزید.

میتوانید این کار را چندین بار تکرار کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

اما اگر راهکار های بالا جواب نداد چه باید کرد؟

در نهایت اگر هیچ یک از موارد بالا برای رفع مشکل شما کمک کننده نبود باید از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.

در خدمات لوله بازکنی با استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر برقی هر چه رسوب و یا اشیایی که داخل لوله فاضلاب باشد و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شده باشد را برطرف میکند و مشکل برطرف خواهد شد.

استفاده از خدمات لوله بازکنی به آسانی ، بدون کثیفی و دردسر و در مدت زمان کوتاهی مشکل شما را حل خواهد کرد.

گرفتگی توالت فرنگی با صابون

گرفتگی توالت فرنگی و تعمیر توالت فرنگی به علت گرفتگی با صابون و یا اشیا دیگر هم از مشکلاتی است که شایع است و زیاد به وجود می آید که باز هم برخی از افراد با استفاده از اسید ها میخواهند مشکل را برطرف کنند.

در این موارد بهتر است که از راهکار های بالا مانند استفاده از آب جوش را امتحان نکنید چرا که باعث خرابی توالت فرنگی و شکستن سنگ آن خواهد شد.

بهتر است که در زمان گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی تنها از خدمات لوله بزکنی استفاده کنید تا بدون آسیب دیدگی توالت فرنگی مشکلتان را بر طرف کنید.

افتادن صابون در چاه دستشویی

خدمات لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی

خدمات تاسیسات غرب تهران تمامی خدمات لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی را به صورت خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران ارائه خواهد داد.

تمامی خدمات این مجموعه توسط لوله بازکن های ماهر و باتجربه در این زمینه ارائه میشود.خدمات لوله بازکنی مجموعه ما بدون کثیفی محیط زندگی شما ، به صورت فوری و شبانه روزی انجام خواهد شد.

شما مشتریان عزیز میتوانید با تماس گرفتن با شماره های ( 09125001248 / 09334467449 / 09354042093 ) ثبت درخواست خود را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید و مشکل خود را برطرف کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)