سرویس کولر آبی ستارخان

سرویس و تعمیر کولر آبی ستارخان | 24 ساعته – تخصصی

تعمیر کولر آبی ستارخان

تعمیر کولر آبی ستارخان

تعمیر کولر آبی ستارخان و سرویس کولر آبی ستارخان از خدماتی است که در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه خواهد شد ، خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در شهرک غرب به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه خواهد شد ، اعزام فوری تکنسین با تجربه با تجهیزات کامل از مزیت دیگر سرویس تعمیر کولر آبی شهرک غرب است.

خدمات کامل تعمیر کولر آبی ستارخان ؛ تعمیر موتور کولر آبی ، تعمیر و سرویس پمپ آب کولر آبی ، تعویض پد سلولزی و پوشال ، تعویض برزنت ، رفع مشکلات برقی و کلید کولر آبی ، تعمیر یاتاقان ، پروانه و شفت کولر آبی ، تعویض تسمه ، رفع پوسیدگی و تعمیر بدنه کولر آبی ، تعویض و تعمیر شناور کولر آبی ، عیب یابی تخصصی و….

خدمات کامل سرویس کولر آبی ستارخان ؛ شستشو و راه اندازی برای فصل تابستان ، شستشو و سرویس پایان فصل جهت فصل زمستان ، تعویض پد سلولزی و پوشال ، شستشو و رسوب تراشی درب ها ، تمیز کردن شلنگ های آب رسان و تنظیم آن ، روغن کاری یاتاقان ها ، بررسی عملکرد کلی کولر آبی و….

در منطقه ستارخان، تعمیرکاران مجرب و باتجربه‌ای آماده ارائه خدمات تعمیر کولر آبی به شما هستند. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

  • عیب‌یابی و تعمیر تخصصی انواع کولر آبی: تعمیرکاران ما با بررسی دقیق کولر شما، مشکل را به درستی عیب‌یابی کرده و با استفاده از قطعات یدکی اصل و باکیفیت، آن را تعمیر می‌کنند.
  • سرویس دوره‌ای کولر آبی: برای افزایش طول عمر و کارایی کولر، سرویس دوره‌ای آن ضروری است. تعمیرکاران ما با انجام سرویس دوره‌ای، کولر شما را به‌طور کامل بررسی و تنظیم می‌کنند تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.
  • نصب و راه‌اندازی کولر آبی: اگر به دنبال نصب کولر جدید هستید، می‌توانید از خدمات نصب و راه‌اندازی توسط تعمیرکاران مجرب ما استفاده کنید.
  • مشاوره رایگان: تعمیرکاران مجرب ما در زمینه تعمیر کولر آبی، به شما در انتخاب و خرید کولر مناسب و همچنین نگهداری صحیح از آن مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر کولر آبی در ستارخان

  • سرعت و دقت در تعمیر: تعمیرکاران ما در منطقه ستارخان با تجربه و تخصص کافی، کولر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با دقت بالا تعمیر می‌کنند.
  • استفاده از قطعات یدکی اصل: تعمیرکاران ما از قطعات یدکی اصل و باکیفیت برای تعمیر کولر شما استفاده می‌کنند تا عمر مفید کولر افزایش یابد.
  • قیمت مناسب: تعمیر کولر آبی در ستارخان با قیمتی مناسب و منصفانه انجام می‌شود.

با سپردن تعمیر کولر آبی خود به تعمیرکاران مجرب ما در ستارخان، می‌توانید از خنکای مطبوع در طول تابستان لذت ببرید.

سرویس کولر آبی ستارخان

سرویس کولر آبی ستارخان ، از اهمیت بالایی برخوردار است.اگر اهمیت آن را نمیدانید ما به شما میگوییم!

قطعا هر دستگاه الکتریکی و مکانیکی ای نیاز به رسیدگی و سرویس های دوره ای دارد.این سرویس های دوره ای باعث افزایش عمر مفید دستگاه و قطعات آن خواهد شد.کولر آبی هم قطعا نیاز به سرویس و تعمیر دوره ای دارد و نباید از اهمیت آن غافل شد!

ساعات خدمت رسانی:🔴شبانه روزی
اعزام نیرو:🔴اعزام فوری نیرو
مناطق ارائه خدمات:🔴ستارخان و محدوده اطراف
سرویس کولر آبی ستارخان
تعمیر کولر آبی ستارخان و سرویس کولر آبی ستارخان
سرویس و تعمیر کولر آبی ستارخان

تعمیر و سرویس کولر آبی ستارخان

بیایید صادق باشیم . سرویس کولر ابی هم تنها آب گرفتن و شستن سطحی کولر ابی نیست!! برخیلاف برخی افراد که فکر میکنند سرویس کولر آبی کاری ندارد ، باید بگوییم که سرویس کولر آبی در بازدهی کولر ابی و نحوه کارکردن دستگاه و همچنین هزینه تعمیرات و عمر دستگاه تاثیر بسزایی دارد! حالا میپرسید چرا ؟

سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی غرب تهران که توسط استادکاران ما ارائه میشود ، از کامل ترین سرویس های کولر آبی است که میتوانید در تهران پیدا کنید. سرویس کولر آبی ای که ما ارائه میدهیم ، شامل خدمات زیر است :

  • شستشوی کامل کولر آبی ( بدنه ، کف ، ستون ها ، سقف ، حلزونی و پروانه)
  • جرم گیری و رفع رسوبات پمپ کولر آبی
  • تعویض پوشال و پد سلولزی
  • تراش درب های کولر آبی و رسوب گیری
  • باز کردن و رسوب گیری کامل مسیر آبرسانی به پوشال ها
  • روغن کاری یاتاقان ها
  • بازدید تسمه و تنظیم و رگلاژ آن
  • بازدید از نحوه عملکرد موتور کولر آبی
  • بررسی برزنت کولر آبی و عدم وجود پارگی و یا درز
  • بازدید فولی ها
  • بررسی تراز بودن کولر آبی
  • و…
تعمیر کولر آبی ستارخان و سرویس کولر آبی ستارخان
سرویس و تعمیر کولر آبی ستارخان

تعمیر کولر آبی ستارخان

تعمیر کولر آبی ستارخان هم از سرویس هایی است که به صورت 24 ساعته و شبانه روزی بدون تعطیلی میتوانید از آن استفاده کنید و مشکل کولر آبی خود را در هر زمانی بر طرف کنید!

تعمیر کولر آبی هم مانند سرویس کولر ابی نباید سرسری و بی اهمیت دانست.برخی از افراد به نحوه کارکرد کولر آبی خود توجهی ندارند ، در صورتی که باید به نحوه کارکرد آن توجه کرد!

برای مثال اگر کولر ابی شما صدای غیر عادی دارد باید حتما بدانید که علت آن چیست ؟ اگر به این صداهای غیر عادی و یا کاهش بازدهی کولر ابی یا مواردی مثل خنک نکردن کولر ابی یا باد گرم آن بی توجهی کنید ممکن است خرج بسیار زیادی را روی دست شما بزارد!

تعمیر کولر آبی ستارخان توسط استادکاران ماهر خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه میشود که تجربه بالایی دارند.تعمیرات کولر آبی گاهی اوقات نیاز به هزینه های زیاد ندارد و با هزینه کم هم ممکن است مشکل بر طرف شود که این وابسته به وجدان کاری استادکار کولر آبی و تجربه او دارد. ما کولر ابی شما را به بهترین نحوه و تا جای ممکن با کمترین هزینه تعمیر میکنیم و در صورتی که نیاز به هزینه کردن نباشد به شما میگوییم!

راه اندازی کولر آبی ستارخان

راه اندازی کولر آبی در ستارخان توسط استادکاران ما ارائه میشود.برخی از افراد کولر های نو خریداری میکنند و در تماس با ما درخواست اعزام استادکار برای نصب و راه اندازی آن را دارند.

باید بدانیم اگر کولر ابی نو خریداری میکنم لزوما باید نصب و راه اندازی آن را از نمایندگی های مجاز آن بخواهیم ، چرا که کولر آبی نو دارای ضمانت و گارانتی است و نصب آن توسط فرد غیر متخصص و غیر از استادکاران نمایندگی باعث باطل شدن گارانتی آن میشود.

راه اندازی کولر آبی در تابستان برای فصل گرما یا همان سرویس کولر آبی را میتوانید از ما بخواهید.

تعمیر کولر آبی ستارخان و سرویس کولر آبی ستارخان
سرویس و تعمیر کولر آبی ستارخان

تعمیر دینام کولر آبی ستارخان

تعمیر دینام کولر آبی و یا لازم شدن تعویض دینام کولر آبی از جمله خرابی هایی است که اکثر اوقات به دلیل نوسانات برقی به وجود می آید.

موارد دیگری هست که باعث سوختن دینام یا موتور کولر آبی میشود که در جلوتر به ان ها میپردازیم.اما سوالی که اکثر مشتریان در زمان خرابی و یا سوختن دینام کولر آبی خودشان از ما دارند این است که موتور کولر ابی رو تعمیر کنیم یا تعویض کنیم؟

اگر بخواهیم رو راست و با تکیه به تجربه 25 ساله خودمون بگوییم ، دینام های تعمیری و دینام هایی که سیم پیچی آن ها تعویض شده است مانند دینام نو برای شما کار نمیکند اما این مورد هم باز بستگی به عوامل مختلفی دارد و ممکن است سالیان زیادی یک دینام تعمیری برای شما کار کند.

اما دینام کولر آبی نو از کیفیت بالایی برخوردار است،سیم پیچ آن تماما مسی است و کیفیت بالایی دارد ، دارای دو سال گارانتی است و این موارد باعث میشود که خیال شما از هزینه ای که میکنید راحت باشد!

با توجه به اوضاع اقتصادی بیشتر مشتریان تمایل به تعمیر دینام کولر آبی غرب تهران دارند که ما این کار را برای شما با بهترین کیفیت ممکن انجام میدهیم.

اگر دینام کولر آبی را برای تعمیر و سیم پیچی میدید ، حتما حتما به نوع سیم استفاده شده برای تعمیر سیم پیچ و کیفیت آن دقت کنید!از سیم های آلمینیومی استفاده نکنید چرا که هزینه و پول خود را هدر میدهید!

تعمیر و سرویس کولر آبی سلولزی ستارخان

کولر های آبی سلولزی از چند سال پیشد کم کم در بازار ایران رواج پیدا کرد.مزیت های بیشتری که این نوع کولر آبی دارد نظر خیلی از خریداران کولر آبی را به خودش جلب میکند.برخی از مزیت هایی که کولر آبی سلولزی دارد :

  • استفاده از پد به جای پوشال
  • رسوب نگرفتن پد سلولزی
  • عمر مفید بالاتر پد های سلولزی (حداقل 3 سال)
  • خنکی و هوای مطلوب تر
  • رطوبت کمتر

از معایب کولر های سلولزی هم میتوانیم تنها به گران بودن پد های آن اشاره کنیم که این مورد هم از نظر دیگر ، یعنی عمر مفید بالاتر و تعویض آن در هر 3 سال ، مقرون به صرفه است.

سرویس کولر آبی سلولزی و تعمیر کولر سلولزی در ستارخان از جمله سرویس و خدماتی است که ما ارائه دهنده آن هستیم و میتوانید آن را از استادکاران ما بخواهید.

تعمیر کولر آبی ستارخان و سرویس کولر آبی ستارخان
سرویس و تعمیر کولر آبی سلولزی ستارخان

تعمیر پمپ کولر آبی ستارخان

پمپ کولر آبی از حساس ترین قطعات کولر آبی است و خرابی آن در کولر ابی بسیار زیاد است.دلیل سوختن و خرابی پمپ کولر آبی عمدتا پاشش اب و نوسانات برقی است.

به دلیل ارزان قیمت بودن و بی ارزش بودن پمپ کولر ابی ، این قطعه تعمیر نمیشود و ارزش تعمیر هم ندارد و در زمانی که پمپ کولر ابی شما سوخت بهترین کار این است که آن را با نمونه مرغوب پمپ کولر آبی که پیشنهاد ما به شما برند اصلی موتوژن است تعویض کنید.

سرویس کولر آبی ستارخان

تعویض پمپ کولر آبی ستارخان به صورت شبانه روزی ارائه میشود.استادکاران ما تمامی لوازم تعمیرات کولر آبی را همراه خود دارند تا در هر ساعت از شبانه روز که به مشکل خوردید ، در همان زمان مشکل شما را حل کنند!

تعمیر یاتاقان کولر آبی ستارخان

یاتاقان های کولر آبی و خرابی آن را همه ما با صدای زیاد و غیر عادی میشناسیم.این نشانه ، یعنی صدای غیر عادی و زیاد در خرابی یاتاقان ها کاملا درست است.

نحوه کار یاتاقان ها

عمده دلیل خرابی یاتاقان های کولر آبی ، عدم توجه به سرویس اصولی،خشک کار کردن و روغن کاری نکردن یاتاقان ها ، فشار زیاد تسمه و تنظیم نبودن آن و تاب داشتن و خورده شدن شفت پروانه است.

در تعمیر یاتاقان های کولر آبی پیشنهاد میکنیم که هر دو یاتاقان رو تعویض کنید تا دیگر مجبور به هزینه مجدد تعمیرات نشوید و مدت ها با خیال راحت از آن استفاده کنید.

تعمیر پروانه کولر آبی ستارخان

خرابی پروانه کولر آبی از معدود مشکلاتی است که به وجود می آید.بسیاری از افراد در تعمیر و تعویض پروانه کولر آبی ناوارد هستند و این باعث آسیب زیاد به کولر ابی و محفظه حلزونی شکل کولر ابی میشود.

تعویض پروانه کولر آبی نیازمند تجربه ، صبر و حوصله زیاد است و استادکار باید با دقت این کار را انجام دهد.

پروانه های کولر ابی نو که خریداری میکنید باید توجه زیادی به آن کرد چرا که برخی از این پروانه ها به دلیل ضربه در جابه جایی ، نامرغوب بودن جنس پروانه و… مناسب نصب و استفاده نیست.

اگر با خرابی پروانه کولر ابی روبه رو شدید و نیازمند تعویض پروانه کولر آبی هستید بهتر است که حتما از استادکار تعمیر کولر آبی کمک بگیرید تا در خرید اجناس مورد نیاز و رفع مشکل کمک کند.

خدمات تاسیسات غرب تهران تعمیر و سرویس کولر آبی

خدمات تاسیسات غرب تهران با تجربه بالای 25 سال در کنار استادکاران ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه تعمیر و سرویس کولر ابی در تهران است.کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر ابی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته است و تعطیلی نداریم!

برای ثبت درخواست کافیست تنها با شماره های سایت ( 09125001248 ) تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن مشکل خود را رفع کنید.

تعمیر کولر آبی ستارخان
سرویس و تعمیر کولر آبی ستارخان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما (09125001248)